scherpquote:Op donderdag 21 april 2011 20:35 schreef Coos het volgende:
Ohhh het was een oproep voor een leuke date. Dus niet voor een leuke vrouw.
Nu snap ik het.
Hij vertoont typisch gedrag van een zwever :pquote:Op donderdag 21 april 2011 20:34 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
[..]
Zo kun je het ook uitleggen ja
3 % dus, maar hoeveel stemmen zullen daar wel niet voor nodig zijn nadat de lijnen al sinds dinsdag open zijn.quote:
Zal wel een 52/48 gaan worden, anders stemt er niemand hequote:Op donderdag 21 april 2011 20:34 schreef Gert het volgende:
Hoe spannend gaan ze deze percentages nog maken?
En da's op zich ook wel logisch en cijfermatig prima mogelijk.quote:Op donderdag 21 april 2011 20:34 schreef bollokus het volgende:
[..]
laura gaat nog heul heul hard stijgen
Eigenlijk mogen ze allebei wel, maar helaas...quote:Op donderdag 21 april 2011 20:35 schreef ikke79 het volgende:
ik weet dat we genaaid worden maar toch zo ik bijna gaan stemmen.niet dat ik fan ben van mauw maar die arrogante rotkop mag nu toch eindelijk wel naar huis
Ferdo? Focussen? Geen straf overigens, ze ziet er leuk uit vanavondquote:Op donderdag 21 april 2011 20:33 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Omdat Lauw-ra zich ook thuis moet voelen, in elk geval voor die twee uur die ze er nog zit.
je had die rooie broek van z'n kont gerukt?quote:Op donderdag 21 april 2011 20:37 schreef muzas het volgende:
Als ik een vrouw was he... had ik die karim helemaal sufgeneukt.
Ik denk niet dat het nog erg veel gaat verschillen.quote:Op donderdag 21 april 2011 20:36 schreef Gert het volgende:
[..]
En da's op zich ook wel logisch en cijfermatig prima mogelijk.
WALCHELIJK!
Kan wel wat strakker uitgesneden.quote:Op donderdag 21 april 2011 20:37 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ferdo? Focussen? Geen straf overigens, ze ziet er leuk uit vanavond
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |