Hij heeft niet eens een oog?quote:Op donderdag 21 april 2011 17:21 schreef Beach het volgende:
Nog maar een keer dan:
[ afbeelding ]
wie kan deze een strikje en ooglapje geven want ik mis deze ui
Dubbelpost.quote:Op donderdag 21 april 2011 17:21 schreef Beach het volgende:
Nog maar een keer dan:
[ afbeelding ]
wie kan deze een strikje en ooglapje geven want ik mis deze ui
Ja dat ga ik wel missen die creativiteitquote:Op donderdag 21 april 2011 17:21 schreef Ragboer het volgende:
Jan, ben je nog creatiever als je stoned bent?
Kan toch geen ooglapquote:
Meer bier drinken.quote:Op donderdag 21 april 2011 17:22 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ja dat ga ik wel missen die creativiteit
Tuurlijk wel. Nergens staat dat een ooglapje niet over iets anders kan dan alleen een oog.quote:
Jaquote:Op donderdag 21 april 2011 17:19 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Je had toch een hekel aan bellen ?
quote:
Dan ken je mij nog niet, ik haat bellen.quote:Op donderdag 21 april 2011 17:20 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
Kinderspel, zeker voor een meisje
Nee, die zit nog in mn tasquote:
Ik haat bellen ja?!quote:
grquote:Op donderdag 21 april 2011 17:23 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja
[..]
[..]
Dan ken je mij nog niet, ik haat bellen.
[..]
Nee, die zit nog in mn tas
[..]
Ik haat bellen ja?!
Maar daar is het dus niet voor bedoeldquote:Op donderdag 21 april 2011 17:23 schreef Beach het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Nergens staat dat een ooglapje niet over iets anders kan dan alleen een oog.
squirt uit je orenquote:Op donderdag 21 april 2011 17:24 schreef Danger.Mouse het volgende:
Goeiemiddag
Na 2 maanden wachten eindelijk mijn oortjes binnen en ik zit hier nu te luisteren naar Flux Pavillion met een eargasm![]()
![]()
![]()
quote:
quote:
Kan gebeuren toch.quote:
Ik kreeg ze al bij de geboortequote:Op donderdag 21 april 2011 17:24 schreef Danger.Mouse het volgende:
Goeiemiddag
Na 2 maanden wachten eindelijk mijn oortjes binnen en ik zit hier nu te luisteren naar Flux Pavillion met een eargasm![]()
![]()
![]()
Ik hou ook niet zo van bellenquote:Op donderdag 21 april 2011 17:23 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja
[..]
[..]
Dan ken je mij nog niet, ik haat bellen.
[..]
Nee, die zit nog in mn tas
[..]
Ik haat bellen ja?!
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nalevering hadden ze bij mij gezegdquote:
quote:Op donderdag 21 april 2011 17:25 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ok
[..]
ok
[..]
ok
[..]
ok
[..]
ok
[..]
ok
modder+badquote:Op donderdag 21 april 2011 17:25 schreef Ragboer het volgende:
Sharr en Klinker!!!!!! BITCHFIGHT! VECHTEN!
Ik wil een live feed terwijl de dames in sexy lingerie elkaar te lijf gaanquote:Op donderdag 21 april 2011 17:25 schreef Ragboer het volgende:
Sharr en Klinker!!!!!! BITCHFIGHT! VECHTEN!
parkeerplaats AC hotel de Biltquote:Op donderdag 21 april 2011 17:25 schreef Ragboer het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)innenland,buitenland
Wat een simpele zeg. Als ik 16 kilo cocaïne vond was ik nu rijk geweest enzo...
quote:Op donderdag 21 april 2011 17:26 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
Ik wil een live feed terwijl de dames in sexy lingerie elkaar te lijf gaan![]()
Hefffffquote:Op donderdag 21 april 2011 17:26 schreef K-Cash het volgende:
1 voor de money
2 voor de ho's
3 voor de weed
4 voor hoogvliet
5 voor de gone's de pop rijdt langs
.quote:Op donderdag 21 april 2011 17:27 schreef sharr het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Lingeriequote:Op donderdag 21 april 2011 17:26 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
Ik wil een live feed terwijl de dames in sexy lingerie elkaar te lijf gaan![]()
Huh wat zei je/quote:Op donderdag 21 april 2011 17:27 schreef sharr het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
quote:Op donderdag 21 april 2011 17:27 schreef sharr het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Nee dan is het meteen zo cheap. Meisjes met klassequote:Op donderdag 21 april 2011 17:27 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Lingerie, naakt boven alles hoor.
quote:
quote:
quote:
quote:
Van der Valk De Biltsche Hoekquote:
Ik kom jullie wel uit elkaar houden dan met alle betastingen van dienquote:Op donderdag 21 april 2011 17:27 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
quote:
quote:
Naturistquote:Op donderdag 21 april 2011 17:27 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Mensen weten dat ik eng ben, ik heb je bitch op de webcam, daarna je bitch in een gangbang.quote:Op donderdag 21 april 2011 17:26 schreef K-Cash het volgende:
1 voor de money
2 voor de ho's
3 voor de weed
4 voor hoogvliet
5 voor de gone's de pop rijdt langs
quote:Op donderdag 21 april 2011 17:28 schreef Patje1987 het volgende:
Vriendelijk verzoek om te stoppen met al die quotes.
Nudist*.quote:
quote:Op donderdag 21 april 2011 17:29 schreef Patje1987 het volgende:
Nogmaals de mededeling gelieve te stoppen met die quotes.
Doei.quote:Op donderdag 21 april 2011 17:29 schreef Ragboer het volgende:
Ik ga van boord, met die kutquotes is het niet meer leuk. Doei.
dag later je bitch in een gangbang*quote:Op donderdag 21 april 2011 17:28 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Mensen weten dat ik eng ben, ik heb je bitch op de webcam, daarna je bitch in een gangbang.
Ach joh er is nog geen man overboordquote:Op donderdag 21 april 2011 17:29 schreef Ragboer het volgende:
Ik ga van boord, met die kutquotes is het niet meer leuk. Doei.
Oh wacht plannen gewijzigd. Sharr en ik gaan niet meer naakt vechten. Maar jij en ik ok ok gr.quote:Op donderdag 21 april 2011 17:28 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ik kom jullie wel uit elkaar houden dan met alle betastingen van dien
quote:
quote:
Dit heb ik nietquote:Op donderdag 21 april 2011 17:30 schreef JApieman het volgende:
[..]
Mensen met stijl schrijven het met eau.
Jij begrijpt het.quote:Op donderdag 21 april 2011 17:30 schreef JApieman het volgende:
[..]
Mag ik een feauteau?quote:Op donderdag 21 april 2011 17:30 schreef JApieman het volgende:
[..]
Paupers die op GeenStijl komen schrijven enkel zo.quote:Op donderdag 21 april 2011 17:30 schreef JApieman het volgende:
[..]
ga eens deaudquote:Op donderdag 21 april 2011 17:31 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Paupers die op GeenStijl komen schrijven enkel zo.
GeenStijl.quote:Op donderdag 21 april 2011 17:31 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Paupers die op GeenStijl komen schrijven enkel zo.
Ik deed het één keer. De rest blijft maar doorgaan.quote:Op donderdag 21 april 2011 17:31 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Eerst zelf lekker meedoen en vervolgens zeuren..
quote:Op donderdag 21 april 2011 17:30 schreef JApieman het volgende:
[..]
Je startte een ragequote:Op donderdag 21 april 2011 17:32 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik deed het één keer. De rest blijft maar doorgaan.
quote:
quote:
quote:
Rage als in, trend-achtig iets, of als inquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?![]()
Ik had gewoon allemaal verschillende quotes. Kutsharr ook.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 21 april 2011 17:33 schreef Het_Fenomeen het volgende:
Zeroku is een klein kind en is nu geschorst in ARG
Tenzij je het over die slimme meneer hebt.quote:Op donderdag 21 april 2011 17:33 schreef JApieman het volgende:
[..]
Ja kijk, dat schrijf je toch ook niet plato.
Precies, dan wel.quote:Op donderdag 21 april 2011 17:33 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Tenzij je het over die slimme meneer hebt.
nee man, das dikke dennisquote:Op donderdag 21 april 2011 17:33 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Tenzij je het over die slimme meneer hebt.
okquote:Op donderdag 21 april 2011 17:33 schreef Het_Fenomeen het volgende:
Zeroku is een klein kind en is nu geschorst in ARG
quote:Op donderdag 21 april 2011 17:33 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik had gewoon allemaal verschillende quotes. Kutsharr ook.Waarom zeg je dan KutsharrSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat dolletjesquote:Op donderdag 21 april 2011 17:34 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik zeg te vaak "gekkie" en "jeetje" in het echte leven.
Ja, z'n ouders noemden hem plato en niet plateau.quote:Op donderdag 21 april 2011 17:34 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Maar da's een naam, dus dat moet.
gekkie tochquote:Op donderdag 21 april 2011 17:34 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik zeg te vaak "gekkie" en "jeetje" in het echte leven.
Dit.quote:Op donderdag 21 april 2011 17:34 schreef JApieman het volgende:
[..]
Ja, z'n ouders noemden hem plato en niet plateau.
quote:Op donderdag 21 april 2011 17:33 schreef JApieman het volgende:
[..]
Ja kijk, dat schrijf je toch ook niet plato.
quote:Op donderdag 21 april 2011 17:36 schreef MultiBanaan het volgende:
Zag net twee klinkers botsen, gelijk politie erbij en alles
Wie begint?quote:
Ja ze liep tegen de spiegel aanquote:Op donderdag 21 april 2011 17:36 schreef MultiBanaan het volgende:
Zag net twee klinkers botsen, gelijk politie erbij en alles
Da's jouw probleem.quote:Op donderdag 21 april 2011 17:37 schreef Zeroku het volgende:
Sorry ja. Heb hier gewoon geen kut te doen op school.
Knuppel hebben?quote:Op donderdag 21 april 2011 17:37 schreef JApieman het volgende:
[..]
Ik begin wel ze heeft mij gekwetst.
Ik zei er juist wat van, verdomme. Lees eens goed.quote:Op donderdag 21 april 2011 17:37 schreef Ragboer het volgende:
Beste medefokkers, willen jullie alstublieft kappen met iedereen te irriteren met jullie multiquotes. Speciaal gericht aan Zeroku, Sharr en Klinkerbotsing. Alvast bedankt, Ragboer.
IK IRRITEER NIEMAND ALS IK 2/3 QUOTES INE EN BERICHT DOE DAN DOE IK DAT LEKKER. JEZUS ECHT.quote:Op donderdag 21 april 2011 17:37 schreef Ragboer het volgende:
Beste medefokkers, willen jullie alstublieft kappen met iedereen te irriteren met jullie multiquotes. Speciaal gericht aan Zeroku, Sharr en Klinkerbotsing. Alvast bedankt, Ragboer.
umadquote:Op donderdag 21 april 2011 17:38 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
IK IRRITEER NIEMAND ALS IK 2/3 QUOTES INE EN BERICHT DOE DAN DOE IK DAT LEKKER. JEZUS ECHT.
quote:
Boehoequote:Op donderdag 21 april 2011 17:37 schreef Ragboer het volgende:
HOU HOLLAND SCHOON!quote:Op donderdag 21 april 2011 17:38 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
IK IRRITEER NIEMAND ALS IK 2/3 QUOTES INE EN BERICHT DOE DAN DOE IK DAT LEKKER. JEZUS ECHT.
Periodiek verschijnsel ditquote:Op donderdag 21 april 2011 17:38 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Oh, dat wist ik niet?quote:Op donderdag 21 april 2011 17:39 schreef Het_Fenomeen het volgende:
POEPEN IS SLECHT VOOR HET MILIEU !!!!!
Eg nie, plante groeie drvan man ;squote:Op donderdag 21 april 2011 17:39 schreef Het_Fenomeen het volgende:
hoe moet ik dan mijn akker bemesten?quote:Op donderdag 21 april 2011 17:39 schreef Het_Fenomeen het volgende:
Ik ga een beetje multiquotes lezen...quote:Op donderdag 21 april 2011 17:37 schreef sharr het volgende:
[..]
Ik zei er juist wat van, verdomme. Lees eens goed.
quote:Op donderdag 21 april 2011 17:40 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Ik ga een beetje multiquotes lezen...Ik zag jou naam dus ik dacht dat jij er aan meedeed. Mijn oprechte excuses bij deze.
Je vriendinnetje kan heus wel voor zichzelf opkomen hoor.quote:
quote:
quote:
quote:
Kusje op je voorhoofdquote:
quote:
quote:
Ik ga eten. Doei Sharr.quote:
Sowieso hatenquote:
okee dan.......quote:Op donderdag 21 april 2011 17:46 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Jawel. Ron heeft gewoon een klein bijrolletje. Ron Jeremy niet kennen.
Meteen gingen de sproeiers aan zekerquote:Op donderdag 21 april 2011 17:46 schreef sharr het volgende:
[..]
Jawel, ik stak hem alleen binnen aan en toen kreeg ik heel erg veel commentaar.
hehehequote:Op donderdag 21 april 2011 17:46 schreef sharr het volgende:
[..]
Jawel, ik stak hem alleen binnen aan en toen kreeg ik heel erg veel commentaar.
oooooooohquote:Op donderdag 21 april 2011 17:46 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Ron_Jeremy gr
Zullen we deel 13 openen?quote:Op donderdag 21 april 2011 17:46 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Sowieso haten
Laten we stoppen met haten
beidequote:Op donderdag 21 april 2011 17:49 schreef sharr het volgende:
Trouwens is Oostblokker nou geband of zelf van Fok gegaan?
Ze ging zelf weg gegaan, kreeg een ban, maar is opnieuw teruggekomenquote:Op donderdag 21 april 2011 17:49 schreef sharr het volgende:
Ik ben niet aardig Beachquote:Op donderdag 21 april 2011 17:49 schreef Beach het volgende:
sharr is een echte bazenvrouw; roken drinken en nog aardig ook
Ze heeft allang een nieuwe account.quote:Op donderdag 21 april 2011 17:49 schreef sharr het volgende:
Toch als steenspinalfan ofzo?quote:Op donderdag 21 april 2011 17:49 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ze ging zelf weg gegaan, kreeg een ban, maar is opnieuw teruggekomen
Oeh, zal ik het gewoon doen?quote:
quote:Op donderdag 21 april 2011 17:54 schreef sharr het volgende:
Ik heb mijn best gedaan het fobo van Steenspinalfan te ontcijferen. Niet gelukt.
Op m'n mobiel in de treinquote:Op donderdag 21 april 2011 17:55 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hey, ben je alweer terug?Of op je mobiel aan het fokken hihi?
Bah zulk lang haar is vies.quote:Op donderdag 21 april 2011 17:55 schreef sharr het volgende:
Wauw hihi er kwam een jongen voorbij fietsen met ongelooflijk lang haar, het raakte zijn bagagedrager van zijn fiets
quote:Op donderdag 21 april 2011 17:58 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ohja.
Op stage moeten we een themadag organiseren en nu heeft ons groepje als thema Indianen gekozen. Ik voel me vies.
Ze zijn het allebeiquote:Op donderdag 21 april 2011 18:03 schreef Het_Fenomeen het volgende:
Waarom zijn bananen geel terwijl ze vroeger krom waren
Productiefoutje, enjoy your allergische reactiequote:Op donderdag 21 april 2011 18:04 schreef TheFamousMan het volgende:
WAAROM ZIJN ER GODVERDOMME WITTE CHOCOLADE EITJES IN EEN ZAK WAAROP ZE ZETTEN DAT ER ALLEEN MAAR PUUR IN ZIT?!?![]()
xxNohomo.
omdat alleen zwarte discriminatie isquote:Op donderdag 21 april 2011 18:04 schreef TheFamousMan het volgende:
WAAROM ZIJN ER GODVERDOMME WITTE CHOCOLADE EITJES IN EEN ZAK WAAROP ZE ZETTEN DAT ER ALLEEN MAAR PUUR IN ZIT?!?![]()
xxNohomo.
quote:Op donderdag 21 april 2011 18:04 schreef TheFamousMan het volgende:
xxNohomo.
Ik was het niet.quote:Op donderdag 21 april 2011 17:55 schreef sharr het volgende:
Wauw hihi er kwam een jongen voorbij fietsen met ongelooflijk lang haar, het raakte zijn bagagedrager van zijn fiets
quote:Op donderdag 21 april 2011 18:10 schreef JanPiraat het volgende:
ChillinJe kan hem zo zondag de kerk mee in nemenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.kan Doerak ook genieten van de paasdienst.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
In zn kribbequote:Op donderdag 21 april 2011 18:11 schreef Beach het volgende:
[..]
Je kan hem zo zondag de kerk mee in nemenkan Doerak ook genieten van de paasdienst.
quote:Op donderdag 21 april 2011 18:10 schreef JanPiraat het volgende:
ChillinMijn neefje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ben jij familie van Hitler?quote:
hahaquote:Op donderdag 21 april 2011 18:12 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
In zn kribbehij is gewoon de nieuwe messias
Beach, ga jij altijd op jodenjacht?quote:Op donderdag 21 april 2011 18:13 schreef Beach het volgende:
[..]
hahaik ben benieuwd of de Joden hem dan accepteren
Maar dat beest is familie van Hitler, kan niet anders.quote:Op donderdag 21 april 2011 18:13 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nee, het is de zoon van Jan. EN ik ben de zus van Jan.
Ik wissel af tussen katholieken, Joden en moslims.quote:Op donderdag 21 april 2011 18:13 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Beach, ga jij altijd op jodenjacht?
Ik ga altijd op hoofddoekenjacht.quote:Op donderdag 21 april 2011 18:14 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik wissel af tussen katholieken, Joden en moslims.
quote:Op donderdag 21 april 2011 18:13 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nee, het is de zoon van Jan. EN ik ben de zus van Jan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |