Tering.quote:Op zondag 8 mei 2011 22:15 schreef FredvZ het volgende:
btw zojuist mijn iPad2 besteld![]()
verwachte leverdatum: 31 mei
Ziet er goed uit.quote:Op maandag 9 mei 2011 11:01 schreef athlonkmf het volgende:
Even mijn stylus verder uitgetest
Dit in combo met notes+ app.
[ afbeelding ]
Best leesbaar toch? en ja.. mijn handschrift is echt zo slecht. ICTer he...
Gaat om... de ipad als notitieblok werkt dus prima. Typen was sneller though...
ach ja... Nu weet iig zeker dat-ie niet eerder uit verpakking is geweest.quote:Op maandag 9 mei 2011 11:03 schreef Netsplitter het volgende:
Tering.
Je kan beter een mediamarkt bellen en vragen of ze 'm hebben of binnenkrijgen.
Heb ik ook gedaan bij die in Den Haag.
Ik moest die van mij eerst aan m'n iTunes hangen voordat ik 'm kon gebruiken.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:37 schreef FredvZ het volgende:
[..]
ach ja... Nu weet iig zeker dat-ie niet eerder uit verpakking is geweest.
Geen idee, heb nooit de eerste gehad of mee gespeeld.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:45 schreef -moppie- het volgende:
Zijn er nou echt grote gebruikers verschillen met de ipad 1?
Dat zegt helemaal niets en bij de MM nooit zekerquote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:49 schreef Netsplitter het volgende:
Ik moest die van mij eerst aan m'n iTunes hangen voordat ik 'm kon gebruiken.
Nieuw in cellofaan?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:53 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Dat zegt helemaal niets en bij de MM nooit zeker
Waar heb je besteld? Wil er ook eentje gaan kopen, maar overal lange levertijd. Wat adviseren jullie me?quote:Op donderdag 12 mei 2011 16:12 schreef PdeHoog het volgende:
iPad besteldGeen zin om de MM en Appel Store's af te lopen. Ik wacht wel een paar weekjes.
Ik bij de Apple Store online. Er staat 1-2 weken levertijd. We zullen wel zienquote:Op donderdag 12 mei 2011 22:01 schreef Cortax het volgende:
[..]
Waar heb je besteld? Wil er ook eentje gaan kopen, maar overal lange levertijd. Wat adviseren jullie me?
Bel de dichtbij zijnde MM en vraag wanneer ze ze binnen krijgen.quote:Op donderdag 12 mei 2011 22:01 schreef Cortax het volgende:
[..]
Waar heb je besteld? Wil er ook eentje gaan kopen, maar overal lange levertijd. Wat adviseren jullie me?
Ik kreeg hem pas na een maand.quote:Op donderdag 12 mei 2011 22:19 schreef Cortax het volgende:
En bestellen via de Apple Store? Iemand enig idee hoe dat zit. Staat dit op de site: Verzendklaar: 1-2 weken
Is dat beetje realistisch?
Bijna 1000 euro voor een iPad2.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:54 schreef wolfrolf het volgende:
Op de radio hoor ik spotjes dat wanneer je een 2 jarig abonnement neemt op NRC je een gratis iPad2 kado krijgt![]()
Slechts 40 euro per maand !!!!
Ja maar dan krijg je wel elke dag vers toiletpapier 14.gifquote:
Vriendin van mij heeft hem 21 april besteld en hij wordt vandaag afgeleverd als het goed is!quote:Op donderdag 12 mei 2011 22:19 schreef Cortax het volgende:
En bestellen via de Apple Store? Iemand enig idee hoe dat zit. Staat dit op de site: Verzendklaar: 1-2 weken
Is dat beetje realistisch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |