ik ben dol op bier...ik schop je juist van mijn lijn af omdat ik het niet met je eens benquote:Op vrijdag 22 april 2011 11:10 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
zal ik je tweelingbroer gaan noemen?
We komen er wel uitquote:Op vrijdag 22 april 2011 11:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou ja, ik drink Grolsch, dat is ook bitter. Ik vind bitter bier ook helemaal niet erg, lekker zelfs. Maar dit was té.
Flesjes ken ik niet.
ik heb er 12quote:Op vrijdag 22 april 2011 11:14 schreef Mystikvm het volgende:
Plantjes water gegeven.
Opmerking van de jongedame die ik afgelopen zaterdag mee naar huis heb genomen: "Jij bent de eerste man die alleen woont die ik ken die zoveel planten heeft die ook nog allemaal leven"
Vrouwen mogen toch geen mening hebben?quote:Op vrijdag 22 april 2011 11:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
We komen er wel uit.
Je hoeft ook niet te drinken wat ik drink hoor.
nee, wel een eigen smaakquote:Op vrijdag 22 april 2011 11:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Vrouwen mogen toch geen mening hebben?
quote:Op vrijdag 22 april 2011 11:15 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik ben dol op bier...ik schop je juist van mijn lijn af omdat ik het niet met je eens ben
Inderdaadquote:
http://www.cheersassen.nl/quote:Op vrijdag 22 april 2011 11:13 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Weet niet uit welke tap jij drinkt, maar Grolsch is zeker niet zoet.
ik ga voortaan het feit dat ik planten heb als openingszin gebruikenquote:
"Goa'j mit plant'n kiek'n?"quote:Op vrijdag 22 april 2011 11:20 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik ga voortaan het feit dat ik planten heb als openingszin gebruiken
Colliesquote:
Nog beterquote:
Ik ook nietquote:Op vrijdag 22 april 2011 11:17 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Inderdaad
Brengt zoveel meer leven in je huis. Kinderen ook, maar daar ben ik nog niet echt aan toe.
Maar dan in mijn eigen taal...quote:
Eén katquote:Op vrijdag 22 april 2011 11:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Collies
[..]
Nog beterWat voor diertjes heb je?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |