Weer zo'n kreet.quote:Op woensdag 20 april 2011 21:23 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Het is bespottelijk hoe met mensen wordt omgesprongen.
quote:Op woensdag 20 april 2011 21:21 schreef remlof het volgende:
[..]
Friedrichshain is wel mijn favoriet, met die kroegen in kraakpanden met bier voor een euro
Maar in Treptower ben ik nog nooit geweest, ken het niet eens
Ach man, er zijn zat mogelijkheden. Jij baalt gewoon dat je je vak geen kloot aan vindt.quote:Op woensdag 20 april 2011 21:23 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Het zou wel een novum zijn .quote:Op woensdag 20 april 2011 21:23 schreef eriksd het volgende:
[..]
Dat doe je toch ook niet. Je zit continu te klagen en te zeuren over het hoger onderwijs en weet ik het wat. Af en toe een proefballon over aanklagen en dat is het.
Kan, maar dan ben ik 2 jaar verder, en vervolgens moet ik nog 3 of 4 jaar HBO doen. MBO fiks ik binnen 3 jaar. Daarbij is MBO heel makkelijk, daar kan ik snel doorstromen naar een functie die mij leuk lijkt. Met Havo moet ik echt meer mijn best gaan doen.quote:
Valt er te werken met jou? Zeg eens eerlijk.quote:
Een eenhoorn spotten ook.quote:
Hoe is er dan met je omgesprongen en welke opleiding heb je genoten?quote:Op woensdag 20 april 2011 21:23 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ok, laat ik het anders zeggen, als je iets praktisch wil gaan doen moet je mbo doen, als je iets wil gaan doen waarbij je vooral je hersens nodig hebt zou ik havo gaan doen.quote:Op woensdag 20 april 2011 21:24 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Kan, maar dan ben ik 2 jaar verder, en vervolgens moet ik nog 3 of 4 jaar HBO doen. MBO fiks ik binnen 3 jaar. Daarbij is MBO heel makkelijk, daar kan ik snel doorstromen naar een functie die mij leuk lijkt. Met Havo moet ik echt meer mijn best gaan doen.
Klinkt lekker dramatisch maar daar blijft het vervolgens weer bij...quote:Op woensdag 20 april 2011 21:23 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Of MBO-HBO voor de combinatie. Ken best veel mensen die die weg met succes bewandeld hebben.quote:Op woensdag 20 april 2011 21:26 schreef remlof het volgende:
[..]
Ok, laat ik het anders zeggen, als je iets praktisch wil gaan doen moet je mbo doen, als je iets wil gaan doen waarbij je vooral je hersens nodig hebt zou ik havo gaan doen.
Klopt, ze zijn even realistisch.quote:Op woensdag 20 april 2011 21:27 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
[..]
Dat gegeven zou mijn novum niet minder waard maken.
Om het transport in te gaan, en/of eigen ondernemer te worden, heb je niet veel aan havo.quote:Op woensdag 20 april 2011 21:24 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Kan, maar dan ben ik 2 jaar verder, en vervolgens moet ik nog 3 of 4 jaar HBO doen. MBO fiks ik binnen 3 jaar. Daarbij is MBO heel makkelijk, daar kan ik snel doorstromen naar een functie die mij leuk lijkt. Met Havo moet ik echt meer mijn best gaan doen.
Vergeet niet dat phpmystyle volgens zijn fotoboek een 'vrouw op niveau' wil. Dat kom je op het hbo al niet bijster veel tegen, maar op mbo kun je het helemaal schudden.quote:Op woensdag 20 april 2011 21:26 schreef remlof het volgende:
[..]
Ok, laat ik het anders zeggen, als je iets praktisch wil gaan doen moet je mbo doen, als je iets wil gaan doen waarbij je vooral je hersens nodig hebt zou ik havo gaan doen.
Nee dat zei ik niet. Ik zei niet minder.quote:Op woensdag 20 april 2011 21:28 schreef eriksd het volgende:
[..]
Klopt, ze zijn even realistisch.
Maar ga vooral verder klagen in een hoekje.
Aanklagen dat kreng!quote:
Ik vind die man totaal niet boeiend.quote:Op woensdag 20 april 2011 21:31 schreef remlof het volgende:
Ow, onze minister van Defensie Hillen nu op Ned2 in Oog in Oog.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |