appeltje is gewoon lievv ja..quote:Op woensdag 20 april 2011 19:13 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Iedereen die denkt in het broekje van Appel te kunnen komen met die smooth-praatjes.
Toen ik nog bij radio onz zat draaide ik die xdquote:
Hoe vaak ga je die nog posten?quote:
quote:
Je hebt een verkeerd beeld van mijquote:Op woensdag 20 april 2011 19:13 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Iedereen die denkt in het broekje van Appel te kunnen komen met die smooth-praatjes.
Wat.quote:Op woensdag 20 april 2011 19:15 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
zit je nou te smooth talken Henkieviess hoor viezzz
En patjen danquote:Op woensdag 20 april 2011 19:15 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Haha, ik had laatst toch afgesproken met een jongen naar utrecht samen gweest enzo en nu vraagt hij of ik over 2 weken weer kan![]()
Wassie de moeite waard?quote:Op woensdag 20 april 2011 19:15 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Haha, ik had laatst toch afgesproken met een jongen naar utrecht samen gweest enzo en nu vraagt hij of ik over 2 weken weer kan![]()
Kan tochquote:Op woensdag 20 april 2011 19:15 schreef Klinkerbotsing het volgende:
ik zeg doenquote:Op woensdag 20 april 2011 19:15 schreef Klinkerbotsing het volgende:
aaarrrrr good evening matey poorrrr the rumquote:
trio'tje met patje toch ?quote:Op woensdag 20 april 2011 19:15 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Zo, je bent maar druk met de jongens. Ik had een ander beeld van je...quote:Op woensdag 20 april 2011 19:15 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Over 2 weken pas??? Geef hem pikstraf dan !!! ZOMG!!quote:Op woensdag 20 april 2011 19:15 schreef Klinkerbotsing het volgende:
AARRRRR youbetcher, where is me grogquote:Op woensdag 20 april 2011 19:16 schreef gianni61 het volgende:
je leeft je wel goed in in je nieuwe rol moet ik zeggen..
Hoi vriend.quote:
En bedankt.quote:Op woensdag 20 april 2011 19:17 schreef SpaceInvaders het volgende:
Waarom denk ik van iedereen dat ze oud en vies zijn totdat ik hun fobo check
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |