jammer van dat witquote:Op woensdag 20 april 2011 09:24 schreef Patje1987 het volgende:
Ik heb sinds eergisteren een witte iPad 2, tof apparaat [ afbeelding ]
Ik heb ook nog een witte iPhone 3gs en het ziet er serieus echt tof uitquote:
Comic books/magazines lezen. De iPad is, in combinatie met GoodReader, echt een heerlijke PDF-lezer. Het scherm van de iPhone is hier veel te klein voor. Verder is de iPad vooral een snellere iPod Touch met een heel groot scherm. De form factor en het formaat van de iPad zijn ook ideaal om je tijd te verdoen met Stumbleupon, of om gewoon op te browsen.quote:Op woensdag 20 april 2011 09:34 schreef -tape- het volgende:
Had ik maar genoeg geld
Maar toch als ik dan in de Mediamarkt met dat ding sta te kloten voelt het zo leeg aan. Dit zal waarschijnlijk komen doordat hij niet van jezelf is en niet je eigen apps hebt toch? Zijn er dingen die je op je Iphone echt nóóit zal doen, maar op de Ipad wel?
zoveel...quote:Op woensdag 20 april 2011 09:34 schreef -tape- het volgende:
Had ik maar genoeg geld
Maar toch als ik dan in de Mediamarkt met dat ding sta te kloten voelt het zo leeg aan. Dit zal waarschijnlijk komen doordat hij niet van jezelf is en niet je eigen apps hebt toch? Zijn er dingen die je op je Iphone echt nóóit zal doen, maar op de Ipad wel?
zelfs met een voorbeeld lukt het bedrijven maar niet om de iPad te begrijpen. DesktopOS herbruiken in tabletvorm=fail. TabletOS maken voor tablet welke af is bij lancering + flinke hoeveelheid apps voor TabletOS = win.quote:Op woensdag 27 april 2011 13:34 schreef Kandijfijn het volgende:
De Ipad van 1994!!!!
Apart eigenlijk dat zoveel bedrijven er al mee bezig waren het probeerden maar constant faalden.
Verkopenquote:Op woensdag 27 april 2011 19:39 schreef Ebbao het volgende:
Ik heb sinds enkele weken ook een iPad, maar ik heb jullie hulp nodig!
Er ontgaat mij namelijk iets; de functionaliteit. Wat moet ik er in godsnaam mee doen wat niet met bijv. Een netbook kan?
Yes dat laatste weet ik maar ik heb hem gekregen dus verkopen is een no go. Wat bedoel je met prive-tv?quote:Op woensdag 27 april 2011 19:47 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Verkopen![]()
Sommige mensen zweren er bij om hem als E-reader, privé-tv, surfen, laatste nieuws (RSS), game-computer etc. etc.
Maar het kan zijn dat het niet aan jou besteed is. Dan verkoop je hem weer Apple-producten houden gelukkig redelijk hun waarde.
Pages bedoel je? Ja hoor. Check ook evt. iA Writer.quote:Op woensdag 27 april 2011 21:20 schreef Temlin het volgende:
Kan iemand mij zeggen of Word op een Ipad een beetje goed werkt?
Ik had een zwarte 16gb, maar er zaten krasjes op, dus die wordt nu "gerepareerd" en over een week krijg ik gewoon een nieuwe als het goed is.quote:
Misschien is ie aan het facetimenquote:Op maandag 2 mei 2011 15:02 schreef Miriampje het volgende:
Net bij het NOS Journaal beelden van mensen die blij zijn met de dood van Osama.Stond achterin iemand met een iPad 2 te filmen. Dat zag er echt belachelijk uit.Wie gaat er nou met zo'n groot ding voor zijn neus gaan staan om een filmpje op te nemen
, koop een camera of doe het desnoods met je telefoon.
Je kunt de app’s ook over een jaar nog gewoon downloaden, gekocht is gekocht.quote:Op zondag 1 mei 2011 02:04 schreef Irving het volgende:
Hmm, maar alvast een iTunes account aangemaakt. Ik heb nog geen iPad, maar kan ik nu gewoon apps kopen die ik voor later wil gebruiken? Er is nu namelijk één gratis (DisplayLink), en wat anderen zijn nu tijdelijk 70% goedkoper ofzo. Als ik m nu op mijn Apple account download, en hij is over een weekje niet meer gratis/goedkoper, kan ik m dan nog wel gewoon zonder kosten installeren aangezien ik hem gedownload had toen hij gratis/goedkoper was, of moet je bij elke installatie opnieuw de prijs betalen?
Kan je trouwens met meerderen op 1 iTunes account? (zodat niet iedereen de apps/gedownloade muziek hoeft te kopen)
Dus als ik inlog op de account van een vriend van mij, die heeft een ipad 2 en ik binnenkort ook, kan ik de apps die hij heeft gedownload ook "gratis" downloaden ? Zo ben je met zijn twee'en eigenlijk de helft kwijt..quote:Op maandag 2 mei 2011 18:17 schreef grindfreakje het volgende:
[..]
Je kunt de app’s ook over een jaar nog gewoon downloaden, gekocht is gekocht.
En ja hoor wij draaien hier ook twee iPhones op 1 account (kan ik lekker de zooi van de vrouw gratis overnemen)
Als hij jouw zijn gegevens geeft is er geen probleem. Je mag je account gewoon op een paar toestellen hebben. Zou wel erg zijn als je voor je iPod /iPhone en iPad een spel drie moet kopen om hem op alle drie te hebben.quote:Op maandag 2 mei 2011 18:23 schreef PeeJie_ het volgende:
[..]
Dus als ik inlog op de account van een vriend van mij, die heeft een ipad 2 en ik binnenkort ook, kan ik de apps die hij heeft gedownload ook "gratis" downloaden ? Zo ben je met zijn twee'en eigenlijk de helft kwijt..
ja.quote:Op maandag 2 mei 2011 21:20 schreef LieLie het volgende:
Maar, kun je ook je ipad koppelen aan een account, maar later toch even inloggen op een andere account om dingen te installeren?
En dan dus weer op je eigen account die spellen spelen / apps gebruikenquote:
Snap niet zo goed wat je met 'physics' bedoelt, maar games die in die genre vallen:quote:Op zaterdag 7 mei 2011 14:45 schreef __Saviour__ het volgende:
Nog goede tips voor spellen waarin leuk gebruikt wordt van physics?
Ik vind zo bijvoorbeeld cut the rope en world of goo erg leuk
Was jij niet flink anti-iPad?quote:Op zaterdag 7 mei 2011 12:16 schreef Pietverdriet het volgende:
Heb me een iPad2 besteld, met alle toeters en bellen. Moet nu 2 weken wachten.
Nee, vond het een geweldig mooie gadget maar zag het nut ervan voor mij niet. Inmiddels wat gespeeld met de ipad van mijn man en nu ben ik om.quote:
Zitten zo te zien wel leuke dingen tussen, bedankt voor de suggesties!quote:Op zaterdag 7 mei 2011 15:46 schreef Turalyon het volgende:
[..]
Snap niet zo goed wat je met 'physics' bedoelt, maar games die in die genre vallen:
Trainyard express
Cogs HD
Geared HD
Burn the rope HD
DoodleScrew
Angry birds
Labyrinth 2 HD
Heb je ook goed geluisterd naar wat ze vertelden?quote:Op woensdag 27 april 2011 13:34 schreef Kandijfijn het volgende:
De Ipad van 1994!!!!
Apart eigenlijk dat zoveel bedrijven er al mee bezig waren het probeerden maar constant faalden.
Tering.quote:Op zondag 8 mei 2011 22:15 schreef FredvZ het volgende:
btw zojuist mijn iPad2 besteld![]()
verwachte leverdatum: 31 mei
Ziet er goed uit.quote:Op maandag 9 mei 2011 11:01 schreef athlonkmf het volgende:
Even mijn stylus verder uitgetest
Dit in combo met notes+ app.
[ afbeelding ]
Best leesbaar toch? en ja.. mijn handschrift is echt zo slecht. ICTer he...
Gaat om... de ipad als notitieblok werkt dus prima. Typen was sneller though...
ach ja... Nu weet iig zeker dat-ie niet eerder uit verpakking is geweest.quote:Op maandag 9 mei 2011 11:03 schreef Netsplitter het volgende:
Tering.
Je kan beter een mediamarkt bellen en vragen of ze 'm hebben of binnenkrijgen.
Heb ik ook gedaan bij die in Den Haag.
Ik moest die van mij eerst aan m'n iTunes hangen voordat ik 'm kon gebruiken.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:37 schreef FredvZ het volgende:
[..]
ach ja... Nu weet iig zeker dat-ie niet eerder uit verpakking is geweest.
Geen idee, heb nooit de eerste gehad of mee gespeeld.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:45 schreef -moppie- het volgende:
Zijn er nou echt grote gebruikers verschillen met de ipad 1?
Dat zegt helemaal niets en bij de MM nooit zekerquote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:49 schreef Netsplitter het volgende:
Ik moest die van mij eerst aan m'n iTunes hangen voordat ik 'm kon gebruiken.
Nieuw in cellofaan?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:53 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Dat zegt helemaal niets en bij de MM nooit zeker
Waar heb je besteld? Wil er ook eentje gaan kopen, maar overal lange levertijd. Wat adviseren jullie me?quote:Op donderdag 12 mei 2011 16:12 schreef PdeHoog het volgende:
iPad besteldGeen zin om de MM en Appel Store's af te lopen. Ik wacht wel een paar weekjes.
Ik bij de Apple Store online. Er staat 1-2 weken levertijd. We zullen wel zienquote:Op donderdag 12 mei 2011 22:01 schreef Cortax het volgende:
[..]
Waar heb je besteld? Wil er ook eentje gaan kopen, maar overal lange levertijd. Wat adviseren jullie me?
Bel de dichtbij zijnde MM en vraag wanneer ze ze binnen krijgen.quote:Op donderdag 12 mei 2011 22:01 schreef Cortax het volgende:
[..]
Waar heb je besteld? Wil er ook eentje gaan kopen, maar overal lange levertijd. Wat adviseren jullie me?
Ik kreeg hem pas na een maand.quote:Op donderdag 12 mei 2011 22:19 schreef Cortax het volgende:
En bestellen via de Apple Store? Iemand enig idee hoe dat zit. Staat dit op de site: Verzendklaar: 1-2 weken
Is dat beetje realistisch?
Bijna 1000 euro voor een iPad2.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:54 schreef wolfrolf het volgende:
Op de radio hoor ik spotjes dat wanneer je een 2 jarig abonnement neemt op NRC je een gratis iPad2 kado krijgt![]()
Slechts 40 euro per maand !!!!
Ja maar dan krijg je wel elke dag vers toiletpapier 14.gifquote:
Vriendin van mij heeft hem 21 april besteld en hij wordt vandaag afgeleverd als het goed is!quote:Op donderdag 12 mei 2011 22:19 schreef Cortax het volgende:
En bestellen via de Apple Store? Iemand enig idee hoe dat zit. Staat dit op de site: Verzendklaar: 1-2 weken
Is dat beetje realistisch?
Ik hoor krekels.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 14:40 schreef editoor het volgende:
Ik heb ook sinds kort een ipad 2. Echt handig. Ik gebruik hem voornamelijk als onderzetter, echt ideaal.
Ik hoor het krakend geluid van botjes van een troll onder m'n schoenen.quote:
Absolute top aanbieding. Bedankt voor de tip. Ik wilde toch een andere krant aan huis. En dat kost toch al 672,- voor twee jaar. En nu krijg ik er dus voor 321,- een nieuwe iPad2 bij, die ik toch al wilde kopen deze zomer en die is in de winkel toch even 158,- duurder. En ik ben geen leen type, maar op deze manier afbetalen zonder rente is toch ook wel lekker.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:54 schreef wolfrolf het volgende:
Op de radio hoor ik spotjes dat wanneer je een 2 jarig abonnement neemt op NRC je een gratis iPad2 kado krijgt![]()
Slechts 40 euro per maand !!!!
You're welcome!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:03 schreef grindfreakje het volgende:
[..]
Absolute top aanbieding. Bedankt voor de tip. Ik wilde toch een andere krant aan huis. En dat kost toch al 672,- voor twee jaar. En nu krijg ik er dus voor 321,- een nieuwe iPad2 bij, die ik toch al wilde kopen deze zomer en die is in de winkel toch even
158,- duurder. En ik ben geen leen type, maar op deze manier afbetalen zonder rente is toch ook wel lekker.
Goede tip
Even mezelf gequote maar nu met correcte cijfers.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:03 schreef grindfreakje het volgende:
[..]
Absolute top aanbieding. Bedankt voor de tip. Ik wilde toch een andere krant aan huis. En dat kost toch al 672,- voor twee jaar. En nu krijg ik er dus voor 286.80,- een nieuwe iPad2 bij, die ik toch al wilde kopen deze zomer en die is in de winkel toch even 192,- duurder. En ik ben geen leen type, maar op deze manier afbetalen zonder rente is toch ook wel lekker.
Goede tip
De mijne was duurder, zonder krant.quote:
nee, 64GB met wifi en umts, gewoon een leren flapje en een kabeltje voor mijn camera, een adaptertje en je zit aan de 1000 euroquote:
Huh?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:21 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
nee, 64GB met wifi en umts, gewoon een leren flapje en een kabeltje voor mijn camera, een adaptertje en je zit aan de 1000 euro
MC775NF/A IPAD WI-FI 3G 64GB BLACK-BNL 1 671.43quote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:33 schreef vanhal het volgende:
[..]
Huh?
Dan moet je me die prijzen voor die verschillende onderdelen toch es noemen...
quote:
Dat is bij ook alweer op.quote:
Dus ik kijk in je postingshistorie, en denk: Hij heeft het toch niet opgemaakt aan seksistische en totalitaire racistische smurfen..quote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:48 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Dat is bij ook alweer op.
Maar niet aan een iPad.
Maar dat is voor een ander topic.
2 cent kortingquote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:37 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
MC775NF/A IPAD WI-FI 3G 64GB BLACK-BNL 1 671.43
H1959N/A VODAFONE NL CONTRACT IPAD SIM-NLD 1 0.00
MC947ZM/A IPAD SMART COVER BLACK-ZML 1 57.98
MC953ZM/A DIGITAL AV ADAPTER-ZML 1 32.77
MC531ZM/A IPAD CAMERA CONNECTION KIT-ZML 1 24.37
S3771ZM/A APP FOR IPAD - COL/AE-ZML 1 66.39
Totaal: ¤ 852.94
Korting (al verrekend in totaal): - ¤ 0.02
BTW @ 19.00%: ¤ 162.06
Totaalbedrag van de bestelling: ¤ 1,015.00
apple zelfquote:Op vrijdag 13 mei 2011 18:34 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
2 cent kortingVette winst jonguh
Welke webshop?
De 3G heeft ook GPS als je dat belangrijk vindt,quote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:57 schreef Temlin het volgende:
Weet nog steeds niet of ik 32gb, 3g of 64 gb wifi moet halen
3G moet je ook een account voor nemen, als je dat maar sporadisch gebruikt loopt dat best wel op met wat je er dan voor betaald.En thuis, op het werk en in de trein is gratis netwerk dus 3G zou in mijn gevoel geldverspilling zijn.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:57 schreef Temlin het volgende:
Weet nog steeds niet of ik 32gb, 3g of 64 gb wifi moet halen
Denk dat ik dan toch maar voor 64 gb wifi gaquote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:37 schreef grindfreakje het volgende:
[..]
3G moet je ook een account voor nemen, als je dat maar sporadisch gebruikt loopt dat best wel op met wat je er dan voor betaald.En thuis, op het werk en in de trein is gratis netwerk dus 3G zou in mijn gevoel geldverspilling zijn.
Ik heb de mijne net besteld en gewoon het instapmodel. 16GB is genoeg voor wat films, cd’s, spelletjes en wat andere zooi. Kwestie van beetje bijhouden.
Doe niet zo eigenwijs en bel een MM in de buurt.quote:
Ik ben er bij twee geweest en beiden hebben EN een flinke lijst met reserveringen EN geen voorraad. En in tegenstelling tot jou heb ik geen zin en tijd om als een gek alles in de gaten te houden en dan een sprintje te trekkenquote:Op zaterdag 14 mei 2011 09:51 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Doe niet zo eigenwijs en bel een MM in de buurt.
Mocht je een iPad willen verkopen dan zou je de doos niet ééns open moeten maken, hoe origineler en nieuwer hoe beter de prijs.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 09:46 schreef Pietverdriet het volgende:
Mijn man (handeld in cosmetica) vertelde me gisterenavond dat hij grote bestelling bij een leverancier heeft gedaan omdat een klant een grote bestelling bij hem deed, en dat de bonus daarop van de leverancier een i-Phone en een Ipad2 is..
Hij krijgt dus de zelfde ipad die ik besteld heb van de leverancier cadeau. En een 16GB Iphone..
Als er eentje verkocht wordt is het de ipad 1 die we al hadden.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 11:28 schreef grindfreakje het volgende:
[..]
Mocht je een iPad willen verkopen dan zou je de doos niet ééns open moeten maken, hoe origineler en nieuwer hoe beter de prijs.
Ik zie geen vraag.quote:Op zondag 15 mei 2011 20:29 schreef Haaibaaike het volgende:
Als je een I-pad wilt kopen, zijn er ook abonementen kosten..ik betaal voor mijn pc en laptop draadloos internet 25 euro bij de kpn. Graag serieuze antwoord.
Je kunt gebruik maken van wifi, dan gebruik je dus dezelfde verbinding die je nu al betaald.quote:Op zondag 15 mei 2011 20:29 schreef Haaibaaike het volgende:
Als je een I-pad wilt kopen, zijn er ook abonementen kosten..ik betaal voor mijn pc en laptop draadloos internet 25 euro bij de kpn. Graag serieuze antwoord.
http://www.vodafone.nl/sh(...)ementen/cat41390006/quote:Op zondag 15 mei 2011 20:29 schreef Haaibaaike het volgende:
Die heb ik ook. ik heb draadloos internet.quote:Op zondag 15 mei 2011 20:31 schreef LieLie het volgende:
Je kunt gebruik maken van wifi, dan gebruik je dus dezelfde verbinding die je nu al betaald.
Beter kijken Roel uit Maastricht zuchttttttttttttt..ik vraag of er voor de I-pad aparte abbo is ..Betaal voor pc en laptop 25 euro.quote:
Ik heb geen vodafone ..ik heb KPNquote:Op zondag 15 mei 2011 20:31 schreef Pietverdriet het volgende:
http://www.vodafone.nl/sh(...)ementen/cat41390006/
iPad2.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 15:04 schreef baniekje het volgende:
Ik ben net de stad in geweest om de Ipad 1 en 2 en de acer tablet te vergelijken. Mijn conclusie is dat de Ipad stukken beter in de hand ligt dan de Acer tablet.![]()
Die zal het dan waarschijnlijk wel worden. Nu nog de twijfel; De Ipad 1 die op sommige plekken nog op voorraad is of wachten totdat de Ipad 2 weer goed verkrijgbaar is...
Gewoon van je telefoon een Wifi-Hotspot maken, scheelt je een meier per modelquote:Op zondag 15 mei 2011 20:29 schreef Haaibaaike het volgende:
Jij bent gek! 40 euro per maand 2 jaar lang!quote:Op zaterdag 14 mei 2011 12:46 schreef grindfreakje het volgende:
Net besteld via het NRC, ben benieuwd wanneer die binnen is.
Blijkbaar zijn er dan weer een paar binnengekomenquote:Op dinsdag 17 mei 2011 15:14 schreef rubje het volgende:
Wil iemand hier met droge ogen beweren dat in heel rotterdam geen iPad 2 is te krijgen?![]()
Raar als ik net een uurtje geleden van de Lijnbaan kwam en zowel bij de MM centrum als iCentre mensen met een iPad 2 bij de toonbank zag weglopen.![]()
mensen die gereserveerd hebben?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 15:14 schreef rubje het volgende:
Wil iemand hier met droge ogen beweren dat in heel rotterdam geen iPad 2 is te krijgen?![]()
Raar als ik net een uurtje geleden van de Lijnbaan kwam en zowel bij de MM centrum als iCentre mensen met een iPad 2 bij de toonbank zag weglopen.![]()
http://lmgtfy.com/?q=acces+for+ipadquote:Op dinsdag 17 mei 2011 16:20 schreef _Arual_ het volgende:
Iemand vroeg me vandaag of er een iPad-app is die hetzelde kan als Access. Nu weet ik alleen dat Access een databaseprogramma is, maar daar houdt het dan ook mee op. Iemand die me hierbij kan helpen?
Ja, dat was voor mij ook stap 1, misschien had ik dat moeten melden. Ik zie door de bomen het bos niet meer omdat ik ook niets van access weet...quote:Op dinsdag 17 mei 2011 16:22 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
http://lmgtfy.com/?q=acces+for+ipad
Tofquote:Op dinsdag 17 mei 2011 18:01 schreef LieLie het volgende:
Mijn iPad is verzonden!![]()
Uiterste leverdatum is nu 26 mei
Een Ipad lijkt mij een heel fijn apparaat, maar om er mee in acces te gaan werken? Misschien heb je dan toch meer aan een laptopquote:Op dinsdag 17 mei 2011 16:25 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Ja, dat was voor mij ook stap 1, misschien had ik dat moeten melden. Ik zie door de bomen het bos niet meer omdat ik ook niets van access weet...
Welke nas en wat voor app gebruik je daarvoor? Zelf ben ik ook op zoek naar zoiets.quote:Op woensdag 18 mei 2011 00:44 schreef fonsoy het volgende:
Gelukkig heb ik een NAS die veel data naar het ding kan toestreamen. Dat scheelt echt een grote slok op de borrel.
Ben ook wel benieuwd naar de ervaringenquote:Op woensdag 18 mei 2011 07:51 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Welke nas en wat voor app gebruik je daarvoor? Zelf ben ik ook op zoek naar zoiets.
Coolquote:Op woensdag 18 mei 2011 09:40 schreef HeatWave het volgende:
Idd, Airserver/Airplayer, dat werkt echt perfect. Ik heb hem ook beschikbaar gemaakt via het internet, dus ik kan nu overal waar ik internet heb (ook 3g) verbinding maken met mijn PC thuis en alles live streamen, werkt echt perfect. Zelfs met 3g heb ik binnen 10 sec een film draaien op mijn iPad.
Tis vrij simpel hoorquote:Op woensdag 18 mei 2011 09:52 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
CoolEens kijken of ik ook zoiets voor elkaar kan krijgen thuis
Kan dat niet over het interne wifi netwerk?quote:Op woensdag 18 mei 2011 10:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Tis vrij simpel hoor. Airvideo server op je PC installeren, poort openzetten en het vinkje aanzetten dat het naar internet beschikbaar maakt. Even aangeven welke mappen hij moet scannen voor videomateriaal.
vervolgens op je iPad airvideo installeren, je ipnummer (extern) invullen en gaan.
ja, uiteraard kan dat ookquote:Op woensdag 18 mei 2011 10:05 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Kan dat niet over het interne wifi netwerk?
Probleem is alleen dat ik een FreeNAS-servertje heb draaien en geen server software op mijn PC wilquote:Op woensdag 18 mei 2011 10:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Tis vrij simpel hoor. Airvideo server op je PC installeren, poort openzetten en het vinkje aanzetten dat het naar internet beschikbaar maakt. Even aangeven welke mappen hij moet scannen voor videomateriaal.
vervolgens op je iPad airvideo installeren, je ipnummer (extern) invullen en gaan.
ja, dan houdt het een beetje opquote:Op woensdag 18 mei 2011 10:28 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Probleem is alleen dat ik een FreeNAS-servertje heb draaien en geen server software op mijn PC wil
Wi fi kan ik nog wel begrijpen, maar is 3g daar niet veels te traag voor om een filmpje te streamen? Welke provider heb je?quote:Op woensdag 18 mei 2011 09:40 schreef HeatWave het volgende:
Idd, Airserver/Airplayer, dat werkt echt perfect. Ik heb hem ook beschikbaar gemaakt via het internet, dus ik kan nu overal waar ik internet heb (ook 3g) verbinding maken met mijn PC thuis en alles live streamen, werkt echt perfect. Zelfs met 3g heb ik binnen 10 sec een film draaien op mijn iPad.
Hoezo ben ik gek?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 15:14 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Jij bent gek! 40 euro per maand 2 jaar lang!
Ipad kopen in de winkel en daar je kranten op lezen, dan bespaar je een paar honderd euro en een hoop bomen en oud papierquote:Op woensdag 18 mei 2011 19:17 schreef grindfreakje het volgende:
[..]
Hoezo ben ik gek?
De krant kost toch al 30,- per maand, en nu heb ik voor een tientje extra per maand (2 jaar lang) een iPad2 erbij die 470 in de winkel kost. En ik zou toch al een andere krant nemen en ook deze maand een iPad2 ophalen. Dus ben ik gek omdat ik een paar honderd euro bespaar?
Ja ik zal die iPad elke dag meenemen naar de fabriek om op het werk zo de krant te lezen. Weet ik zeker dat die na een jaar naar zijn grootje is.quote:Op woensdag 18 mei 2011 19:52 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ipad kopen in de winkel en daar je kranten op lezen, dan bespaar je een paar honderd euro en een hoop bomen en oud papier
Probeer eens Terra.quote:Op woensdag 18 mei 2011 21:09 schreef __Saviour__ het volgende:
Kan ik Safari zo instellen dat een nieuwe 'tab' start met de cursor in het adresveld ipv het zoekveld?
Ok.quote:Op woensdag 18 mei 2011 13:09 schreef wolvendagen het volgende:
Ik kon gister mijn witte iPad gelijk meenemen uit de winkel, per toeval.Wehehehe. Maar nu moet ik een case hebben en ik kan geen leukes vinden.
Ben je een vent of een wief? Ben je het eerste dan vraag ik mij af waarom je dan een witte iPad neemt en geen zwarte.quote:Op woensdag 20 april 2011 09:29 schreef Patje1987 het volgende:
Ik heb ook nog een witte iPhone 3gs en het ziet er serieus echt tof uit, het is sowieso maar een klein oppervlak dat wit is, in principe alleen maar die buitenste rand.
Nee, je kan in de player aangeven hoeveel bandbreedte hij mag gebruiken, en met 512kb/s is het al heel acceptabel moet ik zeggenquote:Op woensdag 18 mei 2011 11:45 schreef Turalyon het volgende:
[..]
Wi fi kan ik nog wel begrijpen, maar is 3g daar niet veels te traag voor om een filmpje te streamen? Welke provider heb je?
Inderdaad! En voor muziek gebruik ik zelf graag Subsonic, omdat ik dat toch al gebruikte. Werkt ook prima.quote:Op woensdag 18 mei 2011 09:40 schreef HeatWave het volgende:
Op het werk de krant lezen?quote:Op woensdag 18 mei 2011 20:16 schreef grindfreakje het volgende:
[..]
Ja ik zal die iPad elke dag meenemen naar de fabriek om op het werk zo de krant te lezen. Weet ik zeker dat die na een jaar naar zijn grootje is.
freeappalert.comquote:Op donderdag 19 mei 2011 18:58 schreef Slomy het volgende:
Is er een goede manier om de aanbiedingen van de apps/games te volgen?
Half uur middagpauze, lekker in het zonnetje, tosti op bord, kopje koffie ernaast en krantje op schoot terwijl je lekker in het gras ergens tegenaan leunt.quote:
De leveringsdatum bij mij is volgens prognose 7 juni, weet niet of het bovenstaande dat nog vertraagt.quote:Leveringen iPads in gevaar na explosie China
SAN FRANCISCO - De leveringen van de iPad 2 van Apple kunnen in gevaar komen na een explosie in een fabriek in de Chinese stad Chengdu waar de tabletcomputers worden geproduceerd. Dat zei een woordvoerder van Apple zaterdag.
De Amerikaanse computerfabrikant heeft de productie in de fabriek stilgelegd. Bij de explosie vielen twee doden, zestien mensen raakten gewond. Apple onderzoekt momenteel de oorzaak van de explosie.
Volgens een analist van Ticonderoga Securities maakt de fabriek in Chengdu veel iPads. De productie van de tablets in de Zuid-Chinese stad Shenzhen zou deels naar Chengdu zijn overgeplaatst.
Apple domineert momenteel de tabletmarkt met de iPad 2. De computerfabrikant verkocht in het afgelopen kwartaal 4,69 miljoen iPads.
Komt minimaal 6 weken later nu.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 15:01 schreef Cortax het volgende:
[..]
De leveringsdatum bij mij is volgens prognose 7 juni, weet niet of het bovenstaande dat nog vertraagt.
Grapjas.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:52 schreef nelisb het volgende:
[..]
Komt minimaal 6 weken later nu.
Sorry.
http://www.nu.nl/gadgets/(...)in-ipad-fabriek.htmlquote:
Nergens een bron van 6 weken verlate levertijd.quote:Op zondag 22 mei 2011 11:17 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/gadgets/(...)in-ipad-fabriek.html
http://www.iphoneclub.nl/(...)fabriek-van-foxconn/
http://tweakers.net/nieuw(...)tie-ipad-2-stil.htmlquote:Op zondag 22 mei 2011 11:22 schreef grindfreakje het volgende:
[..]
Nergens een bron van 6 weken verlate levertijd.
Nergens een officiële bron dat de productie van ipad2 zelfs maar stilligt.
In die specifieke fabriek jaquote:Op zondag 22 mei 2011 11:52 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
http://tweakers.net/nieuw(...)tie-ipad-2-stil.html
Als het nergens staat. Hoe moet dan überhaupt iemand hier weten hoeveel vertraging er is en of deze er wel is?quote:Op zondag 22 mei 2011 11:22 schreef grindfreakje het volgende:
[..]
Nergens een bron van 6 weken verlate levertijd.
Nergens een officiële bron dat de productie van ipad2 zelfs maar stilligt.
Waarom pretendeer jij het dan wel te weten?quote:Op zondag 22 mei 2011 12:05 schreef nelisb het volgende:
[..]
Als het nergens staat. Hoe moet dan überhaupt iemand hier weten hoeveel vertraging er is en of deze er wel is?
Nu doe je nog dommer, jij stelt zelf dat het zes weken langer duurt.quote:Op zondag 22 mei 2011 12:05 schreef nelisb het volgende:
[..]
Als het nergens staat. Hoe moet dan überhaupt iemand hier weten hoeveel vertraging er is en of deze er wel is?
Ik heb er 2. Een smartcover (echt enorm handig) en daarnaast nog een complete hoes voor als het ding voor wat langere tijd niet gebruikt wordt.quote:Op zondag 22 mei 2011 11:24 schreef Temlin het volgende:
Iemand tips voor een goed hoesje voor de Ipad 2? Eerst die maar eens halen daarna de ipad.
quote:Op donderdag 19 mei 2011 13:48 schreef rubje het volgende:
Ben je een vent of een wief? Ben je het eerste dan vraag ik mij af waarom je dan een witte iPad neemt en geen zwarte.Je bent toch niet gay ofzo?
Wat een stompzinnig gelul, werkelijk.quote:
"Mogelijk dat de wachttijd nu verder zal oplopen.”quote:Op zondag 22 mei 2011 11:52 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
http://tweakers.net/nieuw(...)tie-ipad-2-stil.html
Als 't alleen om backlight bleeding gaat, zou ik zeker niet voor een andere gaan...quote:Op zondag 22 mei 2011 20:02 schreef coolzzz het volgende:
Ben toch niet zo een voorstander van de Ipad 2.
Een collega had voor de tweede keer een besteld en die had ook weer backlight bleeding...
Betere keus: Acer Iconia Tab A500
Of natuurlijk HTC Flyer
quote:Besteldatum: May 14, 2011
Verwachte verzenddatum: 30 Mei, 2011
Verwachte leverdatum: 07 Jun, 2011
O je hebt een camera nodig, vandaar de iPad 2?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 08:00 schreef baniekje het volgende:
Media Markt heeft vandaag een aanbieding; de ipad 32 gb + 3G voor 499 euro.
Levering: in bestelling bezorging 5 tot 8 werkdagen.
Ik was helemaal enthousiast omdat ik dacht te lezen dat het om de ipad 2 ging...![]()
![]()
Cool! Hoop dat mijne ook ingekort wordt dan!quote:Op dinsdag 24 mei 2011 16:56 schreef PdeHoog het volgende:
De levertijd van mijn iPad is bijgesteld van 6 juni naar 30 mei
De 2 cores laten het geheel ook duidelijk vloeiender lopen.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 08:50 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
O je hebt een camera nodig, vandaar de iPad 2?
Ik ookquote:Op dinsdag 24 mei 2011 17:49 schreef Justice88 het volgende:
[..]
Cool! Hoop dat mijne ook ingekort wordt dan!
Welke versie heb je besteld? ik 16gb wifi black
Wat voor multitasking?quote:Op woensdag 25 mei 2011 15:15 schreef Splackavellie02 het volgende:
Is er voor de iPad al een videoplayer die multitasking ondersteunt?
Waar heb je m besteld?quote:Op woensdag 25 mei 2011 17:42 schreef grindfreakje het volgende:
Ook hier geen enkel probleem, net de bevestiging dat hij Maandag geleverd word.
Mijne wordt 3 juni verstuurd, maar denk dat het wel eerder wordt, is meestal zo.quote:Op woensdag 25 mei 2011 17:57 schreef fred_de_kei het volgende:
argg.. eergister besteld, nu bericht hij wordt 6 juni verstuurd, ben ik net een week weg...
hoop dat ie stiekum toch nog eerder komt.
14 Mei, de deal bij het NRC abonnement.quote:
Faal, bij NRC, peperdure krant voor 40 eurp per maand.quote:Op woensdag 25 mei 2011 17:59 schreef grindfreakje het volgende:
[..]
14 Mei, de deal bij het NRC abonnement.
Nog wel een mail tussendoor gehad dat er mogelijk vertraging zou kunnen zijn, toen een mail dat er geen problemen zijn met de levering door Apple, en nu dan de bevestiging dat de iPad Maandag geleverd word.
Waarom zoiets bestellen vlak voordat je op vakantie gaat?quote:Op woensdag 25 mei 2011 17:57 schreef fred_de_kei het volgende:
argg.. eergister besteld, nu bericht hij wordt 6 juni verstuurd, ben ik net een week weg...
hoop dat ie stiekum toch nog eerder komt.
quote:Op woensdag 25 mei 2011 18:00 schreef Justice88 het volgende:
[..]
Faal, bij NRC, peperdure krant voor 40 euro per maand.
Ah dompie, weet eerst eens waar je het over hebt voordat je dom gaat doen.quote:Op woensdag 25 mei 2011 18:00 schreef Justice88 het volgende:
[..]
Faal, bij NRC, peperdure krant voor 40 eurp per maand.
Ik heb eurp veranderd naar euro!quote:Op woensdag 25 mei 2011 18:00 schreef grindfreakje het volgende:
[..]
Ah dompie, weet eerst eens waar je het over hebt voordat je dom gaat doen.
Oh en jezelf quoten zonder toevoeging is wel subliem.
Sorry…quote:
Ach twee jaartjes, heb een leuke baan dus daar geen probleem, en zou toch al een andere krant nemen en een ipad2 kopen, dus het is erg mooi meegenomenquote:Op woensdag 25 mei 2011 18:16 schreef Justice88 het volgende:
Ok valt nog mee dan, maar wel die 40 euro per maand.. zit je wel aan vast he. Dat vind ik altijd bagger haha
Nou ik ben benieuwd...quote:Uw bestelling wordt naar verwachting 07 Jun, 2011 verzonden.
Uw bestelling zal waarschijnlijk uiterlijk 15 Jun, 2011 op het opgegeven adres worden afgeleverd.
Zo ver ik weet werkt Whatsapp niet op een iPad.quote:Op donderdag 26 mei 2011 14:44 schreef Justice88 het volgende:
Ik zou opera erop zetten, buienradar, nu, telegraaf, angry birds, ako tijdschriften app, whatsapp, en nog veeeel meer.
Spijbelenquote:Op donderdag 26 mei 2011 15:08 schreef LieLie het volgende:
Hij is er! Nu nog wachten tot ik vrij ben
Omdat ze je daar nog een minder nauwkeurige leveringsdatum kunnen geven dan Apple zelfquote:
Ze liggen hier gewoon bij dixon in de winkel. Al weken...quote:Op donderdag 26 mei 2011 19:09 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Omdat ze je daar nog een minder nauwkeurige leveringsdatum kunnen geven dan Apple zelf
Ziet er zeker mooi uit.quote:Op donderdag 26 mei 2011 19:10 schreef Stiggie het volgende:
Heeft iemand een dodocase? http://www.dodocase.com/ Ziet er wel gaaf uit...
Die van mij is op 17 mei verzonden en gisteren voor het eerst aangeboden, vandaag dan echt bezorgd.quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:25 schreef Cortax het volgende:
Mijne is ook verzonden.Iemand enig idee hoe lang het gemiddeld duurt na verzending tot bezorging? (Via Apple Store)
waar zit die?quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:33 schreef Wepeel2 het volgende:
Kwam vandaag langs de A-Mac in Utrecht en daar hadden ze gewoon een hele boel iPad's op voorraad.Ben nu de trotse bezitter van een iPad 2 (32 gig). De 3G versies waren overigens niet op voorraad. Maar die wilde ik sowieso niet.
Uiteraard wel even mijn Apple bestelling gecanceld.
Vlak bij Centraal Station. Mariastraat 38. Is zelfs goed te vinden als je niet bekend bent in Utrecht.quote:
Cool, mss bestel ik die wel een keer, heb er nu een van dealextreme voor 15 euro.quote:Op donderdag 26 mei 2011 19:10 schreef Stiggie het volgende:
Heeft iemand een dodocase? http://www.dodocase.com/ Ziet er wel gaaf uit...
Tegenwoordig zal iedereen wel een navigatie hebbenquote:Op donderdag 26 mei 2011 22:45 schreef Wepeel2 het volgende:
[..]
Vlak bij Centraal Station. Mariastraat 38. Is zelfs goed te vinden als je niet bekend bent in Utrecht.
Ik vind hem juist wel ideaal om vast te pakken, op schoot leggen of ergens tegen aan laten leunen om filmpje te kijken. Gewoon op tafel laten liggen en ff sites doorscrollen, het feit dat je geen muis hebt zorgt ervoor dat hij veel makkelijker is mee te nemen en naar mijn idee werk dat heel intuïtief. Je kan er prima mee op de bank ziten. Ik mis de muis niet.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 10:47 schreef Metro2005 het volgende:
Waar gebruiken jullie de ipad nou allemaal voor? En hoe lang zit je er achter en hoe hou je hem vast?
Ik ben zelf al weer van het concept tablet afgestapt omdat het gewoon niet lekker werkt vind ik, op schoot leggen is niet handig, beethouden is niet handig, op je been laten leunen kost je je nek en constant met je arm bewegingen maken krijg je RSI van . Kortom, ik vind een tablet erg onergonomisch of ben ik de enige ?
Qua functionaliteit: als ik op internet zit vind ik het wel fijn om reacties op forums te tikken en dat gaat gewoon lastig met zo'n onscreen toetsenbord.
Ook spelletjes doen vind ik niet handig zonder fysieke knoppen en met de bewegingssensor ben je het al snel zat.
Voor mij persoonlijk gaat er niks boven een netbookje (evt met usb gamepad voor games en usb muis als ik aan tafel zit ermee). Qua draagbaarheid en accuduur doet het niet veel onder voor een tablet.
Opstarttijd is geen issue, ten eerste staat mijn netbook altijd of op standby of op slaapstand en bovendien is ie bij koude start ook snel genoeg opgestart (rond de 20 sec)
Dus ben oprecht benieuwd wat voor jullie de beweegredenen zijn geweest om een tablet te kopen ipv een netbook.
Dat is zuurquote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:00 schreef coolzzz het volgende:
En dan krijg je er een en dan heeft hij bkaclight bleeding ;-)
Een tablet en netbook zijn twee totaal verschillende producten. Ik heb ook een netbook, maar gebruik hem praktisch nooit meer, omdat mijn MacBook Pro qua draagbaarheid en accuduur niet onder doet voor m'n netbook (wel iets groter, maar dunner en de accu gaat langer mee) en ik dan wel een volwaardige laptop bij me heb. Persoonlijk vind ik netbooks echt van die 'net niet'-producten. Ze zijn niet krachtig genoeg om echt werk op te doen, de resolutie is vaak kut, en het formaat is -zeker met al die CULV-laptops tegenwoordig- te groot om die concessies te rechtvaarden.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 10:47 schreef Metro2005 het volgende:
Waar gebruiken jullie de ipad nou allemaal voor? En hoe lang zit je er achter en hoe hou je hem vast?
Ik ben zelf al weer van het concept tablet afgestapt omdat het gewoon niet lekker werkt vind ik, op schoot leggen is niet handig, beethouden is niet handig, op je been laten leunen kost je je nek en constant met je arm bewegingen maken krijg je RSI van . Kortom, ik vind een tablet erg onergonomisch of ben ik de enige ?
Qua functionaliteit: als ik op internet zit vind ik het wel fijn om reacties op forums te tikken en dat gaat gewoon lastig met zo'n onscreen toetsenbord.
Ook spelletjes doen vind ik niet handig zonder fysieke knoppen en met de bewegingssensor ben je het al snel zat.
Voor mij persoonlijk gaat er niks boven een netbookje (evt met usb gamepad voor games en usb muis als ik aan tafel zit ermee). Qua draagbaarheid en accuduur doet het niet veel onder voor een tablet.
Opstarttijd is geen issue, ten eerste staat mijn netbook altijd of op standby of op slaapstand en bovendien is ie bij koude start ook snel genoeg opgestart (rond de 20 sec)
Dus ben oprecht benieuwd wat voor jullie de beweegredenen zijn geweest om een tablet te kopen ipv een netbook.
Die van mij heeft ook twee plekjes. Maar je ziet er niks van bij normaal gebruik.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:00 schreef coolzzz het volgende:
En dan krijg je er een en dan heeft hij bkaclight bleeding ;-)
Van alles. Internet, spelletjes, nieuws, films en series kijken. Ik gebruik m'n laptop nauwelijks meer.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 10:47 schreef Metro2005 het volgende:
Waar gebruiken jullie de ipad nou allemaal voor?
Onscreen keyboard.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 21:55 schreef Haaibaaike het volgende:
Zit bij een I-pad Querty erbij om te tikken zie ik op een foto?
iPad layout gebaseerd op deze ga ik weldra aan beginnenquote:Op woensdag 4 mei 2011 22:37 schreef __Saviour__ het volgende:
Die layout is zeker lekker, werk er nu ook al een paar dagen mee (heb het ding sinds vrijdag).
Echt heerlijk snel en licht. Heb ook nog even de normale layout geprobeerd, maar die is duidelijk ontworpen voor besturing met de muis.
zoomen gaat al. Ik zou graag links de topiclijsten doen, rechts dat topic dan openen. Soort van zoals mail op de ipad werkt.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 23:57 schreef SuperKaasNacho het volgende:
Deze versie hoeft niks veranderd aan te worden vind ik. Misschien inzoomen ofzo.
Ik was gister bij mediamarkt en daar lag een ipad 2 dus... toch maar even gepakt en tja wat ik zelf ook al had ervaren: je moet hem eigenlijk neerleggen om goed mee te kunnen werken. Te zwaar om in 1 hand te houden de hele tijd en met 2 handen vast kan je hem niet meer bedienenquote:Op vrijdag 27 mei 2011 17:58 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Van alles. Internet, spelletjes, nieuws, films en series kijken. Ik gebruik m'n laptop nauwelijks meer.
Netbooks vind ik vreselijke dingen. Onhandig, klungelig, traag. Gewoon een laptop met dwerggroei.
Heerlijk browsen op de bankquote:Op zaterdag 28 mei 2011 10:24 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Ik was gister bij mediamarkt en daar lag een ipad 2 dus... toch maar even gepakt en tja wat ik zelf ook al had ervaren: je moet hem eigenlijk neerleggen om goed mee te kunnen werken. Te zwaar om in 1 hand te houden de hele tijd en met 2 handen vast kan je hem niet meer bedienendus nee, dat vind ik pas onhandig en klungelig
Wat vind jij zo onhandig aan netbooks dan? Ik zet hem neer op mijn schoot of bureau en kan er hetzelfde mee als mijn desktop. Ik heb een dual core netbook met 2 gb geheugen dus traag is ie zeker niet te noemen.
De ipad2 is overigens wel een mooi apparaat om te zien, werkt verder wel netjes maar ...
Ipad is lief. Zeg danny maar dat je er een nodig hebt. Is belastingaftrekbaar he.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 00:01 schreef fyah het volgende:
[..]
zoomen gaat al. Ik zou graag links de topiclijsten doen, rechts dat topic dan openen. Soort van zoals mail op de ipad werkt.
[ afbeelding ]
Ik heb hem binnen 1dag in de winkel gescored. Ftwquote:Op zondag 29 mei 2011 08:36 schreef Cortax het volgende:
Track & Trace staat bij mij nu op dinsdagHopen dat 'ie dan ook komt
Neem voor de ipad 2 de apple klaphoes. Echt -hij werkt handigquote:Op zondag 29 mei 2011 10:47 schreef LieLie het volgende:
Ga straks even bij de xenos kijken voor een netbook sleeve, die hebben ze voor 5 euro daar. Ook van 10" dus volgens mij past daar ook prima een ipad in! Wel handig voor erbij, misschien een tip?
Ja, ik heb de smartcoverquote:Op zondag 29 mei 2011 10:48 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Neem voor de ipad 2 de apple klaphoes. Echt -hij werkt handig
Ja zo. Ik maak me daar nooit zo druk om. Maar kan me het voorstelle jaquote:Op zondag 29 mei 2011 10:49 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ja, ik heb de smartcovermaar zo'n sleeve erbij is wel handig als je hem mee wilt nemen in de tas. Minder krasjes op de achterkant lijkt me.
Ah. Goed ideequote:Op zondag 29 mei 2011 10:47 schreef LieLie het volgende:
Ga straks even bij de xenos kijken voor een netbook sleeve, die hebben ze voor 5 euro daar. Ook van 10" dus volgens mij past daar ook prima een ipad in! Wel handig voor erbij, misschien een tip?
Altijd makkelijk, lijkt me!quote:Op zondag 29 mei 2011 16:48 schreef Sjowhan het volgende:
Is er behoefte om de Ipad-topics aan een reeks te koppelen? Zodat je niet meer hoeft te zoeken wanneer een nieuw topic geopend wordt?
Zie namelijk dat dat nog niet gedaan is voor deze "reeks"
Jazekerquote:Op zondag 29 mei 2011 16:48 schreef Sjowhan het volgende:
Is er behoefte om de Ipad-topics aan een reeks te koppelen? Zodat je niet meer hoeft te zoeken wanneer een nieuw topic geopend wordt?
Zie namelijk dat dat nog niet gedaan is voor deze "reeks"
quote:
Done!quote:
Bekend probleem, dan is de usbpoort simpelweg niet krachtig genoegquote:Op maandag 30 mei 2011 18:50 schreef PdeHoog het volgende:
iPad gearriveerdEnige probleempuntje tot op heden: niet op willen laden vanaf een USB-kabel uit een PC
Heb net de update gedaan en zie nu tijdens het laden naast de batterij een percentage staan. Dat is nieuw toch? Handig vond het al irri dat je dat niet kon zien.quote:Op maandag 30 mei 2011 18:53 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Bekend probleem, dan is de usbpoort simpelweg niet krachtig genoeg
Ja. Lekker is datquote:Op maandag 30 mei 2011 18:53 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Bekend probleem, dan is de usbpoort simpelweg niet krachtig genoeg
De oplossing is simpel: koop een recente macbook pro of imac. Die hebben in ieder geval wel genoeg kracht op de poort staanquote:Op maandag 30 mei 2011 22:39 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ja. Lekker is datNou ja, als dat het ergeste is.....
Ja. Hier dus ook! Maar ik was ff een paar uur weg en nu staat-ie dus op 100% op miraculeuze wijzequote:Op maandag 30 mei 2011 22:44 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
De oplossing is simpel: koop een recente macbook pro of imac. Die hebben in ieder geval wel genoeg kracht op de poort staan
Bij mijn eigen laptop werkt het in ieder geval ook niet. De ipad vermeldt dan 'opladen uit' naast het batterijsymbool als de kabel is aangesloten.
Hij laadt wel zodra je hem in standby hebt staan, maar je moet wel ontzettend veel geduld hebbenquote:Op maandag 30 mei 2011 22:50 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ja. Hier dus ook! Maar ik was ff een paar uur weg en nu staat-ie dus op 100% op miraculeuze wijze
Mijn WIFI op de IPAD is wel weer een stuk minder dan de WIFI in mijn maccerdeboek.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 19:48 schreef Pietverdriet het volgende:
Vodafone 3G doet het prima op mijn iPad
Dit is op te lossen met het programma AiCharger: http://event.asus.com/mb/2010/ai_charger/quote:Op maandag 30 mei 2011 18:50 schreef PdeHoog het volgende:
iPad gearriveerdEnige probleempuntje tot op heden: niet op willen laden vanaf een USB-kabel uit een PC
Air Video kan dat met AirPlay. Weet niet of ie het ook zonder AirPlay kan.quote:Op woensdag 1 juni 2011 11:56 schreef Splackavellie02 het volgende:
Is er voor de iPad al een videoplayer die multitasking ondersteunt, en die geluid blijft afspelen als je switcht naar een andere app?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |