Alleen je puddingbuks, zei ik alquote:Op donderdag 21 april 2011 02:08 schreef El_Matador het volgende:
Welke wapens zal ik meenemen?
• De Protocollen van Zion?
• Fitna op HD Blu-ray?
• De Heilige Haatdonaldduck?
• M. Herben - Het leven van Henk, Ingrid en Mat?
• Mijn gesigneerd exemplaar van Allah weet het Beter?
• The Cove?
• Een vieze boxer van remlof?
• Een kilo'tje php?
• Een handje Vogelzaad?
• Een grammetje kaas?
Zeg het maar...
Die zit paasgoed vol. Maar dat bewaar ik voor knuffelmeisjequote:
Onder de Dom. Ideaal en heb daar eerder een FOK!meet gehouden. Mijn eerste Singles-meet.quote:Op donderdag 21 april 2011 02:17 schreef remlof het volgende:
Ok, maar waar spreken we nu af? Een leuke kroeg die ook een terras heeft waar we moppies kunnen kijken lijkt me wel iets
Een duimstok lenen?quote:Op woensdag 20 april 2011 16:50 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik kom verkleed als timmerman en neem een bord van Heidi Klum mee
Te laat.quote:Op donderdag 21 april 2011 08:00 schreef phpmystyle het volgende:
Laten we eerst een consensus bereiken over de tijden. Wmb een uur of 20:00 tot een uur of 1 snachts.
Wat? Gaat niet iedereen zich vantevoren indrinken?quote:Op donderdag 21 april 2011 08:35 schreef eriksd het volgende:
Ik kom iets later dan 15:00, prima m.i. want dan is iedereen al wat losser.
Och het zit 'm niet vast op die minuten, maar doelde gewoon op rondom midden de middag. Hebben we nog wat zon, wat te kijken, niet stressen laat in de nacht om treinen. Wie blijven wil kan altijd blijven me dunkt.quote:Op donderdag 21 april 2011 08:35 schreef eriksd het volgende:
Ik kom iets later dan 15:00, prima m.i. want dan is iedereen al wat losser.
Had jij geen R&P meet op 28 mei?quote:Op donderdag 21 april 2011 02:20 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Onder de Dom. Ideaal en heb daar eerder een FOK!meet gehouden. Mijn eerste Singles-meet.
remlof geil, iedereen kan pissen en je krijgt nog wat cultuur in je smoel.
Ben je vergeten dat dat "zelfde plek, zelfde tijd" is?quote:
Uiteraard! Ik doe heftig mee in het topic.quote:
Ik zie dat je er veel nieuwe vrienden maakt...quote:Op donderdag 21 april 2011 10:46 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Uiteraard! Ik doe heftig mee in het topic.
Helaas, met de waarheid maak je maar weinig vrienden.quote:Op donderdag 21 april 2011 12:07 schreef Illiberal het volgende:
[..]
Ik zie dat je er veel nieuwe vrienden maakt...
De meeste vriendschappen staan dan ook ver van de waarheid af.quote:Op donderdag 21 april 2011 12:12 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Helaas, met de waarheid maak je maar weinig vrienden.
Correct, ik ben liever een klootzak die recht voor z'n raap is, met meer vijanden dan vrienden maar wel goede vrienden, dan een politiek correcte idioot die een stel halflamme sociologen achter zich aan heeft huppelen.quote:Op donderdag 21 april 2011 12:18 schreef 3-voud het volgende:
[..]
De meeste vriendschappen staan dan ook ver van de waarheid af.
Dus ach.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |