had 'm nog wel gelezen, dus dubbel is beetje dubbelquote:Op woensdag 20 april 2011 19:17 schreef mr-green het volgende:
*Vorige post wordt niet meer gelezen dus even dubbel*
Heb vanmiddag aardig wat gitaren getest (ben op zoek naar een model voor naast mijn Squier Aff. Strato). Ben erg geïnteresseerd in de volgende twee gitaren.
http://www.promusicstore.nl/content/product-info.php?pid=1877
http://www.feedback.nl/sh(...)own/100005486/104093
Moeilijke keuze... (qua prijs natuurlijk niet)
En hij is terug.quote:Op woensdag 20 april 2011 19:12 schreef wimjongil het volgende:
De OP is verloren gegaan met het verdwijnen van FMM
Dano in de OP, nice!quote:
Ja, ik dacht laat ik eens iets legendarisch fouts erin doen. Hij won het van de Bo Diddley gitaar.quote:
Die DC59 vind ik nog best mooiquote:Op woensdag 20 april 2011 19:30 schreef belsen het volgende:
[..]
Ja, ik dacht laat ik eens iets legendarisch fouts erin doen. Hij won het van de Bo Diddley gitaar.
Ja en dan even vermelden hoe lang je hier al mee post, even bitchen op Braddie, even een pic van een gitaar posten die veel te duur is en... klaar!quote:Op woensdag 20 april 2011 20:04 schreef Metalfreak het volgende:
Mogen we nu dan ook weer gaan zeuren of we in de vaste klanten lijst mogen?
He! Die Gibson heb ik ookquote:Op woensdag 20 april 2011 19:17 schreef mr-green het volgende:
*Vorige post wordt niet meer gelezen dus even dubbel*
Heb vanmiddag aardig wat gitaren getest (ben op zoek naar een model voor naast mijn Squier Aff. Strato). Ben erg geïnteresseerd in de volgende twee gitaren.
http://www.promusicstore.nl/content/product-info.php?pid=1877
http://www.feedback.nl/sh(...)own/100005486/104093
Moeilijke keuze... (qua prijs natuurlijk niet)
Mwa, leuk dingetje hoor. Maar misschien net iets te duur voor wat het is.quote:
Nu met werkende like button!quote:Op woensdag 20 april 2011 23:11 schreef KaMo het volgende:
http://www.chameleoncave.nl/
Morgen werkt mijn e-mailadres ws ook
Ga is snel liken!quote:Op woensdag 20 april 2011 23:23 schreef Braddie het volgende:
Die Crafter speelt echt heerlijk:) hij loopt nog op 1 fret een beetje aan, maar hij klinkt echt heel erg fijn!
Je weet toch dat die beestjes over het algemeen niet in grotten wonen?quote:Op woensdag 20 april 2011 23:11 schreef KaMo het volgende:
http://www.chameleoncave.nl/
Morgen werkt mijn e-mailadres ws ook
Ja, maar ik wel!quote:Op woensdag 20 april 2011 23:25 schreef brother52 het volgende:
[..]
Je weet toch dat die beestjes over het algemeen niet in grotten wonen?
quote:
Legendarische eerste post.quote:Op dinsdag 23 maart 2004 23:12 schreef Big_Boss_Man het volgende:
Zo ene is er volgens mij nog niet, hè?
Lijkt me wel prettig, dan kunnen we gewoon dingen komen melden die geen topic waard zijn enzo.
En voordat iemand anders het doet: een electrische gitarist is er ene op batterijen.
Foo Fighters is altijd goedquote:
Nee?quote:Op donderdag 21 april 2011 09:58 schreef Witchfynder het volgende:
Is bij jullie ook Facebook stuk?.
Vage shit Telecaster Stratocaster Les Paul SGquote:Op donderdag 21 april 2011 10:18 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ik krijg die account error. Om de zoveel maanden heb ik dat.
Het is iig irritant Flying V Explorer Warrior.quote:Op donderdag 21 april 2011 10:31 schreef KaMo het volgende:
[..]
Vage shit Telecaster Stratocaster Les Paul SG
Niks aan te doen Explorer Firebird Mockingbirdquote:Op donderdag 21 april 2011 10:50 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Het is iig irritant Flying V Explorer Warrior.
Geloof het wel, heb het bij mijn Gibson wel gewoon gedaan.quote:Op donderdag 21 april 2011 10:52 schreef Muchachooo het volgende:
Je kan elke (passieve) open humbucker toch gewoon van een kapje voorzien?
Ja.quote:Op donderdag 21 april 2011 10:52 schreef Muchachooo het volgende:
Je kan elke (passieve) open humbucker toch gewoon van een kapje voorzien?
Overkomt de beste Jaguar Jazzmaster ES335quote:Op donderdag 21 april 2011 11:00 schreef KaMo het volgende:
[..]
Niks aan te doen Explorer Firebird Mockingbird
[..]
Geloof het wel, heb het bij mijn Gibson wel gewoon gedaan.
Die foo fighters houden het nog best simpel eigenlijk, zijn geen enorme pedalboardsquote:Op donderdag 21 april 2011 11:20 schreef Muchachooo het volgende:
Kom net dit tegen: link
Toch wel gaaf als je zulke mooie close ups kan vinden van iemands rig...
Vet nummerquote:Op donderdag 21 april 2011 13:04 schreef Muchachooo het volgende:
Damn, wat kan je lekker meeraggen op dit nummer![]()
EDIT: wowhttp://www.computerwebstore.nl/05_artikel.asp?ID=3688
Dat is wel erg nice ja.quote:Op donderdag 21 april 2011 13:54 schreef Muchachooo het volgende:
Ja maar wtf, een 15,6" MacBook Pro met een 2,6GHz i7 voor 1360 euro?
dat kan gewoon niet...
Wow dat is wel belachelijk veelquote:Op donderdag 21 april 2011 14:29 schreef guitarist het volgende:
Even terug komen over de internetsnelheden, ik denk dat ik toch win.
[ afbeelding ]
Ligt eraanquote:Op donderdag 21 april 2011 16:23 schreef Niles-Crane het volgende:
weet iemand hier of het mogelijk is om voor rond de 300 euro een beetje fatsoenlijke zang+gitaar recording shitz te krijgen?
lenenquote:Op donderdag 21 april 2011 16:36 schreef CoiLive het volgende:
Software: Gratis --> Reaper... of iets leuks 'kopen'![]()
Focusrite Saffire USB kopen, en van de rest een condensater mic.quote:Op donderdag 21 april 2011 16:23 schreef Niles-Crane het volgende:
weet iemand hier of het mogelijk is om voor rond de 300 euro een beetje fatsoenlijke zang+gitaar recording shitz te krijgen?
stoer!quote:Op donderdag 21 april 2011 14:29 schreef guitarist het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, filmpjes uploaden schijnen ze wel te doen in het Mediaparkquote:Op donderdag 21 april 2011 15:32 schreef genakt het volgende:
[..]
Wow dat is wel belachelijk veelDan zijn met filmpjes met uploaden binnen paar seconden klaar.
Jep, jouw E-penis is het grootst...quote:Op donderdag 21 april 2011 14:29 schreef guitarist het volgende:
[ afbeelding ]
2 stuks voor 100 euro, doen het prima. Heb je wel YAKAHUMZUKIPAPSLOWSKI, maar goed,,,quote:Op donderdag 21 april 2011 17:32 schreef The_Dean het volgende:
Ik verklaarde mijn chef voor gek toen hij zei dat hij voor 600 euro aan banden had besteld... tot ik nu zelf een zet zomerbanden wil bestellen... beetje merk zit op 150 euro. Keer vier is... juist.
En die gaan dan 2x zo kort mee en je auto rijdt belabbert, maar wel goedkoopquote:Op donderdag 21 april 2011 17:33 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
2 stuks voor 100 euro, doen het prima. Heb je wel YAKAHUMZUKIPAPSLOWSKI, maar goed,,,
lijkt me toch lastig rijden...quote:Op donderdag 21 april 2011 17:33 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
2 stuks voor 100 euro, doen het prima. Heb je wel YAKAHUMZUKIPAPSLOWSKI, maar goed,,,
Doen het prima...quote:Op donderdag 21 april 2011 17:34 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
En die gaan dan 2x zo kort mee en je auto rijdt belabbert, maar wel goedkoop(eventjes)
Valt mee. Heb zonder problemen een jaar [30k] op een set Nankang gereden. Niks geen klachten, en ik rij niet altijd even zuinig.quote:Op donderdag 21 april 2011 17:34 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
En die gaan dan 2x zo kort mee en je auto rijdt belabbert, maar wel goedkoop(eventjes)
Jep via de computer. En dat ik in principe tegelijk zowel gitaar als zang kan opnemen. Dus 2 microfoons + interface? Ik vind het op zich niet zo erg om geld over te houden hoor dus een iets goedkopere interface mag ook wel (als die er zijn in goede kwaliteit!)quote:Op donderdag 21 april 2011 16:36 schreef CoiLive het volgende:
[..]
Ligt eraan
Wil je via de computer?
Software erbij?
Alleen zang + gitaar?
Akoestisch of electrisch?
Om het simpel te houden:
200 euro voor een audio interface (welke voor dat geld maakt niet zo heel erg veel uit)
Shure SM57 voor de gitaar en zang (zowel electrisch als akoestisch).
Software: Gratis --> Reaper... of iets leuks 'kopen'![]()
Waar zijn die te verkrijgen?quote:Op donderdag 21 april 2011 17:01 schreef guitarist het volgende:
[..]
Focusrite Saffire USB kopen, en van de rest een condensater mic.
Ik hoor eerlijk gezegd alleen maar de prrrrrrrrrrrrrrrrrt van de double bassquote:Op donderdag 21 april 2011 18:20 schreef genakt het volgende:
Me snelste nummer tot nu toe
Niet haten op muziek graag comment op gitaar spelen
Beter luisteren je hoort het duidelijk manquote:Op donderdag 21 april 2011 18:23 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Ik hoor eerlijk gezegd alleen maar de prrrrrrrrrrrrrrrrrt van de double bass
You're right lag aan m'n koptelefoon....quote:Op donderdag 21 april 2011 18:23 schreef genakt het volgende:
[..]
Beter luisteren je hoort het duidelijk man
Dat kan snelleeeeeeeer! Je speelt het wel strak, goed gedaanquote:Op donderdag 21 april 2011 18:20 schreef genakt het volgende:
0:50 powerchords![]()
Nou die powerchords op gegeven moment gaan echt niet snellerquote:Op donderdag 21 april 2011 18:37 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Dat kan snelleeeeeeeer! Je speelt het wel strak, goed gedaan.
Klinkt weer goed.quote:
Netjesquote:Op donderdag 21 april 2011 18:20 schreef genakt het volgende:
Hmm wel over nagedacht maar echt actief zoeken niet echt zin in. Heb sowieso al vaak druk en als ik dan in ene band zit heb ik de helft van tijd geen zinquote:Op donderdag 21 april 2011 19:06 schreef brother52 het volgende:
Netjes![]()
Word het niet tijd dat je op zoek gaat naar een bandje?
Ik had destijds onder mijn CRX Toyo Proxes T1-R liggen voor 48 euro per stuk. De velgenboer dacht dat ik een grapje maakte toen ik zei wat ik ervoor betaald had, hij heeft me zijn inkoopprijs laten zien, die lag twee keer zo hoog als wat ik ervoor betaald had. En die banden plakken echt heerlijk aan de weg (nadeel is dat ze wel redelijk snel slijten) Op de een of andere manier wordt Toyo hier in NL als een premiummerk weggezet, terwijl het in Duitsland een van de goedkopere merken is (maar daarom niet slechter).quote:Op donderdag 21 april 2011 17:32 schreef The_Dean het volgende:
Ik verklaarde mijn chef voor gek toen hij zei dat hij voor 600 euro aan banden had besteld... tot ik zonet zelf een zet zomerbanden wou bestellen... beetje merk zit op 150 euro. Keer vier is... juist.
Of gewoon een gitaar kopenquote:Op donderdag 21 april 2011 21:53 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik had volgensmij yoko's onder mijn polo maar die is allang dood
(ohja ik speel btw geen gitaar ik kom hier alleen maar om cynic te stalken hij post hier meer dan in het GPD)
Misschien moet ik maar eens opbokkenen gewoon weer gaan lurken
Ik kan met een gitaar, welke dan ook binnen 15 min iedereen de kamer uit jagen, en daarbij zelf denken dat ik iets heel interesants maakquote:
quote:Op donderdag 21 april 2011 22:29 schreef Cynic het volgende:
Een gitaar kopen is altijd een goed idee. Ik heb ook vast nog wel wat te leen staan ergens
Dat promoveren kan je later altijd nog doen.
Hmmm, dan kun je zo met ons mee doen. Wij doen meestal een poging om de zaal leeg te spelen.quote:Op donderdag 21 april 2011 21:59 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ik kan met een gitaar, welke dan ook binnen 15 min iedereen de kamer uit jagen, en daarbij zelf denken dat ik iets heel interesants maak
Dat is wel heel erg vaag.quote:Maarja dat denk ik altijd mijn laatste creatie : http://wtfmusic.org/#music/52/1332 enmet iets meer 'muzikaliteit'http://wtfmusic.org/#music/52/1305 maarja allemaal geen gitaar dus. (in die laatste zit wel een banjo, maar niet van mijzelf)
Net de Thomann folder binnenquote:Op donderdag 21 april 2011 23:32 schreef Niles-Crane het volgende:
[..]
LogischKijk wel via Thomann of Feedback
hmm ik heb hem nog niet...quote:Op vrijdag 22 april 2011 01:05 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
Net de Thomann folder binnen![]()
Zie wel dingen die dirt cheap zijn
Aantal setjes snaren natuurlijk. Kun je er (bijna) nooit genoeg van hebben...quote:Op vrijdag 22 april 2011 01:33 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
hmm ik heb hem nog niet...
ben stiekem nog steeds op zoek naar iets van 23 euro (of net iets meer) zodat ik geen verzendkosten voor mijn polytune hoef te betalen
Doet me hier aan denkenquote:Op donderdag 21 april 2011 18:20 schreef genakt het volgende:
haha omg ik lag 2:30 minuut dubbel van het lachenquote:Op vrijdag 22 april 2011 10:19 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Doet me hier aan denken
Maar wel strak gespeeld
Iniquityquote:Op vrijdag 22 april 2011 11:26 schreef Bosbeetle het volgende:
En dat doet mij hier aan denken : http://www.didimon.nl/Humor/Flash/Growl.htm
Volgens mij zijn dat gewoon stelschroeven, die heb ik ook op al mijn gitaren. Dan kun je de snaren geheel zuiver krijgen, zonder dat je de nek hoeft op te spannen.quote:Op vrijdag 22 april 2011 11:55 schreef Muchachooo het volgende:
Iemand die weet waarom je een brug zou willen waarbij je de ruimte tussen de snaren af kan stellen? http://www.thomann.de/nl/schaller_stmc_steg.htm
meest verkochte brug bij thomann...
ja je kan met elke brug de lengte van de snaren (intonatie) instellen, maar met deze kan je de snaren dichter bij elkaar of juist verder van elkaar af krijgen...quote:Op vrijdag 22 april 2011 11:57 schreef belsen het volgende:
[..]
Volgens mij zijn dat gewoon stelschroeven, die heb ik ook op al mijn gitaren. Dan kun je de snaren geheel zuiver krijgen, zonder dat je de nek hoeft op te spannen.
Ja dat was een leuke docu, wel grappig om te zien dat dave grohl het er vaak moelijk mee heeft als hij mensen weggestuurd heeft maar toch wel steeds kiest voor kwaliteit binnen zn bandquote:Op vrijdag 22 april 2011 11:36 schreef mr-green het volgende:
Gisteren de Docu van Foo Fighters gezien op Canvas. Eindelijk weer eens een kwaliteits docu van een band
Kleine/grote handen enzo. Nu moet je aan een standaard wennen, maar als je ze zelf iets verder uit elkaar kan zetten kan je misschien wel ineens veel beter/lekkerder spelen...quote:Op vrijdag 22 april 2011 11:59 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
ja je kan met elke brug de lengte van de snaren (intonatie) instellen, maar met deze kan je de snaren dichter bij elkaar of juist verder van elkaar af krijgen...
quote:Op vrijdag 22 april 2011 09:44 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
Hmmz, bassist stopt met de band...!
Een zwarte suzuki swiftquote:Op vrijdag 22 april 2011 13:39 schreef Iemand91 het volgende:
Hmm, jammer dat het niet echt werkt om met z'n drieën te gaan; anders was ik gisteren even meegegaan met m'n broer naar filmopnames van Majesteit (film over Beatrix). Een auto van hem wordt gebruikt in een scène. Leek me toch wel gaaf om een keer te zien.
@ hierboven, niet mijn smaak maar ziet er toch wel tof uit!![]()
Ben halverwege toch maar afgehaakt omdat ik anders vanmorgen niet wakker kon worden...quote:Op vrijdag 22 april 2011 11:36 schreef mr-green het volgende:
Gisteren de Docu van Foo Fighters gezien op Canvas. Eindelijk weer eens een kwaliteits docu van een band
quote:
En, hoe is die?quote:Op vrijdag 22 april 2011 15:33 schreef Muchachooo het volgende:
Voor die 5 euro verschil had ik geen zin om allemaal dingen te moeten bestellen, dus ben maar ff naar de feedback gefietst
[ afbeelding ]
Dankquote:
werkt perfect!quote:Op vrijdag 22 april 2011 15:50 schreef KaMo het volgende:
[..]
En, hoe is die?
[..]
DankBest wel lang met het bewerken bezig geweest
Inderdaad! Alleen jammer dat je alleen maar gitaren ziet en niets van een gitaar hoortquote:
Ja, dat zou ook mijn enige kritiekpuntje zijn, je maakt een promo voor een bandje, maar je hoort ze nietquote:Op vrijdag 22 april 2011 16:17 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Inderdaad! Alleen jammer dat je alleen maar gitaren ziet en niets van een gitaar hoort
quote:Op vrijdag 22 april 2011 18:03 schreef CoiLive het volgende:
Ik heb het idee dat mijn main gitaar (simpel MIN Fender Stratje) een beetje naar de kloten is...![]()
De intonatie zit er namelijk zo ver naast dat ik hem niet meer goed krijg. De harmonische noten zijn hetzelfde als de los aangeslagen snaren (dus de vinger boven de 12e fret net op de snaar houden... dat weten jullie natuurlijk wel) behalve bij de hoge e snaar (de onderste dus), want daar moet ik mijn vinger rechts naast de 12 fret houden.
Als ik daarna de snaar indruk op de 12e fret zit de toon er aardig wat centen naast, namelijk:
E + 9
A + 8
D + 9
G - 3
B - 13
E - 41 (!!!)
Help? Wil hem graag weer in orde hebben, want ik heb er veel leuke optredens mee gehad. Als mensen het hier niet weten dan breng ik hem wel even naar de muziekzaak (dat is helaas altijd een beetje prijzig).
quote:Op vrijdag 22 april 2011 18:19 schreef Cynic het volgende:
Is het niet te verhelpen door de zadeltjes te verzetten?
Daar ben ik dus al lang mee aan het pielen geweest, maar ik krijg het maar niet goed. Misschien morgen toch maar even langs de muziekzaak... kan ik meteen even kijken voor een nieuwe stratquote:Op vrijdag 22 april 2011 18:21 schreef genakt het volgende:
[..]
Ik heb ermee gefaald iedegevalMaa rmisschien ben jij wat handiger
Uit de winkel komen ze 9 van de 10 keer ook niet afgesteld he ?quote:Op vrijdag 22 april 2011 18:28 schreef CoiLive het volgende:
[..]
[..]
Daar ben ik dus al lang mee aan het pielen geweest, maar ik krijg het maar niet goed. Misschien morgen toch maar even langs de muziekzaak... kan ik meteen even kijken voor een nieuwe strat
Dat heeft hier niks mee te makenWilde al langer een nieuwe erbij hebben. Eentje die iets meer clean is
Denk dat ik ook twee mooie humbuckers in de strat zet die ik nu heb
Weet ik, maar dan laat ik dat meteen even doenquote:Op vrijdag 22 april 2011 18:29 schreef genakt het volgende:
[..]
Uit de winkel komen ze 9 van de 10 keer ook niet afgesteld he ?
Goed plan, al ideeen welke ongeveer ?quote:Op vrijdag 22 april 2011 18:32 schreef CoiLive het volgende:
[..]
Weet ik, maar dan laat ik dat meteen even doen
Absoluut geen idee. Eerst maar eens een zooi uitproberen en kijken welke bevalt. Blijf de John Mayer strat (3tsb/rw) erg mooi vinden, maar die is iets te duur. Misschien haal ik wel een mooie tweede hands Amerikaanse. Lekker kijken en aan een aantal gitaren likkenquote:Op vrijdag 22 april 2011 18:33 schreef genakt het volgende:
[..]
Goed plan, al ideeen welke ongeveer ?
2 maanden geleden stond hij hier te koopquote:Op vrijdag 22 april 2011 18:37 schreef CoiLive het volgende:
[..]
Absoluut geen idee. Eerst maar eens een zooi uitproberen en kijken welke bevalt. Blijf de John Mayer strat (3tsb/rw) erg mooi vinden, maar die is iets te duur. Misschien haal ik wel een mooie tweede hands Amerikaanse. Lekker kijken en aan een aantal gitaren likken
Dank je! Stap gelijk even in mijn tijdmachine!quote:Op vrijdag 22 april 2011 18:38 schreef genakt het volgende:
[..]
2 maanden geleden stond hij hier te koopvan onze grote vriend menno
quote:Op vrijdag 22 april 2011 18:39 schreef CoiLive het volgende:
[..]
Dank je! Stap gelijk even in mijn tijdmachine!
Keus genoeg aan strats...quote:Op vrijdag 22 april 2011 18:37 schreef CoiLive het volgende:
[..]
Absoluut geen idee. Eerst maar eens een zooi uitproberen en kijken welke bevalt. Blijf de John Mayer strat (3tsb/rw) erg mooi vinden, maar die is iets te duur. Misschien haal ik wel een mooie tweede hands Amerikaanse. Lekker kijken en aan een aantal gitaren likken
Dat vind ik altijd zo mooi (en een beetje overweldigend) in de winkelsquote:
zeg dat! zag het wel beetje aankomen maar hij kon niet meer gemotiveerd worden, helaas... nu gaan we verder zonder bassist, kijken hoe dat lukt..! ben wel benieuwd, best wat toffe bands zijn er die geen bassist hebben! (live althans)quote:
Nu heb ik ook strat-gas, fijn...quote:
quote:Op zaterdag 23 april 2011 00:17 schreef Cynic het volgende:
Vandaag even gauw de gitaarlijntjes ingespeeld op de drums die ik had geprogrammeerd. Binnenkort maar eens goed doen. Er moeten denk ik nog 1 of 2 solo's op en ik twijfel nog of ik op het eind een snelle riff wil laten terugkomen of dat het nu wel klaar is. 3,5 minuut is lang zat voor een liedje toch?
http://www.speedyshare.com/files/28102073/ktk.mp3
Klinkt erg erg lekker!quote:Op zaterdag 23 april 2011 00:17 schreef Cynic het volgende:
Vandaag even gauw de gitaarlijntjes ingespeeld op de drums die ik had geprogrammeerd. Binnenkort maar eens goed doen. Er moeten denk ik nog 1 of 2 solo's op en ik twijfel nog of ik op het eind een snelle riff wil laten terugkomen of dat het nu wel klaar is. 3,5 minuut is lang zat voor een liedje toch?
Mayer zelf heeft speciaal gewonden 'Big Dipper' pups. Volgens mij kom je met Texas Specials ook een heel eindquote:Op vrijdag 22 april 2011 19:38 schreef CoiLive het volgende:
[..]
Dat vind ik altijd zo mooi (en een beetje overweldigend) in de winkels![]()
Het soort geluid wat ik zoek is:
Denk dat ik met mijn Eleven Rack de soort Amp wel kan nabootsen, dus het gaat meer in de pickups zitten en de sustain van de gitaar.
Cubase, de drumgeluiden zaten daar ook standaard in. Gitaar is gewoon met een POD 2.0 opgenomen, gauw even een geluidje gezocht. Ik ben normaal niet zo heel content met dat ding, maar voor gauw even wat opnemen werkt het wel.quote:Op zaterdag 23 april 2011 01:01 schreef CoiLive het volgende:
[..]
Klinkt erg erg lekker!![]()
Waarmee opgenomen?
Klinkt niet verkeerd cynicquote:Op zaterdag 23 april 2011 00:17 schreef Cynic het volgende:
Geen idee, ik niet in ieder geval, ik kan dit echt niet spelen en zingen tegelijkquote:Op zaterdag 23 april 2011 00:26 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]en een liedje hoort onder de 3 min te zijn anders mag je niet mee doen met het song festival
Ik vind het wel erg lekker klinken iigwie gaat er eigenlijk zingen ?
Dat gitaarspelen bij IKC komt wel goed!quote:Op zaterdag 23 april 2011 00:17 schreef Cynic het volgende:
quote:
Inderdaad. Zijn ook wat andere bedrijfjes die ze na hebben willen maken (Klein s-5 en jazzy cats), maar ik weet eigenlijk nooit of dat nou wat is of niet.quote:Op zaterdag 23 april 2011 02:58 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
Mayer zelf heeft speciaal gewonden 'Big Dipper' pups. Volgens mij kom je met Texas Specials ook een heel eind
Iets verkeerds gegeten ofzo sushiquote:
Voor TW?quote:Op zaterdag 23 april 2011 13:25 schreef Cynic het volgende:
Vanochtend het laatste stuk gitaar opgenomen!
Dus als het een beetje meezit voorlopig niet meer naar de studio.
Dan ga je toch gewoon naar een muziekwinkel?quote:Op zaterdag 23 april 2011 14:06 schreef Muchachooo het volgende:
Gibson site is al 4 dagen offline
Ik wil gitaren kijken
Mwoah vind het opzich wel goed voor jochies van die leeftijd.quote:Op zaterdag 23 april 2011 11:25 schreef guitarist het volgende:
Even terugkomen op de TT; deze demo heb ik vorige week opgenomen. Jochies van 14/15
http://www.streetspiritmeppel.nl/index.php/muziek
quote:
Geen idee..quote:Op zaterdag 23 april 2011 14:10 schreef Aresdreams het volgende:
hoe lang mogen we nog op de release wachten?
Waarom zou je een gt 10 voor een kutversterker zettenquote:Op zaterdag 23 april 2011 16:20 schreef Braddie het volgende:
pfffff, Vox DA5 overleed gisteravond, nja.. overleed, het ringetje van de input is weg dus die is niet meer te gebruiken..
Moet het nu even met een Line 6 doen, en dat vind ik ondingen... maarja, het is niet anders, misschien toch maar kijken voor een Boss GT-10 eventueel en dan een simpele huis tuin en keuken versterker(M-Cube of zo)
Monitoren ? Kan je ze net zo goed direct aansluiten zonder versterker ertussenquote:Op zaterdag 23 april 2011 17:27 schreef Braddie het volgende:
Waarom zou ik dat doen?.... nja, het gaat me meer om het geluid uit het apparaat, ik koppel hem waarschijnlijk door naar mijn B&W boxen.
ringetje ligt vast ergens in de buurt, en is anders bij de lokale schroevenboer te kopen! scheelt je zak met duiten en een amp waar je niks meer mee kuntquote:Op zaterdag 23 april 2011 16:20 schreef Braddie het volgende:
pfffff, Vox DA5 overleed gisteravond, nja.. overleed, het ringetje van de input is weg dus die is niet meer te gebruiken..
Moet het nu even met een Line 6 doen, en dat vind ik ondingen... maarja, het is niet anders, misschien toch maar kijken voor een Boss GT-10 eventueel en dan een simpele huis tuin en keuken versterker(M-Cube of zo)
Hij was niet meer te gebruiken zij hij maar zoiets is inderdaad vast heel makkelijk te maken.quote:Op zaterdag 23 april 2011 18:40 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
[..]
ringetje ligt vast ergens in de buurt, en is anders bij de lokale schroevenboer te kopen! scheelt je zak met duiten en een amp waar je niks meer mee kunt
Dan vooral de solo neem ik aan? De rest van het nummer stelt niet zo gek veel voor toch?quote:Op zaterdag 23 april 2011 19:22 schreef BlaBlaBlatter het volgende:
Ikzelf ben net begonnen en ben bezig met oefenen van Final Countdown (2 kleine maandjes bezig gok ik?)
stonesquote:Op zaterdag 23 april 2011 19:40 schreef BlaBlaBlatter het volgende:
Solo idd,ook painted black aan het spelen
Dat liedje komt er nog aan. Nog even wat extra dingen opnemen. Hja, voor hun leeftijd doen ze het best goed stiekem. (en zelf ben ook ook nog best trots op het eindresultaat!!)quote:Op zaterdag 23 april 2011 14:32 schreef boelsjit het volgende:
[..]
Mwoah vind het opzich wel goed voor jochies van die leeftijd.
Ik vind deze wel nice
Ik sta nu in de melkweg.quote:
Succes, die is aardig pittig!quote:Op zaterdag 23 april 2011 19:40 schreef BlaBlaBlatter het volgende:
Solo idd,ook painted black aan het spelen
De versie van Grip Inc is ook best leuk.quote:
Er zijn wel meer leuke covers vanquote:Op zaterdag 23 april 2011 20:21 schreef Cynic het volgende:
[..]
De versie van Grip Inc is ook best leuk.
Maar dan moet je wel Dave Lombardo als drummer hebben eigenlijk.
balen zeg! verkeerde houding tijdens het spelen ofzo?quote:Op zaterdag 23 april 2011 19:50 schreef Gitaarmat het volgende:
Blijf lasthouden van m'n polsen.![]()
Volgende week naar de dokter, doet zeer tijdens en na het gitaarspelen. Bij optredens is het nog het ergst.
Een deel van jullie heeft gelijkquote:Op zaterdag 23 april 2011 11:37 schreef Witchfynder het volgende:
Dean, een aantal van ons willen waarschijnlijk naar Dokk'em Open Air.
Dat is wel vetquote:Op zaterdag 23 april 2011 14:23 schreef KaMo het volgende:
Gister hele toffe gig gehad, helaas niet gewonnen.
Maar wat we wel hebben gewonnen: Een masterclass van fucking Triggerfinger!!![]()
HAKKKUUHHHquote:
quote:
Nightmare!!!quote:
+1quote:Op zondag 24 april 2011 02:50 schreef Iemand91 het volgende:
Zullen vast velen niet met mij eens zijn maar dit geluid vind ik nog het lekkerst wat een gitaar/versterker etc. kan produceren.
Heel erg gaaf!quote:Op zondag 24 april 2011 11:23 schreef Witchfynder het volgende:
Dit is best apart. Ik vind het net een soort psychobilly, maar zonder de rest van de instrumenten.
Respect voor die zanger ookquote:Op zondag 24 april 2011 11:23 schreef Witchfynder het volgende:
Dit is best apart. Ik vind het net een soort psychobilly, maar zonder de rest van de instrumenten.
Wat schijt irritantquote:Op zondag 24 april 2011 11:23 schreef Witchfynder het volgende:
Op de laatste 3 platen van de melvins kun je het goed horen en het voegt echt wat toequote:
Dat hangt van de drummers af natuurlijk. Een paar jaar geleden heb ik Bright Eyes gezien met 2 drummers maar dat was er duidelijk eentje te veel.quote:Op zondag 24 april 2011 13:20 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Op de laatste 3 platen van de melvins kun je het goed horen en het voegt echt wat toe
dale van de melvins drumt sowieso een beetje maf (net of hij noten laat vallen) maar wel erg goed. En die andere drummer kan het goed meedoen.quote:Op zondag 24 april 2011 13:22 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dat hangt van de drummers af natuurlijk. Een paar jaar geleden heb ik Bright Eyes gezien met 2 drummers maar dat was er duidelijk eentje te veel.
Deze band zag ik ook in de uitzending van Jools Holland. Echt supergaaf:quote:Op zondag 24 april 2011 12:17 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Respect voor die zanger ookik vraag me wel af of dit een heel album leuk is.
Die zag ik er ook bij staan ja, erg goedquote:Op zondag 24 april 2011 13:55 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Deze band zag ik ook in de uitzending van Jools Holland. Echt supergaaf:![]()
.
Madball is altijd goedquote:Op zondag 24 april 2011 14:06 schreef Dribbel_ het volgende:
Gister Groezrock was zo vet
Madball was echt belachelijk strak zo veten Comeback Kid geniaal als altijd
Madball gezien op Dynamo Outdoor dit jaar, inderdaad super!quote:Op zondag 24 april 2011 14:06 schreef Dribbel_ het volgende:
Gister Groezrock was zo vet
Madball was echt belachelijk strak zo veten Comeback Kid geniaal als altijd
ik hoop voor hem dat het nightmare is want kane is wel heel gayquote:Op zondag 24 april 2011 06:05 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Nightmare!!!![]()
Of toch Kane?![]()
Hoe kan dat nou op dezelfde dag zijn in Ahoy?![]()
Kane duurde tot 23:00 en Nightmare begon om 22:00..
Verwarrend! Ik ga slapen! truste!
Nightmare niet dan?quote:Op zondag 24 april 2011 14:56 schreef genakt het volgende:
[..]
ik hoop voor hem dat het nightmare is want kane is wel heel gay
Minderquote:
Zit volgens mij wel heel dicht bij elkaar.quote:
Dan moet je naar de efteling gaan en even een paar rondjes in carnaval festival maken. Dan ben je er zo van af.quote:Op zondag 24 april 2011 15:25 schreef Witchfynder het volgende:
Deze tune zit al weken elke dag in mijn hoofd! Aarrghh!![]()
.
Alleen er al aan denken zit het al in je hoofd rot eftelingquote:Op zondag 24 april 2011 15:28 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dan moet je naar de efteling gaan en even een paar rondjes in carnaval festival maken. Dan ben je er zo van af.
Falkenbach > efteling.quote:Op zondag 24 april 2011 15:28 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dan moet je naar de efteling gaan en even een paar rondjes in carnaval festival maken. Dan ben je er zo van af.
Ik snap 'm nietquote:Op zondag 24 april 2011 17:20 schreef Witchfynder het volgende:
Afgelopen week was ik met het hoofd van mijn business unit ("baas van mijn baas") bij een klant. Ik weet van hem dat hij comicliefhebber is.
Op een moment trok ik schijnbaar een raar gezicht, zegt die vrouw van de klant "ja niet zo kijken. Ik zie al zo van die elfenoortjes bij je...". Die kerel en ik zeiden in koor direct "NEE! GEEN ELFJES!" haha. Was wel grappig, midden in zo'n serieus gesprek.
Aaipop toch?quote:
Klinkhamer heb ik ooit gezien in het voorprogramma van Rancid, toen zaten ze alleen maar te zeiken dat Epitaph I Against I nog tussen hun en Rancid ingezet had. Toen droeg daarna, als klap op vuurpijl Rancid ook nog een nummer op aan I Against I.quote:Op zondag 24 april 2011 20:59 schreef brother52 het volgende:
[..]
Aaipop toch?
Dan zouden jullie eigenlijk deze moeten coveren.
quote:Op zondag 24 april 2011 20:59 schreef brother52 het volgende:
[..]
Aaipop toch?
Niet die van Thomann, maar over het algemeen doen ze het goed. Alleen niet zo heel goed op veel electrische instrumenten. Voor akoestisch is het beter dan die met mic, want minder storing.quote:Op zondag 24 april 2011 21:54 schreef TeleluvR het volgende:
Iemand ervaring met deze dingen? Werken ze een beetje?
[ afbeelding ]
Aaipop jaquote:Op zondag 24 april 2011 20:59 schreef brother52 het volgende:
[..]
Aaipop toch?
Ja is echt ideaalquote:Op zondag 24 april 2011 23:35 schreef The_Dean het volgende:
Bevalt die wat? Lijkt mij ideaal namelijk.
Heb nu dat gewone ding voor mij pedalen liggen. Werkt ook, maar straks met een pedalenkoffer is dat makkelijker natuurlijk.quote:Op zondag 24 april 2011 23:36 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja is echt ideaalmerk echt geen signaal verlies. Maar die ik heb is niet meer te krijgen maar er zijn wel opvolgers van
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar doet dat eigenlijk nauwelijks nog.
quote:Op maandag 25 april 2011 01:02 schreef Muchachooo het volgende:
Hmm heb ik 200 euro over voor een nieuwe LC Comet?Er staat nu weer een batch te koop bij daanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
http://www.daanveilingen.nl/Items.aspx
[quote][img]http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/1s.gif[/img] Op zondag 16 januari 2011 18:23 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Soort mix tussen Hawkwind, Immortal en een Nespresso reclame.[/quote]
quote:Op maandag 25 april 2011 11:24 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
Er staat nu weer een batch te koop bij daan![]()
oh thanks, had ik nog niet gezienquote:Op maandag 25 april 2011 11:24 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
Er staat nu weer een batch te koop bij daan![]()
quote:Op maandag 25 april 2011 01:02 schreef Muchachooo het volgende:
Hmm heb ik 200 euro over voor een nieuwe LC Comet?Zijn dat leuke dingen dan ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteel²

Vi Veri Veniversum Vivus Vici
Vroeg ik me ook af. Zijn de gitaren van LC goed of zijn ze beter te gebruiken als brandhout?quote:
OMdat mensen dat ingesteld hebben om er vrij zeker van te zijn dat ze dat lot in handen krijgenquote:Op maandag 25 april 2011 16:41 schreef BoerBert het volgende:
Waarom wordt ik elke keer overboden door zo'n Autobod?
nvm. Kutsysteem
Ja ik zag het. Kan nu wel heel veel gaan bieden (om hun te naaien), maar ik ben bang dat het dat ineens uitgaat ofzoquote:Op maandag 25 april 2011 16:48 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
OMdat mensen dat ingesteld hebben om er vrij zeker van te zijn dat ze dat lot in handen krijgen
kan, is gewoon een max bod ingesteld, welke via autobod steeds hoger wordt, en als die overschreden wordt door jou, dan heb jij pech iddquote:Op maandag 25 april 2011 18:11 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Ja ik zag het. Kan nu wel heel veel gaan bieden (om hun te naaien), maar ik ben bang dat het dat ineens uitgaat ofzo
Speel een fout 2 keer en het is een alternatieve versie van het nummerquote:
NICEquote:Op maandag 25 april 2011 20:22 schreef genakt het volgende:
WOW KIJK DIT!!!!
http://www.facebook.com/MiseryIndex
Ze hebben gewoon me filmpje gepost
Toffe band dan.quote:Op maandag 25 april 2011 20:22 schreef genakt het volgende:
WOW KIJK DIT!!!!
Heb wel eens met ze gepraat zijn hele vette gasten en terwijl het echt een hele bekende band isquote:
Kijk dat is nou tofquote:Op maandag 25 april 2011 20:22 schreef genakt het volgende:
WOW KIJK DIT!!!!
Haha tofquote:Op maandag 25 april 2011 20:22 schreef genakt het volgende:
WOW KIJK DIT!!!!
Ik zie geen filmpje?quote:Op maandag 25 april 2011 16:36 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
Zal zo eens wat laten horen (Als ik het een beetje fris op youtube kan krijgen)![]()
De LC telecaster met een DIY FUZZ en VTM en Roland Micro Cube.
* Let niet op het gitaarspel en de opname![]()
supergaafquote:Op maandag 25 april 2011 20:22 schreef genakt het volgende:
WOW KIJK DIT!!!!
OP de foto klikkenquote:
quote:Op maandag 25 april 2011 22:51 schreef The_Dean het volgende:
Wat een gig
Nog aangesproken door een Fok!ker, maar geen idee wie
Dat zie je helaas wel vaker op kleinere festivals.quote:Op maandag 25 april 2011 23:11 schreef The_Dean het volgende:
Jammer dat het geluid in de tent zo achterlijk was. Niet direct hard als in volume, maar echt achterlijk hard. Zat totaal geen finesse in, en belabberd ge-EQ'd. Drums overheersten alles, snare als een putdeksel, zang was wel te horen [vaak zelfs te hard] maar niet te verstaan.
Jammer, want op het podium klonk het super.
Rare was dat het bij elke band zo was, in beide tenten. Weet niet waar dat geluidsbedrijf mee bezig was, maar het was om te huilen.
Niet zeiken...quote:Op maandag 25 april 2011 23:35 schreef The_Dean het volgende:
Heb het wel eens meegemaakt. Dit was echt bagger. Maar verder wel erg gezellig. Veel bier
quote:Op maandag 25 april 2011 20:03 schreef Cynic het volgende:
Okay, filmpje is gelukt.
Toch maar geen solo's, wel een ander lijntje voor de brug, of wat daarvoor moet doorgaan.
Nu ook zonder fout in het beginstuk!
jammer van de slechte kwaliteit van de opname..! heb nu in de oefenruimte ook enorm vet geluid, heb een suboctave fuzz in de effecten loop zitten van me amp, waardoor ik een soort orgel-achtig geluid krijg, heel dik en vet geluidquote:
zijn wel leuke gitaren voor het geld, ik heb er ooit ook een gehad, vond alleen de hals erg dun..! vroeger waren ze nieuw trouwens maar 170 euroquote:Op maandag 25 april 2011 15:22 schreef GuitarJJ het volgende:
[..]
Vroeg ik me ook af. Zijn de gitaren van LC goed of zijn ze beter te gebruiken als brandhout?
Er staan namelijk een aantal toffe gitaren bij en toevallig ook nog in A'doorn!
hoe is het met zoiets als je net buiten het bereik loopt? (of hoever is het bereik uberhaupt), is dan pats boem alles weg of gewoon signaal zachterquote:Op zondag 24 april 2011 23:45 schreef Dribbel_ het volgende:
http://muziek.marktplaats(...)3D%3D&fta_ind=3&fs=1
Die heb ikdie is dat geld zeker waar. Nieuw is het allemaal veel duurder. Als je het geld heb zou ik een gooi naar deze doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |