SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Topic statistieken
Klik op de link om te zien welke FOK!kende hattrickers de meeste posts hebben of wat het spamrecord is van de hattrickende FOK!kers. Hattrick op FOK! statistieken
Deze openingspost
Als je het topic sluit doordat je reactie 301 hebt geplaatst, word je vriendelijk verzocht een nieuw topic te openen. De OP is dan hier te vinden.
Tevens word je verzocht even je eigen laatste topic post te editen en een linkje te plaatsen naar t nieuwe topic. bvdlolwut
prutsers dik boven tv verkopen aan een tweede team of een bekende die veel geld heeft en stopt..quote:
Door 2 teams te hebben en dan met het ene team voor heel veel geld een speler van je andere team kopen of een manager kennen die stopt en heel veel teveel wil betalen voor een waailap van jou.quote:
Tja zo kort kan t ook.quote:Op woensdag 20 april 2011 23:45 schreef MrMoon het volgende:
[..]
prutsers dik boven tv verkopen aan een tweede team of een bekende die veel geld heeft en stopt..
quote:Op woensdag 20 april 2011 23:45 schreef MrMoon het volgende:
[..]
prutsers dik boven tv verkopen aan een tweede team of een bekende die veel geld heeft en stopt..
ah hoop gedoe voor een zeer kort effect dus.quote:Op woensdag 20 april 2011 23:47 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Door 2 teams te hebben en dan met het ene team voor heel veel geld een speler van je andere team kopen of een manager kennen die stopt en heel veel teveel wil betalen voor een waailap van jou.
Soms zien ze t ook niet en er zijn ook manieren om t een beetje te omzeilen maar dat ga ik hier niet melden.quote:Op woensdag 20 april 2011 23:47 schreef BrandX het volgende:
[..]
[..]
ah hoop gedoe voor een zeer kort effect dus.
nah snap ik.quote:Op woensdag 20 april 2011 23:48 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Soms zien ze t ook niet en er zijn ook manieren om t een beetje te omzeilen maar dat ga ik hier niet melden.
hoop gedoe niet, maar wel een risico..quote:Op woensdag 20 april 2011 23:47 schreef BrandX het volgende:
[..]
[..]
ah hoop gedoe voor een zeer kort effect dus.
that's lifequote:Op woensdag 20 april 2011 23:49 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Mja ik een heul verhaal typen ben jij me voor....
.
.
Vals spelen is gewoon niet normaal. Zeker niet voor zulke bedragen!quote:Op woensdag 20 april 2011 23:12 schreef WAHRHEIT het volgende:
[..]
WAT? Niet leuk
Sponsors: delirious (LOL)
Total revenue 584 754 ¤ Total expenses 4 858 727 ¤
Expected income/loss -4 273 973 ¤
Tot zover m'n plannen VIII te domineren.
je kunt ook met je ene team willen stoppen en het geld op die manier overhevelen..quote:Op woensdag 20 april 2011 23:49 schreef BrandX het volgende:
[..]
nah snap ik.
maar zeker wanneer je zelf met twee teams bezig gaat, moet je in beiden tijd investeren om genoeg geld te hebben om voor de ander lucratief te zijn.
dan kan je beter je trainees beter trainen.
Als je ene team zo verprutst is als mijn team was. Kan je ook een 2e team nemen en al t geld "geven" aan je 2e team door spelers te kopen. Ipv je helemaal terug te laten zakken en 2 seizoenen verprutsen.quote:Op woensdag 20 april 2011 23:49 schreef BrandX het volgende:
[..]
nah snap ik.
maar zeker wanneer je zelf met twee teams bezig gaat, moet je in beiden tijd investeren om genoeg geld te hebben om voor de ander lucratief te zijn.
dan kan je beter je trainees beter trainen.
Truste!quote:Op woensdag 20 april 2011 23:54 schreef MrMoon het volgende:
en nu nog even lezen en daarna slapen..
weltrusten
quote:Op woensdag 20 april 2011 23:51 schreef MrMoon het volgende:
[..]
je kunt ook met je ene team willen stoppen en het geld op die manier overhevelen..
mjah. Ieder zijn ding zeg ik dan maarquote:Op woensdag 20 april 2011 23:54 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Als je ene team zo verprutst is als mijn team was. Kan je ook een 2e team nemen en al t geld "geven" aan je 2e team door spelers te kopen. Ipv je helemaal terug te laten zakken en 2 seizoenen verprutsen.
Uhh, ik denk dat valsspelen in Hattrick wel de norm is, alléén worden de meesten niet gepakt omdat ze 't kleinschalig houden ;-)quote:Op woensdag 20 april 2011 23:51 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Vals spelen is gewoon niet normaal. Zeker niet voor zulke bedragen!![]()
Ik heb ook wel eens iets gedaan maar dat gaat niet om 4 miljoen!
Klopt. Ik maak liever geld zoals ik nu doe. Kan ik iig niet gestraft worden.quote:Op donderdag 21 april 2011 00:02 schreef BrandX het volgende:
[..]
[..]
mjah. Ieder zijn ding zeg ik dan maar
Dit.quote:Op donderdag 21 april 2011 00:04 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Klopt. Ik maak liever geld zoals ik nu doe. Kan ik iig niet gestraft worden.
Gek he als ze 30x in 1 seizoen tegen elkaar moeten spelen.....quote:Op donderdag 21 april 2011 00:02 schreef PeeJie_ het volgende:
Pff.. Ben benieuwd wie er straks naar de finale van de champions league gaat... De El Clasico van afgelopen jaar is nog niet gevonden volgens mij
Waarschijnlijk is dat in zijn kring wel zo. Als ik een belachelijk groot bedrag voorbij zie komen wat de speler echt niet waard is meld ik t altijd. Hier is overigens ook wel eens gecheat en ik heb daar ook aan mee gedaan maar dat gaat niet om 4 miljoen.quote:Op donderdag 21 april 2011 00:05 schreef BrandX het volgende:
[..]
Dit.
Dat cheaten de norm is zoals wahrheit claimt is overigens ook niet mijn ervaring in de ruim 6 jaar dat ik op hattrick zit. Maar goed.
Mwoa 30xquote:Op donderdag 21 april 2011 00:05 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Gek he als ze 30x in 1 seizoen tegen elkaar moeten spelen.....
Ik ken niemand die hattrick speeltquote:Op donderdag 21 april 2011 00:07 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is dat in zijn kring wel zo. Als ik een belachelijk groot bedrag voorbij zie komen wat de speler echt niet waard is meld ik t altijd. Hier is overigens ook wel eens gecheat en ik heb daar ook aan mee gedaan maar dat gaat niet om 4 miljoen.
Ik overdreef t dan ook iets.quote:Op donderdag 21 april 2011 00:09 schreef PeeJie_ het volgende:
[..]
Mwoa 30xafgelopen zaterdag was de 2de keer en dit dan de 3de keer, als je straks ajax - twente 2x achter elkaar heb verwacht iets meer spektakel
Ligt echt aan jou. Zeker zoals je het melde in t vorige topic. Kwam op mij over alsof jou onrecht was aangedaan terwijl je het zelf hebt veroorzaakt.quote:Op donderdag 21 april 2011 00:10 schreef WAHRHEIT het volgende:
[..]
Ik ken niemand die hattrick speeltMisschien ligt het wel aan mij
Nee, ik vind 't meer dan terrecht, heb mazzel dat mn team niet weg is. Alleen mn avatar is een mongoolquote:Op donderdag 21 april 2011 00:12 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ligt echt aan jou. Zeker zoals je het melde in t vorige topic. Kwam op mij over alsof jou onrecht was aangedaan terwijl je het zelf hebt veroorzaakt.
Edit :
Vertel eigenlijk eens wat je gedaan hebt dan? Ben wel benieuwd inm. Pm mag ook als je t hier niet wil posten.
Ontslaan valt juist op slimpiequote:Op donderdag 21 april 2011 00:47 schreef WAHRHEIT het volgende:
[..]
Nee, ik vind 't meer dan terrecht, heb mazzel dat mn team niet weg is. Alleen mn avatar is een mongoolEn 't betreft een paar overdreven bids op oude spelers. Ik dacht slim te zijn en ze te ontslaan, maar GMs kunnen dat ook al zien. Zat al aan de 3500 TSI average in VIII, dus ff slikken
Uhh, ik dacht dus dat GMs dan niet meer de stats konden zien en derhalve geen readjustment meer zouden kunnen maken. Verkeerd gedacht dus. Enfin, een transfer van miljoenen valt altijd op. Je moet maar geluk hebben er mee weg te komen.quote:Op donderdag 21 april 2011 01:18 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ontslaan valt juist op slimpieEerst verkopen voor dik geld en vervolgens ontslaan.
![]()
Ik wil niet lullig overkomen maar hoe dom kan je zijn.
TSI zegt geen hol dus echt stoer vind ik dat niet. Daarnaast heeft mijn team 169.830 aan tsi en speel ik volgend seizoen ook in de VIII.
Daar kickt ie op. Net een volwassen man die naar de speeltuin gaat om te laten zien hoe goed hij wel niet kan schommelenquote:Op donderdag 21 april 2011 02:01 schreef WAHRHEIT het volgende:
[..]
Uhh, ik dacht dus dat GMs dan niet meer de stats konden zien en derhalve geen readjustment meer zouden kunnen maken. Verkeerd gedacht dus. Enfin, een transfer van miljoenen valt altijd op. Je moet maar geluk hebben er mee weg te komen.
Overigens domineer je VIII met 169K aan TSI (als je tenminste niet 50 spelers hebt, lol). Je zit zo weer in VII. In NL komen nieuwe teams standaard in VIII, en die hebben dan net aan 300 gemiddeld aan TSI. Die zijn kansloos tegen je team.
quote:Op donderdag 21 april 2011 05:26 schreef IPeePie het volgende:
[..]
Daar kickt ie op. Net een volwassen man die naar de speeltuin gaat om te laten zien hoe goed hij wel niet kan schommelen
quote:
Misschien heb je daar wel gelijk in maar denk je niet dat managers in je poule of uit de poule van je andere team niet kijken naar een speler die jij hebt gekocht \ verkocht? Als die speler dan voor een groot bedrag is gegaan en vervolgens ontslagen valt dat dus heel erg op.quote:Op donderdag 21 april 2011 02:01 schreef WAHRHEIT het volgende:
[..]
Uhh, ik dacht dus dat GMs dan niet meer de stats konden zien en derhalve geen readjustment meer zouden kunnen maken. Verkeerd gedacht dus. Enfin, een transfer van miljoenen valt altijd op. Je moet maar geluk hebben er mee weg te komen.
Overigens domineer je VIII met 169K aan TSI (als je tenminste niet 50 spelers hebt, lol). Je zit zo weer in VII. In NL komen nieuwe teams standaard in VIII, en die hebben dan net aan 300 gemiddeld aan TSI. Die zijn kansloos tegen je team.
quote:Op donderdag 21 april 2011 05:26 schreef IPeePie het volgende:
[..]
Daar kickt ie op. Net een volwassen man die naar de speeltuin gaat om te laten zien hoe goed hij wel niet kan schommelen
Nee hoor possie, ik snap dat je meerdere keren achter elkaar kampioen wil worden
Das een fijne.quote:Op donderdag 21 april 2011 10:51 schreef Drassss het volgende:
Ik zit alweer klaar voor de bidwar op Aart Prent
Dat is geen ramp. Het is erger dat hij in zijn eerste duel meteen een blessure oploopt... zie ik nu pasquote:Op donderdag 21 april 2011 11:08 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Das een fijne.Al zal t je wel een ts hit opleveren denk ik.
Oh ik dacht dat je dat al wist.quote:Op donderdag 21 april 2011 11:20 schreef Drassss het volgende:
[..]
Dat is geen ramp. Het is erger dat hij in zijn eerste duel meteen een blessure oploopt... zie ik nu pas
Er is zelfs een hele site gewijd aan El Classicoquote:Op donderdag 21 april 2011 00:09 schreef PeeJie_ het volgende:
[..]
Mwoa 30xafgelopen zaterdag was de 2de keer en dit dan de 3de keer, als je straks ajax - twente 2x achter elkaar heb verwacht iets meer spektakel
OMFGquote:Op donderdag 21 april 2011 11:24 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Er is zelfs een hele site gewijd aan El Classico
http://www.barcelonarealmadrid.com/
Zie het net pas, maar het is geen ramp. Schrikt misschien wat bieders afquote:Op donderdag 21 april 2011 11:23 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat je dat al wist.Had t net al gezien maar dacht dat je 1 week geen ramp vond.
Ja idd. Daarnaast is t maar een +1 dus kan ie zo weer spelen.quote:Op donderdag 21 april 2011 11:30 schreef Drassss het volgende:
[..]
Zie het net pas, maar het is geen ramp. Schrikt misschien wat bieders af
Daarom, hij kan nog een volle week "uitzieken"quote:Op donderdag 21 april 2011 11:51 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja idd. Daarnaast is t maar een +1 dus kan ie zo weer spelen.
Dat ging gemakkelijk, 1 ton onder de tv-waardequote:Hoogste bod: 395 000 ¤ door De Gekleurde Prent
Het bieden is geëindigd!
Toch hulp door die blessure denk ik.quote:Op donderdag 21 april 2011 12:01 schreef Drassss het volgende:
[..]
Dat ging gemakkelijk, 1 ton onder de tv-waarde
Ik ook, ik verwacht toch wel weer eens watquote:Op donderdag 21 april 2011 14:14 schreef TheVulture het volgende:
Ben benieuwd of ik morgen wat stijgers heb bij de training
²quote:Op donderdag 21 april 2011 14:14 schreef TheVulture het volgende:
Ben benieuwd of ik morgen wat stijgers heb bij de training
Ik verwacht dat ik een stuk of 5 a 6 stijgers heb.quote:Op donderdag 21 april 2011 14:40 schreef MrMoon het volgende:
[..]
Ik ook, ik verwacht toch wel weer eens wat
ik baseer het op het feit dat sommigen al een tijdje niet gestegen zijn..quote:Op donderdag 21 april 2011 15:39 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik verwacht dat ik een stuk of 5 a 6 stijgers heb.
Heb all1 niets waar ik dat op kan funderen.
Ik heb zoveel nieuwe trainies dat t is mee genomen als er 1 stijgt.quote:Op donderdag 21 april 2011 15:46 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ik baseer het op het feit dat sommigen al een tijdje niet gestegen zijn..
je kunt beter laag inzetten dan kan het alleen maar meevallenquote:Op donderdag 21 april 2011 15:59 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik heb zoveel nieuwe trainies dat t is mee genomen als er 1 stijgt.Toch gok ik er op dat er een stuk of 5 a 6 stijgen.
Ik zei eerst steeds 6 dus ik ben al iets gezakt.quote:Op donderdag 21 april 2011 16:03 schreef MrMoon het volgende:
[..]
je kunt beter laag inzetten dan kan het alleen maar meevallen
dan heb je er vast 4quote:Op donderdag 21 april 2011 16:13 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik zei eerst steeds 6 dus ik ben al iets gezakt.
Dit ook omdat ik toen steeds 5 stijgers had.
quote:Totaal gekochte spelers: 5 423 000 ¤ Gemiddeld (gekocht): 677 875 ¤
Totaal verkochte spelers: 0 ¤ Gemiddeld (verkocht): 0 ¤
over 9 dagen pasquote:
quote:
Ik zou dan voor 6 augustus kiezen. Daar kunnen 10 mensen zeker volgens de peiling. De 30 zijn maar 6 personen zeker.quote:Op donderdag 21 april 2011 19:59 schreef Outpost76 het volgende:
Volgens mij heeft iedereen die wil komen zn stem uitgebracht en dit is de uitslag :
[ afbeelding ]
30 Juli dus een meet of 6 augustus? Zal ik nog een poll maken?![]()
dat dusquote:Op donderdag 21 april 2011 20:43 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik zou dan voor 6 augustus kiezen. Daar kunnen 10 mensen zeker volgens de peiling. De 30 zijn maar 6 personen zeker.
quote:Op donderdag 21 april 2011 20:43 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik zou dan voor 6 augustus kiezen. Daar kunnen 10 mensen zeker volgens de peiling. De 30 zijn maar 6 personen zeker.
quote:
maandagavond is geen probleem om Pietertje te kopen toch?quote:Op donderdag 21 april 2011 17:21 schreef PeeJie_ het volgende:
Ik hoop dat er een paar gaan stijgen, maar denk het nietIedereen zit een beetje in het midden van zijn skill zeg maar ^_^
Ik zie er maar 9 zeker volgens de peiling maar je zal jezelf er er wel bij hebben gerekend.quote:Op donderdag 21 april 2011 20:43 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Liever dinsdagavond, ik weet nog niet wat ik maandag ga doenquote:Op donderdag 21 april 2011 23:48 schreef MrMoon het volgende:
[..]
maandagavond is geen probleem om Pietertje te kopen toch?
/World/Leagues/Events.aspx?LeagueID=14quote:Op vrijdag 22 april 2011 01:25 schreef PeeJie_ het volgende:
Nog 10 minuten en dan is de training meen ik
Veel beter krijg ik het niet als keeper trainerquote:Eef Andersen: Al zijn inspanningen op de training hadden een positief effect! Hij verbeterde zich op het gebied van keepen van wereldklasse naar bovennatuurlijk.
Jaron Bloemhoff: Al het harde trainingswerk was niet tevergeefs! Op keepen steeg hij van redelijk naar goed.
Toch weer 5.quote:
quote:Cesur Ilay
Zijn beoordeling op het gebied van passen steeg van goed naar uitstekend.
Job Hellendoorn
Al zijn inspanningen op de training hadden een positief effect! Hij verbeterde zich op het gebied van passen van uitstekend naar formidabel.
Rémy Moreau
Zijn beoordeling op het gebied van passen steeg van matig naar redelijk.
Fritz Lurch
Het keiharde werken op de training had resultaat! Hij ging in passen vooruit van matig naar redelijk.
Lenny Maduro
Zag zijn mate van passen toenemen van matig naar redelijk.
Vorm: +5/-2quote:Willy Wisenhütten
Al zijn inspanningen op de training hadden een positief effect! Hij verbeterde zich op het gebied van positiespel van uitstekend naar formidabel.
Vlaho Farina
Al het harde trainingswerk was niet tevergeefs! Op positiespel steeg hij van goed naar uitstekend.
ik zal eens zien of ik er zaterdag aan denkquote:Op vrijdag 22 april 2011 01:18 schreef PeeJie_ het volgende:
[..]
Liever dinsdagavond, ik weet nog niet wat ik maandag ga doen, half zes zou een mooie tijd zijn.
was jij er ook bij in nijmegen?quote:Op donderdag 21 april 2011 23:32 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Het is niet de eerste keer hoor. Het wordt de 3e meet van FOK!. Mijn 5e meet qua Hattrick.
Dit maakt het in eens heel ingewikkeld om te zien wat mijn TU deedquote:Abonnement op Supporter is zojuist verlopen. Klik hier om te verlengen
Hij is gestegen naar wereldklassequote:Pieter-Paul Frerichs (278273771)
20 jaar en 83 dagen, volgende verjaardag: 21-05-2011
matig in vorm, conditie uitstekend
Een aangenaam persoon die temperamentvol en oneerlijk is.
Hij heeft slecht ervaring en is een slecht leider.
Eigenaar: Koning.Keizer.Admiraal.
(sinds 07-06-2010 (8/42), 2s 13w 4d)
Total Skill Index (TSI): 55 980
Loon: 10 610 ¤/week
169 760 ¤/ seizoen
Waarschuwingen: 1
Fysiek: fit
Specialiteit: Onvoorspelbaar
Huidige vaardigheden
Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Positiespel: wereldklasse Passen: redelijk
Vleugelspel: wonderbaarlijk Verdedigen: slecht
Scoren: slecht Spelhervatting: waardeloos
quote:Konrad Kiryluk
19 years and 69 days, TSI = 20 060
In solid form, solid stamina.
Has wretched experience and poor leadership abilities.
Keeper: disastrous
Defending: magnificent
Playmaking: weak
Winger: wretched
Passing: solid
Scoring: wretched
Set pieces: wretched
Stats nu :quote:Mediaangemiddelde prijs 1 733 500 ¤
Gemiddelde prijs 1 620 200 ¤
Als ik zoek op de tl (formidabel verdedigen, uitmuntend passen en 18j) vind ik niemand dus kan ik ook niet zien wat de tv is van zo 1.quote:Job Hellendoorn (306141157)
18 jaar en 45 dagen, volgende verjaardag: 28-06-2011
redelijk in vorm, conditie matig
Een sympathiek persoon die kalm en oprecht is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider.
Eigenaar: We sturen je met een kluitje het Bosch in!
(sinds 14-02-2011 (12/44), 9w 4d)
Total Skill Index (TSI): 6 680
Loon: 1 130 ¤/week
18 080 ¤/ seizoen
Waarschuwingen: 0
Huidige vaardigheden:
Conditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: formidabel
Vleugelspel: slecht Verdedigen: formidabel
Scoren: zwak Spelhervatting: rampzalig
Job is een held en moet je helemaal niet verkopenquote:Op vrijdag 22 april 2011 10:52 schreef Outpost76 het volgende:
Ik vraag me af of ik ooit nog winst ga maken op Jobje.....
Gekocht van Gijs_ toen ie 17 was voor 2 miljoen.![]()
tv nu :
[..]
Stats nu :
[..]
Als ik zoek op de tl (formidabel verdedigen, uitmuntend passen en 18j) vind ik niemand dus kan ik ook niet zien wat de tv is van zo 1.
Tuurlijk wel. Als hij nou van den Bosch als achternaam had was t wat anders geweest.quote:Op vrijdag 22 april 2011 10:57 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Job is een held en moet je helemaal niet verkopen
Nee, die luie varkens van mij stijgen maar niet. En was Jaak niet geblesseerd inmiddels?quote:Op vrijdag 22 april 2011 10:58 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Als hij nou van den Bosch als achternaam had was t wat anders geweest.
Al plek om Jaak te trainen?
Dat las ik net ja maar toch. Juist daarom mag ie dan natuurlijk een paar weken bij jou in de zieke boeg.quote:Op vrijdag 22 april 2011 11:00 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Nee, die luie varkens van mij stijgen maar niet. En was Jaak niet geblesseerd inmiddels?
Wat is zijn TV?quote:Op vrijdag 22 april 2011 11:02 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat las ik net ja maar toch. Juist daarom mag ie dan natuurlijk een paar weken bij jou in de zieke boeg.![]()
Kan ik zaterdag mn dokters ontslaan.
quote:
quote:Speler TSI Leeftijd Vorm
Jaak Van den Bosch 4 140 19 goed
Eerdere transfers met vergelijkbare spelers:
ID Datum TSI Prijs Leeftijd Vorm
291761750 14-04-2011 (4/45) 9 590 1 035 000 ¤ 19 uitstekend
304304452 08-04-2011 (3/45) 6 480 800 000 ¤ 19 redelijk
293138962 06-04-2011 (3/45) 6 260 854 345 ¤ 19 matig
286456252 28-03-2011 (2/45) 5 620 700 000 ¤ 19 matig
291464544 21-03-2011 (1/45) 5 900 811 000 ¤ 19 redelijk
286695020 14-03-2011 (16/44) 6 700 995 000 ¤ 19 goed
297666063 14-03-2011 (16/44) 6 180 800 000 ¤ 19 redelijk
296381442 13-03-2011 (15/44) 5 730 900 000 ¤ 19 matig
298307567 22-02-2011 (13/44) 6 720 925 000 ¤ 19 goed
303259120 30-01-2011 (9/44) 5 980 900 000 ¤ 19 matig
Mediaangemiddelde prijs 877 173 ¤
Gemiddelde prijs 872 035 ¤
Een waailap prijsje dusquote:
quote:
Gladde verkooppraatjes werken hier niet hoorquote:Op vrijdag 22 april 2011 11:07 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Duidelijk geen waailap he! Tenminste niet met zo een achternaam.
Edit: Het is nu trouwens wel een goed moment om m te verkopen. Waarschijnlijk krijg je geen bidwar op hem. Gezien zn +3 en jij ontslaat je dokters toch niet dus dat is geen euvel.
Ligt er maar net aan of je er voor open staat of niet.quote:Op vrijdag 22 april 2011 11:13 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Gladde verkooppraatjes werken hier niet hoormaar ik zal eens zien wat ik voor je kan betekenen
Gewoon verlengenquote:Op vrijdag 22 april 2011 09:30 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Dit maakt het in eens heel ingewikkeld om te zien wat mijn TU deed
Goede keus geweest dus om nog een weekje extra PM te doen. Wat een heerlijke speler wordt dat zeg, alleen jammer van z'n karakterquote:Op vrijdag 22 april 2011 10:10 schreef Flappekz het volgende:
Opluchting
[..]
Hij is gestegen naar wereldklasse
Nu eindelijk fullpull naar korte pass
Rafael Cousiño (275597176)quote:Op vrijdag 22 april 2011 10:10 schreef Flappekz het volgende:
Opluchting
[..]
Die is wel gruwelijk...quote:Op vrijdag 22 april 2011 10:10 schreef Flappekz het volgende:
Opluchting
[..]
Hij was formi verdedigen en wat op passen?quote:Op vrijdag 22 april 2011 11:15 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ligt er maar net aan of je er voor open staat of niet.Hij is vorige week gestegen in passen en dus zal het wel even duren voor hij weer stijgt. Ook daarom kan ik m t beste verkopen.
Uitstekendquote:Op vrijdag 22 april 2011 11:31 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Hij was formi verdedigen en wat op passen?
En wat was je verdere planning... op trainen tot wat? Overigens is het helemaal niet erg dat ie nog wat passen trainen krijgt en niet popt, ik train af en toe ook openingen maken tussendoor...quote:
briljant ofzo hij moet niet te hoog komen anders is ie straks niet meer te betalen.quote:Op vrijdag 22 april 2011 11:41 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
En wat was je verdere planning... op trainen tot wat? Overigens is het helemaal niet erg dat ie nog wat passen trainen krijgt en niet popt, ik train af en toe ook openingen maken tussendoor...
Kan je beter in t Fok! Cup topic vragen denk.quote:Op vrijdag 22 april 2011 11:43 schreef PeeJie_ het volgende:
Gaan we nog Fok! Cup doen of kan ik gewoon me vriendschappelijke wedstrijd regelen ?
quote:
Maar ja, je wilt ook drie keer kampioen worden, dan is briljant misschien wat summier...quote:Op vrijdag 22 april 2011 11:43 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
briljant ofzo hij moet niet te hoog komen anders is ie straks niet meer te betalen.![]()
Snap ik maar hij hoeft van mij niet perse hoger in passen. Hij heeft meer baat aan verdedigen training.
Met dat passen erbij toch niet? Ik denk dat briljant wel genoeg is.... Maar goed we zien wel. Hij is er nog niet en misschien train ik dan zelf ook wel weer verdedigen.quote:Op vrijdag 22 april 2011 11:50 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Maar ja, je wilt ook drie keer kampioen worden, dan is briljant misschien wat summier...
Ja hallo, nu al je doelstellingen over boord gooien?quote:Op vrijdag 22 april 2011 11:54 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Met dat passen erbij toch niet? Ik denk dat briljant wel genoeg is.... Maar goed we zien wel. Hij is er nog niet en misschien train ik dan zelf ook wel weer verdedigen.
Daarnaast is die 3e keer meer een droom dan werkelijkheid. Vond t wel leuk om te roepen maar denk niet dat t realistisch is.
quote:Op vrijdag 22 april 2011 11:55 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Ja hallo, nu al je doelstellingen over boord gooien?
Ik heb even gekeken, maar ik denk dat ik Jaak over drie weken koop als dat goed is?quote:Op vrijdag 22 april 2011 12:00 schreef Outpost76 het volgende:
[..]Daar sta ik hier om bekend dus moet toch mn naam hoog houden.
Ik zie tzt wel joh. Ik weet nog niet eens wanneer ik weer mee ga doen in de competitie.
Hij krijgt de komende ±3 weken idd geen training. Dus kan je m idd beter nu kopen want dan kost t je minder.quote:Op vrijdag 22 april 2011 12:29 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Ik heb even gekeken, maar ik denk dat ik Jaak over drie weken koop als dat goed is?Maar als hij de komende drie weken toch geen training gaat krijgen, dan koop ik hem nu wel
Zet hem er in dat geval maar opquote:Op vrijdag 22 april 2011 12:57 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Hij krijgt de komende ±3 weken idd geen training. Dus kan je m idd beter nu kopen want dan kost t je minder.
Zet hem er vanavond maar op aan het begin van de avondquote:Op vrijdag 22 april 2011 13:07 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ok. Zijn mn verkoop praatjes toch gelukt!![]()
Wanneer en hoe laat komt jou het beste uit?
De eerste die ik naar wereldklasse weet te brengen en nog onder de 25 isquote:Rafael Nicomedes Zag zijn mate van verdedigen toenemen van wonderbaarlijk naar wereldklasse.
19.00 of nog eerder?quote:Op vrijdag 22 april 2011 13:14 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Zet hem er vanavond maar op aan het begin van de avond
Goed bezig dus!quote:Op vrijdag 22 april 2011 17:13 schreef BrandX het volgende:
[..]
De eerste die ik naar wereldklasse weet te brengen en nog onder de 25 is
verder nog 4 belangrijke vormstijgers (middenveld is weer op sterkte) en de vormdalers zijn voornamelijk van mijn b-team of maar een paar tienden, dus verre van een drama.
En netto een 12000 aan TSI stijging. Een speler maar liefst +6550 TSI
pics to prove:
[ afbeelding ]
Ik twijfel. Ik kan hem op zich goed gebruiken voor mijn poging mij te handhaven in deze comp.quote:Op vrijdag 22 april 2011 17:35 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Goed bezig dus!
Die wk gaat op de tl zeker?
Das idd ook een optie.... Ja zou ik gewoon doen ja. Al duurt t wel weer langer om m daar te krijgen.quote:Op vrijdag 22 april 2011 17:38 schreef BrandX het volgende:
[..]
Ik twijfel. Ik kan hem op zich goed gebruiken voor mijn poging mij te handhaven in deze comp.
En hij is pas 12 dagen 21 jaar, dus wellicht een leuke om nog een streepje door te trainen en dan op de TL te zetten.
Welke stat heeft hij nu? Goed?quote:Op vrijdag 22 april 2011 20:03 schreef Habork het volgende:
Ik heb even wat tips nodig. Heb een tijd geleden (03-01-2011) een speler (Reynaldo Estevane) gekocht voor de bodemprijs van 1000 euro's. Na een tijd trainen in verdedigen is hij daarin veel beter geworden, volgens de transfer vergelijking is hij meer dan 100.000 euro waard. Wat zal ik doen, verkopen (wanneer op de transferlijst zetten?) of nog doortrainen (voor hoelang?)?
Ik weet eigenlijk niet wat ik precies wil, tot nu toe heb ik wat getraind en doorverkocht en daarmee wat leuke oudere spelers gekocht. Heb me nog totaal niet verdiept in de beste tactiek etcetere, wil gewoon wat voetballen, trainen en wat verkopen. Dus denk dat ik hem maar verkoop komende woensdag, enig idee wat ik ervoor zou moeten vragen als startbod?quote:Op vrijdag 22 april 2011 20:11 schreef BrandX het volgende:
Als je geld nodig hebt voor nieuwe trainees dan zou ik hem verkopen, maar als je niet persee nieuwe trainees wil kopen zou ik hem nog lekker een stat doortrainen
EN ik zou hem woensdag begin van de avond op de tl zetten.
Maar ik heb er niet alle verstand van, daarvoor kan je beter even wachten tot een volgende hier langskomt![]()
Ik zou hem er gewoon opzetten voor 0.quote:Op vrijdag 22 april 2011 20:14 schreef Habork het volgende:
[..]
Ik weet eigenlijk niet wat ik precies wil, tot nu toe heb ik wat getraind en doorverkocht en daarmee wat leuke oudere spelers gekocht. Heb me nog totaal niet verdiept in de beste tactiek etcetere, wil gewoon wat voetballen, trainen en wat verkopen. Dus denk dat ik hem maar verkoop komende woensdag, enig idee wat ik ervoor zou moeten vragen als startbod?
quote:Op vrijdag 22 april 2011 20:14 schreef IPeePie het volgende:
[..]
Ik zou hem er gewoon opzetten voor 0.
Bij 0 heb je vaker dat er veel mensen op gaan bieden. Als ze zoeken naar spelers, en je zet hem er voor veel op, zullen ze hem overslaan en niet bjvoorbeeld hotlisten. Als hij er voor 0 op staat zetten ze hem wel op een hotlist.quote:Op vrijdag 22 april 2011 20:18 schreef Habork het volgende:
[..]
Totaal tegen mijn gevoel in eigenlijk, maar als de ervaren heren het hier zeggen
Zit wel wat in, hopelijk brengt hij wat op volgende week.quote:Op vrijdag 22 april 2011 20:23 schreef IPeePie het volgende:
[..]
Bij 0 heb je vaker dat er veel mensen op gaan bieden. Als ze zoeken naar spelers, en je zet hem er voor veel op, zullen ze hem overslaan en niet bjvoorbeeld hotlisten. Als hij er voor 0 op staat zetten ze hem wel op een hotlist.
Verkopen en een nieuwe jongere (17j) voor terug kopen. Die trainen tot ie 21 a 22 is en dan pas verkopen. Ok t duurt lang maar tzt krijg je er dan miljoenen voor ipv die ton waar je t nu over hebt.quote:Op vrijdag 22 april 2011 20:03 schreef Habork het volgende:
Ik heb even wat tips nodig. Heb een tijd geleden (03-01-2011) een speler (Reynaldo Estevane) gekocht voor de bodemprijs van 1000 euro's. Na een tijd trainen in verdedigen is hij daarin veel beter geworden, volgens de transfer vergelijking is hij meer dan 100.000 euro waard. Wat zal ik doen, verkopen (wanneer op de transferlijst zetten?) of nog doortrainen (voor hoelang?)?
Zondag gekocht voor 229k en vandaag gestegen in passen. Heeft ie ineens een tv van :quote:Fritz Lurch (310418237)
18 jaar en 5 dagen, volgende verjaardag: 07-08-2011
matig in vorm, conditie zwak
Een aangenaam persoon die evenwichtig en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een redelijk leider.
Eigenaar: We sturen je met een kluitje het Bosch in!
(sinds 17-04-2011 (4/45), 5d)
Total Skill Index (TSI): 1 410
Loon: 780 ¤ (650 ¤) /week inclusief 20% bonus
12 480 ¤/ seizoen
Waarschuwingen: 0
Deadline: 25-04-2011 20:34 (3 dagen 0u 0m)
Vraagprijs: 500 000 ¤
Plaats een bod op deze speler ¤
Huidige vaardigheden
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: uitstekend Passen: redelijk
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: matig
Scoren: waardeloos Spelhervatting: rampzalig
quote:Mediaangemiddelde prijs 599 000 ¤
Gemiddelde prijs 557 600 ¤
Ik zet hem er woensdag voor nop op. Ziet er uit als een leuke speler, zoveel pingels heb ik alleen niet beschikbaar.quote:Op vrijdag 22 april 2011 20:27 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Verkopen en een nieuwe jongere (17j) voor terug kopen. Die trainen tot ie 21 a 22 is en dan pas verkopen. Ok t duurt lang maar tzt krijg je er dan miljoenen voor ipv die ton waar je t nu over hebt.![]()
En ik zou m niet woensdag er opzetten maar vanavond tussen 20.30 en 21.00 of morgenavond rond die tijd.
Edit : Als je niet weet wat je er voor wil hebben kan je m er idd net zo goed voor nop opzetten. Ze zullen toch wel bieden tot zn tv waarde.
Ik heb evt nog wel een leuke trainie voor je maar die is net 18.
[..]
Zondag gekocht voor 229k en vandaag gestegen in passen. Heeft ie ineens een tv van :
[..]
![]()
Eigenwijs.quote:Op vrijdag 22 april 2011 20:41 schreef Habork het volgende:
[..]
Ik zet hem er woensdag voor nop op. Ziet er uit als een leuke speler, zoveel pingels heb ik alleen niet beschikbaar.
Goed dat je eigenwijs zegt, ik las 'Ik zou hem er woensdag opzetten of vanavond....'. Veel te snel gelezen. Hij gaat er nu opquote:Op vrijdag 22 april 2011 20:44 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Eigenwijs.Maandag en dinsdag avond zijn de beste tijden om trainies te verkopen en dus de deadline af te laten lopen maar goed.
Ik zal m er waarschijnlijk ook niet voor verkopen hoor. De tv nam verdedigen tussen matig en goed.Als ik m er niet voor verkoop train ik m wel verder tot ie goed passen heeft.
Ach heb ik zelf ook zo vaak. Ik ben lesdycties dus weet wat t is.quote:Op vrijdag 22 april 2011 20:48 schreef Habork het volgende:
[..]
Goed dat je eigenwijs zegt, ik las 'Ik zou hem er woensdag opzetten of vanavond....'. Veel te snel gelezen. Hij gaat er nu op
Mja het is wel leuk als het kampioenschap om de laatste wedstrijd gaat maar ik dat is niet goed voor mijn hart dus laat dit weekend Ado en Feyenoord maar gewoon winnen.quote:
Nepsupporterquote:Op vrijdag 22 april 2011 20:51 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Mja het is wel leuk als het kampioenschap om de laatste wedstrijd gaat maar ik dat is niet goed voor mijn hart dus laat dit weekend Ado en Feyenoord maar gewoon winnen.
Hoezo, ajax loopt dan toch gewoon over Twente heen?quote:Op vrijdag 22 april 2011 20:53 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Jij wil liever dat ik een hart aanval krijg tijdens de laatste wedstrijd ofzo.
quote:Op vrijdag 22 april 2011 20:54 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Hoezo, ajax loopt dan toch gewoon over Twente heen?
Ik hoop het.quote:
PSV verliest echt nog wel puntenquote:Op vrijdag 22 april 2011 20:57 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik hoop het.Al moet Feyenoord dan nog wel een kunsje vertonen in de kuip anders worden die boeren uit Eindhoven weer lachende 3e.
Als we kampioen worden ga ik meteen een ajax shirt halen met eriksen achteropquote:Op vrijdag 22 april 2011 20:59 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik hoop het zo! Het wordt wel eens tijd voor die 3e ster op t shirt.
Ik zou even wachten tot ze nieuwe shirts hebben met die 3e ster er op.quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:01 schreef IPeePie het volgende:
[..]
Als we kampioen worden ga ik meteen een ajax shirt halen met eriksen achterop
Engelse uitdrukking.quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:03 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik ken engels maar ik snap ff niet wat je bedoeld...
Ik ben altijd voor ADOquote:Op vrijdag 22 april 2011 21:03 schreef BrandX het volgende:
Ik ben als inwonende van Den Haag spontaan ook een keer heel echt voor ADO vanavond![]()
![]()
Go ADO Go!![]()
Ah op die fietsch.quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:03 schreef BrandX het volgende:
Ik ben als inwonende van Den Haag spontaan ook een keer heel echt voor ADO vanavond![]()
![]()
Go ADO Go!![]()
Ik ook zolang ze niet boven Ajax staanquote:
Dat was idd mooiquote:Op vrijdag 22 april 2011 21:04 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ah op die fietsch.Ik ben dit seizoen al een keer voort Ado geweest.
Toen ze zo mooi 0-1 wonnen in Eindhoven tegen Psv een tijdje terug.
Ik begreep je inmiddels door de post die ik net quote hierboven.quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:04 schreef BrandX het volgende:
[..]
Engelse uitdrukking.
Kortgezegd komt het er op neer dat ik hetzelfde denk/voel als Flap met wat hij zegt.
quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:05 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik begreep je inmiddels door de post die ik net quote hierboven.
Eindelijk een verstandige hagenees.quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:05 schreef BrandX het volgende:
[..]
Ik ook zolang ze niet boven Ajax staan
quote:Dat was idd mooi
quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:07 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Eindelijk een verstandige hagenees.
[..]Zo vaak wint psv zelf nipt met 1-0 en nu kregen ze een koekje van eigen deeg!
Ik heb met dat topic toen ook mn spamrecord gebroken.
quote:
Ik ben ook import hoor...van een dorp verderop, in het Westland.quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:09 schreef BrandX het volgende:
[..]ik schijn hagenaar te zijn want import en geen hagenees want niet geboren en getogen
Ik ben een rasechte Mokummer
[..]
schipluiden/wateringen/monster oid?quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:10 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik ben ook import hoor...van een dorp verderop, in het Westland
Ik zou hem er op vrijdagavond opzetten afhankelijk van zn leeftijd..quote:Op vrijdag 22 april 2011 20:18 schreef Habork het volgende:
[..]
Totaal tegen mijn gevoel in eigenlijk, maar als de ervaren heren het hier zeggen
Spuit 11.quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:11 schreef MrMoon het volgende:
[..]
Ik zou hem er op vrijdagavond opzetten afhankelijk van zn leeftijd..
quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:11 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Poeldijk. Kan de kerktoren vanaf mn balkon nog zien
Oh ja dan ben je idd hagenaar.quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:09 schreef BrandX het volgende:
[..]ik schijn hagenaar te zijn want import en geen hagenees want niet geboren en getogen
Ik ben een rasechte Mokummer
[..]
quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:11 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Poeldijk. Kan de kerktoren vanaf mn balkonetje nog zien
Mokum (een k) is het Amsterdamse woord voor Amsterdam lieverdquote:Op vrijdag 22 april 2011 21:14 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Oh ja dan ben je idd hagenaar.![]()
Vandaar ook Ajax fan. Je ziet zo vaak die vlag van Mokkum hangen in de Arena.
Ok dr zullen ook wel fans van andere clubs wonen maar toch.
Eh ja en jij denkt dat iedereen die daar woont voor Ajax is?quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:15 schreef BrandX het volgende:
[..]
Mokum (een k) is het Amsterdamse woord voor Amsterdam lieverd![]()
![]()
Nopequote:Op vrijdag 22 april 2011 21:15 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Eh ja en jij denkt dat iedereen die daar woont voor Ajax is?
Ik poch graag met mn balkon dus kon t niet laten.quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:15 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Nah...balkon is best ruim![]()
Niet zo groot als dat van jou, maar toch...
29 april 2007... dat was pas mooiquote:Op vrijdag 22 april 2011 21:05 schreef BrandX het volgende:
[..]
Ik ook zolang ze niet boven Ajax staan
[..]
Dat was idd mooi
Met je kleine huisjequote:Op vrijdag 22 april 2011 21:16 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik poch graag met mn balkon dus kon t niet laten.
Das een slimme Rotterdammer dan!quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:16 schreef BrandX het volgende:
[..]
Nope
Ik ken een rasechte Rotterdammer die voor Ajax is
Lolquote:
Kan het me goed voorstellen hoor, mooi plekje heb je daar buitenquote:Op vrijdag 22 april 2011 21:19 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
LolDaarom ben ik ook zo blij met een groot balkon. Moet er niet aan denken om zo een balkon te hebben als de meeste in de flat hier.....
Neem t m idd niet kwalijk. Hij woont in Groningen, noemt zn hattrick team Dynamo Groningen, Koopt all1 maar spelers met de achternaam van Groningen en hij is voor Psv.quote:
Thx!quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:20 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Kan het me goed voorstellen hoor, mooi plekje heb je daar buiten
Dat is schattig!quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:21 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Neem t m idd niet kwalijk. Hij woont in Groningen, noemt zn hattrick team Dynamo Groningen, Koopt all1 maar spelers met de achternaam van Groningen en hij is voor Psv.![]()
Moon vind dat volgens mij heulemaal niet erg.quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:24 schreef BrandX het volgende:
[..]
Dat is schattig!
dit zeg ik, wetende dat mannen het vreselijk vinden als vrouwen hun schattig vinden
Mja die kans van net had ie moeten lobben..... Zie je tegenwoordig zo weinig he zo een "Bergkamp" lobje.....quote:
Dat deed Febo Jansen laatst wel aardigquote:Op vrijdag 22 april 2011 21:32 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Mja die kans van net had ie moeten lobben..... Zie je tegenwoordig zo weinig he zo een Bergkamp lobje.....
Linkje? Ik ben nogal slecht qua geheugen....quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:32 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Dat deed Febo Jansen laatst wel aardig
quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:34 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Linkje? Ik ben nogal slecht qua geheugen....
Edit : Oh en ik zie niet alles.
Dat is inderdaad een beauty!quote:
Oh die. Dacht dat je die andere Jansen bedoelde.quote:
Wel een beauty misschien, maar van beukering loopt jansen er nog uitquote:
Niet na dat duwtje.quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:39 schreef IPeePie het volgende:
[..]
Wel een beauty misschien, maar van beukering loopt jansen er nog uit
je vergeet gemakshalve even te noemen dat ik opgegroeid ben onder de rook van Eindhovenquote:Op vrijdag 22 april 2011 21:21 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Neem t m idd niet kwalijk. Hij woont in Groningen, noemt zn hattrick team Dynamo Groningen, Koopt all1 maar spelers met de achternaam van Groningen en hij is voor Psv.![]()
wat possie dus zegt.. ik vind dat helemaal niet vreselijkquote:Op vrijdag 22 april 2011 21:24 schreef BrandX het volgende:
[..]
Dat is schattig!
dit zeg ik, wetende dat mannen het vreselijk vinden als vrouwen hun schattig vinden
Oehquote:Op vrijdag 22 april 2011 21:50 schreef MrMoon het volgende:
[..]
wat possie dus zegt.. ik vind dat helemaal niet vreselijk
hopelijk nietquote:Op vrijdag 22 april 2011 22:03 schreef Flappekz het volgende:
ADO is beter, maar het is typisch twente om dan vlak voor tijd de 0-1 te maken...
quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:49 schreef MrMoon het volgende:
[..]
je vergeet gemakshalve even te noemen dat ik opgegroeid ben onder de rook van Eindhoven
waar een wil is, is een wegquote:Op vrijdag 22 april 2011 22:10 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Dat past toch niet in die opsomming die ik gaf.
Het haags kwartiertje gaat nog komenquote:Op vrijdag 22 april 2011 22:12 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Idd een beetje de goden verzoeken hiero....![]()
Kop op Ado t kan nog!![]()
quote:Op vrijdag 22 april 2011 22:15 schreef Flappekz het volgende:
JJJJJJJJJAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA![]()
![]()
quote:Op vrijdag 22 april 2011 22:15 schreef Flappekz het volgende:
JJJJJJJJJAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA![]()
![]()
quote:Op vrijdag 22 april 2011 22:18 schreef Flappekz het volgende:
Febo probeerde weer een stiffie.....heel mooi naast
nee, snap er niks van.. leg eens uit..quote:Op vrijdag 22 april 2011 22:17 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Die wil was er duidelijk niet. Maar dat snap je zelf ook wel.
quote:Op vrijdag 22 april 2011 22:19 schreef MrMoon het volgende:
[..]
nee, snap er niks van.. leg eens uit..
quote:Op vrijdag 22 april 2011 22:18 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Humor trouwens die straat naam waar t ado stadion aan staat.
Ach, het is een goede sponsor. Had ook liever gezien dat het het "Aad Mansveld-stadion" had gehetenquote:Op vrijdag 22 april 2011 22:20 schreef BrandX het volgende:
[..]alleen de naam van het stadion is dramatisch
Ik rij er elke dag langs
Tja zo is de Arena ook niet alles....quote:Op vrijdag 22 april 2011 22:20 schreef BrandX het volgende:
[..]alleen de naam van het stadion is dramatisch
Ik rij er elke dag langs
Een paar weken terug waren ze de letters op het stadion aan het maken.quote:Op vrijdag 22 april 2011 22:21 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ach, het is een goede sponsor. Had ook liever gezien dat het het "Aad Mansveld-stadion" had geheten
nee, maar dat is een naam wat je direct kan lezenquote:Op vrijdag 22 april 2011 22:22 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Tja zo is de Arena ook niet alles....
Ik ben verhuist all1 maar om verder weg te gaan daarvandaan. Al moest ik wel uit kijken dat ik niet te dicht bij dat Blueband kuipje kwam.
Vrouwen en autorijden....quote:Op vrijdag 22 april 2011 22:23 schreef BrandX het volgende:
[..]
Een paar weken terug waren ze de letters op het stadion aan het maken.
Ik kreeg bijna een ongeluk omdat ik probeerde te lezen wat er in godsnaam op stond en dus te weinig meestuurde in de bocht van de fly over![]()
OMFGquote:Op vrijdag 22 april 2011 22:23 schreef BrandX het volgende:
[..]
Een paar weken terug waren ze de letters op het stadion aan het maken.
Ik kreeg bijna een ongeluk omdat ik probeerde te lezen wat er in godsnaam op stond en dus te weinig meestuurde in de bocht van de fly over![]()
Ik heb er anders nog steeds moeite mee.quote:Op vrijdag 22 april 2011 22:23 schreef BrandX het volgende:
[..]
nee, maar dat is een naam wat je direct kan lezen
Lezen, nadenken, autorijden...quote:Op vrijdag 22 april 2011 22:24 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
OMFG![]()
![]()
Ik dacht trouwens dat vrouwen 2 dingen tegelijk konden?
ja, maar achterstevoren in je auto gaan zitten tijdens de spits op een fly over is gewoon niet verstandigquote:Op vrijdag 22 april 2011 22:24 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
OMFG![]()
![]()
Ik dacht trouwens dat vrouwen 2 dingen tegelijk konden?
Helaas...quote:Op vrijdag 22 april 2011 22:26 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Helpt het als ik zeg dat ze zelf roept blond te zijn?![]()
Lolquote:Op vrijdag 22 april 2011 22:26 schreef BrandX het volgende:
[..]
ja, maar achterstevoren in je auto gaan zitten tijdens de spits op een fly over is gewoon niet verstandig
gelukkig stuurde ik al bij voordat er ook maar iets kon gaan toeteren ofzo
4 tot 6 keer per dagquote:Op vrijdag 22 april 2011 22:27 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Lol
Ik zie je zo gaan daar op die fly over.
dat je een snelle auto hebt, houdt niet in dat je beter kunt rijden hoorquote:
quote:Op vrijdag 22 april 2011 22:28 schreef MrMoon het volgende:
[..]
dat je een snelle auto hebt, houdt niet in dat je beter kunt rijden hoor
Dat is een keer in de... even rekenen.... kleine 1700 keer dat ik daarover heen ben gereden gebeurtquote:Op vrijdag 22 april 2011 22:28 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat ik nogal visueel denk en je dus in mn kop al zag zwabberen daaro.
Ik heb een lieve brave Nissan Almera 1.4 GLS. Verre van snel dusquote:Op vrijdag 22 april 2011 22:28 schreef MrMoon het volgende:
[..]
dat je een snelle auto hebt, houdt niet in dat je beter kunt rijden hoor
Snel zat voor een vrouwquote:Op vrijdag 22 april 2011 22:30 schreef BrandX het volgende:
[..]
Ik heb een lieve brave Nissan Almera 1.4 GLS. Verre van snel dus
Ik val je rijvaardigheid niet aan. Dat was Flap.quote:Op vrijdag 22 april 2011 22:30 schreef BrandX het volgende:
[..]
Dat is een keer in de... even rekenen.... kleine 1700 keer dat ik daarover heen ben gereden gebeurt
waarom verdedig ik mezelf![]()
![]()
Da's je eigen schuldquote:Op vrijdag 22 april 2011 22:32 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik kijk via een sovjet stream hoor....![]()
quote:Op vrijdag 22 april 2011 22:32 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik kijk via een sovjet stream hoor....![]()
quote:
Gelukkig loop ik gaan 5 minuten achter maar toch.... Door jou goffer wist ik al hoe laat t was....quote:
Valt me mee dat je niet zegt: Ik heb een blauwe auto, maar ik wil zo graag een rodequote:Op vrijdag 22 april 2011 22:33 schreef BrandX het volgende:
[..]
trekt mij veel te weinig op de snelweg.
Maar goed, je kan je geld maar een keer uitgeven natuurlijk
Liefs heb ik deze:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Ik had een rode (hyundai lantra) maar heb nu een zwitsalbabylotionflessengelequote:Op vrijdag 22 april 2011 22:33 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Valt me mee dat je niet zegt: Ik heb een blauwe auto, maar ik wil zo graag een rode
quote:Op vrijdag 22 april 2011 22:33 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Valt me mee dat je niet zegt: Ik heb een blauwe auto, maar ik wil zo graag een rode
Oeh das zo een lekkere auto!quote:Op vrijdag 22 april 2011 22:33 schreef BrandX het volgende:
[..]
Liefs heb ik deze:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Op de AutoRAI stonden wel wat mooiere auto's anders.quote:Op vrijdag 22 april 2011 22:33 schreef BrandX het volgende:
[..]
Liefs heb ik deze:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Die helemaal niet betaalbaar zijn en als je ze over een paar jaar 2e hands kan kopen zijn ze vaak verracht door de vorige eigenaar.... Met een merc gebeurt dat niet zo snel. Die dingen rijden nog super als ze 10, 20 of 30 jaar oud zijn.quote:Op vrijdag 22 april 2011 22:35 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Op de AutoRAI stonden wel wat mooiere auto's anders.
Die ook op je fobo staat of is dat weer een ander?quote:Op vrijdag 22 april 2011 22:34 schreef BrandX het volgende:
[..]
Ik had een rode (hyundai lantra) maar heb nu een zwitsalbabylotionflessengele
Dit.quote:Op vrijdag 22 april 2011 22:37 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Die helemaal niet betaalbaar zijn en als je ze over een paar jaar 2e hands kan kopen zijn ze vaak verracht door de vorige eigenaar.... Met een merc gebeurt dat niet zo snel. Die dingen rijden nog super als ze 10, 20 of 30 jaar oud zijn.![]()
Paupers als in mensen zonder geld of wat anders?quote:Op vrijdag 22 april 2011 22:40 schreef Flappekz het volgende:
Ik zie inderdaad nooit paupers in een mercedes...
die rijden ook alleen maar in golfjes..quote:Op vrijdag 22 april 2011 22:40 schreef Flappekz het volgende:
Ik zie inderdaad nooit paupers in een mercedes...
Vul zelf maar in... Die dingen worden dus echt wel afgeragdquote:Op vrijdag 22 april 2011 22:41 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Paupers als in mensen zonder geld of wat anders?
Er staan genoeg betaalbare auto's op de AutoRAI die mooier zijn dan die SLK...quote:Op vrijdag 22 april 2011 22:37 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Die helemaal niet betaalbaar zijn en als je ze over een paar jaar 2e hands kan kopen zijn ze vaak verracht door de vorige eigenaar.... Met een merc gebeurt dat niet zo snel. Die dingen rijden nog super als ze 10, 20 of 30 jaar oud zijn.![]()
Zo geniaal die merc's Ik stond een paar jaar terug met een oude aftanse merc voor het verkeerslicht in Rotterdam. Kwam er 1 of ander "snel" stoer ding naast me staan met allemaal maroc's er in. Vol op gassen en stoer doen die gast achter t stuur. Ik reed m er bij t 2e verkeerslicht even flink uit om m te laten zien dat ie niet zo stoer hoeft te doen want als een merc mee wil doen kan dat ook.quote:
smaken verschillen natuurlijkquote:Op vrijdag 22 april 2011 22:44 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Er staan genoeg betaalbare auto's op de AutoRAI die mooier zijn dan die SLK...
dat was mijn hyundai idd.quote:Op vrijdag 22 april 2011 22:39 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Die ook op je fobo staat of is dat weer een ander?
Tuurlijk worden ze afgeragd maar ze blijven soepel en stil rijden.quote:Op vrijdag 22 april 2011 22:43 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Vul zelf maar in... Die dingen worden dus echt wel afgeragd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |