Toedelsquote:
Heb wel eens gehad dat zijn moeder vroeg "wat moet jij met mijn zoon? Wat ben je van plan?"quote:Op donderdag 21 april 2011 16:28 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat zeggen ze dan? Je gaat toch niet trouwen?
idd, je doet het altijd verkeerdquote:Op donderdag 21 april 2011 16:30 schreef Pisces29 het volgende:
En overal zeggen ze iets over, of je nou wel getrouwd bent of niet getrouwd, 7 kinderen hebt, bewust kinderloos bent, 6 katten houdt, 3 partners hebt
blij!quote:Op donderdag 21 april 2011 17:33 schreef Lutte het volgende:
Whaaah ik heb zo'n lol gehad net!! Met mama en Ron touwtje springen, elastieken en knikkeren. Echt supergezellig!
quote:Op donderdag 21 april 2011 17:36 schreef omearos het volgende:
[..]
Heb wel eens gehad dat zijn moeder vroeg "wat moet jij met mijn zoon? Wat ben je van plan?"
iddquote:Op donderdag 21 april 2011 17:40 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Schoonmoeders, ik had het kunnen weten
Woeh, leuk! Spannendquote:Op donderdag 21 april 2011 18:25 schreef Lutte het volgende:
Mail van het ziekenhuis!!
Ze zijn bezig met de selectie, als ik op vijftien mei nog niks heb gehoord gaat het hem niet worden dit jaar. Spannende verjaardag dus.
Heerlijk, de natuur is kurkdroog, laat maar komennnnnnnquote:
spannend! *duim*duim*quote:Op donderdag 21 april 2011 18:25 schreef Lutte het volgende:
Mail van het ziekenhuis!!
Ze zijn bezig met de selectie, als ik op vijftien mei nog niks heb gehoord gaat het hem niet worden dit jaar. Spannende verjaardag dus.
Ja speciaal momentjequote:Op donderdag 21 april 2011 18:41 schreef -Vaduz- het volgende:
O, jij hebt echt dat plukje op de buienradar over je dak.
quote:We're currently experiencing some technical difficulties.
Since we don't have a cool error page like Tumblr or Twitter, all we have for you is this lame error page.
Hey Bosquote:
Ja klopt. Misschien straks nog even online, maar ik denk het niet. Morgen (al) om 9.00 uur beginnen,quote:
Klinkt goed Bos, lekker buiten geweest.quote:Op donderdag 21 april 2011 20:17 schreef Bos81 het volgende:
Visje![]()
ik ga toch maar weer naar beneden, lezen/puzzelen thee drinken/muziek luisteren. Gaat wel redelijk met me hoor, maar gewoon even geen pc/forum voor mij. Het weer is goed, ben dus vrij veel buiten geweest vandaag.
JE ONDERTITELquote:Op donderdag 21 april 2011 20:27 schreef DeZwabber het volgende:
vandaag liepen er op school trouwens blijkbaar mensen met een 3ds rond, want ik heb weer twee poppetjes binnen gehaald
Van Hitler?quote:
Okay, thanks! Ik kan echt niks met Facebook, toen ik het eindelijk snapte gingen ze alles weer veranderen.quote:Op donderdag 21 april 2011 20:38 schreef omearos het volgende:
[..]
door lid te worden of door op "vind ik leuk" of "like" te klikken
Nee, van de Margriet. Voor meer informatie stuur ik je door naar ons mam.quote:Op donderdag 21 april 2011 20:39 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Van Hitler?
Hij zit alleen op Tumblr, Facebook is te mainstream.
quote:
Haha.quote:Op donderdag 21 april 2011 20:40 schreef Lutte het volgende:
[..]
Nee, van de Margriet. Voor meer informatie stuur ik je door naar ons mam.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |