Nopequote:Op vrijdag 22 april 2011 21:15 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Eh ja en jij denkt dat iedereen die daar woont voor Ajax is?
Ik poch graag met mn balkon dus kon t niet laten.quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:15 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Nah...balkon is best ruim![]()
Niet zo groot als dat van jou, maar toch...
29 april 2007... dat was pas mooiquote:Op vrijdag 22 april 2011 21:05 schreef BrandX het volgende:
[..]
Ik ook zolang ze niet boven Ajax staan
[..]
Dat was idd mooi
Met je kleine huisjequote:Op vrijdag 22 april 2011 21:16 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik poch graag met mn balkon dus kon t niet laten.
Das een slimme Rotterdammer dan!quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:16 schreef BrandX het volgende:
[..]
Nope
Ik ken een rasechte Rotterdammer die voor Ajax is
Lolquote:
Kan het me goed voorstellen hoor, mooi plekje heb je daar buitenquote:Op vrijdag 22 april 2011 21:19 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
LolDaarom ben ik ook zo blij met een groot balkon. Moet er niet aan denken om zo een balkon te hebben als de meeste in de flat hier.....
Neem t m idd niet kwalijk. Hij woont in Groningen, noemt zn hattrick team Dynamo Groningen, Koopt all1 maar spelers met de achternaam van Groningen en hij is voor Psv.quote:
Thx!quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:20 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Kan het me goed voorstellen hoor, mooi plekje heb je daar buiten
Dat is schattig!quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:21 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Neem t m idd niet kwalijk. Hij woont in Groningen, noemt zn hattrick team Dynamo Groningen, Koopt all1 maar spelers met de achternaam van Groningen en hij is voor Psv.![]()
Moon vind dat volgens mij heulemaal niet erg.quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:24 schreef BrandX het volgende:
[..]
Dat is schattig!
dit zeg ik, wetende dat mannen het vreselijk vinden als vrouwen hun schattig vinden
Mja die kans van net had ie moeten lobben..... Zie je tegenwoordig zo weinig he zo een "Bergkamp" lobje.....quote:
Dat deed Febo Jansen laatst wel aardigquote:Op vrijdag 22 april 2011 21:32 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Mja die kans van net had ie moeten lobben..... Zie je tegenwoordig zo weinig he zo een Bergkamp lobje.....
Linkje? Ik ben nogal slecht qua geheugen....quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:32 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Dat deed Febo Jansen laatst wel aardig
quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:34 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Linkje? Ik ben nogal slecht qua geheugen....
Edit : Oh en ik zie niet alles.
Dat is inderdaad een beauty!quote:
Oh die. Dacht dat je die andere Jansen bedoelde.quote:
Wel een beauty misschien, maar van beukering loopt jansen er nog uitquote:
Niet na dat duwtje.quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:39 schreef IPeePie het volgende:
[..]
Wel een beauty misschien, maar van beukering loopt jansen er nog uit
je vergeet gemakshalve even te noemen dat ik opgegroeid ben onder de rook van Eindhovenquote:Op vrijdag 22 april 2011 21:21 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Neem t m idd niet kwalijk. Hij woont in Groningen, noemt zn hattrick team Dynamo Groningen, Koopt all1 maar spelers met de achternaam van Groningen en hij is voor Psv.![]()
wat possie dus zegt.. ik vind dat helemaal niet vreselijkquote:Op vrijdag 22 april 2011 21:24 schreef BrandX het volgende:
[..]
Dat is schattig!
dit zeg ik, wetende dat mannen het vreselijk vinden als vrouwen hun schattig vinden
Oehquote:Op vrijdag 22 april 2011 21:50 schreef MrMoon het volgende:
[..]
wat possie dus zegt.. ik vind dat helemaal niet vreselijk
hopelijk nietquote:Op vrijdag 22 april 2011 22:03 schreef Flappekz het volgende:
ADO is beter, maar het is typisch twente om dan vlak voor tijd de 0-1 te maken...
quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:49 schreef MrMoon het volgende:
[..]
je vergeet gemakshalve even te noemen dat ik opgegroeid ben onder de rook van Eindhoven
waar een wil is, is een wegquote:Op vrijdag 22 april 2011 22:10 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Dat past toch niet in die opsomming die ik gaf.
Het haags kwartiertje gaat nog komenquote:Op vrijdag 22 april 2011 22:12 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Idd een beetje de goden verzoeken hiero....![]()
Kop op Ado t kan nog!![]()
quote:Op vrijdag 22 april 2011 22:15 schreef Flappekz het volgende:
JJJJJJJJJAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA![]()
![]()
quote:Op vrijdag 22 april 2011 22:15 schreef Flappekz het volgende:
JJJJJJJJJAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA![]()
![]()
quote:Op vrijdag 22 april 2011 22:18 schreef Flappekz het volgende:
Febo probeerde weer een stiffie.....heel mooi naast
nee, snap er niks van.. leg eens uit..quote:Op vrijdag 22 april 2011 22:17 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Die wil was er duidelijk niet. Maar dat snap je zelf ook wel.
quote:Op vrijdag 22 april 2011 22:19 schreef MrMoon het volgende:
[..]
nee, snap er niks van.. leg eens uit..
quote:Op vrijdag 22 april 2011 22:18 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Humor trouwens die straat naam waar t ado stadion aan staat.
Ach, het is een goede sponsor. Had ook liever gezien dat het het "Aad Mansveld-stadion" had gehetenquote:Op vrijdag 22 april 2011 22:20 schreef BrandX het volgende:
[..]alleen de naam van het stadion is dramatisch
Ik rij er elke dag langs
Tja zo is de Arena ook niet alles....quote:Op vrijdag 22 april 2011 22:20 schreef BrandX het volgende:
[..]alleen de naam van het stadion is dramatisch
Ik rij er elke dag langs
Een paar weken terug waren ze de letters op het stadion aan het maken.quote:Op vrijdag 22 april 2011 22:21 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ach, het is een goede sponsor. Had ook liever gezien dat het het "Aad Mansveld-stadion" had geheten
nee, maar dat is een naam wat je direct kan lezenquote:Op vrijdag 22 april 2011 22:22 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Tja zo is de Arena ook niet alles....
Ik ben verhuist all1 maar om verder weg te gaan daarvandaan. Al moest ik wel uit kijken dat ik niet te dicht bij dat Blueband kuipje kwam.
Vrouwen en autorijden....quote:Op vrijdag 22 april 2011 22:23 schreef BrandX het volgende:
[..]
Een paar weken terug waren ze de letters op het stadion aan het maken.
Ik kreeg bijna een ongeluk omdat ik probeerde te lezen wat er in godsnaam op stond en dus te weinig meestuurde in de bocht van de fly over![]()
OMFGquote:Op vrijdag 22 april 2011 22:23 schreef BrandX het volgende:
[..]
Een paar weken terug waren ze de letters op het stadion aan het maken.
Ik kreeg bijna een ongeluk omdat ik probeerde te lezen wat er in godsnaam op stond en dus te weinig meestuurde in de bocht van de fly over![]()
Ik heb er anders nog steeds moeite mee.quote:Op vrijdag 22 april 2011 22:23 schreef BrandX het volgende:
[..]
nee, maar dat is een naam wat je direct kan lezen
Lezen, nadenken, autorijden...quote:Op vrijdag 22 april 2011 22:24 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
OMFG![]()
![]()
Ik dacht trouwens dat vrouwen 2 dingen tegelijk konden?
ja, maar achterstevoren in je auto gaan zitten tijdens de spits op een fly over is gewoon niet verstandigquote:Op vrijdag 22 april 2011 22:24 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
OMFG![]()
![]()
Ik dacht trouwens dat vrouwen 2 dingen tegelijk konden?
Helaas...quote:Op vrijdag 22 april 2011 22:26 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Helpt het als ik zeg dat ze zelf roept blond te zijn?![]()
Lolquote:Op vrijdag 22 april 2011 22:26 schreef BrandX het volgende:
[..]
ja, maar achterstevoren in je auto gaan zitten tijdens de spits op een fly over is gewoon niet verstandig
gelukkig stuurde ik al bij voordat er ook maar iets kon gaan toeteren ofzo
4 tot 6 keer per dagquote:Op vrijdag 22 april 2011 22:27 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Lol
Ik zie je zo gaan daar op die fly over.
dat je een snelle auto hebt, houdt niet in dat je beter kunt rijden hoorquote:
quote:Op vrijdag 22 april 2011 22:28 schreef MrMoon het volgende:
[..]
dat je een snelle auto hebt, houdt niet in dat je beter kunt rijden hoor
Dat is een keer in de... even rekenen.... kleine 1700 keer dat ik daarover heen ben gereden gebeurtquote:Op vrijdag 22 april 2011 22:28 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat ik nogal visueel denk en je dus in mn kop al zag zwabberen daaro.
Ik heb een lieve brave Nissan Almera 1.4 GLS. Verre van snel dusquote:Op vrijdag 22 april 2011 22:28 schreef MrMoon het volgende:
[..]
dat je een snelle auto hebt, houdt niet in dat je beter kunt rijden hoor
Snel zat voor een vrouwquote:Op vrijdag 22 april 2011 22:30 schreef BrandX het volgende:
[..]
Ik heb een lieve brave Nissan Almera 1.4 GLS. Verre van snel dus
Ik val je rijvaardigheid niet aan. Dat was Flap.quote:Op vrijdag 22 april 2011 22:30 schreef BrandX het volgende:
[..]
Dat is een keer in de... even rekenen.... kleine 1700 keer dat ik daarover heen ben gereden gebeurt
waarom verdedig ik mezelf![]()
![]()
Da's je eigen schuldquote:Op vrijdag 22 april 2011 22:32 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik kijk via een sovjet stream hoor....![]()
quote:Op vrijdag 22 april 2011 22:32 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik kijk via een sovjet stream hoor....![]()
quote:
Gelukkig loop ik gaan 5 minuten achter maar toch.... Door jou goffer wist ik al hoe laat t was....quote:
Valt me mee dat je niet zegt: Ik heb een blauwe auto, maar ik wil zo graag een rodequote:Op vrijdag 22 april 2011 22:33 schreef BrandX het volgende:
[..]
trekt mij veel te weinig op de snelweg.
Maar goed, je kan je geld maar een keer uitgeven natuurlijk
Liefs heb ik deze:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Ik had een rode (hyundai lantra) maar heb nu een zwitsalbabylotionflessengelequote:Op vrijdag 22 april 2011 22:33 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Valt me mee dat je niet zegt: Ik heb een blauwe auto, maar ik wil zo graag een rode
quote:Op vrijdag 22 april 2011 22:33 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Valt me mee dat je niet zegt: Ik heb een blauwe auto, maar ik wil zo graag een rode
Oeh das zo een lekkere auto!quote:Op vrijdag 22 april 2011 22:33 schreef BrandX het volgende:
[..]
Liefs heb ik deze:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Op de AutoRAI stonden wel wat mooiere auto's anders.quote:Op vrijdag 22 april 2011 22:33 schreef BrandX het volgende:
[..]
Liefs heb ik deze:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Die helemaal niet betaalbaar zijn en als je ze over een paar jaar 2e hands kan kopen zijn ze vaak verracht door de vorige eigenaar.... Met een merc gebeurt dat niet zo snel. Die dingen rijden nog super als ze 10, 20 of 30 jaar oud zijn.quote:Op vrijdag 22 april 2011 22:35 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Op de AutoRAI stonden wel wat mooiere auto's anders.
Die ook op je fobo staat of is dat weer een ander?quote:Op vrijdag 22 april 2011 22:34 schreef BrandX het volgende:
[..]
Ik had een rode (hyundai lantra) maar heb nu een zwitsalbabylotionflessengele
Dit.quote:Op vrijdag 22 april 2011 22:37 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Die helemaal niet betaalbaar zijn en als je ze over een paar jaar 2e hands kan kopen zijn ze vaak verracht door de vorige eigenaar.... Met een merc gebeurt dat niet zo snel. Die dingen rijden nog super als ze 10, 20 of 30 jaar oud zijn.![]()
Paupers als in mensen zonder geld of wat anders?quote:Op vrijdag 22 april 2011 22:40 schreef Flappekz het volgende:
Ik zie inderdaad nooit paupers in een mercedes...
die rijden ook alleen maar in golfjes..quote:Op vrijdag 22 april 2011 22:40 schreef Flappekz het volgende:
Ik zie inderdaad nooit paupers in een mercedes...
Vul zelf maar in... Die dingen worden dus echt wel afgeragdquote:Op vrijdag 22 april 2011 22:41 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Paupers als in mensen zonder geld of wat anders?
Er staan genoeg betaalbare auto's op de AutoRAI die mooier zijn dan die SLK...quote:Op vrijdag 22 april 2011 22:37 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Die helemaal niet betaalbaar zijn en als je ze over een paar jaar 2e hands kan kopen zijn ze vaak verracht door de vorige eigenaar.... Met een merc gebeurt dat niet zo snel. Die dingen rijden nog super als ze 10, 20 of 30 jaar oud zijn.![]()
Zo geniaal die merc's Ik stond een paar jaar terug met een oude aftanse merc voor het verkeerslicht in Rotterdam. Kwam er 1 of ander "snel" stoer ding naast me staan met allemaal maroc's er in. Vol op gassen en stoer doen die gast achter t stuur. Ik reed m er bij t 2e verkeerslicht even flink uit om m te laten zien dat ie niet zo stoer hoeft te doen want als een merc mee wil doen kan dat ook.quote:
smaken verschillen natuurlijkquote:Op vrijdag 22 april 2011 22:44 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Er staan genoeg betaalbare auto's op de AutoRAI die mooier zijn dan die SLK...
dat was mijn hyundai idd.quote:Op vrijdag 22 april 2011 22:39 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Die ook op je fobo staat of is dat weer een ander?

Tuurlijk worden ze afgeragd maar ze blijven soepel en stil rijden.quote:Op vrijdag 22 april 2011 22:43 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Vul zelf maar in... Die dingen worden dus echt wel afgeragd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |