Alleen omdat ik lelijk ben wil toch niet zeggen dat ik niet graag naar tieten kijk?quote:Op donderdag 21 april 2011 17:22 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
Dat betekent dat je lelijk bent, sorry.
goed topic, vanaf deze postquote:Op donderdag 21 april 2011 17:24 schreef wise het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee, maar zij willen niet door lelijke jongens bekeken worden. Ik adviseer je ze te verkrachten.quote:Op donderdag 21 april 2011 17:26 schreef JustRob het volgende:
[..]
Alleen omdat ik lelijk ben wil toch niet zeggen dat ik niet graag naar tieten kijk?
Lelijke mensen mogen niet naar vrouwen kijken, aldus vrouwen.quote:Op donderdag 21 april 2011 17:26 schreef JustRob het volgende:
[..]
Alleen omdat ik lelijk ben wil toch niet zeggen dat ik niet graag naar tieten kijk?
Word je daar niet moe van, kijken, beoordelen de minpunten tegen de pluspunten afwegen, zorgen dat zij niet door heeft dat je kijkt maar intussen wel weer gaan gluren om te kijken of ze nou echt zo mooi waren. Terwijl je dit allemaal doet vraag je je natuurlijk af of je haar zou doen. En indien het antwoord ja is bedenken wat je precies dan met haar wilt doen, hoe en waar? En dit tig keer per dag.quote:Op donderdag 21 april 2011 17:23 schreef Yreal het volgende:
Terecht topic, behalve het deel slet.
Ik heb mijn ogen wel uitgekeken vandaag![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jij wordt toch ook niet moe van zeiken. Het zit in de natuur.quote:Op donderdag 21 april 2011 17:30 schreef Heavenisrighthere het volgende:
[..]
Word je daar niet moe van, kijken, beoordelen de minpunten tegen de pluspunten afwegen, zorgen dat zij niet door heeft dat je kijkt maar intussen wel weer gaan gluren om te kijken of ze nou echt zo mooi waren. Terwijl je dit allemaal doet vraag je je natuurlijk af of je haar zou doen. En indien het antwoord ja is bedenken wat je precies dan met haar wilt doen, hoe en waar? En dit tig keer per dag.
Nee, daar worden we nooit moe van.quote:Op donderdag 21 april 2011 17:30 schreef Heavenisrighthere het volgende:
[..]
Word je daar niet moe van, kijken, beoordelen de minpunten tegen de pluspunten afwegen, zorgen dat zij niet door heeft dat je kijkt maar intussen wel weer gaan gluren om te kijken of ze nou echt zo mooi waren. Terwijl je dit allemaal doet vraag je je natuurlijk af of je haar zou doen. En indien het antwoord ja is bedenken wat je precies dan met haar wilt doen, hoe en waar? En dit tig keer per dag.
watquote:
Niet naar het decollete van lekkere wijven kijkenquote:
Zeg je dat ook als je ze vervolgens aanrand?quote:Op donderdag 21 april 2011 17:39 schreef DeEckteErecte het volgende:
Stiekem genieten ze gewoon dat er naar ze gekeken wordt
Ja, hoezo?quote:Op donderdag 21 april 2011 17:43 schreef Ascendancy het volgende:
Zeg je dat ook als je ze vervolgens aanrand?
IEDEREENquote:Op donderdag 21 april 2011 17:27 schreef reinbertio het volgende:
TS profiteert van het warme weer en de lichte kleding die meisjes dan aanhebben
Is dit jullie Poolse schoonmaakster ofzo?quote:
quote:Op donderdag 21 april 2011 18:52 schreef SmokeSome het volgende:
ik haat vrouwen, omdat ik altijd shit voor ze moet sjouwen, het zal ze berouwen, ik zal het onthouden,
dikke wijven die zich vol lopen te stouwen en nauwelijks kauwen, ik zou me pen in je strot moeten douwen
hard speen ft stinalquote:Op donderdag 21 april 2011 18:52 schreef SmokeSome het volgende:
ik haat vrouwen, omdat ik altijd shit voor ze moet sjouwen, het zal ze berouwen, ik zal het onthouden,
dikke wijven die zich vol lopen te stouwen en nauwelijks kauwen, ik zou me pen in je strot moeten douwen
quote:Op donderdag 21 april 2011 18:57 schreef Raap het volgende:
Meer pics graag, het is me nog niet helemaal duidelijk gr
Ruige boy hiero!quote:Op donderdag 21 april 2011 18:52 schreef SmokeSome het volgende:
quote:Op donderdag 21 april 2011 19:25 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]goede foto's! Alleen die linker op de laatste foto.
[ afbeelding ]
Nooit last van...ik kijk dan ook alleen maar naar de tieten..quote:Op donderdag 21 april 2011 17:18 schreef JustRob het volgende:
Heb echt zo'n hekel aan van die meiden die je vuil aankijken als je naar hun tieten kijkt. Ga er dan niet half naakt bij lopen, slet.
Typisch het vrouwelijke brein weer, maken alles zo gecompliceerd. Een man ziet gewoon 2 pluspunten en blijft daar lekker naar kijken zolang dat bevalt (of totdat vriendin terugkomt natuurlijk..quote:Op donderdag 21 april 2011 17:30 schreef Heavenisrighthere het volgende:
[..]
Hoe kun jij nou zien hoe zo'n meid je aankijkt, je kijkt toch zeker niet naar haar ogen...quote:Op donderdag 21 april 2011 17:18 schreef JustRob het volgende:
Heb echt zo'n hekel aan van die meiden die je vuil aankijken als je naar hun tieten kijkt. Ga er dan niet half naakt bij lopen, slet.
Dat vroeg ik me ook al af! TS is homo!quote:Op vrijdag 22 april 2011 10:35 schreef Sjeen het volgende:
Hoe kun jij nou zien hoe zo'n meid je aankijkt, je kijkt toch zeker niet naar haar ogen...
"of hij kijkt met zijn handen"quote:Op vrijdag 22 april 2011 11:02 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Dat vroeg ik me ook al af! TS is homo!
quote:
Jij ziet liever tepels op diegene haar knieën hangen??quote:Op vrijdag 22 april 2011 11:11 schreef zeefkreeft het volgende:
Diegene die de BH heeft uitgevonden - het is een fucking grap.Een of andere gereformeerde koe heeft dit waarschijnlijk bedacht.
Ik wel, dan weet je namelijk meteen wanneer je moet stoppen met chickie hosselen..quote:Op vrijdag 22 april 2011 11:15 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Jij ziet liever tepels op diegene haar knieën hangen??
Ik ben anders erg blij met die uitvindingquote:Op vrijdag 22 april 2011 11:11 schreef zeefkreeft het volgende:
Diegene die de BH heeft uitgevonden - het is een fucking grap.Een of andere gereformeerde koe heeft dit waarschijnlijk bedacht.
Een vrouw van 35 is geen chickie.quote:Op vrijdag 22 april 2011 11:17 schreef Deimos000 het volgende:
[..]
Ik wel, dan weet je namelijk meteen wanneer je moet stoppen met chickie hosselen..
Sta je met zo'n wijf op je slaapkamer, hup shirtje omhoog, bhtje uit, vallen de tieten in eens in dr schoenen..
ik wil niet eens weten hoe de wereld eruit zou zien als de bh niet bestond..quote:Op vrijdag 22 april 2011 11:17 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Ik ben anders erg blij met die uitvinding
En ik kan me niet herinneren dat ik ooit iemand vuil heb aangekeken, hooguit een beetje meewarig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 22 april 2011 11:21 schreef linpunt het volgende:
[..]
ik wil niet eens weten hoe de wereld eruit zou zien als de bh niet bestond..Bah, ik klikteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Wel erg natuurlijk. Net als zweetlucht!
Oh, wacht. Jij bent nog maar 15quote:Op vrijdag 22 april 2011 11:19 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Een vrouw van 35 is geen chickie.
En als een chickie al zo uitgezakt is zou ik me sowieso zorgen gaan maken.
Hm, check je de inkijk niet even in de spiegel voor je uit huis gaat?quote:Op vrijdag 22 april 2011 11:22 schreef MissVanity het volgende:
Haha! Wat een onderwerp.
Ik heb ook vaak inkijk. Soms een beetje teveel.
Kan me nog herinneren dat ik een jongetje heel erg bang heb gemaakt (jongetje was boven de 20)
Ik bukte voorover en je kon een stukje tepel zien. Hij rende meteen weg om uit te huilen bij een collega.
Daarna moesten we nog de hele dag samen werken
Tering.quote:Op vrijdag 22 april 2011 11:22 schreef MissVanity het volgende:
Haha! Wat een onderwerp.
Kan me nog herinneren dat ik een jongetje heel erg bang heb gemaakt (jongetje was boven de 20)
Ik bukte voorover en je kon een stukje tepel zien. Hij rende meteen weg om uit te huilen bij een collega.
tel er nog maar 19 jaar bij op.quote:
Niet single, maar kijken is gezond gedrag van een man.quote:Op vrijdag 22 april 2011 11:24 schreef Deimos000 het volgende:
[..]
En dan nog steeds single?
Of ben je nu al uitgekeken op je vriendin...
Dat is leuk...quote:
Nouja, daarom zie ik dus graag of de tieten al in de sokken hangen of niet.. Scheelt weer wat moeite en zoquote:Op vrijdag 22 april 2011 11:26 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Niet single, maar kijken is gezond gedrag van een man.
Een jongen die uit z'n plaat gaat omdat hij een stukje tepel ziet?quote:
Ik vind het wel grappig als men afgeleid raaktquote:Op vrijdag 22 april 2011 11:43 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Een jongen die uit z'n plaat gaat omdat hij een stukje tepel ziet?
Dat is zielig.
Een gezonde vent hoort een slag voor z'n hersens te krijgen omdat hij totaal niet oplet en "ergens" anders zit met z'n gedachten.
Ik vind het ook leuk om afgeleid te raken.quote:Op vrijdag 22 april 2011 11:51 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Ik vind het wel grappig als men afgeleid raakt
Kom mij maar eens flink afleiden dan.quote:Op vrijdag 22 april 2011 11:57 schreef MissVanity het volgende:
Ik check tegenwoordig wel altijd mijn inkijk.
Ik ben wat netter geworden. En zorg er altijd voor dat er niet te veel te zien is.
Maar aan de andere kant is het wel superleuk om te zien dat mensen afgeleid raken door je inkijk:P
Ah, en maakt het dan niet uit wat voor iemand het is? Of het nou:quote:Op vrijdag 22 april 2011 11:57 schreef MissVanity het volgende:
Ik ben wat netter geworden. En zorg er altijd voor dat er niet te veel te zien is.
Maar aan de andere kant is het wel superleuk om te zien dat mensen afgeleid raken door je inkijk:P
lekker voorbeeld, die eerste is ook gewoon een rapistmolester.quote:Op vrijdag 22 april 2011 11:59 schreef squatt3r het volgende:
[..]
Ah, en maakt het dan niet uit wat voor iemand het is? Of het nou:
[ afbeelding ]
of
[ afbeelding ]
is, bij beide mannen is het superleuk om te zien dat ze afgeleid raken?
sssjt, misschien weet ze dat niet, dat is juist de test.quote:Op vrijdag 22 april 2011 12:03 schreef Golden_Pauper het volgende:
[..]
lekker voorbeeld, die eerste is ook gewoon een rapistmolester.
Maar je zou nooit iemand 'vuil' aankijken vanwege een laten we zeggen 'tit-check'?quote:Op vrijdag 22 april 2011 12:05 schreef MissVanity het volgende:
Whahaha. Ik vind het vooral bij die tweede leuk. En dan ook nog gaan flirten!
Al een stuk beter dan vrouwen die meteen zo kijken:quote:Op vrijdag 22 april 2011 12:07 schreef MissVanity het volgende:
Neuh. Absoluut niet. Ik ben super trots op mijn borsten. Ze zijn zeker het bekijken waard!
Ik vind het wel een compliment als iemand door mijn borsten afgeleid raakt.
Ah, dan hebben we een antwoord voor TS: ze kijken vuil omdat ze hun borsten het bekijken niet waard vinden.quote:Op vrijdag 22 april 2011 12:07 schreef MissVanity het volgende:
Neuh. Absoluut niet. Ik ben super trots op mijn borsten. Ze zijn zeker het bekijken waard!
Een man luistert sowieso nietquote:Op vrijdag 22 april 2011 12:15 schreef MissVanity het volgende:
Al moet ik toegeven dat ik het wel vervelend kan vinden als iemand tijdens een gesprek alleen maar naar mijn borsten kijkt. Krijg niet echt het gevoel dat diegene dan naar me luistert:P
Jezelf afvragen of je dr zou doen? Zolang het een hartslag heeft is dat echt geen thema hoor.quote:Op donderdag 21 april 2011 17:30 schreef Heavenisrighthere het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 22 april 2011 12:29 schreef Netsplitter het volgende:
[ afbeelding ]
Als een man normaal naar naar ogen kan kijken is het geen man.
Fucking hell, wat een heerlijke inkijk.
1 keer is genoeg hoor.quote:
quote:
Hoi iHeartYouquote:Op vrijdag 22 april 2011 14:17 schreef iHeartYou het volgende:
Oh my god,wat een inkijk O_o.En dan vinden ze het nog gek ook als je er naar kijkt.Eigen schuld
Oké, dat is prima. Maar dan niet boos worden als er dan daadwerkelijk iemand naar je tieten kijkt!quote:Op vrijdag 22 april 2011 11:57 schreef MissVanity het volgende:
Pics, or it didn't happen.quote:Op vrijdag 22 april 2011 12:07 schreef MissVanity het volgende:
Ben je nou echt zo lekker, of hoe zit dat? Ik mis een fotoboek.quote:Op vrijdag 22 april 2011 11:22 schreef MissVanity het volgende:
Haha! Wat een onderwerp.
Haten op Misa Campo. Homo.quote:Op donderdag 21 april 2011 17:25 schreef leeell het volgende:
lelijke hoeren/modellen
amateur is de echte shit
edit: zoals Wise idd
zou der wel paar x steke jaquote:Op zaterdag 23 april 2011 17:27 schreef Zwollesjappie het volgende:
zij is ook betje chimeid
[ afbeelding ]
Wie is dit ?quote:Op vrijdag 22 april 2011 12:29 schreef Netsplitter het volgende:
[ afbeelding ]
Als een man normaal naar naar ogen kan kijken is het geen man.
Fucking hell, wat een heerlijke inkijk.
Ja, inderdaad.quote:Op donderdag 21 april 2011 17:18 schreef JustRob het volgende:
Patat eten bij de Subwayquote:Op zaterdag 23 april 2011 17:31 schreef Zwollesjappie het volgende:
[ afbeelding ]
eet je nu wel patat amenth daar?
Manboobs.quote:Op zaterdag 23 april 2011 23:47 schreef Schieteensevenop het volgende:
Oke, toegegeven. Ik draag best vaak truitjes met inkijk. Maar ik heb een vriend die elke keer op niet zo'n subtiele wijze mijn decollothee checkt, vooral tijdens uitgaan![]()
![]()
Op een gegeven moment was de maat vol en heb ik hem er face to face mee geconfronteerd. Ik zei gewoon: '(naam), jij kijkt altijd naar mijn tieten'. Hij: 'i know maar ze zijn zo opvallend'
Dan ben ik maar geen heer... als een mooie meid een lekkere inkijk heeft dan hoort daar naar gekeken te wordenquote:Op maandag 25 april 2011 00:49 schreef AndreaW het volgende:
Je hoort als heer niet in een decollete van een dame te kijken foei heb je geen fatsoen .. schande zeg ik schande
Geen sarcasme snappen.quote:Op maandag 25 april 2011 00:58 schreef Koenholio het volgende:
[..]
Dan ben ik maar geen heer... als een mooie meid een lekkere inkijk heeft dan hoort daar naar gekeken te wordenEn als ze dat vervelend vindt moet ze maar wat anders aantrekken
quote:Op maandag 25 april 2011 00:49 schreef AndreaW het volgende:
Je hoort als heer niet in een decollete van een dame te kijken foei heb je geen fatsoen .. schande zeg ik schande
Nou...wil je dan dat ze je lief aankijken met zaadvragende ogen?quote:Op donderdag 21 april 2011 17:18 schreef JustRob het volgende:
"Vrouwen dragen te weinig rokjes" zal ook nog wel een keer langskomen.quote:Op woensdag 11 mei 2011 13:56 schreef LolaLovesYou het volgende:
Volgende week in de klaagbaak:
Vrouwen dragen geen inkijk shirtjes meer >:/
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tics van je petten.
Ga jij kijken hoe ik aan diequote:Op woensdag 11 mei 2011 15:02 schreef Metro2005 het volgende:
Tieten zijn om naar te kijken dus terechte klacht.
Ik bedoel uiteraard tieten die niet aan mijn vriendin vast zittenquote:Op woensdag 11 mei 2011 15:07 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Ga jij kijken hoe ik aan dietieten zit.
Die heeft geen inkijk nodigquote:Op woensdag 11 mei 2011 15:45 schreef LeaderRoel het volgende:
Je hebt altijd nog meiden als Stacey van Don en Ad
[ afbeelding ]
Nee zij is echt, haar profiel op Hyves was ook een keer gevonden, maar die heeft ze later weer verwijderd.quote:Op woensdag 11 mei 2011 15:48 schreef JustRob het volgende:
Daar heb ik nog een filmpje van. Dus zij was echt, en niet een of ander ingehuurd hoertje?
Was dat ook niet dat toen twee van haar vriendinnen met zijn tweeën de strijd aangingen met zowat heel fok?quote:Op woensdag 11 mei 2011 17:28 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
Nee zij is echt, haar profiel op Hyves was ook een keer gevonden, maar die heeft ze later weer verwijderd.
Verhaal ging dat ze in geldnood zat en dus in 4 filmpjes ging spelen maar kreeg ze later weer spijt van.
Als je haar naam op Google intikt krijg je gelijk resultaten voor haar Don en Ad filmpje dus ze kan het wel vergeten met solliciteren
[ afbeelding ]
Niet dat ik weet?quote:Op woensdag 11 mei 2011 17:29 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Was dat ook niet dat toen twee van haar vriendinnen met zijn tweeën de strijd aangingen met zowat heel fok?
Geen idee welke topics dat waren, het is alweer twee jaar geleden of zo. Maar volgens mij is dat wel gebeurt, dat twee vriendinnen van Stacy herself een account hadden gemaakt en topics gingen openen over Stacy om haar te verdedigen en zo.quote:Op woensdag 11 mei 2011 17:30 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
Niet dat ik weet?
Links naar topics?
Je hebt gelijk, al weet ik zelf ook niet meer hoe dat topic heetquote:Op woensdag 11 mei 2011 17:33 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Geen idee welke topics dat waren, het is alweer twee jaar geleden of zo. Maar volgens mij is dat wel gebeurt, dat twee vriendinnen van Stacy herself een account hadden gemaakt en topics gingen openen over Stacy en zo.
Een hele slimme actie natuurlijk.
Dit moeten we opzoeken ASAPquote:Op woensdag 11 mei 2011 17:34 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, al weet ik zelf ook niet meer hoe dat topic heetWas wel zwaar kostelijk though
"JA ZE HAD GELD NODIG MAAR BLABLABLA"
Dat was echt hilarisch. Fok heeft sindsdien nooit meer zo'n goede rel gehad. Vanuit fok is het toen ook nog naar ik weet niet hoeveel fora uitgezaaid.quote:Op woensdag 11 mei 2011 17:34 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, al weet ik zelf ook niet meer hoe dat topic heetWas wel zwaar kostelijk though
"JA ZE HAD GELD NODIG MAAR BLABLABLA"
quote:Op donderdag 21 april 2011 17:25 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Ik zou ook niet door TS bekeken willen worden.
Haha al 16000 viewsquote:Op woensdag 11 mei 2011 17:58 schreef Zero17 het volgende:
HET POSTS:VIEWS RATIO IN DIT TOPIC.![]()
![]()
![]()
Alleen op Fok.
Ik zeg doen!quote:Op woensdag 11 mei 2011 17:56 schreef Scrumptious_ het volgende:
Dit topic
En die rel moet even opgezocht worden inderdaad
Kan alleen dat vindenquote:Op woensdag 11 mei 2011 18:02 schreef Scrumptious_ het volgende:
Don & Ad - Stacey | Deel III
Kan alleen dat vinden.
Staceyquote:Op woensdag 11 mei 2011 15:45 schreef LeaderRoel het volgende:
Je hebt altijd nog meiden als Stacey van Don en Ad
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Stacey is de basis van de Nederlandse pr0n en dus van mijn icoonquote:Op woensdag 11 mei 2011 18:07 schreef linpunt het volgende:
En ik maar denken dat het iemand van K3 was in iedereen zn UI..
en nu heb ik weer wat geleerd, dankuwel fok!quote:Op woensdag 11 mei 2011 18:12 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Stacey is de basis van de Nederlandse pr0n en dus van mijn icoon
Ik dacht dat Kim Holland dat wasquote:Op woensdag 11 mei 2011 18:12 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Stacey is de basis van de Nederlandse pr0n en dus van mijn icoon
Die aflevering waar ze het huis van iemand kapot slaan en vervolgens de eigenaar bewerken met een honkbalknuppel en er dan er achter komen dat Don en Ad de verkeerde persoon te pakken hebben genomen. Als excuus zorgen Don en Ad ervoor dat hij seks mag hebben met zijn buurmeisjequote:Op woensdag 11 mei 2011 18:16 schreef LeaderRoel het volgende:
Don en Ad zijn bazen! Cabaret en porno in 1!
Kim Holland is nep er zijn geeneens filmpjes van haar te vindenquote:
Jezelf een KLBaas noemen en niet weten wie Stacey is.quote:Op woensdag 11 mei 2011 18:07 schreef linpunt het volgende:
Ze is veel meer geefbaar op haar hyvesfoto's dan in de filmpjesquote:Op woensdag 11 mei 2011 18:23 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
Kim Holland is nep er zijn geeneens filmpjes van haar te vinden
Stacey is gewoon echtEen meid met een verhaal erachter
Ja klopt, als ze wil soliciteren en het bedrijf tikt haar naam in op Google wordt ze al waarschijnlijk niet meer aangenomenquote:Op woensdag 11 mei 2011 18:27 schreef Stuurver het volgende:
[..]
Ze is veel meer geefbaar op haar hyvesfoto's dan in de filmpjes
Stephanie de Rooij heette ze toch?
Integendeel, prima secretaresse als je het mij vraagt.quote:Op woensdag 11 mei 2011 18:27 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
Ja klopt, als ze wil soliciteren en het bedrijf tikt haar naam in op Google wordt ze al waarschijnlijk niet meer aangenomen
In de pre-historie van vage banden van de Betamax machine wellicht, die kennis is gelukkig verloren gegaan en sindsdien is Stacey de Opper-Slet van de Nederlandse pr0n, een boegbeeld van onze pr0n renaissancequote:
En toilet-juffrouw en tevens fotografequote:Op woensdag 11 mei 2011 18:28 schreef Wing het volgende:
[..]
Integendeel, prima secretaresse als je het mij vraagt.
Ja joh met je avatar...quote:Op woensdag 11 mei 2011 18:07 schreef linpunt het volgende:
Ze kan altijd nog porno ster wordenquote:Op woensdag 11 mei 2011 18:27 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
Ja klopt, als ze wil soliciteren en het bedrijf tikt haar naam in op Google wordt ze al waarschijnlijk niet meer aangenomen
Ze willen dat leuke mannen kijken. Jij dus niet.quote:Op donderdag 21 april 2011 17:18 schreef JustRob het volgende:
als je leuk zou zijn, zou ze niet boos kijken, zo simpel is het gewoon.quote:Op woensdag 11 mei 2011 18:57 schreef JustRob het volgende:
Ik ben best een leuke man, heb alleen een libido van boven de 9000.
Misschien heeft ze gewoon geen smaak. Iedereen heeft toch een andere definitie van "leuk"? Of is er ergens een handboek waarin staat hoe je leuk kan zijn?quote:Op woensdag 11 mei 2011 18:58 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
als je leuk zou zijn, zou ze niet boos kijken, zo simpel is het gewoon.
dat was dan ook vóór mijn tijdquote:Op woensdag 11 mei 2011 18:24 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Jezelf een KLBaas noemen en niet weten wie Stacey is.
Amateur.
Inderdaad.quote:
Spelbederver.quote:
Hij vroeg ook om foto's van Stacey, niet die van Kim Holland.quote:
We bedoelen de rel, en dat is een andere reeksquote:Op woensdag 11 mei 2011 18:06 schreef Che_ het volgende:
[..]
Kan alleen dat vinden![]()
Ooo miii gaaaddooo
Eerste 2 delen staan gewoon in OP
linpunt serieus nemenquote:Op woensdag 11 mei 2011 18:24 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Jezelf een KLBaas noemen en niet weten wie Stacey is.
Amateur.
http://wiki.fok.nl/index.php/Hoofdpaginaquote:Op woensdag 11 mei 2011 19:36 schreef LeaderRoel het volgende:
Moeten we geen FOK! Wiki maken waar dat soort informatie opstaat van Stacy enzo? Net zoals 4chan Encyclopedia Dramatica heeft
Er staat helemaal niks van memes en dergelijke opquote:Op woensdag 11 mei 2011 19:37 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
http://wiki.fok.nl/index.php/Hoofdpagina
Maak een account aan en begin er aan zou ik zeggen.quote:Op woensdag 11 mei 2011 19:47 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
Er staat helemaal niks van memes en dergelijke op
Alleen Kees Kankerkachel heeft er een pagina opquote:Op woensdag 11 mei 2011 19:49 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Maak een account aan en begin er aan zou ik zeggen.
Serieus nemen?quote:
En nog tienduizend ouders met hem.quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:04 schreef Stuurver het volgende:
Je zou trouwens maar als vader van Stacey naar dat Toiletjuffrouw filmpje kijken waar ze gewoon 2 tegelijk in haar heeft
of Kelly Huizen (bekend van bloodsugar)quote:Op woensdag 11 mei 2011 20:52 schreef Stuurver het volgende:
Ze heeft volgens mij al weer nieuwe hyves.
En je zal maar Stephanie de Rooij heten en van niets weten![]()
Bijna net zo erg als Thea Janssen heten
Wie is Kelly Huizen?quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:17 schreef linpunt het volgende:
[..]
of Kelly Huizen (bekend van bloodsugar)
meisje waarvan een camfilmpje op internet rondzwerft van toen ze 14 was.. toen moest ze verhuizen naar België.. :/quote:
Downloadlink?quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:25 schreef linpunt het volgende:
[..]
meisje waarvan een camfilmpje op internet rondzwerft van toen ze 14 was.. toen moest ze verhuizen naar België.. :/
Die ken ik ja, zij woonde hier in de buurt.quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:25 schreef linpunt het volgende:
[..]
meisje waarvan een camfilmpje op internet rondzwerft van toen ze 14 was.. toen moest ze verhuizen naar België.. :/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |