Blijkbaar zijn er dan weer een paar binnengekomenquote:Op dinsdag 17 mei 2011 15:14 schreef rubje het volgende:
Wil iemand hier met droge ogen beweren dat in heel rotterdam geen iPad 2 is te krijgen?![]()
Raar als ik net een uurtje geleden van de Lijnbaan kwam en zowel bij de MM centrum als iCentre mensen met een iPad 2 bij de toonbank zag weglopen.![]()
mensen die gereserveerd hebben?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 15:14 schreef rubje het volgende:
Wil iemand hier met droge ogen beweren dat in heel rotterdam geen iPad 2 is te krijgen?![]()
Raar als ik net een uurtje geleden van de Lijnbaan kwam en zowel bij de MM centrum als iCentre mensen met een iPad 2 bij de toonbank zag weglopen.![]()
http://lmgtfy.com/?q=acces+for+ipadquote:Op dinsdag 17 mei 2011 16:20 schreef _Arual_ het volgende:
Iemand vroeg me vandaag of er een iPad-app is die hetzelde kan als Access. Nu weet ik alleen dat Access een databaseprogramma is, maar daar houdt het dan ook mee op. Iemand die me hierbij kan helpen?
Ja, dat was voor mij ook stap 1, misschien had ik dat moeten melden. Ik zie door de bomen het bos niet meer omdat ik ook niets van access weet...quote:Op dinsdag 17 mei 2011 16:22 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
http://lmgtfy.com/?q=acces+for+ipad
Tofquote:Op dinsdag 17 mei 2011 18:01 schreef LieLie het volgende:
Mijn iPad is verzonden!![]()
Uiterste leverdatum is nu 26 mei
Een Ipad lijkt mij een heel fijn apparaat, maar om er mee in acces te gaan werken? Misschien heb je dan toch meer aan een laptopquote:Op dinsdag 17 mei 2011 16:25 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Ja, dat was voor mij ook stap 1, misschien had ik dat moeten melden. Ik zie door de bomen het bos niet meer omdat ik ook niets van access weet...
Welke nas en wat voor app gebruik je daarvoor? Zelf ben ik ook op zoek naar zoiets.quote:Op woensdag 18 mei 2011 00:44 schreef fonsoy het volgende:
Gelukkig heb ik een NAS die veel data naar het ding kan toestreamen. Dat scheelt echt een grote slok op de borrel.
Ben ook wel benieuwd naar de ervaringenquote:Op woensdag 18 mei 2011 07:51 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Welke nas en wat voor app gebruik je daarvoor? Zelf ben ik ook op zoek naar zoiets.
Coolquote:Op woensdag 18 mei 2011 09:40 schreef HeatWave het volgende:
Idd, Airserver/Airplayer, dat werkt echt perfect. Ik heb hem ook beschikbaar gemaakt via het internet, dus ik kan nu overal waar ik internet heb (ook 3g) verbinding maken met mijn PC thuis en alles live streamen, werkt echt perfect. Zelfs met 3g heb ik binnen 10 sec een film draaien op mijn iPad.
Tis vrij simpel hoorquote:Op woensdag 18 mei 2011 09:52 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
CoolEens kijken of ik ook zoiets voor elkaar kan krijgen thuis
Kan dat niet over het interne wifi netwerk?quote:Op woensdag 18 mei 2011 10:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Tis vrij simpel hoor. Airvideo server op je PC installeren, poort openzetten en het vinkje aanzetten dat het naar internet beschikbaar maakt. Even aangeven welke mappen hij moet scannen voor videomateriaal.
vervolgens op je iPad airvideo installeren, je ipnummer (extern) invullen en gaan.
ja, uiteraard kan dat ookquote:Op woensdag 18 mei 2011 10:05 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Kan dat niet over het interne wifi netwerk?
Probleem is alleen dat ik een FreeNAS-servertje heb draaien en geen server software op mijn PC wilquote:Op woensdag 18 mei 2011 10:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Tis vrij simpel hoor. Airvideo server op je PC installeren, poort openzetten en het vinkje aanzetten dat het naar internet beschikbaar maakt. Even aangeven welke mappen hij moet scannen voor videomateriaal.
vervolgens op je iPad airvideo installeren, je ipnummer (extern) invullen en gaan.
ja, dan houdt het een beetje opquote:Op woensdag 18 mei 2011 10:28 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Probleem is alleen dat ik een FreeNAS-servertje heb draaien en geen server software op mijn PC wil
Wi fi kan ik nog wel begrijpen, maar is 3g daar niet veels te traag voor om een filmpje te streamen? Welke provider heb je?quote:Op woensdag 18 mei 2011 09:40 schreef HeatWave het volgende:
Idd, Airserver/Airplayer, dat werkt echt perfect. Ik heb hem ook beschikbaar gemaakt via het internet, dus ik kan nu overal waar ik internet heb (ook 3g) verbinding maken met mijn PC thuis en alles live streamen, werkt echt perfect. Zelfs met 3g heb ik binnen 10 sec een film draaien op mijn iPad.
Hoezo ben ik gek?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 15:14 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Jij bent gek! 40 euro per maand 2 jaar lang!
Ipad kopen in de winkel en daar je kranten op lezen, dan bespaar je een paar honderd euro en een hoop bomen en oud papierquote:Op woensdag 18 mei 2011 19:17 schreef grindfreakje het volgende:
[..]
Hoezo ben ik gek?
De krant kost toch al 30,- per maand, en nu heb ik voor een tientje extra per maand (2 jaar lang) een iPad2 erbij die 470 in de winkel kost. En ik zou toch al een andere krant nemen en ook deze maand een iPad2 ophalen. Dus ben ik gek omdat ik een paar honderd euro bespaar?
Ja ik zal die iPad elke dag meenemen naar de fabriek om op het werk zo de krant te lezen. Weet ik zeker dat die na een jaar naar zijn grootje is.quote:Op woensdag 18 mei 2011 19:52 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ipad kopen in de winkel en daar je kranten op lezen, dan bespaar je een paar honderd euro en een hoop bomen en oud papier
Probeer eens Terra.quote:Op woensdag 18 mei 2011 21:09 schreef __Saviour__ het volgende:
Kan ik Safari zo instellen dat een nieuwe 'tab' start met de cursor in het adresveld ipv het zoekveld?
Ok.quote:Op woensdag 18 mei 2011 13:09 schreef wolvendagen het volgende:
Ik kon gister mijn witte iPad gelijk meenemen uit de winkel, per toeval.Wehehehe. Maar nu moet ik een case hebben en ik kan geen leukes vinden.
Ben je een vent of een wief? Ben je het eerste dan vraag ik mij af waarom je dan een witte iPad neemt en geen zwarte.quote:Op woensdag 20 april 2011 09:29 schreef Patje1987 het volgende:
Ik heb ook nog een witte iPhone 3gs en het ziet er serieus echt tof uit, het is sowieso maar een klein oppervlak dat wit is, in principe alleen maar die buitenste rand.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |