Nopequote:Op vrijdag 22 april 2011 21:15 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Eh ja en jij denkt dat iedereen die daar woont voor Ajax is?
Ik poch graag met mn balkon dus kon t niet laten.quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:15 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Nah...balkon is best ruim![]()
Niet zo groot als dat van jou, maar toch...
29 april 2007... dat was pas mooiquote:Op vrijdag 22 april 2011 21:05 schreef BrandX het volgende:
[..]
Ik ook zolang ze niet boven Ajax staan
[..]
Dat was idd mooi
Met je kleine huisjequote:Op vrijdag 22 april 2011 21:16 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik poch graag met mn balkon dus kon t niet laten.
Das een slimme Rotterdammer dan!quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:16 schreef BrandX het volgende:
[..]
Nope
Ik ken een rasechte Rotterdammer die voor Ajax is
Lolquote:
Kan het me goed voorstellen hoor, mooi plekje heb je daar buitenquote:Op vrijdag 22 april 2011 21:19 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
LolDaarom ben ik ook zo blij met een groot balkon. Moet er niet aan denken om zo een balkon te hebben als de meeste in de flat hier.....
Neem t m idd niet kwalijk. Hij woont in Groningen, noemt zn hattrick team Dynamo Groningen, Koopt all1 maar spelers met de achternaam van Groningen en hij is voor Psv.quote:
Thx!quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:20 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Kan het me goed voorstellen hoor, mooi plekje heb je daar buiten
Dat is schattig!quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:21 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Neem t m idd niet kwalijk. Hij woont in Groningen, noemt zn hattrick team Dynamo Groningen, Koopt all1 maar spelers met de achternaam van Groningen en hij is voor Psv.![]()
Moon vind dat volgens mij heulemaal niet erg.quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:24 schreef BrandX het volgende:
[..]
Dat is schattig!
dit zeg ik, wetende dat mannen het vreselijk vinden als vrouwen hun schattig vinden
Mja die kans van net had ie moeten lobben..... Zie je tegenwoordig zo weinig he zo een "Bergkamp" lobje.....quote:
Dat deed Febo Jansen laatst wel aardigquote:Op vrijdag 22 april 2011 21:32 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Mja die kans van net had ie moeten lobben..... Zie je tegenwoordig zo weinig he zo een Bergkamp lobje.....
Linkje? Ik ben nogal slecht qua geheugen....quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:32 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Dat deed Febo Jansen laatst wel aardig
quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:34 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Linkje? Ik ben nogal slecht qua geheugen....
Edit : Oh en ik zie niet alles.
Dat is inderdaad een beauty!quote:
Oh die. Dacht dat je die andere Jansen bedoelde.quote:
Wel een beauty misschien, maar van beukering loopt jansen er nog uitquote:
Niet na dat duwtje.quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:39 schreef IPeePie het volgende:
[..]
Wel een beauty misschien, maar van beukering loopt jansen er nog uit
je vergeet gemakshalve even te noemen dat ik opgegroeid ben onder de rook van Eindhovenquote:Op vrijdag 22 april 2011 21:21 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Neem t m idd niet kwalijk. Hij woont in Groningen, noemt zn hattrick team Dynamo Groningen, Koopt all1 maar spelers met de achternaam van Groningen en hij is voor Psv.![]()
wat possie dus zegt.. ik vind dat helemaal niet vreselijkquote:Op vrijdag 22 april 2011 21:24 schreef BrandX het volgende:
[..]
Dat is schattig!
dit zeg ik, wetende dat mannen het vreselijk vinden als vrouwen hun schattig vinden
Oehquote:Op vrijdag 22 april 2011 21:50 schreef MrMoon het volgende:
[..]
wat possie dus zegt.. ik vind dat helemaal niet vreselijk
hopelijk nietquote:Op vrijdag 22 april 2011 22:03 schreef Flappekz het volgende:
ADO is beter, maar het is typisch twente om dan vlak voor tijd de 0-1 te maken...
quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:49 schreef MrMoon het volgende:
[..]
je vergeet gemakshalve even te noemen dat ik opgegroeid ben onder de rook van Eindhoven
waar een wil is, is een wegquote:Op vrijdag 22 april 2011 22:10 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Dat past toch niet in die opsomming die ik gaf.
Het haags kwartiertje gaat nog komenquote:Op vrijdag 22 april 2011 22:12 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Idd een beetje de goden verzoeken hiero....![]()
Kop op Ado t kan nog!![]()
quote:Op vrijdag 22 april 2011 22:15 schreef Flappekz het volgende:
JJJJJJJJJAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA![]()
![]()
quote:Op vrijdag 22 april 2011 22:15 schreef Flappekz het volgende:
JJJJJJJJJAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA![]()
![]()
quote:Op vrijdag 22 april 2011 22:18 schreef Flappekz het volgende:
Febo probeerde weer een stiffie.....heel mooi naast
nee, snap er niks van.. leg eens uit..quote:Op vrijdag 22 april 2011 22:17 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Die wil was er duidelijk niet. Maar dat snap je zelf ook wel.
quote:Op vrijdag 22 april 2011 22:19 schreef MrMoon het volgende:
[..]
nee, snap er niks van.. leg eens uit..
quote:Op vrijdag 22 april 2011 22:18 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Humor trouwens die straat naam waar t ado stadion aan staat.
Ach, het is een goede sponsor. Had ook liever gezien dat het het "Aad Mansveld-stadion" had gehetenquote:Op vrijdag 22 april 2011 22:20 schreef BrandX het volgende:
[..]alleen de naam van het stadion is dramatisch
Ik rij er elke dag langs
Tja zo is de Arena ook niet alles....quote:Op vrijdag 22 april 2011 22:20 schreef BrandX het volgende:
[..]alleen de naam van het stadion is dramatisch
Ik rij er elke dag langs
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |