Ja maar het gaat mij met name om de manier waarop, hardstikke fake en dan nog al die meuk van buiten-af erbij.quote:Op donderdag 21 april 2011 21:43 schreef Chuckster het volgende:
[..]
Jo voegt tenminste meer toe aan de show, positief of negatief
Was alweer 6 weken geleden ofzoietsquote:Op donderdag 21 april 2011 21:45 schreef ZaZoe het volgende:
Oeh, en dan te weten dat Laura de voorgaande nominaties zo hoog stond...een enorme boost voor Jo
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAaquote:Op donderdag 21 april 2011 21:42 schreef flugeltje het volgende:
Okay, Fenneke zit dus in Portugal. Ze post net dat Gerard's moeder en zus in de studio zijn...
het schijnt druk te zijn op die site, zei Hendrik net, daarom hapert ie blijkbaarquote:Op donderdag 21 april 2011 21:45 schreef bollokus het volgende:
hapert bij jullie de live stream van net5 ook??
Dit dus.quote:Op donderdag 21 april 2011 21:45 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik vind in alle filmpjes de hond 't leukst, best ernstig.
meer kijkers dan net5quote:Op donderdag 21 april 2011 21:46 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
het schijnt druk te zijn op die site, zei Hendrik net, daarom hapert ie blijkbaar
Dan zinkt hij echt en mag hij weg bij de eerstvolgende mannen nominatiequote:Op donderdag 21 april 2011 21:46 schreef sjampoeh het volgende:
omg strax kiest hij ook nog voor die bianca
Zou het?quote:
Die zit toch in Istanbul?quote:Op donderdag 21 april 2011 21:47 schreef Chuckster het volgende:
[..]
Denk het niet, ik gok op Yo Mama, maar we gaan het zo zien
Ik redirect even naar een andere plek als je hapert moet een refresh helpen.quote:Op donderdag 21 april 2011 21:46 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
het schijnt druk te zijn op die site, zei Hendrik net, daarom hapert ie blijkbaar
Hmz, ze post ook dat ze niet gevraagd is.... Durf het dus nu weer niet met zekerheid te zeggen. Ze zit wel druk te twitteren...quote:
quote:Geer wilde me niet in Portugal maar goed dak niet gevraagd ben. Dan wordt het juist te moeilijk. Dank voor de support! #sstnl
Ik hoop het!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |