Ik ook, ik verwacht toch wel weer eens watquote:Op donderdag 21 april 2011 14:14 schreef TheVulture het volgende:
Ben benieuwd of ik morgen wat stijgers heb bij de training
²quote:Op donderdag 21 april 2011 14:14 schreef TheVulture het volgende:
Ben benieuwd of ik morgen wat stijgers heb bij de training
Ik verwacht dat ik een stuk of 5 a 6 stijgers heb.quote:Op donderdag 21 april 2011 14:40 schreef MrMoon het volgende:
[..]
Ik ook, ik verwacht toch wel weer eens wat
ik baseer het op het feit dat sommigen al een tijdje niet gestegen zijn..quote:Op donderdag 21 april 2011 15:39 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik verwacht dat ik een stuk of 5 a 6 stijgers heb.
Heb all1 niets waar ik dat op kan funderen.
Ik heb zoveel nieuwe trainies dat t is mee genomen als er 1 stijgt.quote:Op donderdag 21 april 2011 15:46 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ik baseer het op het feit dat sommigen al een tijdje niet gestegen zijn..
je kunt beter laag inzetten dan kan het alleen maar meevallenquote:Op donderdag 21 april 2011 15:59 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik heb zoveel nieuwe trainies dat t is mee genomen als er 1 stijgt.Toch gok ik er op dat er een stuk of 5 a 6 stijgen.
Ik zei eerst steeds 6 dus ik ben al iets gezakt.quote:Op donderdag 21 april 2011 16:03 schreef MrMoon het volgende:
[..]
je kunt beter laag inzetten dan kan het alleen maar meevallen
dan heb je er vast 4quote:Op donderdag 21 april 2011 16:13 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik zei eerst steeds 6 dus ik ben al iets gezakt.
Dit ook omdat ik toen steeds 5 stijgers had.
quote:Totaal gekochte spelers: 5 423 000 ¤ Gemiddeld (gekocht): 677 875 ¤
Totaal verkochte spelers: 0 ¤ Gemiddeld (verkocht): 0 ¤
over 9 dagen pasquote:
quote:
Ik zou dan voor 6 augustus kiezen. Daar kunnen 10 mensen zeker volgens de peiling. De 30 zijn maar 6 personen zeker.quote:Op donderdag 21 april 2011 19:59 schreef Outpost76 het volgende:
Volgens mij heeft iedereen die wil komen zn stem uitgebracht en dit is de uitslag :
[ afbeelding ]
30 Juli dus een meet of 6 augustus? Zal ik nog een poll maken?![]()
dat dusquote:Op donderdag 21 april 2011 20:43 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik zou dan voor 6 augustus kiezen. Daar kunnen 10 mensen zeker volgens de peiling. De 30 zijn maar 6 personen zeker.
quote:Op donderdag 21 april 2011 20:43 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik zou dan voor 6 augustus kiezen. Daar kunnen 10 mensen zeker volgens de peiling. De 30 zijn maar 6 personen zeker.
quote:
maandagavond is geen probleem om Pietertje te kopen toch?quote:Op donderdag 21 april 2011 17:21 schreef PeeJie_ het volgende:
Ik hoop dat er een paar gaan stijgen, maar denk het nietIedereen zit een beetje in het midden van zijn skill zeg maar ^_^
Ik zie er maar 9 zeker volgens de peiling maar je zal jezelf er er wel bij hebben gerekend.quote:Op donderdag 21 april 2011 20:43 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Liever dinsdagavond, ik weet nog niet wat ik maandag ga doenquote:Op donderdag 21 april 2011 23:48 schreef MrMoon het volgende:
[..]
maandagavond is geen probleem om Pietertje te kopen toch?
/World/Leagues/Events.aspx?LeagueID=14quote:Op vrijdag 22 april 2011 01:25 schreef PeeJie_ het volgende:
Nog 10 minuten en dan is de training meen ik
Veel beter krijg ik het niet als keeper trainerquote:Eef Andersen: Al zijn inspanningen op de training hadden een positief effect! Hij verbeterde zich op het gebied van keepen van wereldklasse naar bovennatuurlijk.
Jaron Bloemhoff: Al het harde trainingswerk was niet tevergeefs! Op keepen steeg hij van redelijk naar goed.
Toch weer 5.quote:
quote:Cesur Ilay
Zijn beoordeling op het gebied van passen steeg van goed naar uitstekend.
Job Hellendoorn
Al zijn inspanningen op de training hadden een positief effect! Hij verbeterde zich op het gebied van passen van uitstekend naar formidabel.
Rémy Moreau
Zijn beoordeling op het gebied van passen steeg van matig naar redelijk.
Fritz Lurch
Het keiharde werken op de training had resultaat! Hij ging in passen vooruit van matig naar redelijk.
Lenny Maduro
Zag zijn mate van passen toenemen van matig naar redelijk.
Vorm: +5/-2quote:Willy Wisenhütten
Al zijn inspanningen op de training hadden een positief effect! Hij verbeterde zich op het gebied van positiespel van uitstekend naar formidabel.
Vlaho Farina
Al het harde trainingswerk was niet tevergeefs! Op positiespel steeg hij van goed naar uitstekend.
ik zal eens zien of ik er zaterdag aan denkquote:Op vrijdag 22 april 2011 01:18 schreef PeeJie_ het volgende:
[..]
Liever dinsdagavond, ik weet nog niet wat ik maandag ga doen, half zes zou een mooie tijd zijn.
was jij er ook bij in nijmegen?quote:Op donderdag 21 april 2011 23:32 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Het is niet de eerste keer hoor. Het wordt de 3e meet van FOK!. Mijn 5e meet qua Hattrick.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |