Mwoa 30xquote:Op donderdag 21 april 2011 00:05 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Gek he als ze 30x in 1 seizoen tegen elkaar moeten spelen.....
Ik ken niemand die hattrick speeltquote:Op donderdag 21 april 2011 00:07 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is dat in zijn kring wel zo. Als ik een belachelijk groot bedrag voorbij zie komen wat de speler echt niet waard is meld ik t altijd. Hier is overigens ook wel eens gecheat en ik heb daar ook aan mee gedaan maar dat gaat niet om 4 miljoen.
Ik overdreef t dan ook iets.quote:Op donderdag 21 april 2011 00:09 schreef PeeJie_ het volgende:
[..]
Mwoa 30xafgelopen zaterdag was de 2de keer en dit dan de 3de keer, als je straks ajax - twente 2x achter elkaar heb verwacht iets meer spektakel
Ligt echt aan jou. Zeker zoals je het melde in t vorige topic. Kwam op mij over alsof jou onrecht was aangedaan terwijl je het zelf hebt veroorzaakt.quote:Op donderdag 21 april 2011 00:10 schreef WAHRHEIT het volgende:
[..]
Ik ken niemand die hattrick speeltMisschien ligt het wel aan mij
Nee, ik vind 't meer dan terrecht, heb mazzel dat mn team niet weg is. Alleen mn avatar is een mongoolquote:Op donderdag 21 april 2011 00:12 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ligt echt aan jou. Zeker zoals je het melde in t vorige topic. Kwam op mij over alsof jou onrecht was aangedaan terwijl je het zelf hebt veroorzaakt.
Edit :
Vertel eigenlijk eens wat je gedaan hebt dan? Ben wel benieuwd inm. Pm mag ook als je t hier niet wil posten.
Ontslaan valt juist op slimpiequote:Op donderdag 21 april 2011 00:47 schreef WAHRHEIT het volgende:
[..]
Nee, ik vind 't meer dan terrecht, heb mazzel dat mn team niet weg is. Alleen mn avatar is een mongoolEn 't betreft een paar overdreven bids op oude spelers. Ik dacht slim te zijn en ze te ontslaan, maar GMs kunnen dat ook al zien. Zat al aan de 3500 TSI average in VIII, dus ff slikken
Uhh, ik dacht dus dat GMs dan niet meer de stats konden zien en derhalve geen readjustment meer zouden kunnen maken. Verkeerd gedacht dus. Enfin, een transfer van miljoenen valt altijd op. Je moet maar geluk hebben er mee weg te komen.quote:Op donderdag 21 april 2011 01:18 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ontslaan valt juist op slimpieEerst verkopen voor dik geld en vervolgens ontslaan.
![]()
Ik wil niet lullig overkomen maar hoe dom kan je zijn.
TSI zegt geen hol dus echt stoer vind ik dat niet. Daarnaast heeft mijn team 169.830 aan tsi en speel ik volgend seizoen ook in de VIII.
Daar kickt ie op. Net een volwassen man die naar de speeltuin gaat om te laten zien hoe goed hij wel niet kan schommelenquote:Op donderdag 21 april 2011 02:01 schreef WAHRHEIT het volgende:
[..]
Uhh, ik dacht dus dat GMs dan niet meer de stats konden zien en derhalve geen readjustment meer zouden kunnen maken. Verkeerd gedacht dus. Enfin, een transfer van miljoenen valt altijd op. Je moet maar geluk hebben er mee weg te komen.
Overigens domineer je VIII met 169K aan TSI (als je tenminste niet 50 spelers hebt, lol). Je zit zo weer in VII. In NL komen nieuwe teams standaard in VIII, en die hebben dan net aan 300 gemiddeld aan TSI. Die zijn kansloos tegen je team.
quote:Op donderdag 21 april 2011 05:26 schreef IPeePie het volgende:
[..]
Daar kickt ie op. Net een volwassen man die naar de speeltuin gaat om te laten zien hoe goed hij wel niet kan schommelen
quote:
Misschien heb je daar wel gelijk in maar denk je niet dat managers in je poule of uit de poule van je andere team niet kijken naar een speler die jij hebt gekocht \ verkocht? Als die speler dan voor een groot bedrag is gegaan en vervolgens ontslagen valt dat dus heel erg op.quote:Op donderdag 21 april 2011 02:01 schreef WAHRHEIT het volgende:
[..]
Uhh, ik dacht dus dat GMs dan niet meer de stats konden zien en derhalve geen readjustment meer zouden kunnen maken. Verkeerd gedacht dus. Enfin, een transfer van miljoenen valt altijd op. Je moet maar geluk hebben er mee weg te komen.
Overigens domineer je VIII met 169K aan TSI (als je tenminste niet 50 spelers hebt, lol). Je zit zo weer in VII. In NL komen nieuwe teams standaard in VIII, en die hebben dan net aan 300 gemiddeld aan TSI. Die zijn kansloos tegen je team.
quote:Op donderdag 21 april 2011 05:26 schreef IPeePie het volgende:
[..]
Daar kickt ie op. Net een volwassen man die naar de speeltuin gaat om te laten zien hoe goed hij wel niet kan schommelen
Nee hoor possie, ik snap dat je meerdere keren achter elkaar kampioen wil worden
Das een fijne.quote:Op donderdag 21 april 2011 10:51 schreef Drassss het volgende:
Ik zit alweer klaar voor de bidwar op Aart Prent
Dat is geen ramp. Het is erger dat hij in zijn eerste duel meteen een blessure oploopt... zie ik nu pasquote:Op donderdag 21 april 2011 11:08 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Das een fijne.Al zal t je wel een ts hit opleveren denk ik.
Oh ik dacht dat je dat al wist.quote:Op donderdag 21 april 2011 11:20 schreef Drassss het volgende:
[..]
Dat is geen ramp. Het is erger dat hij in zijn eerste duel meteen een blessure oploopt... zie ik nu pas
Er is zelfs een hele site gewijd aan El Classicoquote:Op donderdag 21 april 2011 00:09 schreef PeeJie_ het volgende:
[..]
Mwoa 30xafgelopen zaterdag was de 2de keer en dit dan de 3de keer, als je straks ajax - twente 2x achter elkaar heb verwacht iets meer spektakel
OMFGquote:Op donderdag 21 april 2011 11:24 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Er is zelfs een hele site gewijd aan El Classico
http://www.barcelonarealmadrid.com/
Zie het net pas, maar het is geen ramp. Schrikt misschien wat bieders afquote:Op donderdag 21 april 2011 11:23 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat je dat al wist.Had t net al gezien maar dacht dat je 1 week geen ramp vond.
Ja idd. Daarnaast is t maar een +1 dus kan ie zo weer spelen.quote:Op donderdag 21 april 2011 11:30 schreef Drassss het volgende:
[..]
Zie het net pas, maar het is geen ramp. Schrikt misschien wat bieders af
Daarom, hij kan nog een volle week "uitzieken"quote:Op donderdag 21 april 2011 11:51 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja idd. Daarnaast is t maar een +1 dus kan ie zo weer spelen.
Dat ging gemakkelijk, 1 ton onder de tv-waardequote:Hoogste bod: 395 000 ¤ door De Gekleurde Prent
Het bieden is geëindigd!
Toch hulp door die blessure denk ik.quote:Op donderdag 21 april 2011 12:01 schreef Drassss het volgende:
[..]
Dat ging gemakkelijk, 1 ton onder de tv-waarde
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |