Ik snap 'm nietquote:Op zondag 24 april 2011 17:20 schreef Witchfynder het volgende:
Afgelopen week was ik met het hoofd van mijn business unit ("baas van mijn baas") bij een klant. Ik weet van hem dat hij comicliefhebber is.
Op een moment trok ik schijnbaar een raar gezicht, zegt die vrouw van de klant "ja niet zo kijken. Ik zie al zo van die elfenoortjes bij je...". Die kerel en ik zeiden in koor direct "NEE! GEEN ELFJES!" haha. Was wel grappig, midden in zo'n serieus gesprek.
Aaipop toch?quote:
Klinkhamer heb ik ooit gezien in het voorprogramma van Rancid, toen zaten ze alleen maar te zeiken dat Epitaph I Against I nog tussen hun en Rancid ingezet had. Toen droeg daarna, als klap op vuurpijl Rancid ook nog een nummer op aan I Against I.quote:Op zondag 24 april 2011 20:59 schreef brother52 het volgende:
[..]
Aaipop toch?
Dan zouden jullie eigenlijk deze moeten coveren.
quote:Op zondag 24 april 2011 20:59 schreef brother52 het volgende:
[..]
Aaipop toch?
Niet die van Thomann, maar over het algemeen doen ze het goed. Alleen niet zo heel goed op veel electrische instrumenten. Voor akoestisch is het beter dan die met mic, want minder storing.quote:Op zondag 24 april 2011 21:54 schreef TeleluvR het volgende:
Iemand ervaring met deze dingen? Werken ze een beetje?
[ afbeelding ]
Aaipop jaquote:Op zondag 24 april 2011 20:59 schreef brother52 het volgende:
[..]
Aaipop toch?
Ja is echt ideaalquote:Op zondag 24 april 2011 23:35 schreef The_Dean het volgende:
Bevalt die wat? Lijkt mij ideaal namelijk.
Heb nu dat gewone ding voor mij pedalen liggen. Werkt ook, maar straks met een pedalenkoffer is dat makkelijker natuurlijk.quote:Op zondag 24 april 2011 23:36 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja is echt ideaalmerk echt geen signaal verlies. Maar die ik heb is niet meer te krijgen maar er zijn wel opvolgers van
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |