rilt met je mee brrrrrrrrrrrrrrr ik willut niet weten , nee echt nietquote:Op donderdag 21 april 2011 22:37 schreef D. het volgende:
[..]
Nu maar hopen dat we daar geen beelden van krijgen![]()
*rilt
quote:Op donderdag 21 april 2011 22:39 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Eerste resultaat staat er op twitter!!
O, het wordt steeds erger met dit programma!! HISTORISCH!
hij laat zich toch gebruikenquote:Op donderdag 21 april 2011 22:39 schreef Chanel5 het volgende:
Toch zonde dat zo'n leuke vent als Karim voor zoiets wordt gebruikt!
Mijn cola! Daar ging het weerquote:
Echt te erg.. Maar ja anders houd ze het niet vol.. Die hele week dat ze er nog in zit!quote:Op donderdag 21 april 2011 22:38 schreef Flow3r het volgende:
Maik Maik Maik, ze koos Maik over haar zusje
Heerlijk ik kan weer in de anti-jo modusquote:Op donderdag 21 april 2011 22:40 schreef knagsje het volgende:
weer een week ik ik ik me moeder broertje fakking tering tyfus![]()
![]()
Da's wel zo gezellig, met z'n tweetjes rillenquote:Op donderdag 21 april 2011 22:40 schreef Stability het volgende:
[..]
rilt met je mee brrrrrrrrrrrrrrr ik willut niet weten , nee echt niet
Sinterklaas komt elk jaar helemaal uit SPANje om stoute kinderen door Zwarte Piet in de zak te laten afvoeren. Jaja .. helemaal uit SPANje: daar mogen die kindertjes blij om zijn; en Karim - in dit geval - dus ook. Renate = re naait je (en 're' betekent niets anders dan 'herhaling')quote:Op donderdag 21 april 2011 22:35 schreef Urb het volgende:
[..]
And I quote Renate " Maar Karim, ze zijn wel helemaal voor jou naar Portugal gevlogen hoooooor!![]()
Misselijkmakend.![]()
Het was dat of nog een week *klaag* *klaag* *klaag* *hang* *hang* *hang* *klaag*quote:Op donderdag 21 april 2011 22:40 schreef knagsje het volgende:
![]()
quote:Op donderdag 21 april 2011 22:37 schreef iBenny het volgende:
Er zouden toch 3 mensen van thuis in de KvdW zitten?
Een middagje beddenspeciaalzaak liggen.quote:Op donderdag 21 april 2011 22:36 schreef Candyfreak het volgende:
Wat zal je kunnen winnen met Laura? Met Alex al dat etentje en met Maik die photoshoot?
wel in de maat rillen hoor !quote:Op donderdag 21 april 2011 22:40 schreef D. het volgende:
[..]
Da's wel zo gezellig, met z'n tweetjes rillen
en muh tietuh, ik sweer ut, mucho, relatie 3en half jaarquote:Op donderdag 21 april 2011 22:40 schreef knagsje het volgende:
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |