Ik ook niet.quote:Op vrijdag 22 april 2011 11:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
In de regel is Grolsch bitter.Maar ik drink tegenwoordig eigenlijk nooit meer van de tap. Dus mijn mening kan ook achterhaald zijn.
"Weizen" is duits voor "Tarwe"quote:Op vrijdag 22 april 2011 11:05 schreef Crutch het volgende:
[..]
Het is trouwens duidelijk witbier, staat er toch op man.
Edit: eerst lezen dan praten.![]()
onderaan de witbier wiki: weissen= witbierquote:Op vrijdag 22 april 2011 11:04 schreef Q. het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Weizenbier
http://nl.wikipedia.org/wiki/Witbier
Dat vind ik te bitter... Tenzij ze daar ook zoetere varianten van hebben?quote:
Het belangrijkste bestanddeel van witbier is tarwequote:
zal ik je tweelingbroer gaan noemen?quote:
Weissenbier is witbier.quote:Op vrijdag 22 april 2011 11:09 schreef Crutch het volgende:
Aaaaaargh, nu volg ik het niet meer.
En ik geloof Wiki ook niet meer, staat het niet op Wikileaks ergens?
De Nederlandse wikipedia-artikelen zijn van een dubieuze kwaliteit idd.quote:Op vrijdag 22 april 2011 11:09 schreef Crutch het volgende:
Aaaaaargh, nu volg ik het niet meer.
En ik geloof Wiki ook niet meer, staat het niet op Wikileaks ergens?
Er zijn 2 soorten, de normale en de export, die export is echt niet te zuipen zo sterkquote:Op vrijdag 22 april 2011 11:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat vind ik te bitter... Tenzij ze daar ook zoetere varianten van hebben?
Die wat ik toen in Utrecht geproefd had, vond ik echt vies
quote:Op vrijdag 22 april 2011 11:10 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
zal ik je tweelingbroer gaan noemen?
Nou ja, ik vind dat je alles geproefd moet hebben. En het zal dan de export zijn geweest, want hij was echt zó bitterquote:Op vrijdag 22 april 2011 11:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Er zijn 2 soorten, de normale en de export, die export is echt niet te zuipen zo sterk.
Het is ook geen allemansvriend, dat Guinness.
Weet niet uit welke tap jij drinkt, maar Grolsch is zeker niet zoet.quote:Op vrijdag 22 april 2011 11:01 schreef Crutch het volgende:
[..]
Ja, heel lichtjes. Ik word er bijna onpasselijk van.![]()
Bocht, bweuhhhhhhh
Die zit een een flesje, met geel etiketquote:Op vrijdag 22 april 2011 11:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou ja, ik vind dat je alles geproefd moet hebben. En het zal dan de export zijn geweest, want hij was echt zó bitter
Wat was het idee daarachter?quote:Op vrijdag 22 april 2011 11:13 schreef Q. het volgende:
Ik was pas in een kroeg waar ze citroen in mn Erdinger deden..
Je hebt dat glas toch wel in het gezicht van de barkeeper leeg gedonderd he?!quote:Op vrijdag 22 april 2011 11:13 schreef Q. het volgende:
Ik was pas in een kroeg waar ze citroen in mn Erdinger deden..
Hij snapte niet dat ik boos werd.quote:Op vrijdag 22 april 2011 11:14 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Je hebt dat glas toch wel in het gezicht van de barkeeper leeg gedonderd he?!
Nou ja, ik drink Grolsch, dat is ook bitter. Ik vind bitter bier ook helemaal niet erg, lekker zelfs. Maar dit was té.quote:Op vrijdag 22 april 2011 11:13 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Die zit een een flesje, met geel etiket.
Gewone Guinness is ook wel vrij bitter hoor, maar daar hou ik van met bier.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |