quote:Op donderdag 21 april 2011 21:29 schreef flugeltje het volgende:
Je kunt zeggen wat je wilt, maar Joanna kan wel oprecht blij zijn voor anderen voor zichzelf:Y
Ja. Al die herssecellequote:Op donderdag 21 april 2011 21:31 schreef flugeltje het volgende:
Auw, volgens mij viel ze echt keihard op d'r hoofd...
Ja, en ik vond het niet grappig, ik heb hier al eerder gezegd dat ik zo iemand dood heb zien vallen.quote:Op donderdag 21 april 2011 21:31 schreef flugeltje het volgende:
Auw, volgens mij viel ze echt keihard op d'r hoofd...
Leef je uit maar vrees dat ie nu klopt!quote:Op donderdag 21 april 2011 21:31 schreef Gert het volgende:
En wie mag de TT weer aanpassen als het niet klopt.
JAH lekkerquote:Op donderdag 21 april 2011 21:31 schreef Chuckster het volgende:
Bah Laura compilatie, tijd om bier te halen
Je kunt inderdaad erg ongelukkig terecht komen zo...quote:Op donderdag 21 april 2011 21:32 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ja, en ik vond het niet grappig, ik heb hier al eerder gezegd dat ik zo iemand dood heb zien vallen.
Ja van dat ene toneelstukjequote:Op donderdag 21 april 2011 21:33 schreef Soury het volgende:
Ik verbaas me dat ze nog "leuke" stukjes tv van Laura hebben kunnen vinden
Mijn ogenquote:Op donderdag 21 april 2011 21:33 schreef PoezeligDing het volgende:
Getverdemme, zweetharses ook weer in beeld.
Achja, Bart waarschuwde ons al dat het niet grappig zou zijnquote:Op donderdag 21 april 2011 21:32 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ja, en ik vond het niet grappig, ik heb hier al eerder gezegd dat ik zo iemand dood heb zien vallen.
quote:Op donderdag 21 april 2011 21:34 schreef Hendrik83 het volgende:
Excuses als het wat stottert maar http://live.nedshare.nl is enorm druk..
Die zijn nu met de leugendetector aan het spelen die ook nooit aan bod is gekomenquote:Op donderdag 21 april 2011 21:35 schreef afca_oc het volgende:
Van die familieleden ter plekke komt dus ook helemaal niks terecht
Achja, het kon erger. iets met vriendjes & vriendinnetje, grappie, chill en (a-)relaxed...quote:Op donderdag 21 april 2011 21:34 schreef Gert het volgende:
Alex: "Ze moet er gewoon voor gaan."
Wat mis ik die fantastische oneliners toch.
daar komt ze niet meer van af, is een dikke stalker gok ikquote:Op donderdag 21 april 2011 21:36 schreef Ferdii het volgende:
Laura gaat Alex na ss zo hard dumpen, naïeve sukkel is het ook
quote:Op donderdag 21 april 2011 21:36 schreef beequeen het volgende:
Wat fijn om die zweetharses weer even te zien.
quote:Op donderdag 21 april 2011 21:36 schreef PoezeligDing het volgende:
Duurt deze shit tot half 11, nee toch?
of vette shizzlequote:Op donderdag 21 april 2011 21:36 schreef Urb het volgende:
[..]
Achja, het kon erger. iets met vriendjes & vriendinnetje, grappie, chill en (a-)relaxed...
Denk je echt dat ze die achterstand nog inhaaltquote:Op donderdag 21 april 2011 21:36 schreef freaky40 het volgende:
1 ding is wel duidelijk, Laura gaat nergens heen. Vorige week ook al zo'n voorspelbare uitslag, niet nog eens.
quote:Op donderdag 21 april 2011 21:36 schreef Urb het volgende:
[..]
Achja, het kon erger. iets met vriendjes & vriendinnetje, grappie, chill en (a-)relaxed...
Oh ja!quote:Op donderdag 21 april 2011 21:36 schreef Greys het volgende:
Die zijn nu met de leugendetector aan het spelen die ook nooit aan bod is gekomen
Zou me niks verbazen, laten we hopen dat de streams zowieso wel weer vrij snel opengaan.quote:Op donderdag 21 april 2011 21:36 schreef PoezeligDing het volgende:
Bij RLS kan alles...quote:Op donderdag 21 april 2011 21:37 schreef afca_oc het volgende:
[..]
Denk je echt dat ze die achterstand nog inhaalt
nou dat is ie niet, zo naief was ie gelukkig nietquote:Op donderdag 21 april 2011 21:36 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
daar komt ze niet meer van af, is een dikke stalker gok ik
Nah, met een beetje mazzel tot 22.00 uur.quote:Op donderdag 21 april 2011 21:36 schreef PoezeligDing het volgende:
nou roep dat maar niet te snel, hoorde je hem niet steeds roepen dat geer z'n beste vriend was?quote:Op donderdag 21 april 2011 21:37 schreef afca_oc het volgende:
[..]
nou dat is ie niet, zo naief was ie gelukkig niet
tv geeft aan tot 22`10quote:Op donderdag 21 april 2011 21:38 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nah, met een beetje mazzel tot 22.00 uur.
Extra lange aflevering stond op de SST site, vorige week duurde het ook tot half 11, dus ik zou daar maar van uit gaan.quote:Op donderdag 21 april 2011 21:38 schreef beequeen het volgende:
[..]
Jammer dat daar geen cam op komt te staan.quote:Op donderdag 21 april 2011 21:36 schreef Ferdii het volgende:
22 minuten.. ik doe mijn best... Man man..quote:Op donderdag 21 april 2011 21:38 schreef beequeen het volgende:
[..]
hij zei het vorige week maar 1x geloof ik in 1 uur tijdquote:Op donderdag 21 april 2011 21:38 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
nou roep dat maar niet te snel, hoorde je hem niet steeds roepen dat geer z'n beste vriend was?
OMG, die was ik alweer vergeten.quote:Op donderdag 21 april 2011 21:36 schreef Greys het volgende:
Die zijn nu met de leugendetector aan het spelen die ook nooit aan bod is gekomen
Ligt eraan of er niet weer teveel deuren nog op slot zitten.quote:Op donderdag 21 april 2011 21:38 schreef flugeltje het volgende:
Hoe lang zouden ze deze week uitlopen?
Nope, zal nog wel komen, ik gok op 70/30 voor Joquote:Op donderdag 21 april 2011 21:38 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
22 minuten.. ik doe mijn best... Man man..
Was er nog een tussenstand btw?
20:45 67-33quote:Op donderdag 21 april 2011 21:38 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
22 minuten.. ik doe mijn best... Man man..
Was er nog een tussenstand btw?
Dat is zo zeker als 1+1 2 is...quote:Op donderdag 21 april 2011 21:36 schreef Ferdii het volgende:
Oh.. nou.. dat zit dus ook al tegenquote:
Dat heeft ie zó verdiend!quote:Op donderdag 21 april 2011 21:39 schreef E.T.terBak het volgende:
Hoop voor Geer dat Fenneke in levende lijve in de KvdW zit!
In een uur kan veel veranderen.. zie Karim 2 weken geledenquote:Op donderdag 21 april 2011 21:40 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Oh.. nou.. dat zit dus ook al tegen
Tsja 2 tussenstanden binnen 5 minuten en dan ander-half uur niks en dan *bam* dahag Joanna!quote:Op donderdag 21 april 2011 21:40 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Oh.. nou.. dat zit dus ook al tegen
Dat zou leuk zijnquote:Op donderdag 21 april 2011 21:39 schreef E.T.terBak het volgende:
En weer ruzie met Jo en Flip waarom Flip zich zo gedroeg terwijl ze zo emo was/isquote:
Pff wat zie jij in die botoxkut?quote:Op donderdag 21 april 2011 21:41 schreef Chuckster het volgende:
![]()
Al die huil reacties hier, wat zien jullie toch in Laura?
In de geheime kamer, ze moeten en zullen weer sex hebben in het huisquote:Op donderdag 21 april 2011 21:39 schreef E.T.terBak het volgende:
wil je waarschijnlijk niet weten...quote:Op donderdag 21 april 2011 21:41 schreef Chuckster het volgende:
![]()
Niets, maar vind Joanna een smerige kortzichtige domme eogcentrische plastic oempa loempa takkesnolquote:Op donderdag 21 april 2011 21:41 schreef Chuckster het volgende:
![]()
Yeah! *BAM* Weg Joannaquote:Op donderdag 21 april 2011 21:41 schreef Urb het volgende:
[..]
Tsja 2 tussenstanden binnen 5 minuten en dan ander-half uur niks en dan *bam* dahag Joanna!![]()
Oke oke, laat me nou ff dromen..![]()
Niet zoveel als eerst meer maar maar Joanna, en dan met name de hele poppenkast eromheen is om tequote:Op donderdag 21 april 2011 21:41 schreef Chuckster het volgende:
![]()
Hij levert de leukste tv-momenten en wordt wat betreft 'contact met thuis' vreselijk achtergesteldquote:
Dát dus!quote:Op donderdag 21 april 2011 21:42 schreef Urb het volgende:
[..]
NIet zoveel als eerst maar maar Joanna, en dan met name de hele poppenkast eromheen is om te![]()
Jo voegt tenminste meer toe aan de show, positief of negatiefquote:Op donderdag 21 april 2011 21:42 schreef Urb het volgende:
[..]
NIet zoveel als eerst maar maar Joanna, en dan met name de hele poppenkast eromheen is om te![]()
Die laten ze daar tot de kerstdagen zitten.quote:Op donderdag 21 april 2011 21:42 schreef afca_oc het volgende:
Volgens mij zat die Biankoe nog in de geheime kamer
Het viel mij ook op jaquote:
Zeker weten.. laat ze nu dan ook maar eens niet vertellen wat de percentages zijn..quote:Op donderdag 21 april 2011 21:44 schreef sjampoeh het volgende:
pff denkt ze straks dat ze populairder is dan geer
Ja maar het gaat mij met name om de manier waarop, hardstikke fake en dan nog al die meuk van buiten-af erbij.quote:Op donderdag 21 april 2011 21:43 schreef Chuckster het volgende:
[..]
Jo voegt tenminste meer toe aan de show, positief of negatief
Was alweer 6 weken geleden ofzoietsquote:Op donderdag 21 april 2011 21:45 schreef ZaZoe het volgende:
Oeh, en dan te weten dat Laura de voorgaande nominaties zo hoog stond...een enorme boost voor Jo
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAaquote:Op donderdag 21 april 2011 21:42 schreef flugeltje het volgende:
Okay, Fenneke zit dus in Portugal. Ze post net dat Gerard's moeder en zus in de studio zijn...
het schijnt druk te zijn op die site, zei Hendrik net, daarom hapert ie blijkbaarquote:Op donderdag 21 april 2011 21:45 schreef bollokus het volgende:
hapert bij jullie de live stream van net5 ook??
Dit dus.quote:Op donderdag 21 april 2011 21:45 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik vind in alle filmpjes de hond 't leukst, best ernstig.
meer kijkers dan net5quote:Op donderdag 21 april 2011 21:46 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
het schijnt druk te zijn op die site, zei Hendrik net, daarom hapert ie blijkbaar
Dan zinkt hij echt en mag hij weg bij de eerstvolgende mannen nominatiequote:Op donderdag 21 april 2011 21:46 schreef sjampoeh het volgende:
omg strax kiest hij ook nog voor die bianca
Zou het?quote:
Die zit toch in Istanbul?quote:Op donderdag 21 april 2011 21:47 schreef Chuckster het volgende:
[..]
Denk het niet, ik gok op Yo Mama, maar we gaan het zo zien
Ik redirect even naar een andere plek als je hapert moet een refresh helpen.quote:Op donderdag 21 april 2011 21:46 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
het schijnt druk te zijn op die site, zei Hendrik net, daarom hapert ie blijkbaar
Hmz, ze post ook dat ze niet gevraagd is.... Durf het dus nu weer niet met zekerheid te zeggen. Ze zit wel druk te twitteren...quote:
quote:Geer wilde me niet in Portugal maar goed dak niet gevraagd ben. Dan wordt het juist te moeilijk. Dank voor de support! #sstnl
Ik hoop het!quote:
andere oorbelquote:Op donderdag 21 april 2011 21:48 schreef Grunge. het volgende:
Peggy ziet er mooier uit nu. Doe 's een andere kleur lippenstift op?
He fuckquote:Op donderdag 21 april 2011 21:48 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Hmz, ze post ook dat ze niet gevraagd is.... Durf het dus nu weer niet met zekerheid te zeggen. Ze zit wel druk te twitteren...
[..]
van mij mag hetquote:Op donderdag 21 april 2011 21:48 schreef iBenny het volgende:
Als hij Peggy kiest, komt ze dan het huis in?
Schijnbeweging.quote:
quote:Op donderdag 21 april 2011 21:49 schreef afca_oc het volgende:
Ik hoop voor Laura dat ze niet met Biankoe hoeft terug te vliegen
Geer wilde het niet? Hij mocht kiezen?quote:Op donderdag 21 april 2011 21:48 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Hmz, ze post ook dat ze niet gevraagd is.... Durf het dus nu weer niet met zekerheid te zeggen. Ze zit wel druk te twitteren...
[..]
Hij zegt toch ook steeds dat hij dat niet wilt en waarom zouden ze hem dat gunnen als hij steeds maar alles gaat weigerenquote:Op donderdag 21 april 2011 21:48 schreef flugeltje het volgende:
[..]
[..]
Dat heeft ie misschien vooraf tegen d'r gezegd?quote:Op donderdag 21 april 2011 21:50 schreef iBenny het volgende:
[..]
Geer wilde het niet? Hij mocht kiezen?
Hij zal dat van te voren wel gezegd hebben dat hij dat soort dingen niet wil omdat het dan te moeilijk voor hem wordt oid. Zij is niet gevraagd kennelijk. Hmz..quote:Op donderdag 21 april 2011 21:50 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nou dat niet maar ik moet jullie allemaal wel over een 100 mb lijntje persen.quote:
Daar zullen ze het vantevoren echt wel over gehad hebben.quote:Op donderdag 21 april 2011 21:50 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ah zo... ja, wel verstandigquote:Op donderdag 21 april 2011 21:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Hij zal dat van te voren wel gezegd hebben dat hij dat soort dingen niet wil omdat het dan te moeilijk voor hem wordt oid. Zij is niet gevraagd kennelijk. Hmz..
Zou ik ook doen hoorquote:
bianca zoekt waar de rook vandaan komt?quote:
Je moet maar wanhopig zijnquote:Op donderdag 21 april 2011 21:52 schreef Lutte het volgende:
Biankoe doet wat ze denkt dat Karim gaat kiezen, niet wat ze zelf wil.
Ze hebben al vaker bewezen níet te kunnen tellen.quote:Op donderdag 21 april 2011 21:53 schreef Greys het volgende:
WTF, Peggy en Karim hadden echt meer dan 1 hetzelfde antwoord
eerder 1 verschillendquote:Op donderdag 21 april 2011 21:53 schreef Greys het volgende:
WTF, Peggy en Karim hadden echt meer dan 1 hetzelfde antwoord
Dat dus.quote:Op donderdag 21 april 2011 21:53 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ze hebben al vaker bewezen níet te kunnen tellen.
Gerard, slim!quote:Op donderdag 21 april 2011 21:53 schreef shomila het volgende:
FKJ_tje Fenneke
@everybody Geer wilde me niet in Portugal maar goed dak niet gevraagd ben. Dan wordt het juist te moeilijk. Dank voor de support! #sstnl
1 hour ago
Vertel eensquote:Op donderdag 21 april 2011 21:53 schreef PC eend het volgende:
Dat is niet duidelijk, nou ik ken een fokster die daar anders over denkt![]()
Die overigens gelijk werd afgebrand
http://forum.fok.nl/user/history/338256quote:
quote:Op donderdag 21 april 2011 21:55 schreef flugeltje het volgende:
Syl neemt de restjes wel volgens mij
Ohw, geen bekende dussquote:Op donderdag 21 april 2011 21:55 schreef Greys het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/user/history/338256
Weet zeker dat het hem is, heb ooit gevraagd hoe ik hem zou herkennen bijd e live show.
Groene broek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |