Misschien ben je vroeger misbruikt door je leraar ofzo? En heb je daardoor een trauma overgehouden...quote:Op woensdag 20 april 2011 19:17 schreef SpaceInvaders het volgende:
Waarom denk ik van iedereen dat ze oud en vies zijn totdat ik hun fobo check
Ssssstttquote:Op woensdag 20 april 2011 19:18 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Misschien ben je vroeger misbruikt door je leraar ofzo? En heb je daardoor een trauma overgehouden...
whaha, tis dat ik te lui ben om een fobo te maken. anders zag je wel dat ik oud en vies benquote:Op woensdag 20 april 2011 19:17 schreef SpaceInvaders het volgende:
Wat denk je zelfquote:
Ouder dan 12?quote:
Denk je dat ik oud en vies ben?quote:Op woensdag 20 april 2011 19:17 schreef SpaceInvaders het volgende:
Het had gekund dat 1987 je postcode was...quote:
Is dit een soort huis waar je binnen kan komen?quote:Op woensdag 20 april 2011 19:20 schreef Beach het volgende:
[..]
Het juiste moment om binnen te komen.
Ik ben man 49 jaar wil jou graag sexen in de hooi .. deeten ??! morgenafond tol oost 20 uur ??! xx Gerardquote:Op woensdag 20 april 2011 19:17 schreef SpaceInvaders het volgende:
Stalkerquote:Op woensdag 20 april 2011 19:20 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Het had gekund dat 1987 je postcode was...
Ik ben 12 wat is sexen?quote:Op woensdag 20 april 2011 19:21 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ik ben man 49 jaar wil jou graag sexen in de hooi .. deeten ??! morgenafond tol oost 20 uur ??! xx Gerard
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |