quote:Op donderdag 21 april 2011 23:52 schreef Bluezz het volgende:
Moedertje :wat zieligSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
Lekker hequote:Op vrijdag 22 april 2011 08:09 schreef borisz het volgende:
We zijn er al bijna. Geen files :-). Zo ergens een bak pleur halen.
werkse! je bent idd vroeg... succes! hierna weekendquote:Op vrijdag 22 april 2011 07:43 schreef Bluezz het volgende:
Zo ook alweer op het werk, beetje vroeg, maar ik heb stapels werk te verzetten vandaag dus eerst maar ff koffie. Suc6 met de vampiers FF.
Ik heb al mijn CD's in dozen op Zolder staan, alles staat op de harde schijf en Itunes heeft het overzicht.quote:Op vrijdag 22 april 2011 00:48 schreef Bluezz het volgende:
Lekker ordenen, ik hou ervan
Soms ga ik door ons cd kastje (1 plankje, dubbele rij ) en dan zet ik alles weer eens vooraan wat ik al heel lang niet heb gedraaid. Zo lekker
Arme poezies. En arme jij!quote:Op vrijdag 22 april 2011 09:51 schreef PdeHoog het volgende:
Muffin wil nog niet plassenIk voorzie een drama
En ik heb ook een compleet jankorkest hier
Oh....en mijn suikerwaarde is weer van 5.5 naar 6.2 gegaan![]()
![]()
Ja. Uiteraard is het een moment-opname en er spelen een hoop factoren mee, maar er werd alweer gedreigd met tabletjes en ik wil geen medicijnenquote:Op vrijdag 22 april 2011 09:54 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Arme poezies. En arme jij!![]()
Jammer van je suiker, maar is dat niet een momentopname?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |