Ik haat mensen die mijn bier opdrinken.quote:Op vrijdag 22 april 2011 11:56 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ik haat water.. Ik hou van bier
Je moet er ook wel lief tegen praten hequote:Op vrijdag 22 april 2011 11:57 schreef CherryLips het volgende:
kak, nu vertikt de pc het om excel te openen. wat heeft dat kreng vandaag.
lief kutapparaat, doe het.quote:Op vrijdag 22 april 2011 11:58 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je moet er ook wel lief tegen praten he
Ze hebben geleerd van de muziek- en film-industrie, daar werkt dat ook zo goed.quote:Op vrijdag 22 april 2011 11:59 schreef Kreator het volgende:
KPN gaat vanaf deze zomer extra geld vragen voor het gebruik van voip, chatdiensten zoals WhatsApp of het streamen van video's over 3g. Dat bevestigt de provider tegenover Tweakers.net. Toezichthouder OPTA ziet geen problemen.
Muhaha.
Overstappen!quote:Op vrijdag 22 april 2011 11:59 schreef Kreator het volgende:
KPN gaat vanaf deze zomer extra geld vragen voor het gebruik van voip, chatdiensten zoals WhatsApp of het streamen van video's over 3g. Dat bevestigt de provider tegenover Tweakers.net. Toezichthouder OPTA ziet geen problemen.
Muhaha.
Daar heb ik slechte ervaringen mee.quote:Op vrijdag 22 april 2011 11:59 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Mocht dat niet helpen dan kun je er ook nog even tegen aan schoppen
ja, de andere providers zullen niet volgenquote:
Maar waar heb ik die dure telefoon dan nog voorquote:Op vrijdag 22 april 2011 12:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja, de andere providers zullen niet volgen.
Echt te triest voor woorden.quote:Op vrijdag 22 april 2011 11:59 schreef Kreator het volgende:
Muhaha.
gewoon, om nog meer te betalen voor dingen waar we al 10 jaar aan gewend zijnquote:Op vrijdag 22 april 2011 12:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar waar heb ik die dure telefoon dan nog voorStap ik wel weer over op de Nokia3410.
Zodra ze de voorwaarden veranderen mag je per direct opzeggen.quote:Op vrijdag 22 april 2011 12:02 schreef STING het volgende:
[..]
Echt te triest voor woorden.
Zolang ze Telfort nog ff een jaartje sparen, vind ik het best. Kan ik m'n contract annuleren
Ik wil stiekem ook even gaan kijken of ze dat gemolde t-shirt nog ergens hebben, moet me inhoudenquote:
Dat lijkt me sterk.quote:Op vrijdag 22 april 2011 12:03 schreef Q. het volgende:
[..]
Zodra ze de voorwaarden veranderen mag je per direct opzeggen.
Je moet je toestel dan wel inleveren, dat wel. Maar je krijgt toch weer een nieuwe bij een nieuw abo.quote:Op vrijdag 22 april 2011 12:04 schreef STING het volgende:
[..]
Dat lijkt me sterk.
Voor een 2-jarig contract met toestel betaal je in feite in 2 jaar tijd het toestel af.
Hmm, da's dan weer oneerlijk. Ik heb nu al een jaar betaald voor mn toestelquote:Op vrijdag 22 april 2011 12:05 schreef Q. het volgende:
[..]
Je moet je toestel dan wel inleveren, dat wel. Maar je krijgt toch weer een nieuwe bij een nieuw abo.
Dan hoef je de helft maar in te leveren.quote:Op vrijdag 22 april 2011 12:06 schreef STING het volgende:
Hmm, da's dan weer oneerlijk. Ik heb nu al een jaar betaald voor mn toestel
Maar we zien wel of het zo ver komt
Alleen de accu en de simkaart, rest van het toestel mag je dan houden.quote:Op vrijdag 22 april 2011 12:08 schreef Techno het volgende:
[..]
Dan hoef je de helft maar in te leveren.
Ja, niet dus. Ik heb een hekel aan die kuttelikkertjes.quote:Op vrijdag 22 april 2011 11:41 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Jij hoort met een klein hondje in je handtas te lopen.
Tenzij in de voorwaarden staat van nietquote:Op vrijdag 22 april 2011 12:03 schreef Q. het volgende:
[..]
Zodra ze de voorwaarden veranderen mag je per direct opzeggen.
Maar een grote hond is zo zwaar om in je handtas mee te dragenquote:Op vrijdag 22 april 2011 12:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, niet dus. Ik heb een hekel aan die kuttelikkertjes.
Jij en ik gaan dus geen woeste nachten beleven.. Als ik niet eens mag kuttenlikkenquote:Op vrijdag 22 april 2011 12:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
En hond kan zelf lopenquote:Op vrijdag 22 april 2011 12:25 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar een grote hond is zo zwaar om in je handtas mee te dragen
Jij bent toch geen hond, ondanks dat je ongetwijfeld likt als lassiequote:Op vrijdag 22 april 2011 12:30 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Jij en ik gaan dus geen woeste nachten beleven.. Als ik niet eens mag kuttenlikken
Ik ook maar mijn nichtje heeft er eentje die ik wel leuk vind.quote:Op vrijdag 22 april 2011 12:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
De vrouw van danny, en nu?quote:
Je weet niet eens wat voor hondje...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, ze zijn schattig en zien er leuk uit en zo. Maar ik moet ze echt niet hebben zelf.quote:Op vrijdag 22 april 2011 12:37 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik ook maar mijn nichtje heeft er eentje die ik wel leuk vind.
Samzz meet Brutus
[ afbeelding ]
Hij past precies in je handpalm
Mn oom heeft een jack russel.quote:Op vrijdag 22 april 2011 13:08 schreef Samzz het volgende:
De hond van m'n baas heet Toy. Het is een Deense Dog
Mijn hond heet Sammie, maar ik noem haar altijd gewoon bollequote:Op vrijdag 22 april 2011 13:08 schreef Samzz het volgende:
De hond van m'n baas heet Toy. Het is een Deense Dog
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |