Ze hebben nog eens goed nagedacht en jouw gewenste jaarsalaris maar direct overgemaakt aan het FOM-Instituut voor Plasmafysicaquote:Op donderdag 21 april 2011 15:45 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Heel goedEn zorgen maken doe ik me nog niet hoor
behalve dan over een zeker bedrijf wat nog niets heeft laten horen.....
![]()
Hier niet.quote:
Hoezo? Lees mijn plannen eens. Daar staat nergens hogere belasting (behalve voor de schaduwkantoortjes van U2, Coldplay en buitenlandse bedrijven. Lees het artikel op het FD maar eens).quote:Op donderdag 21 april 2011 15:46 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Het komt erop neer dat wederom de burgers genaaid worden want de bedrijven rekenen dat gewoon allemaal door
Heel goed! Als ze me dat nou ook nog ff melden, dan neem ik geen ontslagquote:Op donderdag 21 april 2011 15:50 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ze hebben nog eens goed nagedacht en jouw gewenste jaarsalaris maar direct overgemaakt aan het FOM-Instituut voor Plasmafysica.
Nee. Sure. Natuurlijk. Maar....bedrijven moeten meer VPB gaan betalen. Wat betekent dat? Minder netto winst dus de prijzen gaan omhoog.quote:Op donderdag 21 april 2011 15:52 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Hoezo? Lees mijn plannen eens. Daar staat nergens hogere belasting (behalve voor de schaduwkantoortjes van U2, Coldplay en buitenlandse bedrijven. Lees het artikel op het FD maar eens).
Gelukkig kleeft er geen bloed aan de handen van de landen waar de meeste technologische ontwikkelingen vandaan komt. Als je zo gaat redeneren zou ik maar helemaal geen techniek meer aanraken. Of medicijnen. Of eigenlijk alles wat dankzij de wetenschap een stuk efficienter en effectier is gemaaktquote:Op donderdag 21 april 2011 15:46 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, ik ben de communistische Sovjet Unie nog elke dag dankbaar daarvoor.
Dat meen je toch hopelijk niet echt, he?quote:Op donderdag 21 april 2011 15:55 schreef Anthraxx het volgende:
Gelukkig kleeft er geen bloed aan de handen van de landen waar de meeste technologische ontwikkelingen vandaan komt.
Het was sarcasme.quote:Op donderdag 21 april 2011 15:56 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat meen je toch hopelijk niet echt, he?
Kijk! Zo zit het dus! Ik ben niet te zwaar omdat ik veel vet heb. Ik heb gewoon procentueel meer deuterium!quote:Op donderdag 21 april 2011 15:55 schreef Pietverdriet het volgende:
Volgens mij bestaan die kindjes in Afrika voor een gedeelte uit deuterium, namelijk 0,009% van hun lichaamsgewicht is Bi-Deuterium-monoxide
Hoopte ik al, maar ik miste de smileys erbij.quote:
Subsidies zorgen voor hogere kosten? hoezo? een onderneming krijgt al geen subsidie? (ik heb het over die kunst en knuffelsubsidies en 100-en-1 bijlagen die mensen krijgen).quote:Op donderdag 21 april 2011 15:53 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nee. Sure. Natuurlijk. Maar....bedrijven moeten meer VPB gaan betalen. Wat betekent dat? Minder netto winst dus de prijzen gaan omhoog.
Subsidies gaan omlaag dus hogere kosten. Wie gaan die kosten betalen? De bedrijven zelf? Denk het niet he. Wordt in de kostprijs doorverwerkt.
Kortom...de uiteindelijke betaler zijn wij met zijn allen
BTW: linkje naar dat artikel?
Zijn er goede smileys voor sarcasme?quote:Op donderdag 21 april 2011 15:58 schreef golfer het volgende:
[..]
Hoopte ik al, maar ik miste de smileys erbij.
Fijne rechtse bal ben je toch.quote:Op donderdag 21 april 2011 16:00 schreef Den_Haag het volgende:
Subsidies zorgen voor hogere kosten? hoezo? een onderneming krijgt al geen subsidie? (ik heb het over die kunst en knuffelsubsidies en 100-en-1 bijlagen die mensen krijgen).
P, die kantoortjes waar ik het over heb verkopen hier niks. Het zijn holdings om belasting te ontwijken in het land waar de winsten gemaakt worden.
En verder, beetje hard maar wel grappig
Zo, en nu weer paar duizend euro belastingcentjes binnenharken.
En zware bottenquote:Op donderdag 21 april 2011 15:58 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Kijk! Zo zit het dus! Ik ben niet te zwaar omdat ik veel vet heb. Ik heb gewoon procentueel meer deuterium!
quote:Op donderdag 21 april 2011 16:04 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
En zware botten
En een dikke huid
(Jaren geleden zaten een collega en ik elkaar een beetje te sarren, ik zei toen dat het eigenlijk niet aardig van me was. Ze zijn dat het prima was, ze had een dikke huid. Ik zei, oh, ik dacht dat het zware botten waren...
Kreeg prompt een dreun)
Linkse rakkerquote:Op donderdag 21 april 2011 16:04 schreef golfer het volgende:
[..]
Fijne rechtse bal ben je toch.
Ik hoop zo voor je dat je nooit arbeidsongeschikt, invalide of afhankelijk van hulp van anderen wordt, want als jouw wereld en wereldbeeld waar zou worden ben je dan echt compleet kansloos.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 21 april 2011 16:25 schreef AnneX het volgende:
flabbergasted :SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Confidence through competence
quote:Op donderdag 21 april 2011 16:25 schreef AnneX het volgende:
flabbergasted :Vreemd verhaalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
Zonder noten?quote:Op donderdag 21 april 2011 16:31 schreef FutureFairytale het volgende:
15 kg pure hagelslag naast mn bureau
En ga je dat allemaal zelf opeten ? of is het om in de fabriek te gebruiken?quote:Op donderdag 21 april 2011 16:31 schreef FutureFairytale het volgende:
15 kg pure hagelslag naast mn bureau
Aanzetten en een scan van hem maken.quote:Op donderdag 21 april 2011 16:38 schreef PdeHoog het volgende:
Muffin zit prinsheerlijk bovenop de scanner![]()
quote:Op donderdag 21 april 2011 16:41 schreef golfer het volgende:
[..]
Aanzetten en een scan van hem maken.
jes. Een chocoladefabriek vroeg n test aan dus dat gaan we doen. En als dat goed gaat krijgen we 20 ton hagelslag. Dan ruikt de fabriek naar chocoladequote:
15 kg zelf opetenquote:Op donderdag 21 april 2011 16:36 schreef AnneX het volgende:
[..]
En ga je dat allemaal zelf opeten ? of is het om in de fabriek te gebruiken?
puur = heel lekker.
Ze wilden zeker weten dat wat jij zei te verdienen ook waar bleek te zijn?quote:Op donderdag 21 april 2011 16:48 schreef PdeHoog het volgende:
Moest mijn salarisstrookje ff inscannen. Wilden ze graag zien bij de potentiele nieuwe werkgever.
werkse Annequote:Op donderdag 21 april 2011 16:45 schreef AnneX het volgende:
dan ga ik maar eens werken - tot vanavond misschien.
Chcolade met nootjes wordt het dan?quote:Op donderdag 21 april 2011 16:49 schreef FutureFairytale het volgende:
jes. Een chocoladefabriek vroeg n test aan dus dat gaan we doen. En als dat goed gaat krijgen we 20 ton hagelslag. Dan ruikt de fabriek naar chocolade
quote:Op donderdag 21 april 2011 16:51 schreef golfer het volgende:
[..]
Chcolade met nootjes wordt het dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
quote:Op donderdag 21 april 2011 16:54 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]En meteen solliciterenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Confidence through competence
Is er geen multi-religieus stilte centrum? Dan zeg je gewoon dat je altijd liggend mediteert.quote:Op donderdag 21 april 2011 16:54 schreef Stereotomy het volgende:
Heb zin in een powernap. Kan zeker niet die islamitische gebedsruimte hiervoor gebruiken
Mooie omgeving.quote:
Checkquote:
Heb er een tijdje een uitzendbureau gerund.quote:
Yep, zolang de overdrachtsbelasting ook geschrapt wordt. Dat is een van de redenen van de problemen op de huizenmarkt. Elk huis wordt per verkoop 6% duurder.quote:Op donderdag 21 april 2011 16:34 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Zonder noten?
DH, dus je bent ook voor het afschaffen van al die hypotheekrenteaftrek? Ook een vorm van subsidie natuurlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |