Dat gitaarspelen bij IKC komt wel goed!quote:Op zaterdag 23 april 2011 00:17 schreef Cynic het volgende:
Vandaag even gauw de gitaarlijntjes ingespeeld op de drums die ik had geprogrammeerd. Binnenkort maar eens goed doen. Er moeten denk ik nog 1 of 2 solo's op en ik twijfel nog of ik op het eind een snelle riff wil laten terugkomen of dat het nu wel klaar is. 3,5 minuut is lang zat voor een liedje toch?
http://www.speedyshare.com/files/28102073/ktk.mp3
quote:
Inderdaad. Zijn ook wat andere bedrijfjes die ze na hebben willen maken (Klein s-5 en jazzy cats), maar ik weet eigenlijk nooit of dat nou wat is of niet.quote:Op zaterdag 23 april 2011 02:58 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
Mayer zelf heeft speciaal gewonden 'Big Dipper' pups. Volgens mij kom je met Texas Specials ook een heel eind
Iets verkeerds gegeten ofzo sushiquote:
Voor TW?quote:Op zaterdag 23 april 2011 13:25 schreef Cynic het volgende:
Vanochtend het laatste stuk gitaar opgenomen!
Dus als het een beetje meezit voorlopig niet meer naar de studio.
Dan ga je toch gewoon naar een muziekwinkel?quote:Op zaterdag 23 april 2011 14:06 schreef Muchachooo het volgende:
Gibson site is al 4 dagen offline
Ik wil gitaren kijken
Mwoah vind het opzich wel goed voor jochies van die leeftijd.quote:Op zaterdag 23 april 2011 11:25 schreef guitarist het volgende:
Even terugkomen op de TT; deze demo heb ik vorige week opgenomen. Jochies van 14/15
http://www.streetspiritmeppel.nl/index.php/muziek
quote:
Geen idee..quote:Op zaterdag 23 april 2011 14:10 schreef Aresdreams het volgende:
hoe lang mogen we nog op de release wachten?
Waarom zou je een gt 10 voor een kutversterker zettenquote:Op zaterdag 23 april 2011 16:20 schreef Braddie het volgende:
pfffff, Vox DA5 overleed gisteravond, nja.. overleed, het ringetje van de input is weg dus die is niet meer te gebruiken..
Moet het nu even met een Line 6 doen, en dat vind ik ondingen... maarja, het is niet anders, misschien toch maar kijken voor een Boss GT-10 eventueel en dan een simpele huis tuin en keuken versterker(M-Cube of zo)
Monitoren ? Kan je ze net zo goed direct aansluiten zonder versterker ertussenquote:Op zaterdag 23 april 2011 17:27 schreef Braddie het volgende:
Waarom zou ik dat doen?.... nja, het gaat me meer om het geluid uit het apparaat, ik koppel hem waarschijnlijk door naar mijn B&W boxen.
ringetje ligt vast ergens in de buurt, en is anders bij de lokale schroevenboer te kopen! scheelt je zak met duiten en een amp waar je niks meer mee kuntquote:Op zaterdag 23 april 2011 16:20 schreef Braddie het volgende:
pfffff, Vox DA5 overleed gisteravond, nja.. overleed, het ringetje van de input is weg dus die is niet meer te gebruiken..
Moet het nu even met een Line 6 doen, en dat vind ik ondingen... maarja, het is niet anders, misschien toch maar kijken voor een Boss GT-10 eventueel en dan een simpele huis tuin en keuken versterker(M-Cube of zo)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |