Toedelsquote:
Heb wel eens gehad dat zijn moeder vroeg "wat moet jij met mijn zoon? Wat ben je van plan?"quote:Op donderdag 21 april 2011 16:28 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat zeggen ze dan? Je gaat toch niet trouwen?
idd, je doet het altijd verkeerdquote:Op donderdag 21 april 2011 16:30 schreef Pisces29 het volgende:
En overal zeggen ze iets over, of je nou wel getrouwd bent of niet getrouwd, 7 kinderen hebt, bewust kinderloos bent, 6 katten houdt, 3 partners hebt
blij!quote:Op donderdag 21 april 2011 17:33 schreef Lutte het volgende:
Whaaah ik heb zo'n lol gehad net!! Met mama en Ron touwtje springen, elastieken en knikkeren. Echt supergezellig!
quote:Op donderdag 21 april 2011 17:36 schreef omearos het volgende:
[..]
Heb wel eens gehad dat zijn moeder vroeg "wat moet jij met mijn zoon? Wat ben je van plan?"
iddquote:Op donderdag 21 april 2011 17:40 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Schoonmoeders, ik had het kunnen weten
Woeh, leuk! Spannendquote:Op donderdag 21 april 2011 18:25 schreef Lutte het volgende:
Mail van het ziekenhuis!!
Ze zijn bezig met de selectie, als ik op vijftien mei nog niks heb gehoord gaat het hem niet worden dit jaar. Spannende verjaardag dus.
Heerlijk, de natuur is kurkdroog, laat maar komennnnnnnquote:
spannend! *duim*duim*quote:Op donderdag 21 april 2011 18:25 schreef Lutte het volgende:
Mail van het ziekenhuis!!
Ze zijn bezig met de selectie, als ik op vijftien mei nog niks heb gehoord gaat het hem niet worden dit jaar. Spannende verjaardag dus.
Ja speciaal momentjequote:Op donderdag 21 april 2011 18:41 schreef -Vaduz- het volgende:
O, jij hebt echt dat plukje op de buienradar over je dak.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |