Lekker hequote:Op vrijdag 22 april 2011 08:09 schreef borisz het volgende:
We zijn er al bijna. Geen files :-). Zo ergens een bak pleur halen.
werkse! je bent idd vroeg... succes! hierna weekendquote:Op vrijdag 22 april 2011 07:43 schreef Bluezz het volgende:
Zo ook alweer op het werk, beetje vroeg, maar ik heb stapels werk te verzetten vandaag dus eerst maar ff koffie. Suc6 met de vampiers FF.
Ik heb al mijn CD's in dozen op Zolder staan, alles staat op de harde schijf en Itunes heeft het overzicht.quote:Op vrijdag 22 april 2011 00:48 schreef Bluezz het volgende:
Lekker ordenen, ik hou ervan
Soms ga ik door ons cd kastje (1 plankje, dubbele rij ) en dan zet ik alles weer eens vooraan wat ik al heel lang niet heb gedraaid. Zo lekker
Arme poezies. En arme jij!quote:Op vrijdag 22 april 2011 09:51 schreef PdeHoog het volgende:
Muffin wil nog niet plassenIk voorzie een drama
En ik heb ook een compleet jankorkest hier
Oh....en mijn suikerwaarde is weer van 5.5 naar 6.2 gegaan![]()
![]()
Ja. Uiteraard is het een moment-opname en er spelen een hoop factoren mee, maar er werd alweer gedreigd met tabletjes en ik wil geen medicijnenquote:Op vrijdag 22 april 2011 09:54 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Arme poezies. En arme jij!![]()
Jammer van je suiker, maar is dat niet een momentopname?
5.5 is de ideale waarde. Het is 6.2quote:
Verhuizen danquote:Op vrijdag 22 april 2011 10:30 schreef Isabeau het volgende:
Da's minder, P
Ik heb dé ideale baan gevonden voor Ross en hij voldoet volledig aan de functieeisen
het is alleen in Californië, US
quote:Op vrijdag 22 april 2011 10:51 schreef Isabeau het volgende:
Ik zal hem eens aanstoten om te solliciterenKan nooit kwaad
Maar denk dat ze gewoon iemand uit de VS aannemen
Ahh dus je zat op ideaal, hopelijk de volgende keer weerquote:Op vrijdag 22 april 2011 10:22 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
5.5 is de ideale waarde. Het is 6.2
En ik heb nu Brownie die bovenop een zooi rollen inpakpapier gaat liggen maffen onder het bureauDie profiteert even dat zijn broer niet in de buurt is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 22 april 2011 11:16 schreef Den_Haag het volgende:
GoedemorgenFeliSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
ik heb er tweequote:Op vrijdag 22 april 2011 11:51 schreef Sarabi het volgende:
Gefeliciteerd DH!
Ben al bijna 2 uur aan het poetsen, leuk zo'n eigen huis hahaha
Jaja, we weten wel dat je een glanzende carrière hebt en een poetsvrouw kunt betalenquote:Op vrijdag 22 april 2011 11:53 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
ik heb er twee
gelukkig heb ik een poetsdame
Heeft je poetsdame ook een Nyenrode diploma?quote:Op vrijdag 22 april 2011 11:53 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
ik heb er twee
Duhquote:Op vrijdag 22 april 2011 12:04 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Heeft je poetsdame ook een Nyenrode diploma?
Ach het is nog geeneens zo'n vervelend werkquote:Op vrijdag 22 april 2011 11:53 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
ik heb er twee
Minstens 2 titels, anders kon je er bij D_H niet in.quote:Op vrijdag 22 april 2011 12:04 schreef Anthraxx het volgende:
Heeft je poetsdame ook een Nyenrode diploma?
Slecht moment om voor defensie te vallen Boriszquote:Op vrijdag 22 april 2011 12:12 schreef borisz het volgende:
Best grappig om de basis te zien. Wat foto's volgen later
Die was dan ook wel wat op leeftijd hèquote:
Ik zag het inderdaadquote:
Zeker.quote:Op vrijdag 22 april 2011 12:27 schreef TAV74 het volgende:
Ik zag het inderdaad![]()
86 jaar geworden, gezegende leeftijd.
Zonder hem had je de top nooit gehaaldquote:Op vrijdag 22 april 2011 12:28 schreef golfer het volgende:
[..]
Zeker.
Maar was vroeger wel een soort held van mij met al die technische trucjes die hij je kon leren.
Hoi memoquote:Op vrijdag 22 april 2011 12:01 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Jaja, we weten wel dat je een glanzende carrière hebt en een poetsvrouw kunt betalen![]()
![]()
![]()
Oh ja, en goedemorgenmiddag
geheel correctquote:Op vrijdag 22 april 2011 12:06 schreef golfer het volgende:
[..]
Minstens 2 titels, anders kon je er bij D_H niet in.
quote:Op vrijdag 22 april 2011 12:14 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Slecht moment om voor defensie te vallen Borisz![]()
Hoewel, denk dat je binnenkort bij defensie mee kunt doen aan het nieuwe werken. Lekker thuis achter je laptopje op door jezelf gekozen tijden met onbemande tankjes en vliegtuigjes rebellen in vreemde verre landen te lijf gaan
Als je kunt Fok!ken, kun je bombarderen.quote:Op vrijdag 22 april 2011 13:13 schreef borisz het volgende:
[..]Helaas zal ik niet worden aangenomen vanwege lichamelijke mankementen. :-;
Moet defensie als groot bedrijf niet ook gewoon een percentage gehandicapten in dienst hebbenquote:Op vrijdag 22 april 2011 13:13 schreef borisz het volgende:
Helaas zal ik niet worden aangenomen vanwege lichamelijke mankementen. :-;
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |