andere oorbelquote:Op donderdag 21 april 2011 21:48 schreef Grunge. het volgende:
Peggy ziet er mooier uit nu. Doe 's een andere kleur lippenstift op?
He fuckquote:Op donderdag 21 april 2011 21:48 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Hmz, ze post ook dat ze niet gevraagd is.... Durf het dus nu weer niet met zekerheid te zeggen. Ze zit wel druk te twitteren...
[..]
van mij mag hetquote:Op donderdag 21 april 2011 21:48 schreef iBenny het volgende:
Als hij Peggy kiest, komt ze dan het huis in?
Schijnbeweging.quote:
quote:Op donderdag 21 april 2011 21:49 schreef afca_oc het volgende:
Ik hoop voor Laura dat ze niet met Biankoe hoeft terug te vliegen
Geer wilde het niet? Hij mocht kiezen?quote:Op donderdag 21 april 2011 21:48 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Hmz, ze post ook dat ze niet gevraagd is.... Durf het dus nu weer niet met zekerheid te zeggen. Ze zit wel druk te twitteren...
[..]
Hij zegt toch ook steeds dat hij dat niet wilt en waarom zouden ze hem dat gunnen als hij steeds maar alles gaat weigerenquote:Op donderdag 21 april 2011 21:48 schreef flugeltje het volgende:
[..]
[..]
Dat heeft ie misschien vooraf tegen d'r gezegd?quote:Op donderdag 21 april 2011 21:50 schreef iBenny het volgende:
[..]
Geer wilde het niet? Hij mocht kiezen?
Hij zal dat van te voren wel gezegd hebben dat hij dat soort dingen niet wil omdat het dan te moeilijk voor hem wordt oid. Zij is niet gevraagd kennelijk. Hmz..quote:Op donderdag 21 april 2011 21:50 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nou dat niet maar ik moet jullie allemaal wel over een 100 mb lijntje persen.quote:
Daar zullen ze het vantevoren echt wel over gehad hebben.quote:Op donderdag 21 april 2011 21:50 schreef iBenny het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |