Alleen omdat ik lelijk ben wil toch niet zeggen dat ik niet graag naar tieten kijk?quote:Op donderdag 21 april 2011 17:22 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
Dat betekent dat je lelijk bent, sorry.
goed topic, vanaf deze postquote:Op donderdag 21 april 2011 17:24 schreef wise het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee, maar zij willen niet door lelijke jongens bekeken worden. Ik adviseer je ze te verkrachten.quote:Op donderdag 21 april 2011 17:26 schreef JustRob het volgende:
[..]
Alleen omdat ik lelijk ben wil toch niet zeggen dat ik niet graag naar tieten kijk?
Lelijke mensen mogen niet naar vrouwen kijken, aldus vrouwen.quote:Op donderdag 21 april 2011 17:26 schreef JustRob het volgende:
[..]
Alleen omdat ik lelijk ben wil toch niet zeggen dat ik niet graag naar tieten kijk?
Word je daar niet moe van, kijken, beoordelen de minpunten tegen de pluspunten afwegen, zorgen dat zij niet door heeft dat je kijkt maar intussen wel weer gaan gluren om te kijken of ze nou echt zo mooi waren. Terwijl je dit allemaal doet vraag je je natuurlijk af of je haar zou doen. En indien het antwoord ja is bedenken wat je precies dan met haar wilt doen, hoe en waar? En dit tig keer per dag.quote:Op donderdag 21 april 2011 17:23 schreef Yreal het volgende:
Terecht topic, behalve het deel slet.
Ik heb mijn ogen wel uitgekeken vandaag![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jij wordt toch ook niet moe van zeiken. Het zit in de natuur.quote:Op donderdag 21 april 2011 17:30 schreef Heavenisrighthere het volgende:
[..]
Word je daar niet moe van, kijken, beoordelen de minpunten tegen de pluspunten afwegen, zorgen dat zij niet door heeft dat je kijkt maar intussen wel weer gaan gluren om te kijken of ze nou echt zo mooi waren. Terwijl je dit allemaal doet vraag je je natuurlijk af of je haar zou doen. En indien het antwoord ja is bedenken wat je precies dan met haar wilt doen, hoe en waar? En dit tig keer per dag.
Nee, daar worden we nooit moe van.quote:Op donderdag 21 april 2011 17:30 schreef Heavenisrighthere het volgende:
[..]
Word je daar niet moe van, kijken, beoordelen de minpunten tegen de pluspunten afwegen, zorgen dat zij niet door heeft dat je kijkt maar intussen wel weer gaan gluren om te kijken of ze nou echt zo mooi waren. Terwijl je dit allemaal doet vraag je je natuurlijk af of je haar zou doen. En indien het antwoord ja is bedenken wat je precies dan met haar wilt doen, hoe en waar? En dit tig keer per dag.
watquote:
Niet naar het decollete van lekkere wijven kijkenquote:
Zeg je dat ook als je ze vervolgens aanrand?quote:Op donderdag 21 april 2011 17:39 schreef DeEckteErecte het volgende:
Stiekem genieten ze gewoon dat er naar ze gekeken wordt
Ja, hoezo?quote:Op donderdag 21 april 2011 17:43 schreef Ascendancy het volgende:
Zeg je dat ook als je ze vervolgens aanrand?
IEDEREENquote:Op donderdag 21 april 2011 17:27 schreef reinbertio het volgende:
TS profiteert van het warme weer en de lichte kleding die meisjes dan aanhebben
Is dit jullie Poolse schoonmaakster ofzo?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |