Ja, ik heb de smartcoverquote:Op zondag 29 mei 2011 10:48 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Neem voor de ipad 2 de apple klaphoes. Echt -hij werkt handig
Ja zo. Ik maak me daar nooit zo druk om. Maar kan me het voorstelle jaquote:Op zondag 29 mei 2011 10:49 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ja, ik heb de smartcovermaar zo'n sleeve erbij is wel handig als je hem mee wilt nemen in de tas. Minder krasjes op de achterkant lijkt me.
Ah. Goed ideequote:Op zondag 29 mei 2011 10:47 schreef LieLie het volgende:
Ga straks even bij de xenos kijken voor een netbook sleeve, die hebben ze voor 5 euro daar. Ook van 10" dus volgens mij past daar ook prima een ipad in! Wel handig voor erbij, misschien een tip?
Altijd makkelijk, lijkt me!quote:Op zondag 29 mei 2011 16:48 schreef Sjowhan het volgende:
Is er behoefte om de Ipad-topics aan een reeks te koppelen? Zodat je niet meer hoeft te zoeken wanneer een nieuw topic geopend wordt?
Zie namelijk dat dat nog niet gedaan is voor deze "reeks"
Jazekerquote:Op zondag 29 mei 2011 16:48 schreef Sjowhan het volgende:
Is er behoefte om de Ipad-topics aan een reeks te koppelen? Zodat je niet meer hoeft te zoeken wanneer een nieuw topic geopend wordt?
Zie namelijk dat dat nog niet gedaan is voor deze "reeks"
quote:
Done!quote:
Bekend probleem, dan is de usbpoort simpelweg niet krachtig genoegquote:Op maandag 30 mei 2011 18:50 schreef PdeHoog het volgende:
iPad gearriveerdEnige probleempuntje tot op heden: niet op willen laden vanaf een USB-kabel uit een PC
Heb net de update gedaan en zie nu tijdens het laden naast de batterij een percentage staan. Dat is nieuw toch? Handig vond het al irri dat je dat niet kon zien.quote:Op maandag 30 mei 2011 18:53 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Bekend probleem, dan is de usbpoort simpelweg niet krachtig genoeg
Ja. Lekker is datquote:Op maandag 30 mei 2011 18:53 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Bekend probleem, dan is de usbpoort simpelweg niet krachtig genoeg
De oplossing is simpel: koop een recente macbook pro of imac. Die hebben in ieder geval wel genoeg kracht op de poort staanquote:Op maandag 30 mei 2011 22:39 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ja. Lekker is datNou ja, als dat het ergeste is.....
Ja. Hier dus ook! Maar ik was ff een paar uur weg en nu staat-ie dus op 100% op miraculeuze wijzequote:Op maandag 30 mei 2011 22:44 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
De oplossing is simpel: koop een recente macbook pro of imac. Die hebben in ieder geval wel genoeg kracht op de poort staan
Bij mijn eigen laptop werkt het in ieder geval ook niet. De ipad vermeldt dan 'opladen uit' naast het batterijsymbool als de kabel is aangesloten.
Hij laadt wel zodra je hem in standby hebt staan, maar je moet wel ontzettend veel geduld hebbenquote:Op maandag 30 mei 2011 22:50 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ja. Hier dus ook! Maar ik was ff een paar uur weg en nu staat-ie dus op 100% op miraculeuze wijze
Mijn WIFI op de IPAD is wel weer een stuk minder dan de WIFI in mijn maccerdeboek.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 19:48 schreef Pietverdriet het volgende:
Vodafone 3G doet het prima op mijn iPad
Dit is op te lossen met het programma AiCharger: http://event.asus.com/mb/2010/ai_charger/quote:Op maandag 30 mei 2011 18:50 schreef PdeHoog het volgende:
iPad gearriveerdEnige probleempuntje tot op heden: niet op willen laden vanaf een USB-kabel uit een PC
Air Video kan dat met AirPlay. Weet niet of ie het ook zonder AirPlay kan.quote:Op woensdag 1 juni 2011 11:56 schreef Splackavellie02 het volgende:
Is er voor de iPad al een videoplayer die multitasking ondersteunt, en die geluid blijft afspelen als je switcht naar een andere app?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |