Vorige Topiques:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wéér een SCquote:
Met mij gaat het super!quote:Op donderdag 21 april 2011 18:01 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Hihihi, dus hoe gaat het met al deze lieve mensen hier?
Aww mooizo!quote:Op donderdag 21 april 2011 18:02 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Met mij gaat het super!
Ga vanavond weer naar m'n, dus dubbel
![]()
vandaag voor mij
Nu helemaal goed jaquote:
Ten tijde van het liefdestopique had ik met een hele lievequote:Op donderdag 21 april 2011 18:03 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Aww mooizo!Hoe lang heb je al een
dan?
[..]
Nu helemaal goed ja
Stelde ik ook al voor, maar ze vonden een topique reeks al te veel van het goede, blijkbaarquote:
Awhhquote:Op donderdag 21 april 2011 18:05 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Ten tijde van het liefdestopique had ik met een hele lieve, maar dat is nu uit. [Wél 7 maanden volgehouden
]
Nu heb ik sinds 18 februari met een nog ongelooflijk veel lieverderdere, mooiere, charmantere, begripvollerderderdere en alles woesj, perfect meisje
Shhhhht.quote:Op donderdag 21 april 2011 18:06 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Stelde ik ook al voor, maar ze vonden een topique reeks al te veel van het goede, blijkbaar
Eetsmakelijk!quote:Op donderdag 21 april 2011 18:09 schreef TheFamousMan het volgende:
Eten zonder honger, tot vanavond!![]()
quote:
quote:Op donderdag 21 april 2011 18:09 schreef TheFamousMan het volgende:
Eten zonder honger, tot vanavond!![]()
quote:
quote:Op donderdag 21 april 2011 18:06 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Stelde ik ook al voor, maar ze vonden een topique reeks al te veel van het goede, blijkbaar
quote:
quote:Op donderdag 21 april 2011 18:06 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 21 april 2011 18:01 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Hihihi, dus hoe gaat het met al deze lieve mensen hier?
eens met deze mensenquote:
WATS?!?!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |