Toedelsquote:
Heb wel eens gehad dat zijn moeder vroeg "wat moet jij met mijn zoon? Wat ben je van plan?"quote:Op donderdag 21 april 2011 16:28 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat zeggen ze dan? Je gaat toch niet trouwen?
idd, je doet het altijd verkeerdquote:Op donderdag 21 april 2011 16:30 schreef Pisces29 het volgende:
En overal zeggen ze iets over, of je nou wel getrouwd bent of niet getrouwd, 7 kinderen hebt, bewust kinderloos bent, 6 katten houdt, 3 partners hebt
blij!quote:Op donderdag 21 april 2011 17:33 schreef Lutte het volgende:
Whaaah ik heb zo'n lol gehad net!! Met mama en Ron touwtje springen, elastieken en knikkeren. Echt supergezellig!
quote:Op donderdag 21 april 2011 17:36 schreef omearos het volgende:
[..]
Heb wel eens gehad dat zijn moeder vroeg "wat moet jij met mijn zoon? Wat ben je van plan?"
iddquote:Op donderdag 21 april 2011 17:40 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Schoonmoeders, ik had het kunnen weten
Woeh, leuk! Spannendquote:Op donderdag 21 april 2011 18:25 schreef Lutte het volgende:
Mail van het ziekenhuis!!
Ze zijn bezig met de selectie, als ik op vijftien mei nog niks heb gehoord gaat het hem niet worden dit jaar. Spannende verjaardag dus.
Heerlijk, de natuur is kurkdroog, laat maar komennnnnnnquote:
spannend! *duim*duim*quote:Op donderdag 21 april 2011 18:25 schreef Lutte het volgende:
Mail van het ziekenhuis!!
Ze zijn bezig met de selectie, als ik op vijftien mei nog niks heb gehoord gaat het hem niet worden dit jaar. Spannende verjaardag dus.
Ja speciaal momentjequote:Op donderdag 21 april 2011 18:41 schreef -Vaduz- het volgende:
O, jij hebt echt dat plukje op de buienradar over je dak.
quote:We're currently experiencing some technical difficulties.
Since we don't have a cool error page like Tumblr or Twitter, all we have for you is this lame error page.
Hey Bosquote:
Ja klopt. Misschien straks nog even online, maar ik denk het niet. Morgen (al) om 9.00 uur beginnen,quote:
Klinkt goed Bos, lekker buiten geweest.quote:Op donderdag 21 april 2011 20:17 schreef Bos81 het volgende:
Visje![]()
ik ga toch maar weer naar beneden, lezen/puzzelen thee drinken/muziek luisteren. Gaat wel redelijk met me hoor, maar gewoon even geen pc/forum voor mij. Het weer is goed, ben dus vrij veel buiten geweest vandaag.
JE ONDERTITELquote:Op donderdag 21 april 2011 20:27 schreef DeZwabber het volgende:
vandaag liepen er op school trouwens blijkbaar mensen met een 3ds rond, want ik heb weer twee poppetjes binnen gehaald
Van Hitler?quote:
Okay, thanks! Ik kan echt niks met Facebook, toen ik het eindelijk snapte gingen ze alles weer veranderen.quote:Op donderdag 21 april 2011 20:38 schreef omearos het volgende:
[..]
door lid te worden of door op "vind ik leuk" of "like" te klikken
Nee, van de Margriet. Voor meer informatie stuur ik je door naar ons mam.quote:Op donderdag 21 april 2011 20:39 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Van Hitler?
Hij zit alleen op Tumblr, Facebook is te mainstream.
quote:
Haha.quote:Op donderdag 21 april 2011 20:40 schreef Lutte het volgende:
[..]
Nee, van de Margriet. Voor meer informatie stuur ik je door naar ons mam.
Dat is altijd wel grappig. De meesten zijn zoekende, maar een paar zijn het echt en hoeven niet eens moeite te doen om anders te zijn.quote:Op donderdag 21 april 2011 20:53 schreef Lutte het volgende:
Iedereen die bij ons op school heel wanhopig probeert alternatief te zijn ziet er toch weer hetzelfde uit. Driekwart zijn ook typjes die alternatief willen zijn om het alternatief zijn, niet omdat ze iets mooi vinden ofzo.
quote:Op donderdag 21 april 2011 20:49 schreef DeZwabber het volgende:
ik ga nu berichten naar mijzelf typen in notepad
Jij een kutgothic?quote:Op donderdag 21 april 2011 20:56 schreef DeZwabber het volgende:
dat heb je een hoop op de middelbare ja, standaard tiener "ik wil uniek zijn, en hetzelfde als de rest" paradox. sommigen worden dan gothic, of metal of idk.
het rare is dat mensen mij altijd uitschelden voor kutgothic terwijl ik gewoon normale kleren draag volgens mij
nooit broeken met een halve ijzerwinkel er in gedragen of zo
Als het maar lekker loopt toch?quote:Op donderdag 21 april 2011 21:05 schreef DeZwabber het volgende:
oh, het enige rare dat ik draag zijn veiligheidsschoenen, maar dat is omdat ik goede wandelschoenen te snel versleet
uhuh, voor de rest draag ik gewoon een spijkerbroek en t-shirtquote:
Stalen neuzen Zwab?quote:Op donderdag 21 april 2011 21:05 schreef DeZwabber het volgende:
oh, het enige rare dat ik draag zijn veiligheidsschoenen, maar dat is omdat ik goede wandelschoenen te snel versleet
Ja man, die gothics van tegenwoordig, allemaal in spijkerstof, en t-shirts!!quote:Op donderdag 21 april 2011 21:08 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
uhuh, voor de rest draag ik gewoon een spijkerbroek en t-shirt
oh en mijn erg "gothic" spijkerjack
quote:Op donderdag 21 april 2011 21:10 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ja man, die gothics van tegenwoordig, allemaal in spijkerstof, en t-shirts!!Als je niet in een nonnenjurk en op pumps loopt ben je gewoon een gothic.
neh, stalen neuzen zijn te metal voor mij, composietneuzen it is, zijn ook veiliger, als er iets te hard op je stalen neuzen valt dan knijp je je tenen af of erger, composietneuzen veren terugquote:
Ik heb wel eens stalen neuzen/hakken gehad, maar ik kneep niks hoorquote:Op donderdag 21 april 2011 21:13 schreef DeZwabber het volgende:
als er iets te hard op je stalen neuzen valt dan knijp je je tenen af of erger,
nee, maar jij hebt er waarschijnlijk ook geen stoeprand op laten vallenquote:Op donderdag 21 april 2011 21:16 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb wel eens stalen neuzen/hakken gehad, maar ik kneep niks hoor
Ik heb er wel eens wat op laten vallen, maar dat is al wat jaren geleden, dus ik weet het niet meer.quote:Op donderdag 21 april 2011 21:16 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
nee, maar jij hebt er waarschijnlijk ook geen stoeprand op laten vallen
ik heb wel stalen neuzenquote:Op donderdag 21 april 2011 21:13 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
neh, stalen neuzen zijn te metal voor mij, composietneuzen it is, zijn ook veiliger, als er iets te hard op je stalen neuzen valt dan knijp je je tenen af of erger, composietneuzen veren terug![]()
kom je trouwens ook door de poortjes op het vliegveld zonder gezeur
Het is wel het omgekeerde van een zomers ballerina schoentje uiteraardquote:Op donderdag 21 april 2011 21:19 schreef Lutte het volgende:
Bij stalen neuzen vraag ik me altijd af... Is dat niet enorm zwaar?
het is even wennen, maar dan valt het alles meequote:Op donderdag 21 april 2011 21:19 schreef Lutte het volgende:
Bij stalen neuzen vraag ik me altijd af... Is dat niet enorm zwaar?
quote:Op donderdag 21 april 2011 21:20 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Het is wel het omgekeerde van een zomers ballerina schoentje uiteraard
Met gelakte nagels?quote:Op donderdag 21 april 2011 21:21 schreef Lutte het volgende:
Vandaag had ik zelfs teenslippers aan. Gewoon, omdat het kon.
Oh en eenquote:
dat is volgens mij ook nog de enige reden om staal boven composiet te kiezenquote:Op donderdag 21 april 2011 21:18 schreef omearos het volgende:
[..]
ik heb wel stalen neuzencomposiet is niet handig in de buurt van gesmolten metaal
dat smelt dan ook, ben je nog verder van huis
Nu maar hopen dat niemand in het bos een BBQ gaat houden of een palmpaasdinggeval aan gaat zettenquote:Op donderdag 21 april 2011 21:23 schreef Bellatrix het volgende:
Code rood van kracht in deel Brabant
Ik ben ongesteld.
quote:Op donderdag 21 april 2011 21:23 schreef Bellatrix het volgende:
Code rood van kracht in deel Brabant
Ik ben ongesteld.
Ik zit hier net met die frutsels tussen de tenenquote:Op donderdag 21 april 2011 21:23 schreef Lutte het volgende:
[..]
Uhu-uhu.Ik had er zo mijn best op gedaan, dat moest geshowd worden.
De paasvuren mogen niet meer!!quote:Op donderdag 21 april 2011 21:24 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nu maar hopen dat niemand in het bos een BBQ gaat houden of een palmpaasdinggeval aan gaat zetten
Ben Cramer met zijn zoetgevooisde stem.quote:
Cool, welke kleur?quote:Op donderdag 21 april 2011 21:24 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zit hier net met die frutsels tussen de tenenZo 2e laagje en dan ben ik klaar
schoenen voor gieters zijn nog weer anders zelfs, met ook staal in de zool en zonder veters om ze in geval van nood gelijk uit te kunnen schoppen. Heb al eens gezien dat het nodig wasquote:Op donderdag 21 april 2011 21:23 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
dat is volgens mij ook nog de enige reden om staal boven composiet te kiezen
Nee, maar nu hopen dat mensen zich er ook aan houden...quote:Op donderdag 21 april 2011 21:24 schreef Lutte het volgende:
[..]
De paasvuren mogen niet meer!!Alleen op bepaalde plaatsen.
foto!quote:Op donderdag 21 april 2011 21:24 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zit hier net met die frutsels tussen de tenenZo 2e laagje en dan ben ik klaar
Dat mag hier ook niet.quote:Op donderdag 21 april 2011 21:24 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nu maar hopen dat niemand in het bos een BBQ gaat houden of een palmpaasdinggeval aan gaat zetten
Oh gewoon French manicure rozequote:
Die was vandaag bij DWDD toch? Want mama zei: 'Die ziet er toch nog goed uit voor zijn leeftijd, als ie zijn haar zou verven zou je hem zo weer jaren jonger schatten.' Maar dat zei ze op zo'n... Manier.. Dus ik dacht: ga je mond spoelen.quote:Op donderdag 21 april 2011 21:25 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ben Cramer met zijn zoetgevooisde stem.
Ja duh dat het niet magquote:Op donderdag 21 april 2011 21:25 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Dat mag hier ook niet.Al zag ik het wel een boer doen. Bakel hé.
Ja die man is een ware baas. Heeft geen leeftijd, hij is net zo oud als de mensen met wie hij zich omgeeft. Daarom zag ik hem laatst ook discoskaten in de Tierevlier in A'dam. Hij rolde op die glitterbaan alsof het 1984 was.quote:Op donderdag 21 april 2011 21:26 schreef Lutte het volgende:
[..]
Die was vandaag bij DWDD toch? Want mama zei: 'Die ziet er toch nog goed uit voor zijn leeftijd, als ie zijn haar zou verven zou je hem zo weer jaren jonger schatten.' Maar dat zei ze op zo'n... Manier.. Dus ik dacht: ga je mond spoelen.
Die is verkoelend ja.quote:Op donderdag 21 april 2011 21:25 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ben Cramer met zijn zoetgevooisde stem.
41?quote:Op donderdag 21 april 2011 21:35 schreef DeZwabber het volgende:
nog zo een zonder leeftijd, hoe oud schatten jullie hem?
[ afbeelding ]
19quote:Op donderdag 21 april 2011 21:35 schreef DeZwabber het volgende:
nog zo een zonder leeftijd, hoe oud schatten jullie hem?
[ afbeelding ]
Ah, dan zat ik best goedquote:
+1quote:Op donderdag 21 april 2011 21:44 schreef Bellatrix het volgende:
Dit vind ik echt een mooie tekening.
[ afbeelding ]
Oh die is idd mooiquote:Op donderdag 21 april 2011 21:44 schreef Bellatrix het volgende:
Dit vind ik echt een mooie tekening.
[ afbeelding ]
tumblr ofcourse!quote:Op donderdag 21 april 2011 21:55 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh die is idd mooiIs het nog ergens speciaal vandaan?
Tumblr.quote:Op donderdag 21 april 2011 21:55 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh die is idd mooiIs het nog ergens speciaal vandaan?
Vooral in Amerika vooralsnog.quote:Op donderdag 21 april 2011 21:57 schreef Pisces29 het volgende:
Nooit van gehoord, is het heel bekend?
Ah, klinkt leuk!quote:Op donderdag 21 april 2011 21:59 schreef Bellatrix het volgende:
Het is gewoon een blog die je vult met plaatjes, muziek, tekst, en video's. Je kunt elkaar's posts rebloggen en reacties geven. Het representeert echt al het goede en slechte van internet. Heerlijk
spirited away!quote:Op donderdag 21 april 2011 22:01 schreef Bellatrix het volgende:
http://furyouth.tumblr.com
Dit is de mijne.
quote:
Heb je die honden daar ook gevonden?quote:Op donderdag 21 april 2011 22:01 schreef Bellatrix het volgende:
http://furyouth.tumblr.com
Dit is de mijne.
Ja.quote:Op donderdag 21 april 2011 22:07 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Heb je die honden daar ook gevonden?![]()
En die bakkes van Gaga die naar Perry kijkt
Ja die ene lange is nu weg, hij en Keith waren/zijn breakdancers. Maxim maakt ook eigen muziek en is MC bij The Prodigy. Maar Keith brult er ook al op losquote:Op donderdag 21 april 2011 22:38 schreef DeZwabber het volgende:
apart eigenlijk dat de meeste mensen bij the prodigy voornamelijk denken aan hem en die negert
terwijl de verlegen nerd achter de synthesizer de muziek schrijft en speelt
nu weg? hij is al elf jaar weg!quote:Op donderdag 21 april 2011 22:51 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja die ene lange is nu weg, hij en Keith waren/zijn breakdancers. Maxim maakt ook eigen muziek en is MC bij The Prodigy. Maar Keith brult er ook al op los
Ja ik had het over de oorspronkelijke formatie, hoe het ooit is begonnenquote:
Yeah bijna brushenquote:Op donderdag 21 april 2011 23:13 schreef DeZwabber het volgende:
ik ga maar eens in bed liggen, ben kapot, morgen eens flink aan de airbrush
En het erge is dat FOK! een uitermate goede weergave is van de mensheid.quote:Op donderdag 21 april 2011 23:21 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
de hoeveelheid evolutionaire miskleunen op fok blijft me verbazen
in dat geval verlies ik nu alle vertrouwen in de evolutietheoriequote:Op donderdag 21 april 2011 23:22 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
En het erge is dat FOK! een uitermate goede weergave is van de mensheid._!
Ik moet nu ineens aan snoep scheppen denken bij de Jaminquote:
quote:
Jamin. Die hadden we ooit, maar was ineens leeg, weg, mehh.quote:Op donderdag 21 april 2011 23:25 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik moet nu ineens aan snoep scheppen denken bij de Jamin
Wel een Kruidvat om te scheppen?quote:Op donderdag 21 april 2011 23:25 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Jamin. Die hadden we ooit, maar was ineens leeg, weg, mehh.
In mijn tijd heette dat nog stelen.quote:Op donderdag 21 april 2011 23:28 schreef Pisces29 het volgende:
En nu het over scheppen gaat, ik las een tijd terug dat je dus mag proeven in de bakken, om te kijken wat je koopt?
WTFIk zie me al alle 20 bakken afwerken
Ja, Betty op de hoek meent andersquote:Op donderdag 21 april 2011 23:28 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
In mijn tijd heette dat nog stelen.[ afbeelding ]
Jawel, maar die bakken zien er zo onguur uit, net als bij de Trekpleister. Een andere zaak heeft dat wel beter voor elkaar. Maar de laatste keer scheppen, dat is lang geleden.quote:Op donderdag 21 april 2011 23:27 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wel een Kruidvat om te scheppen?
Vroeger schepte ik met regelmaat, nu doe ik het nooit meer. Binnenkort maar eens doen
quote:Op donderdag 21 april 2011 23:31 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Jawel, maar die bakken zien er zo onguur uit
Ik vind Jamin ook gewoon de sterrenklasse hebben. Alsof je Willy Wonka's fabriek binnenloopt, maar dan in het klein.quote:Op donderdag 21 april 2011 23:31 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Jawel, maar die bakken zien er zo onguur uit, net als bij de Trekpleister. Een andere zaak heeft dat wel beter voor elkaar. Maar de laatste keer scheppen, dat is lang geleden.
quote:Op donderdag 21 april 2011 23:34 schreef -Vaduz- het volgende:
Die bakken bij Kruidvat en Trekpleister hebben die grieten die er werken met hun kop in zitten schurken
Ja ik snap je helemaal, de prijs is hoger maar dan heb je ook watquote:Op donderdag 21 april 2011 23:32 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik vind Jamin ook gewoon de sterrenklasse hebben. Alsof je Willy Wonka's fabriek binnenloopt, maar dan in het klein.
Oooooo shit die winkel is hardquote:
Ik denk dat ik ook los wil gaan bij Wallmart als ik er ooit in de buurt ben.quote:Op donderdag 21 april 2011 23:38 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Oooooo shit die winkel is hardHet is net een Wallmart! Ik hou van die winkels, alles heb je!
Vooral ' s nachts zijn die winkels leuk.
Hoezo? Boodschapstassen? Die gebruik ik ook.quote:Op donderdag 21 april 2011 23:48 schreef Pisces29 het volgende:
Wat ik alleen nooit begrepen heb, die grocery bags, zo onhandig.
Al staat iedereen natuurlijk met de auto voor de deur, dan maakt het niet uit eigenlijk...
quote:Op donderdag 21 april 2011 23:50 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Hoezo? Boodschapstassen? Die gebruik ik ook.
O die, die zijn verschrikkelijk als je er teveel hebt.quote:Op donderdag 21 april 2011 23:52 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Je ziet ze alles meenemen in die zakken. Ik zie me echt geen 3 liter wasmiddel in zo'n zakmeenemen en de rest van m'n hele week boodschappen
Ik ben al vier weken vrij he, dus ja, om nu 5 uur op te staan is wat overdreven. begin dit jaar ook vijf weken vrij gehad (op vakantie), dus mijn vier maanden sabbatical zit er bijna op. Over een week heb ik weer een baanquote:Op vrijdag 22 april 2011 08:24 schreef Bos81 het volgende:
Okee, nu sta je later op of?
Ja okee in de tijd dat ik bij de Peijnenburg werkte moest ik ook al ongeveer om 6.00 uur uit bed. Maar dat is al ruim 3 jaar geleden.
Okee. dat wist ik nietquote:Op vrijdag 22 april 2011 08:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ben al vier weken vrij he, dus ja, om nu 5 uur op te staan is wat overdreven. begin dit jaar ook vijf weken vrij gehad (op vakantie), dus mijn vier maanden sabbatical zit er bijna op. Over een week heb ik weer een baan
dat wist ik begin 2011 ook niet, maar ik begin binnenkort ook bij een andere werkgeverquote:Op vrijdag 22 april 2011 08:35 schreef Pheno het volgende:
Ach, ik wist het ook niet dat ik ontslag zou nemen
Ben hem net aan het makenquote:
Nee zonder slagroom. Ook zonder Zeeuwse bolusquote:Op vrijdag 22 april 2011 09:56 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Met slagroom?
Kan er wel 1 gebruiken nu![]()
quote:Op vrijdag 22 april 2011 10:13 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee zonder slagroom. Ook zonder Zeeuwse bolus
Nee geen koek in huisquote:
Wat heb je dan voor koekjes?quote:Op vrijdag 22 april 2011 10:19 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee geen koek in huisWel stroopwafeltoetje
quote:
quote:
Hopelijk een vooruitgangquote:Op vrijdag 22 april 2011 10:39 schreef pgrferrari het volgende:
Vandaag weer naar de dermatoloog, benieuwd wat hij te zeggen heeft.
ik ga voor je duimenquote:Op vrijdag 22 april 2011 10:53 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ja, en misschien verhoging van de dosis als mijn bloed goed is.
Nog 6 maandjes...
Dankquote:
Goeoeoeoeoeoede vrijdag Dushiquote:
Oeh lekker bbqnoeienquote:Op vrijdag 22 april 2011 12:30 schreef -Vaduz- het volgende:
Op z'n Gastons.
Zo kijken of ik spareribs kan scoren bij de Aldi. Ik vrees een beetje dat ze uitverkocht zijn.
Bet van Jimquote:
Oeh!quote:Op vrijdag 22 april 2011 12:35 schreef -Vaduz- het volgende:
En dan vrij luxe op een mobiele buitenkeuken.
Ah, tuurlijk!quote:
Hij kan ook gewoon teruglezen voor de kiekquote:Op vrijdag 22 april 2011 12:41 schreef -Vaduz- het volgende:
Pheno is een beetje showbizzwereldvreemd.
Ik ook hoorquote:Op vrijdag 22 april 2011 12:41 schreef -Vaduz- het volgende:
Jullie doen iets teveel man.quote:Op vrijdag 22 april 2011 12:44 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik ook hoor
Interesseert me ook weinig![]()
me tooquote:Op vrijdag 22 april 2011 12:41 schreef -Vaduz- het volgende:
Oeh lekkerquote:Op vrijdag 22 april 2011 16:14 schreef Lutte het volgende:
Whaha, papa zei vanochtend: ik ga het zwembad opzetten, leuk zo met de Pasen. Dus ik dacht: hihi, doet ie nooit.
Maar nou heb ik dus net drie kwartier liggen dobberen.
Dat van die bijwerkingen is wel klote, hopelijk merk je wel verbetering nu, dan is het het nog een beetje waard.quote:Op vrijdag 22 april 2011 16:54 schreef pgrferrari het volgende:
Zo, weer terug.
Krijg nu 10mg verhoging omdat er weinig tot geen verbetering in zat.
Als dit goed gaat nog extra 10 of 20 mg verhoging.
Betekend wel erger bijwerking of meer.
Ik hoop dat het snel wél wat gaat doen Pgr, het moet toch een keer gebeuren?quote:Op vrijdag 22 april 2011 16:54 schreef pgrferrari het volgende:
Zo, weer terug.
Krijg nu 10mg verhoging omdat er weinig tot geen verbetering in zat.
Als dit goed gaat nog extra 10 of 20 mg verhoging.
Betekend wel ergere bijwerking of meer.
Ja, iddquote:Op vrijdag 22 april 2011 17:22 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik hoop dat het snel wél wat gaat doen Pgr, het moet toch een keer gebeuren?
Buitenaardse wezens. Ze komen je halenquote:Op vrijdag 22 april 2011 19:18 schreef Bellatrix het volgende:
Nee, het is nog harder dan dat, luider. Het komt steeds dichterbij.
meer geluid is er dan ook niet in het dorpje Baklapquote:Op vrijdag 22 april 2011 19:21 schreef Bellatrix het volgende:
Ik hoor het zelfs boven het geluid van hoe ik geweldig ik ben, angstaanjagend!
Ik prefereer het woord balaclava.quote:Op vrijdag 22 april 2011 19:23 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
meer geluid is er dan ook niet in het dorpje Baklap
oh, oke ik verstond je niet, kan iemand dat weekend een beetje zachter zetten?quote:Op vrijdag 22 april 2011 19:26 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
http://www.google.nl/#q=b(...)f2a0ef324210d4&hl=nl
Ook wel skimuts genoemd.
Ja, hij heeft denk ik met een glimlach op het gezicht adieu gezegd.quote:Op vrijdag 22 april 2011 19:13 schreef Bos81 het volgende:
Vaduz. Wiel Coerver (86) is overleden he![]()
Wel mooi leven gehad, en prima leeftijd om te sterven
Hoi Bob.quote:Op vrijdag 22 april 2011 19:19 schreef Bellatrix het volgende:
[ afbeelding ]
WEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEKEND!
Ik zag hem gister.quote:
zijn daar tijden voor?quote:Op vrijdag 22 april 2011 19:59 schreef -Vaduz- het volgende:
Okay. Tijd om bloed voor alcohol te vervangen.
Ik impliceer vandaag niet, klinkt als teveel moeite.quote:Op vrijdag 22 april 2011 20:03 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
je impliceert hiermee dat er ook tijden zijn waarop je geen alcohol drinkt?
Ik gebruikte vandaag ook even geen moeilijke woorden, alleen penetrant, maar dat was omdat een wijf echt keihard stonk.quote:Op vrijdag 22 april 2011 20:04 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik impliceer vandaag niet, klinkt als teveel moeite.
quote:Op vrijdag 22 april 2011 20:21 schreef DeZwabber het volgende:
bestel net pizza via thuisbezorgd, stond de postcode van mijn klasgenoot nog in m'n browser, bestel ik per ongeluk pizza bij een domino's 25 kilometer verderop
kreeg een mailtje dat ze daar geen zin in hadden
Jezelf vantevoren goed moe maken! Push-ups enzo.quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:14 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Dat helpt niet, dan lig ik nog langer wakker
Speciaal voor jouquote:Op vrijdag 22 april 2011 21:16 schreef Lutte het volgende:
[..]
Jezelf vantevoren goed moe maken! Push-ups enzo.
Kijk, dat horen we graag.quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:17 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Speciaal voor jou![]()
![]()
Krijg ik daarna wel een knuffel?
Ja, en speel jij dan mijn teddy?quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:19 schreef Lutte het volgende:
[..]
Kijk, dat horen we graag.
En natuurlijk.Moet ik je dan ook even in komen stoppen?
Haha, dat snapte ik nog wel.quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:22 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Het was een fopje![]()
Maar wel als knuffel bedoeld
Geeft toch nietquote:Op vrijdag 22 april 2011 21:23 schreef Lutte het volgende:
[..]
Haha, dat snapte ik nog wel.Is goed haha.
Ik slaap serieus nog met twee knuffels.![]()
Mensen die op Zaterdagochtend herrie maken moeten ze eigenlijk verbiedenquote:Op zaterdag 23 april 2011 09:42 schreef Lutte het volgende:
Grrrr, ik heb erg slecht geslapen afgelopen week (klein kamertje, vol op de zon, geen raam dat open kon omdat de hor er nog niet voor stond) en nou staat die hor er wel, sliep ik eindelijk goed... Begint de buurman om half negen met een kettingzaag een boom om te zagen.
Grrrr. En iedereen slaapt aan de andere kant van het huis dus slaapt nog.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |