Is mij ook nooit opgevallenquote:Op woensdag 27 april 2011 10:13 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
Nooit opgevallen wat voor lach worgen female had.
Volgende patch, het stond ook helemaal niet bij de patchnotes hoorquote:Op woensdag 27 april 2011 10:19 schreef Bienelientjee het volgende:
Pppfff, 125 pets en niet eens een reward!Wat een %$#
Oh, die achievement zat er dus al wel in? Nou, mooiquote:Op woensdag 27 april 2011 10:20 schreef Bienelientjee het volgende:
Ik heb de achievement wel gekregen....![]()
En die lach voor female worgens klinkt nog net zo raar!
Wat is Blizzard wel niet van plan.. nu is het al mogelijk voor pve-ers om conquest points te halen. Als dit een manier is om die 5 wins gebeuren eruit te halen verwijder dan ook die conquest convert rommel. Dit slaat echt nergens op, meerder chars hier en ik pvp alleen maar.quote:The current reward now in 4.1 for winning an Arena match is 135 Conquest Points, and for Rated Battlegrounds it's 335 Conquest Points. We're currently evaluating these amounts as we believe they are potentially lower than they need to be, and we'll of course let you know if they need to be changed.
Die klinkt als een vent..quote:Op woensdag 27 april 2011 10:13 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
Net een vent..quote:Op woensdag 27 april 2011 10:13 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
Sommige achievements moeten ze niet later nog eens toevoegenquote:Op woensdag 27 april 2011 11:00 schreef Bienelientjee het volgende:
Echt he, Justly Rewarded.Make 30.000 gold from quests.
Doen ze die nu pas adden, terwijl ik al die Loremaster achievements heb!
Vervelend, maar vlak na een patch zijn er meestal wel wat bugjes en dingetjes die nog opgelost moeten wordenquote:Op woensdag 27 april 2011 11:45 schreef Bienelientjee het volgende:
OOOOOHHH!
![]()
Stomme blizzard! Zitten we midden in ZUL AMAN! Worden we keihard geDC'ed! Hele party uit elkaar gegooid door Blizzard!
Sorry, het leek dat mijn bericht niet gepost werdquote:
Cache en WTF folder verwijderen hielp bij mijquote:Op woensdag 27 april 2011 12:06 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
Crazy fps issues. Stopt ook steeds met responden en gaat daarna weer verder en dan weer not responding en dan weer verder.
Heeft helemaal geen zin om nu HC's te doen, je word zelfs uit een Vortix HC gegooid.quote:Op woensdag 27 april 2011 11:45 schreef Bienelientjee het volgende:
OOOOOHHH!
![]()
Stomme blizzard! Zitten we midden in ZUL AMAN! Worden we keihard geDC'ed! Hele party uit elkaar gegooid door Blizzard!
Daarom lekker morgen vrijgenomenquote:Op woensdag 27 april 2011 12:41 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Heeft helemaal geen zin om nu HC's te doen, je word zelfs uit een Vortix HC gegooid.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik blijf dat lezen als What The Fuck!? Folderquote:Op woensdag 27 april 2011 12:22 schreef Chau het volgende:
[..]
Cache en WTF folder verwijderen hielp bij mij
Jahahaquote:Op woensdag 27 april 2011 13:40 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
Ja, wie niet?
Ik weet niet eens waar het voor staat.
Vooral omdat het in hoofdletters staat is echt echt zo WTF?!
Ja ben je nu sneller of even snel in stealth ?quote:Op woensdag 27 april 2011 13:44 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
Oh heerlijk dit. Eindelijk kan ik de flag carrier bijhouden in stealth.
Ik heb met de eerste try ook al ruim 8 groepen gehad.. iedereen leaved en dan maar weer een paar minuten wachten tot de volgende faaaaalers zich meldenquote:Op woensdag 27 april 2011 15:37 schreef Chau het volgende:
ZG eerste boss faillen mensen al.. 6 groep
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |