Na, ik ken geen Hebreeuws, maar dan zijn er toch wel erg veel vertaalfouten.quote:Op vrijdag 22 april 2011 01:43 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Klopt, maar jij struikelt over het woord overgang. Ik betoog dat het woord overgang door de Nederlandse vertalers bedacht is en niet door de Israëlische overheid.
Als dat allemaal waar was, waarom zou dan Israel zo'n agressieve aanval lanceren?quote:Op vrijdag 22 april 2011 08:42 schreef C_N het volgende:
[..]
ok dan graag een reactie op deze dan . wat was goed aan de flotilla 1 ,buiten de over datum medicijnen,(ze houden zo veel van de palestijnen dat ze dozen met over datum paracetamol geven , stof in camouflage kleuren voor uniformen van te maken ,gebroken rolstoelen .houten krukken ..en kinderspeelgoed .en buiten terroristen die aan boord waren ,,zo denk je nog steeds niet het is een provocatie .
[..]
Dat is waar. Maar dan is weer mijn vraag: waaraan ontleen je het recht om een stuk land jouw land te noemen?quote:Op vrijdag 22 april 2011 12:16 schreef waht het volgende:
[..]
Je kan joods en toch niet religieus zijn.
agressieve aanval...? ja idd op een bande terroristen die klaar staan met wapens en dan nog een een overname van een bood met paintball geweren erg agresief.quote:Op zaterdag 23 april 2011 01:14 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Als dat allemaal waar was, waarom zou dan Israel zo'n agressieve aanval lanceren?
Dan was het toch veel slimmer om de vloot door te laten varen, de ondeugdelijke spullen af te laten leveren en te wachten tot de Gazanen aan de gevolgen dood zouden gaan.
deze vraag is al in 71 topics geantwoord .en in de nodigen topics voor deze seriequote:Op zaterdag 23 april 2011 01:22 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Dat is waar. Maar dan is weer mijn vraag: waaraan ontleen je het recht om een stuk land jouw land te noemen?
Als je Kaninefaat bent, heb je dan automatisch recht op een stuk Hollands duin?
Als je Saks bent, mag je dan automatisch in de Achterhoek of Twente wonen?
Op die vraag wordt stelselmatig NIET ingegaan.
Die rechten bestaan voor beide kanten niet. De gebieden die Israël bezet hebben ze vergaard na een aanval op hen en behouden ze om toekomstige aanvallen beter te kunnen afslaan. Meer uitleg behoeft het voor mij niet, Israël handelt volstrekt logisch als het om zijn eigen overleving gaat. De Palestijnen delven het onderspit, maar het had veel erger gekund. Doordat de Israëlische bevolking een keiharde aanpak (als in massadeportatie of uitroeiing) van de Palestijnen nooit zou accepteren gebeurt het niet en is de huidige situatie van het minimale doen om de orde te bewaren de beste optie.quote:Op zaterdag 23 april 2011 01:22 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Dat is waar. Maar dan is weer mijn vraag: waaraan ontleen je het recht om een stuk land jouw land te noemen?
Als je Kaninefaat bent, heb je dan automatisch recht op een stuk Hollands duin?
Als je Saks bent, mag je dan automatisch in de Achterhoek of Twente wonen?
Op die vraag wordt stelselmatig NIET ingegaan.
Hulde!quote:Op vrijdag 22 april 2011 15:10 schreef C_N het volgende:
palestijnen zetten IDF jeep in brand.in isawiya.
http://www.ynetnews.com/articles/0,7340,L-4059762,00.html
foto C_N argieve
[ afbeelding ]
er zitten nog mensen vast op dit moment in de bus .quote:Op zaterdag 23 april 2011 15:31 schreef Nibb-it het volgende:
Gelukkig vooral lichte verwondingen. Sterkte...
ja helemaal gelijk heb je .quote:Op zaterdag 23 april 2011 15:52 schreef waht het volgende:
Hoe triest dat nieuws over die bus ook is: het is niet relevant voor dit topic. We moeten het hier beperken tot nieuws over de kwestie Israël-Palestina, niet over Israël in het algemeen. Anders gooien de mods deze epische reeks straks dicht.
Dat is te makkelijk.quote:Op zaterdag 23 april 2011 09:32 schreef waht het volgende:
[..]
Die rechten bestaan voor beide kanten niet. De gebieden die Israël bezet hebben ze vergaard na een aanval op hen en behouden ze om toekomstige aanvallen beter te kunnen afslaan. Meer uitleg behoeft het voor mij niet, Israël handelt volstrekt logisch als het om zijn eigen overleving gaat. De Palestijnen delven het onderspit, maar het had veel erger gekund. Doordat de Israëlische bevolking een keiharde aanpak (als in massadeportatie of uitroeiing) van de Palestijnen nooit zou accepteren gebeurt het niet en is de huidige situatie van het minimale doen om de orde te bewaren de beste optie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.palestijnse jeugd zet joseph tomp in brand
http://www.ynetnews.com/articles/0,7340,L-4060163,00.html
http://www.ynetnews.com/articles/0,7340,L-4060140,00.html
samen werking kon dit incident voorkomen......mischien
http://www.ynetnews.com/articles/0,7340,L-4060118,00.html
[ Bericht 17% gewijzigd door C_N op 24-04-2011 11:32:39 ]
Sterker nog, het had zelfs stukken erger kunnen zijn zonder de diverse abrahamistische godsdiensten. Sec bekeken zijn het namelijk zo'n beetje de eerste 'echte' wetboeken waarin omschreven wordt wie wat wanneer mag doen, bij wijze van straf, ipv eigenrichting/de wet van de sterkste toe te passen. Zo terugkijkend met de huidige ogen lijkt het uiteraard allemaal vreselijk barbaars, maar in die tijd was dat een revolutie, eerst rechtspraak voor de 'gewone man en zelfs rechten voor de slaaf, later naastenliefde, en nog later wettelijk vastgelegde tolerantie taz van andersdenkenden.quote:Op vrijdag 22 april 2011 17:20 schreef Hoogheid het volgende:
Helemaal mee eens. Toch vraag ik me soms af hoe de wereld er uit zou zien als we nooit godsdiensten hadden gehad. Natuurlijk zijn er dan nog steeds mogelijkheden genoeg om elkaar de kop in te slaan (blank, zwart, geel, oranje e.d.).. dus wie weet zou het alsnog niet zoveel uitmaken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |