had 'm nog wel gelezen, dus dubbel is beetje dubbelquote:Op woensdag 20 april 2011 19:17 schreef mr-green het volgende:
*Vorige post wordt niet meer gelezen dus even dubbel*
Heb vanmiddag aardig wat gitaren getest (ben op zoek naar een model voor naast mijn Squier Aff. Strato). Ben erg geïnteresseerd in de volgende twee gitaren.
http://www.promusicstore.nl/content/product-info.php?pid=1877
http://www.feedback.nl/sh(...)own/100005486/104093
Moeilijke keuze... (qua prijs natuurlijk niet)
En hij is terug.quote:Op woensdag 20 april 2011 19:12 schreef wimjongil het volgende:
De OP is verloren gegaan met het verdwijnen van FMM
Dano in de OP, nice!quote:
Ja, ik dacht laat ik eens iets legendarisch fouts erin doen. Hij won het van de Bo Diddley gitaar.quote:
Die DC59 vind ik nog best mooiquote:Op woensdag 20 april 2011 19:30 schreef belsen het volgende:
[..]
Ja, ik dacht laat ik eens iets legendarisch fouts erin doen. Hij won het van de Bo Diddley gitaar.
Ja en dan even vermelden hoe lang je hier al mee post, even bitchen op Braddie, even een pic van een gitaar posten die veel te duur is en... klaar!quote:Op woensdag 20 april 2011 20:04 schreef Metalfreak het volgende:
Mogen we nu dan ook weer gaan zeuren of we in de vaste klanten lijst mogen?
He! Die Gibson heb ik ookquote:Op woensdag 20 april 2011 19:17 schreef mr-green het volgende:
*Vorige post wordt niet meer gelezen dus even dubbel*
Heb vanmiddag aardig wat gitaren getest (ben op zoek naar een model voor naast mijn Squier Aff. Strato). Ben erg geïnteresseerd in de volgende twee gitaren.
http://www.promusicstore.nl/content/product-info.php?pid=1877
http://www.feedback.nl/sh(...)own/100005486/104093
Moeilijke keuze... (qua prijs natuurlijk niet)
Mwa, leuk dingetje hoor. Maar misschien net iets te duur voor wat het is.quote:
Nu met werkende like button!quote:Op woensdag 20 april 2011 23:11 schreef KaMo het volgende:
http://www.chameleoncave.nl/
Morgen werkt mijn e-mailadres ws ook
Ga is snel liken!quote:Op woensdag 20 april 2011 23:23 schreef Braddie het volgende:
Die Crafter speelt echt heerlijk:) hij loopt nog op 1 fret een beetje aan, maar hij klinkt echt heel erg fijn!
Je weet toch dat die beestjes over het algemeen niet in grotten wonen?quote:Op woensdag 20 april 2011 23:11 schreef KaMo het volgende:
http://www.chameleoncave.nl/
Morgen werkt mijn e-mailadres ws ook
Ja, maar ik wel!quote:Op woensdag 20 april 2011 23:25 schreef brother52 het volgende:
[..]
Je weet toch dat die beestjes over het algemeen niet in grotten wonen?
quote:
Legendarische eerste post.quote:Op dinsdag 23 maart 2004 23:12 schreef Big_Boss_Man het volgende:
Zo ene is er volgens mij nog niet, hè?
Lijkt me wel prettig, dan kunnen we gewoon dingen komen melden die geen topic waard zijn enzo.
En voordat iemand anders het doet: een electrische gitarist is er ene op batterijen.
Foo Fighters is altijd goedquote:
Nee?quote:Op donderdag 21 april 2011 09:58 schreef Witchfynder het volgende:
Is bij jullie ook Facebook stuk?.
Vage shit Telecaster Stratocaster Les Paul SGquote:Op donderdag 21 april 2011 10:18 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ik krijg die account error. Om de zoveel maanden heb ik dat.
Het is iig irritant Flying V Explorer Warrior.quote:Op donderdag 21 april 2011 10:31 schreef KaMo het volgende:
[..]
Vage shit Telecaster Stratocaster Les Paul SG
Niks aan te doen Explorer Firebird Mockingbirdquote:Op donderdag 21 april 2011 10:50 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Het is iig irritant Flying V Explorer Warrior.
Geloof het wel, heb het bij mijn Gibson wel gewoon gedaan.quote:Op donderdag 21 april 2011 10:52 schreef Muchachooo het volgende:
Je kan elke (passieve) open humbucker toch gewoon van een kapje voorzien?
Ja.quote:Op donderdag 21 april 2011 10:52 schreef Muchachooo het volgende:
Je kan elke (passieve) open humbucker toch gewoon van een kapje voorzien?
Overkomt de beste Jaguar Jazzmaster ES335quote:Op donderdag 21 april 2011 11:00 schreef KaMo het volgende:
[..]
Niks aan te doen Explorer Firebird Mockingbird
[..]
Geloof het wel, heb het bij mijn Gibson wel gewoon gedaan.
Die foo fighters houden het nog best simpel eigenlijk, zijn geen enorme pedalboardsquote:Op donderdag 21 april 2011 11:20 schreef Muchachooo het volgende:
Kom net dit tegen: link
Toch wel gaaf als je zulke mooie close ups kan vinden van iemands rig...
Vet nummerquote:Op donderdag 21 april 2011 13:04 schreef Muchachooo het volgende:
Damn, wat kan je lekker meeraggen op dit nummer![]()
EDIT: wowhttp://www.computerwebstore.nl/05_artikel.asp?ID=3688
Dat is wel erg nice ja.quote:Op donderdag 21 april 2011 13:54 schreef Muchachooo het volgende:
Ja maar wtf, een 15,6" MacBook Pro met een 2,6GHz i7 voor 1360 euro?
dat kan gewoon niet...
Wow dat is wel belachelijk veelquote:Op donderdag 21 april 2011 14:29 schreef guitarist het volgende:
Even terug komen over de internetsnelheden, ik denk dat ik toch win.
[ afbeelding ]
Ligt eraanquote:Op donderdag 21 april 2011 16:23 schreef Niles-Crane het volgende:
weet iemand hier of het mogelijk is om voor rond de 300 euro een beetje fatsoenlijke zang+gitaar recording shitz te krijgen?
lenenquote:Op donderdag 21 april 2011 16:36 schreef CoiLive het volgende:
Software: Gratis --> Reaper... of iets leuks 'kopen'![]()
Focusrite Saffire USB kopen, en van de rest een condensater mic.quote:Op donderdag 21 april 2011 16:23 schreef Niles-Crane het volgende:
weet iemand hier of het mogelijk is om voor rond de 300 euro een beetje fatsoenlijke zang+gitaar recording shitz te krijgen?
stoer!quote:Op donderdag 21 april 2011 14:29 schreef guitarist het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, filmpjes uploaden schijnen ze wel te doen in het Mediaparkquote:Op donderdag 21 april 2011 15:32 schreef genakt het volgende:
[..]
Wow dat is wel belachelijk veelDan zijn met filmpjes met uploaden binnen paar seconden klaar.
Jep, jouw E-penis is het grootst...quote:Op donderdag 21 april 2011 14:29 schreef guitarist het volgende:
[ afbeelding ]
2 stuks voor 100 euro, doen het prima. Heb je wel YAKAHUMZUKIPAPSLOWSKI, maar goed,,,quote:Op donderdag 21 april 2011 17:32 schreef The_Dean het volgende:
Ik verklaarde mijn chef voor gek toen hij zei dat hij voor 600 euro aan banden had besteld... tot ik nu zelf een zet zomerbanden wil bestellen... beetje merk zit op 150 euro. Keer vier is... juist.
En die gaan dan 2x zo kort mee en je auto rijdt belabbert, maar wel goedkoopquote:Op donderdag 21 april 2011 17:33 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
2 stuks voor 100 euro, doen het prima. Heb je wel YAKAHUMZUKIPAPSLOWSKI, maar goed,,,
lijkt me toch lastig rijden...quote:Op donderdag 21 april 2011 17:33 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
2 stuks voor 100 euro, doen het prima. Heb je wel YAKAHUMZUKIPAPSLOWSKI, maar goed,,,
Doen het prima...quote:Op donderdag 21 april 2011 17:34 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
En die gaan dan 2x zo kort mee en je auto rijdt belabbert, maar wel goedkoop(eventjes)
Valt mee. Heb zonder problemen een jaar [30k] op een set Nankang gereden. Niks geen klachten, en ik rij niet altijd even zuinig.quote:Op donderdag 21 april 2011 17:34 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
En die gaan dan 2x zo kort mee en je auto rijdt belabbert, maar wel goedkoop(eventjes)
Jep via de computer. En dat ik in principe tegelijk zowel gitaar als zang kan opnemen. Dus 2 microfoons + interface? Ik vind het op zich niet zo erg om geld over te houden hoor dus een iets goedkopere interface mag ook wel (als die er zijn in goede kwaliteit!)quote:Op donderdag 21 april 2011 16:36 schreef CoiLive het volgende:
[..]
Ligt eraan
Wil je via de computer?
Software erbij?
Alleen zang + gitaar?
Akoestisch of electrisch?
Om het simpel te houden:
200 euro voor een audio interface (welke voor dat geld maakt niet zo heel erg veel uit)
Shure SM57 voor de gitaar en zang (zowel electrisch als akoestisch).
Software: Gratis --> Reaper... of iets leuks 'kopen'![]()
Waar zijn die te verkrijgen?quote:Op donderdag 21 april 2011 17:01 schreef guitarist het volgende:
[..]
Focusrite Saffire USB kopen, en van de rest een condensater mic.
Ik hoor eerlijk gezegd alleen maar de prrrrrrrrrrrrrrrrrt van de double bassquote:Op donderdag 21 april 2011 18:20 schreef genakt het volgende:
Me snelste nummer tot nu toe
Niet haten op muziek graag comment op gitaar spelen
Beter luisteren je hoort het duidelijk manquote:Op donderdag 21 april 2011 18:23 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Ik hoor eerlijk gezegd alleen maar de prrrrrrrrrrrrrrrrrt van de double bass
You're right lag aan m'n koptelefoon....quote:Op donderdag 21 april 2011 18:23 schreef genakt het volgende:
[..]
Beter luisteren je hoort het duidelijk man
Dat kan snelleeeeeeeer! Je speelt het wel strak, goed gedaanquote:Op donderdag 21 april 2011 18:20 schreef genakt het volgende:
0:50 powerchords![]()
Nou die powerchords op gegeven moment gaan echt niet snellerquote:Op donderdag 21 april 2011 18:37 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Dat kan snelleeeeeeeer! Je speelt het wel strak, goed gedaan.
Klinkt weer goed.quote:
Netjesquote:Op donderdag 21 april 2011 18:20 schreef genakt het volgende:
Hmm wel over nagedacht maar echt actief zoeken niet echt zin in. Heb sowieso al vaak druk en als ik dan in ene band zit heb ik de helft van tijd geen zinquote:Op donderdag 21 april 2011 19:06 schreef brother52 het volgende:
Netjes![]()
Word het niet tijd dat je op zoek gaat naar een bandje?
Ik had destijds onder mijn CRX Toyo Proxes T1-R liggen voor 48 euro per stuk. De velgenboer dacht dat ik een grapje maakte toen ik zei wat ik ervoor betaald had, hij heeft me zijn inkoopprijs laten zien, die lag twee keer zo hoog als wat ik ervoor betaald had. En die banden plakken echt heerlijk aan de weg (nadeel is dat ze wel redelijk snel slijten) Op de een of andere manier wordt Toyo hier in NL als een premiummerk weggezet, terwijl het in Duitsland een van de goedkopere merken is (maar daarom niet slechter).quote:Op donderdag 21 april 2011 17:32 schreef The_Dean het volgende:
Ik verklaarde mijn chef voor gek toen hij zei dat hij voor 600 euro aan banden had besteld... tot ik zonet zelf een zet zomerbanden wou bestellen... beetje merk zit op 150 euro. Keer vier is... juist.
Of gewoon een gitaar kopenquote:Op donderdag 21 april 2011 21:53 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik had volgensmij yoko's onder mijn polo maar die is allang dood
(ohja ik speel btw geen gitaar ik kom hier alleen maar om cynic te stalken hij post hier meer dan in het GPD)
Misschien moet ik maar eens opbokkenen gewoon weer gaan lurken
Ik kan met een gitaar, welke dan ook binnen 15 min iedereen de kamer uit jagen, en daarbij zelf denken dat ik iets heel interesants maakquote:
quote:Op donderdag 21 april 2011 22:29 schreef Cynic het volgende:
Een gitaar kopen is altijd een goed idee. Ik heb ook vast nog wel wat te leen staan ergens
Dat promoveren kan je later altijd nog doen.
Hmmm, dan kun je zo met ons mee doen. Wij doen meestal een poging om de zaal leeg te spelen.quote:Op donderdag 21 april 2011 21:59 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ik kan met een gitaar, welke dan ook binnen 15 min iedereen de kamer uit jagen, en daarbij zelf denken dat ik iets heel interesants maak
Dat is wel heel erg vaag.quote:Maarja dat denk ik altijd mijn laatste creatie : http://wtfmusic.org/#music/52/1332 enmet iets meer 'muzikaliteit'http://wtfmusic.org/#music/52/1305 maarja allemaal geen gitaar dus. (in die laatste zit wel een banjo, maar niet van mijzelf)
Net de Thomann folder binnenquote:Op donderdag 21 april 2011 23:32 schreef Niles-Crane het volgende:
[..]
LogischKijk wel via Thomann of Feedback
hmm ik heb hem nog niet...quote:Op vrijdag 22 april 2011 01:05 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
Net de Thomann folder binnen![]()
Zie wel dingen die dirt cheap zijn
Aantal setjes snaren natuurlijk. Kun je er (bijna) nooit genoeg van hebben...quote:Op vrijdag 22 april 2011 01:33 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
hmm ik heb hem nog niet...
ben stiekem nog steeds op zoek naar iets van 23 euro (of net iets meer) zodat ik geen verzendkosten voor mijn polytune hoef te betalen
Doet me hier aan denkenquote:Op donderdag 21 april 2011 18:20 schreef genakt het volgende:
haha omg ik lag 2:30 minuut dubbel van het lachenquote:Op vrijdag 22 april 2011 10:19 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Doet me hier aan denken
Maar wel strak gespeeld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |