Natuurlijkquote:Op woensdag 11 mei 2011 21:06 schreef Ragboer het volgende:
Kan er op deze aids een slotje aub lieve modjes enzo: halo alemal
Ik gooi het achter.quote:Op donderdag 12 mei 2011 00:17 schreef Socios het volgende:
Geen idee hoe de FOK!regels zijn, hoor. Daarom deze vraag: zijn dit soort `users´ toegestaan?
Post hier wat voor auto je hebt.
Kloons met zo'n username, UI overnemen erbij. Zo'n eerste post ook. Zeg maar het `totaalplaatje´.
Just wondering.
Die is al dood.quote:Op donderdag 12 mei 2011 12:14 schreef Crutch het volgende:
Had user Pingmijopdezedann niet al lang een ban moeten hebben?
Al gefixt toch?quote:Op donderdag 12 mei 2011 10:20 schreef SpaceInvaders het volgende:
Hoi ik ben een sukkel en verwijderde het reeksnummer uit de TT van arg7
quote:#9 -weg-
Open een topic dat wordt gesloten voor iemand er in heeft kunnen posten. Natuurlijk tellen mods niet mee.
Ok, wacht even.quote:Op donderdag 12 mei 2011 16:18 schreef MuVo het volgende:
Potjandorie HE! DAT WAS EEN SNEL SLOTJE! [Pokemon] Adoratie topic!![]()
MAAR ik heb nu een achievment!!!!!!
[..]
Geen dank paps.quote:
Daar gaat je achievementquote:
quote:
Flokkor op uit do FB.quote:Op donderdag 12 mei 2011 16:22 schreef MuVo het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
HOE KAN JE DAT NU DOEN!!!!!!!!!!!! MIJN ACHIEVMENT!!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
IK BEN NOG WEL JOU FAVORIETEN FOKKER!!!
Ok bedankt.quote:Op donderdag 12 mei 2011 16:24 schreef Maanvis het volgende:
Ik ben weer terug. Dus dan weten jullie dat
Nep Marokkaanquote:Op donderdag 12 mei 2011 16:24 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Flokkor op uit do FB.
Wollah, ONZ beste forum.
MuVo is dood, Smegmanus mist een poot.
Jawohlquote:Op donderdag 12 mei 2011 17:16 schreef Bosbeetle het volgende:
Adoreer hier mensen die Fribbelt heten
kan Fribbetl even veranderd worden in Fribbelt
Waarom blijft dat kut topic open?quote:
Feedback porsj... feedback. Jouw mening wordt gewaardeerd, alleen hier niet.quote:
Oneerlijk héquote:Op donderdag 12 mei 2011 17:18 schreef tong80 het volgende:
Ik dacht toch echt dat ik dit briljante topic in Onzin had geplaatst.
Dit is toch oneerlijk ?
Kun je me uitleggen wat er slecht aan is voor de Onzinnormen ?
Het topic liep namelijk gelijk goed en veel invalspunten om iets leuks over te posten.
Als je madeliefjes wil moet je het maar zeggen hoor.
quote:Op donderdag 12 mei 2011 17:25 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Feedback porsj... feedback. Jouw mening wordt gewaardeerd, alleen hier niet.
Nee, zee zout mag nietquote:Op donderdag 12 mei 2011 17:27 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Maar bijna alle Adoratie topics worden gesloten.
Of mag ik nu ook een adoratie topic voor zeezout maken?
Ik ken die meneer niet in dat topic dus ik vind dat hij dicht moet.
Dus bij deze. Ik had niet zin om alles te veranderen, ik hoop niet dat dit erg is.quote:Op donderdag 12 mei 2011 19:23 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Probeer het eens in het ONZ-FB topic.
Dan had hij dat moeten zeggen, vind ik. Niemand kan dat ruiken als hij afsluit met:quote:Op donderdag 12 mei 2011 19:27 schreef boem-dikkie het volgende:
Kijk eens naar de tekst in de OP van dat topic TheSofaKing. Die discussie wordt oud en de resultaten van zo'n topic zijn áltijd hetzelfde.
Nogmaals, het gaat niet om het topic, maar om de reden waarmee het gesloten wordt.quote:Op donderdag 12 mei 2011 19:29 schreef Lithia het volgende:
patat of friet
En zo zijn er veel meer topics over.
'' zegt meer dan genoeg.
Dat weet denk ik ongeveer iedereen behalve jij.quote:Op donderdag 12 mei 2011 19:29 schreef TheSofaKing het volgende:
[..]
Dan had hij dat moeten zeggen, vind ik. Niemand kan dat ruiken als hij afsluit met:
En:
Kap eens met je geziek. Oja het is patat.
Anders ben je wel heel bovennatuurlijk.
quote:Op donderdag 12 mei 2011 19:30 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Dat weet denk ik ongeveer iedereen behalve jij.
Kom op, de sluitpost doet er in deze kwestie niet eens toe want iedereen weet best waarom zo'n topic gesloten wordt. Oké, iedereen behalve jij.quote:Op donderdag 12 mei 2011 19:30 schreef TheSofaKing het volgende:
[..]staat gelijk aan : Dit is al te vaak langsgekomen, dus ik sluit hem.
Als jij dat vind, ben je echt een uitzondering.
Nee, hij snapt de sluitpost niet.quote:Op donderdag 12 mei 2011 19:31 schreef smegmanus het volgende:
Ga je nou serieus janken omdat ik je patat / friet topic gesloten heb?
Om de reden, ik jank niet, ik geef mijn mening.quote:Op donderdag 12 mei 2011 19:31 schreef smegmanus het volgende:
Ga je nou serieus janken omdat ik je patat / friet topic gesloten heb?
Zie mijn bovenstaande posts.quote:Op donderdag 12 mei 2011 19:32 schreef TheSofaKing het volgende:
[..]
Om de reden, ik jank niet, ik geef mijn mening.
Deze reactie van jou vind ik ook een beetje vreemd?
Kom eens met argumenten.
Het gaat niet alleen om dit topic, maar om meerdere. Ik denk dat het hele archief vol zit met dezelfde voorbeelden, ook bij andere topics.quote:Op donderdag 12 mei 2011 19:31 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Kom op, de sluitpost doet er in deze kwestie niet eens toe want iedereen weet best waarom zo'n topic gesloten wordt. Oké, iedereen behalve jij.
quote:Op donderdag 12 mei 2011 19:32 schreef TheSofaKing het volgende:
[..]
Om de reden, ik jank niet, ik geef mijn mening.
Deze reactie van jou vind ik ook een beetje vreemd?
Kom eens met argumenten.
Die van jou zijn oké, alleen die van smegmanus niet.quote:
Fijn, wat doe je hier? Voeg iets toe alsjeblieft.quote:
Dat is een beetje de sfeer leren kennen in ONZ. Sommige onderwerpen en topics zijn inmiddels zo uitgekauwd dat er eigenlijk geen eens uitleg vereist is voor een slotje. De patat vs. friet-discussie is daar een heel best voorbeeld van.quote:Op donderdag 12 mei 2011 19:33 schreef TheSofaKing het volgende:
[..]
Het gaat niet alleen om dit topic, maar om meerdere. Ik denk dat het hele archief vol zit met dezelfde voorbeelden, ook bij andere topics.
En ja, ik vind wél dat een moderator een beetje een normale reden hoort te geven. Daar is het tenslotte een moderator voor.
Kijk eens hoe origineel je topic is.quote:Op donderdag 12 mei 2011 19:32 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Nee, hij snapt de sluitpost niet.
Wat?quote:Op donderdag 12 mei 2011 19:35 schreef smegmanus het volgende:
[..]
[url=http://zoeken.fok.nl/zoek/?searchmode=advanced&tab=forum&q=patat+of+friet&startdate=&enddate=&startdatelast=&enddatelast=&bycreator=&byuser=&orderby=datedesc&s_fields%5B%5D=titel&s_fields%5B%5D=bericht&s_fields%5B%5D=reacties&status%5B%5D=open&status%5B%5D=gesloten&status%5B%5D=sticky&status%5B%5D=openstick&status%5B%5D=centraal] Kijk eens hoe origineel je topic is.
Daarbij vond ik een "" wel goed passen.
Ik vind bij deze reactie een 'quote:Op donderdag 12 mei 2011 19:35 schreef smegmanus het volgende:
[..]
[url=http://zoeken.fok.nl/zoek/?searchmode=advanced&tab=forum&q=patat+of+friet&startdate=&enddate=&startdatelast=&enddatelast=&bycreator=&byuser=&orderby=datedesc&s_fields%5B%5D=titel&s_fields%5B%5D=bericht&s_fields%5B%5D=reacties&status%5B%5D=open&status%5B%5D=gesloten&status%5B%5D=sticky&status%5B%5D=openstick&status%5B%5D=centraal] Kijk eens hoe origineel je topic is.
Daarbij vond ik een "" wel goed passen.
Kijk nog eensquote:
Oh god ik vergat een tagjequote:Op donderdag 12 mei 2011 19:36 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ik vind bij deze reactie een '' ook wel goed passen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |