quote:Op donderdag 21 april 2011 21:29 schreef flugeltje het volgende:
Je kunt zeggen wat je wilt, maar Joanna kan wel oprecht blij zijn voor anderen voor zichzelf:Y
Ja. Al die herssecellequote:Op donderdag 21 april 2011 21:31 schreef flugeltje het volgende:
Auw, volgens mij viel ze echt keihard op d'r hoofd...
Ja, en ik vond het niet grappig, ik heb hier al eerder gezegd dat ik zo iemand dood heb zien vallen.quote:Op donderdag 21 april 2011 21:31 schreef flugeltje het volgende:
Auw, volgens mij viel ze echt keihard op d'r hoofd...
Leef je uit maar vrees dat ie nu klopt!quote:Op donderdag 21 april 2011 21:31 schreef Gert het volgende:
En wie mag de TT weer aanpassen als het niet klopt.
JAH lekkerquote:Op donderdag 21 april 2011 21:31 schreef Chuckster het volgende:
Bah Laura compilatie, tijd om bier te halen
Je kunt inderdaad erg ongelukkig terecht komen zo...quote:Op donderdag 21 april 2011 21:32 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ja, en ik vond het niet grappig, ik heb hier al eerder gezegd dat ik zo iemand dood heb zien vallen.
Ja van dat ene toneelstukjequote:Op donderdag 21 april 2011 21:33 schreef Soury het volgende:
Ik verbaas me dat ze nog "leuke" stukjes tv van Laura hebben kunnen vinden
Mijn ogenquote:Op donderdag 21 april 2011 21:33 schreef PoezeligDing het volgende:
Getverdemme, zweetharses ook weer in beeld.
Achja, Bart waarschuwde ons al dat het niet grappig zou zijnquote:Op donderdag 21 april 2011 21:32 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ja, en ik vond het niet grappig, ik heb hier al eerder gezegd dat ik zo iemand dood heb zien vallen.
quote:Op donderdag 21 april 2011 21:34 schreef Hendrik83 het volgende:
Excuses als het wat stottert maar http://live.nedshare.nl is enorm druk..
Die zijn nu met de leugendetector aan het spelen die ook nooit aan bod is gekomenquote:Op donderdag 21 april 2011 21:35 schreef afca_oc het volgende:
Van die familieleden ter plekke komt dus ook helemaal niks terecht
Achja, het kon erger. iets met vriendjes & vriendinnetje, grappie, chill en (a-)relaxed...quote:Op donderdag 21 april 2011 21:34 schreef Gert het volgende:
Alex: "Ze moet er gewoon voor gaan."
Wat mis ik die fantastische oneliners toch.
daar komt ze niet meer van af, is een dikke stalker gok ikquote:Op donderdag 21 april 2011 21:36 schreef Ferdii het volgende:
Laura gaat Alex na ss zo hard dumpen, naïeve sukkel is het ook
quote:Op donderdag 21 april 2011 21:36 schreef beequeen het volgende:
Wat fijn om die zweetharses weer even te zien.
quote:Op donderdag 21 april 2011 21:36 schreef PoezeligDing het volgende:
Duurt deze shit tot half 11, nee toch?
of vette shizzlequote:Op donderdag 21 april 2011 21:36 schreef Urb het volgende:
[..]
Achja, het kon erger. iets met vriendjes & vriendinnetje, grappie, chill en (a-)relaxed...
Denk je echt dat ze die achterstand nog inhaaltquote:Op donderdag 21 april 2011 21:36 schreef freaky40 het volgende:
1 ding is wel duidelijk, Laura gaat nergens heen. Vorige week ook al zo'n voorspelbare uitslag, niet nog eens.
quote:Op donderdag 21 april 2011 21:36 schreef Urb het volgende:
[..]
Achja, het kon erger. iets met vriendjes & vriendinnetje, grappie, chill en (a-)relaxed...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |