If it walks like a chicken....quote:Op zondag 24 april 2011 12:11 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Man, zoveel intolerantie in die paar zinnen wat je schrijft kom je zelden tegen. Helemaal hilarisch is je omgekeerde godwin wat je mij voor de voeten gooit terwijl je gedachtenmaatje Lord_Veterani met met woordjes als fascisten gooit.
Kijk jij dan even het woord 'fascisme' na?quote:Zoek de betekenis van het woord hypocriet eens op en als je toch bezig bent ook het woord gedachtenpolitie.
Zoek hulp jongen want je PVV haat begint ernstige vormen aan te nemen.quote:
Als jij het woord "tolerantie" opzoekt.quote:Kijk jij dan even het woord 'fascisme' na?
Meest pretentieuze post van vandaag, huldequote:Op zondag 24 april 2011 14:21 schreef albymangels het volgende:
Het grappige van wat je zojuist zegt is dat de dialectiek van "tolerantie" juist een symptoom van het herrijzende fascisme is. Het woord duidt in zichzelf al op antagonisme en multiculturalisme (in plaats van universalisme). De moslims zouden zich moeten beroepen op hun rechten, niet op onze bereidheid hen te tolereren.
En natuurlijk is de PVV een fascistische partij. De overeenkomsten qua uiterlijke kenmerken en de liberaal-kapitalistische context waarin de PVV is ontstaan met andere fascistische partijen (niet alleen Mussolini en de NSDAP, maar ook bijvoorbeeld de Zuid-Amerikaanse fascistische regimes, of de Thaise junta, de huidige Indische regering, veel van de zojuist gewipte fascisten in het Midden-Oosten, enzovoorts) zijn zo legio dat dat niet te ontkennen is.
Niet dat iemand zijn posts hier serieus gaat nemen als hij binnenkomt metquote:Op zondag 24 april 2011 19:08 schreef Compatibel het volgende:
[..]
Meest pretentieuze post van vandaag, hulde![]()
Tevens een chronisch gebrek aan onderbouwing. Dat is jammer, want ik denk dat je ergens best een punt hebt.
Zal wel een sociaal-wetenschapper zijn gezien de overdaad aan "moeilijke woorden" en het vaststellen van de conclusie om daarna pas argumenten erbij gaan zoeken.quote:
Nee, linkse roeptoeters niet. Linkse dadendrangers wel. Diverse zelfs.quote:Op zondag 24 april 2011 07:23 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Trouwens, het moet van mijn hart dat ik nog steeds geen linkse roeptoeter ben tegengekomen die belangeloos, met eigen fysieke inzet en uit eigen zak zich heeft ingezet voor de minder bedeelden.
Ervaringsdeskundige?quote:Op zondag 24 april 2011 12:16 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
En omdat jij dat wil moet iedereen dat willen??
Ik vind het best dat een ieder geld kan verdienen maar dan moeten ze er wel wat voor doen. Ik heb een hekel aan mensen die zeggen dat je in Nederland armoede hebt. Dat is er gewoon niet. Ook die mensen die s'avonds naar SBS6 kijken op hun plasmascherm ondanks dat ze niet werken, .. die kennen geen armoede, die kennen luiheid.
Waar slaat dat nu weer op? Haten op sociale wetenschapquote:Op zondag 24 april 2011 19:50 schreef Cerbie het volgende:
Zal wel een sociaal-wetenschapper zijn gezien de overdaad aan "moeilijke woorden" en het vaststellen van de conclusie om daarna pas argumenten erbij gaan zoeken.
Blind ?quote:Op maandag 25 april 2011 01:21 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Ervaringsdeskundige?
Of rechtse roeptoeter?
Nog erger.quote:Op maandag 25 april 2011 08:31 schreef Compatibel het volgende:
[..]
Owh, en ik denk dat het een beginnend filosofie student is.
Streven naar intellectuele ontwikkeling is sowieso voor linkse paupers die de Nederlandse beschaving te grabbel gooien natuurlijk.quote:Op maandag 25 april 2011 11:19 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Blind ?
Of linkse roeptoeter?
[..]
Nog erger.
Volgens jou bestaat armoede niet in Nederland.quote:Op maandag 25 april 2011 11:19 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Blind ?
Of linkse roeptoeter?
[..]
Nog erger.
Liever 1 nutteloos topic dan een nutteloos topic over elke scheet van of over de PVVquote:
Wat versta ik onder armoede. Mensen zonder voedsel en een huis. Daar er heel weinig mensen in Nederland die hier last van hebben hebben ze voor deze mensen huizen opgericht, opvangcentra noemen ze dat. Het leger des heils en nog meer van dat. Die zijn er voor de mensen die het nodig hebben.quote:Op dinsdag 26 april 2011 00:46 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Volgens jou bestaat armoede niet in Nederland.
Wat versta jij dan onder armoede? Wanneer is iemand wèl armoedig volgens jou? In Nederland dan hè, niet in Mali of zo.
Er bestaat ook zoiets als relatieve armoede.quote:Op dinsdag 26 april 2011 09:21 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Wat versta ik onder armoede. Mensen zonder voedsel en een huis. Daar er heel weinig mensen in Nederland die hier last van hebben hebben ze voor deze mensen huizen opgericht, opvangcentra noemen ze dat. Het leger des heils en nog meer van dat. Die zijn er voor de mensen die het nodig hebben.
Dat is als mensen vinden dat ze te weinig hebben??quote:Op dinsdag 26 april 2011 09:52 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Er bestaat ook zoiets als relatieve armoede.
Voor de vrijheid van meningsuiting: De Arondeuslezingquote:Op dinsdag 26 april 2011 01:21 schreef maartena het volgende:
Ik heb alweer een dag of 4 geen Nederlands nieuws gelezen. Heeft de PVV nog wat grappigs gedaan wat ik MOET lezen, of is er niks nieuws....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |