Niet dat ik dat erg vind, aangezien ik zelf ook (volgens FOK!) bij dat linkse tuig hoor als D66'er.quote:Op donderdag 21 april 2011 19:58 schreef Disana het volgende:
[..]
Nou ja, het waren de vrouwen vlak voor mij die hun bh's verbrandden en daar heb ik van geprofiteerd
Nouja, gezien ik daar al "dood" ben dan toch maar een postuum excuus aan je.quote:Op donderdag 21 april 2011 19:58 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja vaak leek dat wel zo. Maar goed, dat laten we achter ons?
Mooi, ik zit iets linkser. Waar mod jij trouwens?quote:Op donderdag 21 april 2011 19:59 schreef Friek_ het volgende:
Niet dat ik dat erg vind, aangezien ik zelf ook (volgens FOK!) bij dat linkse tuig hoor als D66'er.
Een goede deal, tijdens mijn tijd in Afrika had ik ook een mooie 450 SL uit de jaren '70.quote:Op donderdag 21 april 2011 19:57 schreef Reya het volgende:
[..]
Nu begrijp ik wat er terugkomt voor die geëxporteerde Mercedessen.
Filosofie en levensbeschouwing (F&L) plus wetenschap en technologie (W&T).quote:Op donderdag 21 april 2011 20:00 schreef Disana het volgende:
[..]
Mooi, ik zit iets linkser. Waar mod jij trouwens?
Je zult er wel behoefte aan gehad hebben en ik leef nog hoorquote:Op donderdag 21 april 2011 19:59 schreef Voorschrift het volgende:
Nouja, gezien ik daar al "dood" ben dan toch maar een postuum excuus aan je.
Ik dacht dat Triggershot daar zat, ik zal weer eens in de index kijken. En langskomen.quote:Op donderdag 21 april 2011 20:01 schreef Friek_ het volgende:
Filosofie en levensbeschouwing (F&L) plus wetenschap en technologie (W&T).
Zo bont wil ik het niet maken, maar met dood doelde ik op mezelf, je weet wel welke context.quote:Op donderdag 21 april 2011 20:01 schreef Disana het volgende:
[..]
Je zult er wel behoefte aan gehad hebben en ik leef nog hoorMaar als het leuk kan, dan liever leuk.
Doe ik niet. Ik zeg alleen dat ik het 1 keer gedaan heb bij whis, en daar had ze het zelf naar gemaakt want meerdere users stemden ermee in. Het enige wat ik vond waren haar foto's, die foto's heb ik inderdaad geplaatst omdat zij maar door bleef gaan met stangen. Voor de rest heb ik dat nog nooit gedaan en zal ik ook niet doen. Daarmee basta.quote:Op donderdag 21 april 2011 19:58 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Dat niet, maar je verraadt je eigen triestheid nogal.Maar ach, probeer het maar recht te lullen. Begrijp nu wel waarom je al enkele keren geband bent.
Jawel ik snap je best, maar mensen veranderen en soms vergis je je in mensen. Ik ga liever goed met je om als het kan.quote:Op donderdag 21 april 2011 20:02 schreef Voorschrift het volgende:
Zo bont wil ik het niet maken, maar met dood doelde ik op mezelf, je weet wel welke context.
Dat is alweer een hele tijd geleden eigenlijk. Ik heb een jaartje geleden ongeveer de taken van Iblis overgenomen omdat deze spoorloos verdwenen is. Erg zonde.quote:Op donderdag 21 april 2011 20:01 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik dacht dat Triggershot daar zat, ik zal weer eens in de index kijken. En langskomen.
Nee, dan zijn we 't weer eens.quote:Op donderdag 21 april 2011 20:03 schreef Disana het volgende:
[..]
Jawel ik snap je best, maar mensen veranderen en soms vergis je je in mensen. Ik ga liever goed met je om als het kan.
Maar je deed eerder uit de doeken hoe je aan gegevens komt. Ik kijk zelden in iemands geschiedenis, laat staan dat ik met foto's in de weer ga.quote:Op donderdag 21 april 2011 19:57 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ok. Maar ik heb alleen toen destijds bij whis een paar foto's opgezocht met behulp van een mede-user, ik zou het echt niet zomaar bij een willekeurige user doen. Schijt mij het als iemand aan kuttedorp aan zee woont, of in Rotterdam.
Iblis is spoorloos? Ja nu je het zegt. Heel jammer. Ik hoop dat men tevreden met jou is, ik moet eerlijk bekennen dat ik je pas sinds kort zie, en alleen hierquote:Op donderdag 21 april 2011 20:05 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Dat is alweer een hele tijd geleden eigenlijk. Ik heb een jaartje geleden ongeveer de taken van Iblis overgenomen omdat deze spoorloos verdwenen is. Erg zonde.
Nou usenet niet specifiek, maar ik weet dat er hier a's of fa's wel eens een vreemde voor de stoep hebben gehad ja. Anyway, zoiets zou ik dus niet doen. Klaar. Maarja, wat kan ik of iemand anders met iemands gegevens. Iedereen weet nu toch waar ik woon. Ik ben'r niet bang voor, als iemand het lef heeft om mij persoonlijk te benaderen krijgt ie daar spijt van.quote:Op donderdag 21 april 2011 20:06 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar je deed eerder uit de doeken hoe je aan gegevens komt. Ik kijk zelden in iemands geschiedenis, laat staan dat ik met foto's in de weer ga.
Ken je usenet? Daar overkwam het een fotograaf een keer dat er een grote kerel op zijn stoep stond die in de nieuwsgroep ruzie had lopen zoeken. Dat zijn de dingen waar mensen bang voor zijn.
Dat is inderdaad wel een gemis.quote:Op donderdag 21 april 2011 20:05 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Dat is alweer een hele tijd geleden eigenlijk. Ik heb een jaartje geleden ongeveer de taken van Iblis overgenomen omdat deze spoorloos verdwenen is. Erg zonde.
Wtf? Dat gebeurt hier?quote:Op donderdag 21 april 2011 20:08 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nou usenet niet specifiek, maar ik weet dat er hier a's of fa's wel eens een vreemde voor de stoep hebben gehad ja. Anyway, zoiets zou ik dus niet doen. Klaar. Maarja, wat kan ik of iemand anders met iemands gegevens. Iedereen weet nu toch waar ik woon. Ik ben'r niet bang voor, als iemand het lef heeft om mij persoonlijk te benaderen krijgt ie daar spijt van.
Snap je 't nu?quote:Op donderdag 21 april 2011 20:13 schreef Compatibel het volgende:
[..]
Wtf? Dat gebeurt hier?
Soms vergeet ik hoe geflipt sommige mensen zijn.
Geen tijd om te reageren, ik ga mijn posthistorie anonimiserenquote:
Google cache, nooo!quote:Op donderdag 21 april 2011 20:14 schreef Compatibel het volgende:
[..]
Geen tijd om te reageren, ik ga mijn posthistorie anonimiseren
Niet ik he? Dat was in zo'n docu of ver FOK! ja.quote:Op donderdag 21 april 2011 20:13 schreef Compatibel het volgende:
[..]
Wtf? Dat gebeurt hier?
Soms vergeet ik hoe geflipt sommige mensen zijn.
Je begrijpt dat ik zoiets niet zou doen he?quote:
Na 24 uur is dat niet meer mogelijkquote:Op donderdag 21 april 2011 20:14 schreef Compatibel het volgende:
[..]
Geen tijd om te reageren, ik ga mijn posthistorie anonimiseren
Ik post ook pas sinds kort in de POL SC. Moet maar kijken hoe lang ik dat vol houd verder. Verder post ik wat op F&L, W&T, SES, R&P en tussendoor op KLB en TTK.quote:Op donderdag 21 april 2011 20:07 schreef Disana het volgende:
[..]
Iblis is spoorloos? Ja nu je het zegt. Heel jammer. Ik hoop dat men tevreden met jou is, ik moet eerlijk bekennen dat ik je pas sinds kort zie, en alleen hier
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |