Ze hebben nog eens goed nagedacht en jouw gewenste jaarsalaris maar direct overgemaakt aan het FOM-Instituut voor Plasmafysicaquote:Op donderdag 21 april 2011 15:45 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Heel goedEn zorgen maken doe ik me nog niet hoor
behalve dan over een zeker bedrijf wat nog niets heeft laten horen.....
![]()
Hier niet.quote:
Hoezo? Lees mijn plannen eens. Daar staat nergens hogere belasting (behalve voor de schaduwkantoortjes van U2, Coldplay en buitenlandse bedrijven. Lees het artikel op het FD maar eens).quote:Op donderdag 21 april 2011 15:46 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Het komt erop neer dat wederom de burgers genaaid worden want de bedrijven rekenen dat gewoon allemaal door
Heel goed! Als ze me dat nou ook nog ff melden, dan neem ik geen ontslagquote:Op donderdag 21 april 2011 15:50 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ze hebben nog eens goed nagedacht en jouw gewenste jaarsalaris maar direct overgemaakt aan het FOM-Instituut voor Plasmafysica.
Nee. Sure. Natuurlijk. Maar....bedrijven moeten meer VPB gaan betalen. Wat betekent dat? Minder netto winst dus de prijzen gaan omhoog.quote:Op donderdag 21 april 2011 15:52 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Hoezo? Lees mijn plannen eens. Daar staat nergens hogere belasting (behalve voor de schaduwkantoortjes van U2, Coldplay en buitenlandse bedrijven. Lees het artikel op het FD maar eens).
Gelukkig kleeft er geen bloed aan de handen van de landen waar de meeste technologische ontwikkelingen vandaan komt. Als je zo gaat redeneren zou ik maar helemaal geen techniek meer aanraken. Of medicijnen. Of eigenlijk alles wat dankzij de wetenschap een stuk efficienter en effectier is gemaaktquote:Op donderdag 21 april 2011 15:46 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, ik ben de communistische Sovjet Unie nog elke dag dankbaar daarvoor.
Dat meen je toch hopelijk niet echt, he?quote:Op donderdag 21 april 2011 15:55 schreef Anthraxx het volgende:
Gelukkig kleeft er geen bloed aan de handen van de landen waar de meeste technologische ontwikkelingen vandaan komt.
Het was sarcasme.quote:Op donderdag 21 april 2011 15:56 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat meen je toch hopelijk niet echt, he?
Kijk! Zo zit het dus! Ik ben niet te zwaar omdat ik veel vet heb. Ik heb gewoon procentueel meer deuterium!quote:Op donderdag 21 april 2011 15:55 schreef Pietverdriet het volgende:
Volgens mij bestaan die kindjes in Afrika voor een gedeelte uit deuterium, namelijk 0,009% van hun lichaamsgewicht is Bi-Deuterium-monoxide
Hoopte ik al, maar ik miste de smileys erbij.quote:
Subsidies zorgen voor hogere kosten? hoezo? een onderneming krijgt al geen subsidie? (ik heb het over die kunst en knuffelsubsidies en 100-en-1 bijlagen die mensen krijgen).quote:Op donderdag 21 april 2011 15:53 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nee. Sure. Natuurlijk. Maar....bedrijven moeten meer VPB gaan betalen. Wat betekent dat? Minder netto winst dus de prijzen gaan omhoog.
Subsidies gaan omlaag dus hogere kosten. Wie gaan die kosten betalen? De bedrijven zelf? Denk het niet he. Wordt in de kostprijs doorverwerkt.
Kortom...de uiteindelijke betaler zijn wij met zijn allen
BTW: linkje naar dat artikel?
Zijn er goede smileys voor sarcasme?quote:Op donderdag 21 april 2011 15:58 schreef golfer het volgende:
[..]
Hoopte ik al, maar ik miste de smileys erbij.
Fijne rechtse bal ben je toch.quote:Op donderdag 21 april 2011 16:00 schreef Den_Haag het volgende:
Subsidies zorgen voor hogere kosten? hoezo? een onderneming krijgt al geen subsidie? (ik heb het over die kunst en knuffelsubsidies en 100-en-1 bijlagen die mensen krijgen).
P, die kantoortjes waar ik het over heb verkopen hier niks. Het zijn holdings om belasting te ontwijken in het land waar de winsten gemaakt worden.
En verder, beetje hard maar wel grappig
Zo, en nu weer paar duizend euro belastingcentjes binnenharken.
En zware bottenquote:Op donderdag 21 april 2011 15:58 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Kijk! Zo zit het dus! Ik ben niet te zwaar omdat ik veel vet heb. Ik heb gewoon procentueel meer deuterium!
quote:Op donderdag 21 april 2011 16:04 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
En zware botten
En een dikke huid
(Jaren geleden zaten een collega en ik elkaar een beetje te sarren, ik zei toen dat het eigenlijk niet aardig van me was. Ze zijn dat het prima was, ze had een dikke huid. Ik zei, oh, ik dacht dat het zware botten waren...
Kreeg prompt een dreun)
Linkse rakkerquote:Op donderdag 21 april 2011 16:04 schreef golfer het volgende:
[..]
Fijne rechtse bal ben je toch.
Ik hoop zo voor je dat je nooit arbeidsongeschikt, invalide of afhankelijk van hulp van anderen wordt, want als jouw wereld en wereldbeeld waar zou worden ben je dan echt compleet kansloos.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 21 april 2011 16:25 schreef AnneX het volgende:
flabbergasted :SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Confidence through competence
quote:Op donderdag 21 april 2011 16:25 schreef AnneX het volgende:
flabbergasted :Vreemd verhaalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
Zonder noten?quote:Op donderdag 21 april 2011 16:31 schreef FutureFairytale het volgende:
15 kg pure hagelslag naast mn bureau
En ga je dat allemaal zelf opeten ? of is het om in de fabriek te gebruiken?quote:Op donderdag 21 april 2011 16:31 schreef FutureFairytale het volgende:
15 kg pure hagelslag naast mn bureau
Aanzetten en een scan van hem maken.quote:Op donderdag 21 april 2011 16:38 schreef PdeHoog het volgende:
Muffin zit prinsheerlijk bovenop de scanner![]()
quote:Op donderdag 21 april 2011 16:41 schreef golfer het volgende:
[..]
Aanzetten en een scan van hem maken.
jes. Een chocoladefabriek vroeg n test aan dus dat gaan we doen. En als dat goed gaat krijgen we 20 ton hagelslag. Dan ruikt de fabriek naar chocoladequote:
15 kg zelf opetenquote:Op donderdag 21 april 2011 16:36 schreef AnneX het volgende:
[..]
En ga je dat allemaal zelf opeten ? of is het om in de fabriek te gebruiken?
puur = heel lekker.
Ze wilden zeker weten dat wat jij zei te verdienen ook waar bleek te zijn?quote:Op donderdag 21 april 2011 16:48 schreef PdeHoog het volgende:
Moest mijn salarisstrookje ff inscannen. Wilden ze graag zien bij de potentiele nieuwe werkgever.
werkse Annequote:Op donderdag 21 april 2011 16:45 schreef AnneX het volgende:
dan ga ik maar eens werken - tot vanavond misschien.
Chcolade met nootjes wordt het dan?quote:Op donderdag 21 april 2011 16:49 schreef FutureFairytale het volgende:
jes. Een chocoladefabriek vroeg n test aan dus dat gaan we doen. En als dat goed gaat krijgen we 20 ton hagelslag. Dan ruikt de fabriek naar chocolade
quote:Op donderdag 21 april 2011 16:51 schreef golfer het volgende:
[..]
Chcolade met nootjes wordt het dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
quote:Op donderdag 21 april 2011 16:54 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]En meteen solliciterenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Confidence through competence
Is er geen multi-religieus stilte centrum? Dan zeg je gewoon dat je altijd liggend mediteert.quote:Op donderdag 21 april 2011 16:54 schreef Stereotomy het volgende:
Heb zin in een powernap. Kan zeker niet die islamitische gebedsruimte hiervoor gebruiken
Mooie omgeving.quote:
Checkquote:
Heb er een tijdje een uitzendbureau gerund.quote:
Yep, zolang de overdrachtsbelasting ook geschrapt wordt. Dat is een van de redenen van de problemen op de huizenmarkt. Elk huis wordt per verkoop 6% duurder.quote:Op donderdag 21 april 2011 16:34 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Zonder noten?
DH, dus je bent ook voor het afschaffen van al die hypotheekrenteaftrek? Ook een vorm van subsidie natuurlijk.
Ik niet. Maar de plek waar ik woonde in Zeist word je instant depressief van.quote:Op donderdag 21 april 2011 17:02 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
CheckDaar zou ik best kunnen wonen
Altijd geweigerd. Je komt maar met een goed bod.quote:Op donderdag 21 april 2011 16:48 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Moest mijn salarisstrookje ff inscannen. Wilden ze graag zien bij de potentiele nieuwe werkgever.
Mooie omgeving en lekker centraalquote:
Vollenhove-flat?quote:[b]Op [url=http://forum.fok.nl/topic/1641081
Ik niet. Maar de plek waar ik woonde in Zeist word je instant depressief van.
Jezus man. Wat ben jij een fucking zuurpruim af en toe zegquote:Op donderdag 21 april 2011 17:13 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Altijd geweigerd. Je komt maar met een goed bod.
Ik wilde al vragen of dat de normale gang van zaken was...quote:Op donderdag 21 april 2011 17:13 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Altijd geweigerd. Je komt maar met een goed bod.
[..]
Vind voor beide wat te zeggenquote:Op donderdag 21 april 2011 17:17 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Jezus man. Wat ben jij een fucking zuurpruim af en toe zegIk geloof in een beetje sociaal samenwerken. Jij gaat alleen maar hard tegen hard.
quote:Op donderdag 21 april 2011 17:19 schreef Sunnythesun het volgende:
Gezellig hier![]()
![]()
Weekend!! Gevoelsmatig vakantie!!Heerlijk 2,5 week niet voor de groep
Lekker Sunquote:Op donderdag 21 april 2011 17:19 schreef Sunnythesun het volgende:
Gezellig hier![]()
![]()
Beide kunnen.quote:Op donderdag 21 april 2011 17:17 schreef Stereotomy het volgende:
Ik wilde al vragen of dat de normale gang van zaken was...
Weer wat geleerdquote:Op donderdag 21 april 2011 17:19 schreef golfer het volgende:
[..]
Beide kunnen.
Het is met name bij wat formele en (semi-)overheidsinstellingen met vaste salarisschalen vrij normaal om bij een nieuwe aanname te vragen om een oude salarisstrook.
In commerciële (sales) functies is het gebruikelijker om zelf te onderhandelen en inderdaad vraag en aanbod zelf te bepalen zonder oude salarisstroken.
Hier werken ze dus idd ook nog met vaste salarisschalenquote:Op donderdag 21 april 2011 17:19 schreef golfer het volgende:
[..]
Beide kunnen.
Het is met name bij wat formele en (semi-)overheidsinstellingen met vaste salarisschalen vrij normaal om bij een nieuwe aanname te vragen om een oude salarisstrook.
Ze hebben je toch niet zo hoog ingeschaald waardoor er weinig groei meer mogelijk is hè?quote:Op donderdag 21 april 2011 17:21 schreef PdeHoog het volgende:
Hier werken ze dus idd ook nog met vaste salarisschalen
-- niet relevant of zoquote:Op donderdag 21 april 2011 17:29 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ze hebben je toch niet zo hoog ingeschaald waardoor er weinig groei meer mogelijk is hè?
Steerquote:
Ik ben alleen onderhandelen gewendquote:Op donderdag 21 april 2011 17:19 schreef golfer het volgende:
[..]
Beide kunnen.
In commerciële (sales) functies is het gebruikelijker om zelf te onderhandelen en inderdaad vraag en aanbod zelf te bepalen zonder oude salarisstroken.
Daar wordt een mens pas gelukkig vanquote:Op donderdag 21 april 2011 17:30 schreef Bluezz het volgende:
Thuis.
Gefietst
En kijk eens waar ik vanochtend om 7.10 uur op getrakteerd werd?
[ afbeelding ]
Teruglezen
Ja. Dat vond ik persoonlijk ook even minder. Maar goed....ik had me voorgenomen dat hier allemaal niet op straat te gooienquote:
Dan moet je vooral niet bij een (semi)overheidsinstantie of in de gezondheidszortg gaan werken. Want daar is bijzonder weinig onderhandelingsruimte.quote:
Onderwijs!!quote:Op donderdag 21 april 2011 17:37 schreef golfer het volgende:
[..]
Dan moet je vooral niet bij een (semi)overheidsinstantie of in de gezondheidszortg gaan werken. Want dara is bijzonder weinig onderhandelingsruimte.
Nou was je dat natuurlijk toch al niet van plan...
Vanochtend was het frisjes maar mooi/lekker, terug wachtte de pont op mij, alleen op mijquote:Op donderdag 21 april 2011 17:34 schreef Isabeau het volgende:
Daar wordt een mens pas gelukkig van(ging het lekker, het fietsen?)
Lekkerquote:Op donderdag 21 april 2011 17:19 schreef Sunnythesun het volgende:
Gezellig hier![]()
![]()
Jammer van die kramp dan zegquote:Op donderdag 21 april 2011 17:40 schreef Bluezz het volgende:
Vanochtend was het frisjes maar mooi/lekker, terug wachtte de pont op mij, alleen op mijhij deed de slagbomen naar benee en weer omhoog (omdat ik van die mooie blommen in m'n fietstas had zei hij
)
Verder na 15 min. begon dat verkrampen in mijn rug weer net als gisteren... dus morgen maar ff niet op de fiets.
Maar vandaag heb ik lekker zitten!
Ik ook graagquote:Op donderdag 21 april 2011 17:41 schreef Bluezz het volgende:
En mag ik ook nog een KaasLeinLinkHome?
Ja, ik hoef maar 12 km of zoiets.quote:Op donderdag 21 april 2011 17:42 schreef Isabeau het volgende:
Jammer van die kramp dan zegMaar toch fijn dat het zo lekker was
Ik zou zo graag naar mijn werk fietsen met dit weer! Maar ik vind 35 km toch net iets te veel van het goede
of met patatjes?quote:Op donderdag 21 april 2011 17:52 schreef Sunnythesun het volgende:
En nou heb ik geen zin om te koken.. zou viskoeken maken, maar dan zou ik eerst nog aardappeltjes moeten koken en die dingen maken en in de oven.. pfffff
Beter te laat dan nooit.quote:Op donderdag 21 april 2011 17:45 schreef PdeHoog het volgende:
Jethro Tull is eigenlijk best tofZit nu twee albums te luisteren. I like it. Eerste aanvaring met JT
Factor 85?quote:Op donderdag 21 april 2011 17:57 schreef Pietverdriet het volgende:
Had uit Nieuw Zeeland deze meegenomen, maar helaas is ie op. Beste zonnebrandcreme (eigenlijk een gel) die ik ooit had
[ afbeelding ]
Ik verbrand verschrikkelijk snel, en bruin worden vind ik niet belangrijk.quote:Op donderdag 21 april 2011 17:58 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Factor 85?
Ik heb nu 30 gekocht, als ik hoger koop heb ik het idee dat ik echt niet bruin ga worden
Cultuurquote:Op donderdag 21 april 2011 16:00 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Subsidies zorgen voor hogere kosten? hoezo? een onderneming krijgt al geen subsidie? (ik heb het over die kunst en knuffelsubsidies en 100-en-1 bijlagen die mensen krijgen).
Mooi!quote:Op donderdag 21 april 2011 17:51 schreef Sarabi het volgende:
Hai hai
Toch nog van de tip van Steer gebruik kunnen maken
Zat met mijn stagekindje een ijsje te eten in een stad waar ze kennelijk wel een Etos hebben.
Dus even naar binnen gegaan en heb voor de komende maanden wel weer genoeg zonnebrandcreme
En het verschil tussen factor 50 en 85 is minimaal. Zo'n 0.5% van alle fotonen worden meer opgevangen. Het is meer marketing dan iets anders. Tevens heeft Neutrogena (een Johnson & Johnson merk) zich te houden aan Amerikaanse FDA regels, wat de maximum concentratie aan avobenzone (UVA blocker) op 3% stelt, en bovendien geen andere efficiente UVA-blockers toelaat.quote:Op donderdag 21 april 2011 17:57 schreef Pietverdriet het volgende:
Had uit Nieuw Zeeland deze meegenomen, maar helaas is ie op. Beste zonnebrandcreme (eigenlijk een gel) die ik ooit had
[ afbeelding ]
Die kan ik niet in de koeken verwerken hequote:
Je bent eng Steerquote:Op donderdag 21 april 2011 18:06 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Mooi!
[..]
En het verschil tussen factor 50 en 85 is minimaal. Zo'n 0.5% van alle fotonen worden meer opgevangen. Het is meer marketing dan iets anders. Tevens heeft Neutrogena (een Johnson & Johnson merk) zich te houden aan Amerikaanse FDA regels, wat de maximum concentratie aan avobenzone (UVA blocker) op 3% stelt, en bovendien geen andere efficiente UVA-blockers toelaat.
Ook worden er oudere generatie UVB blockers gebruikt, zoals Benzophenone-4, Octisalate, Oxitonate die in geëxiteerde toestand zelf radicalen zijn en ook estrogene neigingen hebben.
Lang verhaal kort: koop gewoon een Europese sunscreen. Moet wel zeggen dat de structuur van Neutrogena Dry Touch wel lekker is (twee jaar geleden uitgeprobeerd).
Amerikaanse zonnebrandcreme is per definitie inferieur aan Europese formuleringen.
Doe er je voordeel mee, TAV![]()
5 topics volgeluld over sunscreen 2 jaar geleden in LIFquote:
quote:Op donderdag 21 april 2011 18:08 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
5 topics volgeluld over sunscreen 2 jaar geleden in LIF
Die kennis nemen ze me nooit meer af![]()
Heb ik ook een workshop in gehadquote:
Ik van een neger met bloeddoorlopen ogenquote:Op donderdag 21 april 2011 18:13 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Heb ik ook een workshop in gehadWas reuze leuk
Met de trommelaar van ehm...de new cool collective
quote:Op donderdag 21 april 2011 18:20 schreef Stereotomy het volgende:
Toekomstige werkgever: "Zo, jij hebt lang over je studie gedaan. Hoe heb je dat ingevuld?"
Stereo: "Zal ik u een zonnebrandcrème aanraden?"
Toekomstige werkgever: "Zo, jij hebt lang over je studie gedaan. Hoe heb je dat ingevuld?"
Ik vind het ook niet heel belangrijk maar iets mag je er toch wel van zienquote:Op donderdag 21 april 2011 18:00 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ik verbrand verschrikkelijk snel, en bruin worden vind ik niet belangrijk.
Ik heb binnen een dag overal eczeem waar ik Louis Widmer opsmeer (niet al mijn citaten met dat opzoeken nu, Steerquote:Op donderdag 21 april 2011 18:29 schreef golfer het volgende:
Wij zweren trouwens tegenwoordig bij deze parfumvrije zonnebrandcrëme:
http://www.louis-widmer.n(...)a-sun-protection-50/
Zaterdag komen een hoop sapjes binnenquote:Hierbij bevestigen we dat je de komende tijd officieel een CoolBest Raw Juice Buzzer bent.
* Stereotomy schuift Isa de MRI inquote:Op donderdag 21 april 2011 18:39 schreef Isabeau het volgende:
Nou, lekker, borisz
Kan iemand me hier uitleggen waarom mijn net gekochte ijsbergsla mierzoet smaakt
Goed idee, want ik vond de rode paprika ook al erg zoet en die zijn in nl nooit zoet meerquote:
Maar ik bedoelde het positief! Dat dat zo leuk is aan je! Waarom zou je minderen? (tenzij het je afstuderen in de weg staat, dan minderen jaquote:Op donderdag 21 april 2011 19:01 schreef Stereotomy het volgende:
Zo. Halfproductieve dag gehad. In ieder geval muffins uitgedeeld. Nu naar afscheidsfeest van spaans salsa vriendinnetje die terug naar Madrid verhuist volgende week maandag.
Misschien had je een tijdje geleden wel gelijk Isa, dat ik stiekem toch vaak van huis weg ben met van die sociale dingen. Toch proberen te minderen...
Direct en indirect ivm tekort aan slaap...quote:Op donderdag 21 april 2011 19:04 schreef Isabeau het volgende:
[..]
(tenzij het je afstuderen in de weg staat, dan minderen ja)
als n paprika naar suiker smaakte had ik t lekker gevondenquote:Op donderdag 21 april 2011 18:50 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Goed idee, want ik vond de rode paprika ook al erg zoet en die zijn in nl nooit zoet meer
En de tortilla smaakte naar suikerIk denk dat ik het ben
das behoorlijk duur! Ik had n oogschaduw gekocht voor 20,-...quote:Op donderdag 21 april 2011 18:53 schreef Memento-Mori het volgende:
oh ik heb vanmiddah 50 euro uitgegeven aan een scrub en een bodylotionik denk dat ik maar eens in therapie moet
ja van sabonquote:Op donderdag 21 april 2011 19:26 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
das behoorlijk duur! Ik had n oogschaduw gekocht voor 20,-...
Ik moet weer nieuwe mascara kopen, kijk er nu alweer tegenopquote:Op donderdag 21 april 2011 19:26 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
das behoorlijk duur! Ik had n oogschaduw gekocht voor 20,-...
Ja, als ze een jaar of 18 zijn geworden zijn ze wel te pruimen.quote:Op donderdag 21 april 2011 20:24 schreef Leintjeuh het volgende:
Hoi! Kaas en ik hebben onverwacht bij schoonzus gegeten. Kinderen zijn best ok
Waarom heb ik geen uitnodiging gehad?quote:Op donderdag 21 april 2011 19:25 schreef Sarabi het volgende:
Hmm misschien had ik de housewarming niet aan het eind van de meivakantie moeten plannen
Bijna niemand van mijn vriendinnetjes kan
Omdat ik voor jou zat te denken dat je dat vast niet gezellig zou vinden als je verder niemand kentquote:Op donderdag 21 april 2011 20:34 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Waarom heb ik geen uitnodiging gehad?
Zoals mijn buurvrouw altijd placht te zeggen:quote:Op donderdag 21 april 2011 20:38 schreef Sarabi het volgende:
Dus het komt er op neer dat ik teveel denk
Nou mijn hoofd is ook best groot hoorquote:Op donderdag 21 april 2011 20:42 schreef golfer het volgende:
[..]
Zoals mijn buurvrouw altijd placht te zeggen:
"denken moet je aan een paard overlaten, want die heeft een groter hoofd"
Paasgekte? Ik snap het nooit zo goed... of zitten de winkels daar morgen ook dicht?quote:Op donderdag 21 april 2011 21:15 schreef z80 het volgende:
weer thuis.
nieuwe foto tas is binnen, alle lenzen passen er in.
maar waarom maar 2 vakjes voor de geheugen kaartjes? ik heb er een hand vol.
ruimte voor een extra accu in een mooi opbergvakje zit er ook niet in
/ zeurmode.
ps
Niet naar Duitsland komen! de honger lente breekt hier uit.
bij de supermarkten is er geen plek meer vrij op de parkeerplaats, en komen karren vol de winkel uit.
het was dat ik verse groente en fruit nodig had, dat ik 1 super ben binnen geweest. wat een ramp.
Hmm, 't is vanwege deze post dus dat ik net zin kreeg in een broodje shoarma.quote:Op donderdag 21 april 2011 19:38 schreef TAV74 het volgende:
Zo, flinke mixed grill schotel van onze schoarmafarmer achter de kiezen en een paar biertjes gedronken. Heerlijk mini-vakantie gevoel
Graag gedaanquote:Op donderdag 21 april 2011 21:40 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Hmm, 't is vanwege deze post dus dat ik net zin kreeg in een broodje shoarma.Die hebben we net opgepeuzeld in de tuin met een kaarsje en een lekker koud biertje.
morgen is wat ze in Duitsland noemen een "stille vrijdag".quote:Op donderdag 21 april 2011 21:27 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Paasgekte? Ik snap het nooit zo goed... of zitten de winkels daar morgen ook dicht?
Jaah, lekker was ie met sambal & knofsaus.quote:Op donderdag 21 april 2011 21:41 schreef TAV74 het volgende:
Graag gedaanSmaakte het bij jou ook zo goed?
Nasmaakje. Smaakt naar meerquote:Op donderdag 21 april 2011 21:47 schreef kaasplankje het volgende:
Jaah, lekker was ie met sambal & knofsaus.
Oeh ja, ik ookquote:Op donderdag 21 april 2011 22:06 schreef Duderinnetje het volgende:
Leinkaas, mochten jullie nog een kinkje naar het nieuwe huis over hebben, dan hou ik me aanbevolen.
Ja het is een hele grote stap naar de toekomst. Ander huis, koophuis samen, ik een andere baan. Hopelijk ook nog veel voorspoed voor de zaak, en dan is het plaatje voor de komende 10 jaar wel weer afquote:Op donderdag 21 april 2011 22:06 schreef Duderinnetje het volgende:
Leinkaas, mochten jullie nog een kinkje naar het nieuwe huis over hebben, dan hou ik me aanbevolen.
Kunnen jullie het al een beetje geloven?
nogmaals gefeliciteerd.
quote:Op donderdag 21 april 2011 22:12 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ja het is een hele grote stap naar de toekomst. Ander huis, koophuis samen, ik een andere baan. Hopelijk ook nog veel voorspoed voor de zaak, en dan is het plaatje voor de komende 10 jaar wel weer af
Heerlijk Lein, dat alles zo op zijn plek valt.quote:Op donderdag 21 april 2011 22:12 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ja het is een hele grote stap naar de toekomst. Ander huis, koophuis samen, ik een andere baan. Hopelijk ook nog veel voorspoed voor de zaak, en dan is het plaatje voor de komende 10 jaar wel weer af
Ja. En er komt ws. een kinderkamerquote:Op donderdag 21 april 2011 22:30 schreef Duderinnetje het volgende:
Heerlijk Lein, dat alles zo op zijn plek valt.
Ik heb er nog niet echt geloof in. We hebben nog niks getekend, nog geen bouwkundig onderzoek, nog geen goedgekeurde financiering. Nu weet ik ergens wel dat waarschijnlijk geen van deze dingen nog voor problemen gaat zorgen, maar toch. Als ik de sleutels krijg, dán hebben we pas een huis.quote:Op donderdag 21 april 2011 22:30 schreef Duderinnetje het volgende:
Heerlijk Lein, dat alles zo op zijn plek valt.
Ja maar jij bent een nuchtere vent. Dat hoort zo.quote:Op donderdag 21 april 2011 22:35 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ik heb er nog niet echt geloof in. We hebben nog niks getekend, nog geen bouwkundig onderzoek, nog geen goedgekeurde financiering. Nu weet ik ergens wel dat waarschijnlijk geen van deze dingen nog voor problemen gaat zorgen, maar toch. Als ik de sleutels krijg, dán heb ik pas een huis.
Ja indeed, toch is 't wel een fijn vooruitzicht; het lijkt me een heerlijke plek om te wonen.quote:Op donderdag 21 april 2011 22:38 schreef Duderinnetje het volgende:
Ja maar jij bent een nuchtere vent. Dat hoort zo.
Het gekke is dat de rollen nu omgedraaid zijn ten opzichte van hoe we ieder in het proces stonden. Vorige keer was ik tijdens de biedingen sceptisch en kaas enthousiast. Nu is kaas ingetogen en ben ik uitbundig.quote:Op donderdag 21 april 2011 22:38 schreef Duderinnetje het volgende:
Ja maar jij bent een nuchtere vent. Dat hoort zo.
Nou prima toch. Als ik kaas was zou ik in mijn handjes knijpen. Je zou ze de kost moeten geven die daar ook nog een kind in willen!quote:Op donderdag 21 april 2011 22:32 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ja. En er komt ws. een kinderkamerIk weul da wel
en kaas heeft er geen problemen mee
quote:Op donderdag 21 april 2011 22:32 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ja. En er komt ws. een kinderkamerIk weul da wel
en kaas heeft er geen problemen mee
quote:Op donderdag 21 april 2011 22:42 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Nou prima toch. Als ik kaas was zou ik in mijn handjes knijpen. Je zou ze de kost moeten geven die daar ook nog een kind in willen!![]()
quote:Op donderdag 21 april 2011 22:42 schreef Duderinnetje het volgende:
Nou prima toch. Als ik kaas was zou ik in mijn handjes knijpen. Je zou ze de kost moeten geven die daar ook nog een kind in willen!![]()
Hebben jullie geen vette happen in die bar?quote:Op donderdag 21 april 2011 22:43 schreef FutureFairytale het volgende:
trusten! En shoarma..heb nu ook trek!
Portie bitterballen moet wel lukken daar lijkt mequote:Op donderdag 21 april 2011 22:59 schreef golfer het volgende:
[..]
Hebben jullie geen vette happen in die bar?
Wel een heel kleintje, he?quote:
Tuurlijkquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
jawel maar frituurpan staat uit en geen zin om nog helemaal aan te zetten. Jammer, vrieskist zit vol snacks. Ben trouwens volleerd biertapper nuquote:Op donderdag 21 april 2011 22:59 schreef golfer het volgende:
[..]
Hebben jullie geen vette happen in die bar?
Een heel klein beetje vuil grit onder die vuilniszakken? Qua lokgeur?quote:Op donderdag 21 april 2011 23:40 schreef PdeHoog het volgende:
Morgen maar eens een poging doen om urine op te vangen van MuffinMoet van de dierenarts. Anders krijg ik geen ander voer
Kloteklus. Ik ga ze morgen allebei apart zetten. Muffin in de gang en slaapkamer en Brownie in de woonkamer. En dan de bak van Muffin maar vervangen door een bak met een versnipperde vuilniszak. Op hoop van zegen dat-ie snapt wat de bedoeling is
Fridaquote:Op donderdag 21 april 2011 23:48 schreef Pietverdriet het volgende:
* Pietverdriet heeft Frida Boccara opstaan
quote:Op donderdag 21 april 2011 23:26 schreef TAV74 het volgende:
Tuurlijk
Ge het groot geliek!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ouwe homomuziek.quote:Op donderdag 21 april 2011 23:48 schreef Pietverdriet het volgende:
* Pietverdriet heeft Frida Boccara opstaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat zijn kantineprijzen!quote:Op donderdag 21 april 2011 23:52 schreef FutureFairytale het volgende:
wel tof onze nwe bar. Vorig jaar hadden we alleen koffie en thee, nu cappuchino, latte macchiato, macchachino, espresso en warme chocoen dat allemaal voor 1 euro. De prijzen hier zijn leuk, bezoekers zijn altijd verbaasd als je het bedrag zegt. Ice tea en al t andere fris voor 0,75, rose/wijn/port 1,50, 20 loempia's voor 3,50 etc
quote:Op donderdag 21 april 2011 23:52 schreef Bluezz het volgende:
Moedertje :SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee. Plastic bak met daarin versnipperde zakken. Mag geen grid bij om te voorkomen dat het gaat klonterenquote:Op donderdag 21 april 2011 23:50 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Een heel klein beetje vuil grit onder die vuilniszakken? Qua lokgeur?
Hier, speciaal voor jouquote:
Nope. Daarom snap ik het gezeur nietquote:Op donderdag 21 april 2011 23:55 schreef Bluezz het volgende:
Ow. Lastig Pee.
Maar merk je nog iets aan Muf verder?
Ach, wat leuk. Jeugdsentiment.quote:Op donderdag 21 april 2011 23:59 schreef Pietverdriet het volgende:
Hier, speciaal voor jou
Kan jij ook een traantje wegpinken
![]()
Jaquote:Op vrijdag 22 april 2011 00:48 schreef Bluezz het volgende:
Lekker ordenen, ik hou ervan
Soms ga ik door ons cd kastje (1 plankje, dubbele rij ) en dan zet ik alles weer eens vooraan wat ik al heel lang niet heb gedraaid. Zo lekker
Mag hopen dat dat niet bij mij isquote:
quote:Op donderdag 21 april 2011 23:52 schreef Bluezz het volgende:
Moedertje :wat zieligSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
Lekker hequote:Op vrijdag 22 april 2011 08:09 schreef borisz het volgende:
We zijn er al bijna. Geen files :-). Zo ergens een bak pleur halen.
werkse! je bent idd vroeg... succes! hierna weekendquote:Op vrijdag 22 april 2011 07:43 schreef Bluezz het volgende:
Zo ook alweer op het werk, beetje vroeg, maar ik heb stapels werk te verzetten vandaag dus eerst maar ff koffie. Suc6 met de vampiers FF.
Ik heb al mijn CD's in dozen op Zolder staan, alles staat op de harde schijf en Itunes heeft het overzicht.quote:Op vrijdag 22 april 2011 00:48 schreef Bluezz het volgende:
Lekker ordenen, ik hou ervan
Soms ga ik door ons cd kastje (1 plankje, dubbele rij ) en dan zet ik alles weer eens vooraan wat ik al heel lang niet heb gedraaid. Zo lekker
Arme poezies. En arme jij!quote:Op vrijdag 22 april 2011 09:51 schreef PdeHoog het volgende:
Muffin wil nog niet plassenIk voorzie een drama
En ik heb ook een compleet jankorkest hier
Oh....en mijn suikerwaarde is weer van 5.5 naar 6.2 gegaan![]()
![]()
Ja. Uiteraard is het een moment-opname en er spelen een hoop factoren mee, maar er werd alweer gedreigd met tabletjes en ik wil geen medicijnenquote:Op vrijdag 22 april 2011 09:54 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Arme poezies. En arme jij!![]()
Jammer van je suiker, maar is dat niet een momentopname?
5.5 is de ideale waarde. Het is 6.2quote:
Verhuizen danquote:Op vrijdag 22 april 2011 10:30 schreef Isabeau het volgende:
Da's minder, P
Ik heb dé ideale baan gevonden voor Ross en hij voldoet volledig aan de functieeisen
het is alleen in Californië, US
quote:Op vrijdag 22 april 2011 10:51 schreef Isabeau het volgende:
Ik zal hem eens aanstoten om te solliciterenKan nooit kwaad
Maar denk dat ze gewoon iemand uit de VS aannemen
Ahh dus je zat op ideaal, hopelijk de volgende keer weerquote:Op vrijdag 22 april 2011 10:22 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
5.5 is de ideale waarde. Het is 6.2
En ik heb nu Brownie die bovenop een zooi rollen inpakpapier gaat liggen maffen onder het bureauDie profiteert even dat zijn broer niet in de buurt is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 22 april 2011 11:16 schreef Den_Haag het volgende:
GoedemorgenFeliSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
ik heb er tweequote:Op vrijdag 22 april 2011 11:51 schreef Sarabi het volgende:
Gefeliciteerd DH!
Ben al bijna 2 uur aan het poetsen, leuk zo'n eigen huis hahaha
Jaja, we weten wel dat je een glanzende carrière hebt en een poetsvrouw kunt betalenquote:Op vrijdag 22 april 2011 11:53 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
ik heb er twee
gelukkig heb ik een poetsdame
Heeft je poetsdame ook een Nyenrode diploma?quote:Op vrijdag 22 april 2011 11:53 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
ik heb er twee
Duhquote:Op vrijdag 22 april 2011 12:04 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Heeft je poetsdame ook een Nyenrode diploma?
Ach het is nog geeneens zo'n vervelend werkquote:Op vrijdag 22 april 2011 11:53 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
ik heb er twee
Minstens 2 titels, anders kon je er bij D_H niet in.quote:Op vrijdag 22 april 2011 12:04 schreef Anthraxx het volgende:
Heeft je poetsdame ook een Nyenrode diploma?
Slecht moment om voor defensie te vallen Boriszquote:Op vrijdag 22 april 2011 12:12 schreef borisz het volgende:
Best grappig om de basis te zien. Wat foto's volgen later
Die was dan ook wel wat op leeftijd hèquote:
Ik zag het inderdaadquote:
Zeker.quote:Op vrijdag 22 april 2011 12:27 schreef TAV74 het volgende:
Ik zag het inderdaad![]()
86 jaar geworden, gezegende leeftijd.
Zonder hem had je de top nooit gehaaldquote:Op vrijdag 22 april 2011 12:28 schreef golfer het volgende:
[..]
Zeker.
Maar was vroeger wel een soort held van mij met al die technische trucjes die hij je kon leren.
Hoi memoquote:Op vrijdag 22 april 2011 12:01 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Jaja, we weten wel dat je een glanzende carrière hebt en een poetsvrouw kunt betalen![]()
![]()
![]()
Oh ja, en goedemorgenmiddag
geheel correctquote:Op vrijdag 22 april 2011 12:06 schreef golfer het volgende:
[..]
Minstens 2 titels, anders kon je er bij D_H niet in.
quote:Op vrijdag 22 april 2011 12:14 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Slecht moment om voor defensie te vallen Borisz![]()
Hoewel, denk dat je binnenkort bij defensie mee kunt doen aan het nieuwe werken. Lekker thuis achter je laptopje op door jezelf gekozen tijden met onbemande tankjes en vliegtuigjes rebellen in vreemde verre landen te lijf gaan
Als je kunt Fok!ken, kun je bombarderen.quote:Op vrijdag 22 april 2011 13:13 schreef borisz het volgende:
[..]Helaas zal ik niet worden aangenomen vanwege lichamelijke mankementen. :-;
Moet defensie als groot bedrijf niet ook gewoon een percentage gehandicapten in dienst hebbenquote:Op vrijdag 22 april 2011 13:13 schreef borisz het volgende:
Helaas zal ik niet worden aangenomen vanwege lichamelijke mankementen. :-;
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
Stralende zon hier. Bloedheet.quote:
Check..quote:
Met rieten Hawairokje erbij?quote:Op vrijdag 22 april 2011 14:51 schreef Sunnythesun het volgende:
Irood
![]()
En erg chique ja! Uit HonoluluMaar echt duur waren ze niet. Goede prijs-kwaliteit verhouding
Alohaquote:Op vrijdag 22 april 2011 14:51 schreef Sunnythesun het volgende:
Irood
![]()
En erg chique ja! Uit HonoluluMaar echt duur waren ze niet. Goede prijs-kwaliteit verhouding
Ik had hem gemaakt jaquote:Op vrijdag 22 april 2011 15:23 schreef AnneX het volgende:
[..]
Alohaheeft dat soort dingen graag in de terug-vind-kleur-rood zoals g zegt.
Sleutelhanger - tas- portemonnee- etc.
Sun - de toet voor 1e P wordt (Leins) Lemon Merengue Pie .
Jij hebt hem onlangs toch ? gemaakt . of was het Lie.
Welke maat springvorm ? Ik heb 25 cm = groot en 20 = klein. en wij zijn met 8 pp.
f5 f5 f5
Nog even: het gaat mij vooral om de hoeveelheden. Moet dat aangepast voor zo'n grote vorm ?quote:Op vrijdag 22 april 2011 15:37 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik had hem gemaakt jaIk zou hem gewoon in de 25cm doen denk ik, die taart is zo lekker dat mensen zelfs nog wel een 2e stukje lusten denk ik zo
![]()
![]()
Ik had hem eigenlijk iets langer in de oven moeten hebben voor de 1e bak, dus even uitproberen hoe dat bij jouw oven gaatMaar het is echt een mega lekkere taart!!
Volgens mij wel.. mijn vorm is niet veel groter dan dat..quote:Op vrijdag 22 april 2011 15:41 schreef AnneX het volgende:
[..]
Nog even: het gaat mij vooral om de hoeveelheden. Moet dat aangepast voor zo'n grote vorm ?
en ik wilde limoenen ipv citroenengebruiken . OK toch?
Linkjequote:Op vrijdag 22 april 2011 14:51 schreef Sunnythesun het volgende:
Irood
![]()
Gewoon van Amazon, alleen wordt deze dus via een andere partij geleverd vanuit Honoluluquote:
Ah okquote:Op vrijdag 22 april 2011 16:47 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Gewoon van Amazon, alleen wordt deze dus via een andere partij geleverd vanuit Honolulu
http://www.amazon.com/Mon(...)83637&sr=1-1-catcorr
Ah Leinquote:Op vrijdag 22 april 2011 16:53 schreef Leintjeuh het volgende:
Eerste dagdienst van 4 gehad. Waarschijnlijk komt er nog een 5e achteraan, het mannetje is doodgegaan en wordt woensdag begraven. Ik heb 1 dag vrij (na 4 dagdiensten) en da's dinsdag. Straks collega bellen om te ruilen.
Samenvatting: Bluh. Hoog tijd voor bier.
Ach jeetjequote:Op vrijdag 22 april 2011 16:53 schreef Leintjeuh het volgende:
Eerste dagdienst van 4 gehad. Waarschijnlijk komt er nog een 5e achteraan, het mannetje is doodgegaan en wordt woensdag begraven. Ik heb 1 dag vrij (na 4 dagdiensten) en da's dinsdag. Straks collega bellen om te ruilen.
Samenvatting: Bluh. Hoog tijd voor bier.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Confidence through competence
Lein - wil je ook even meedenken ? ter afleiding .quote:Op vrijdag 22 april 2011 15:45 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Volgens mij wel.. mijn vorm is niet veel groter dan dat..Alleen wellicht dat de laag iets dikker wordt dus iets langer in de oven moet, even testen dus of het goed is..
En met limoen lijkt het me ook heeeerlijk![]()
Ik ga dat morgenochtend proberenquote:Op vrijdag 22 april 2011 18:25 schreef golfer het volgende:
Boodschappen voor het hele lange weekend zijn binnen.
Wat leuk Zetquote:Op vrijdag 22 april 2011 18:20 schreef z80 het volgende:
Ik heb in de tuin een soort kas staan met een druif daar in.
nu heeft een merel er een nestje in gemaakt. en zit vol in zicht op een nest met 4 eieren.
ik zal er morgen een foto van maken, vandaag de merel al 2 keer gestoord.
Maakt niet uitquote:Op vrijdag 22 april 2011 18:13 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb ook al een bos bloemen gekregen(ok, we hadden een paasboeket gekregen en ik en mijn collega's vonden het zonde dat dat daar het hele weekend zou staan zonder dat iemand er van genoot
)
Adoptiebloemenquote:Op vrijdag 22 april 2011 18:13 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb ook al een bos bloemen gekregen(ok, we hadden een paasboeket gekregen en ik en mijn collega's vonden het zonde dat dat daar het hele weekend zou staan zonder dat iemand er van genoot
)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |