Awh, dat is wel zwaar kutquote:Op dinsdag 19 april 2011 22:14 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Opdracht lukt nietik heb hele goede artikelen, maar ik kan niet de hele tekst lezen, want daarvoor moet je betalen en daar is m'n school te gierig voor. En ik heb niet even 50 dollar per artikel liggen
Watwat, betalen?quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:14 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Opdracht lukt nietik heb hele goede artikelen, maar ik kan niet de hele tekst lezen, want daarvoor moet je betalen en daar is m'n school te gierig voor. En ik heb niet even 50 dollar per artikel liggen
Bobje, je uiquote:
Linkje? Misschien dat ik erbij kan.quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:14 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Idd waar bleef die heameauquote:Op dinsdag 19 april 2011 22:19 schreef 92Merel het volgende:
En dat duurde wel erg lang, waar bleef cash ?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op <a href="http://i52.tinypic.com/15yai5k.jpg" target="_blank" rel="nofollow"></a> schreef TheFamousMan
Geef maar toe, eigenlijk ben jij gewoon een keiharde baas, die uit 110% ongelooflijke koninklijkheid bestaat _O_
Relletje, jouw UIquote:Op dinsdag 19 april 2011 22:19 schreef 92Merel het volgende:
En dat duurde wel erg lang, waar bleef cash ?
[..]
Bobje, je ui![]()
Een piratenstier die een beetje van de verkeerde kant isquote:
quote:
Oh ja maar daar was ik niet bijquote:Op dinsdag 19 april 2011 22:19 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Relletje, jouw UI![]()
Ik had deze UI trouwens ook tijdens de bruiloft van Jan en Appeltje
Alleen dan de vrolijke versie natuurlijk
Oh-hoquote:
hihi beetje wel jaquote:Op dinsdag 19 april 2011 22:20 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Een piratenstier die een beetje van de verkeerde kant is
Die heb ik weer van Zero gepiktquote:
Ik mis alleen nog een beetje rozequote:
sorry, die kleur stond mooi bij de groene baan van de regenboogquote:
Hihi, maakt niet uit hoorquote:Op dinsdag 19 april 2011 22:24 schreef dralion13 het volgende:
[..]
sorry, die kleur stond mooi bij de groene baan van de regenboog
Ik wil wel een andere maken hoor
Van Bob dan want die heeft het met liefde voor me gemaakt en copyright aangevraagd dus hij kan iedereen hier voor miljoenen aanklagenquote:Op dinsdag 19 april 2011 22:24 schreef Patje1987 het volgende:
Ik heb alles van Jan gepikkedieft hihi
Ik moet gewoon elke dag werken als dat je beter laat voelenquote:Op dinsdag 19 april 2011 22:24 schreef Omdatappel het volgende:
Ik kwam er vanmiddag achter dat ik morgen ook moet werken. Daar gaat mijn enige vrije dag naast zondag.
Aaawhquote:Op dinsdag 19 april 2011 22:24 schreef Omdatappel het volgende:
Ik kwam er vanmiddag achter dat ik morgen ook moet werken. Daar gaat mijn enige vrije dag naast zondag.
KBquote:
OMG GOED IDEEquote:Op dinsdag 19 april 2011 22:25 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Van Bob dan want die heeft het met liefde voor me gemaakt en copyright aangevraagd dus hij kan iedereen hier voor miljoenen aanklagen
wat heeft hij dan gedaan met CC?quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:25 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Hihi, maakt niet uit hoor![]()
Mag zero alleen niet zo. Blijf het lelijk vinden wat hij met CC gedaan heeft.
Dat blijft een nare streek inderdaadquote:Op dinsdag 19 april 2011 22:25 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Hihi, maakt niet uit hoor![]()
Mag zero alleen niet zo. Blijf het lelijk vinden wat hij met CC gedaan heeft.
Zondag ook?quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:25 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik moet gewoon elke dag werken als dat je beter laat voelen
Nee zondag heb ik een feestjequote:
Ze hadden een date, zij kwam vanuit iets boven amsterdam naar eindhoven helemaal en vervolgens kwam hij niet opdagen. Uiteindelijk zegt hij op fok dat er iemand een epileptische aanval had en dat er niemand in de buurt was (hij studeert hbo rechten, dat is sowieso een massastudie, dus alleen zijn kan praktisch niet) en blijkbaar had hij geen tijd om haar dat te laten weten. Ze heeft een half uur gewacht en is vervolgens hierheen gekomen.quote:
Deze smoes ga ik ook een keer gebruiken als het mij uitkomtquote:Op dinsdag 19 april 2011 22:27 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ze hadden een date, zij kwam vanuit iets boven amsterdam naar eindhoven helemaal en vervolgens kwam hij niet opdagen. Uiteindelijk zegt hij op fok dat er iemand een epileptische aanval had en dat er niemand in de buurt was (hij studeert hbo rechten, dat is sowieso een massastudie, dus alleen zijn kan praktisch niet) en blijkbaar had hij geen tijd om haar dat te laten weten. Ze heeft een half uur gewacht en is vervolgens hierheen gekomen.
Gaan wij toch lekker in het park met de picknickmand zitten?quote:
http://www.ncbi.nlm.nih.g(...)%20gauze%20dressings.quote:
Lul dat hij isquote:Op dinsdag 19 april 2011 22:27 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ze hadden een date, zij kwam vanuit iets boven amsterdam naar eindhoven helemaal en vervolgens kwam hij niet opdagen. Uiteindelijk zegt hij op fok dat er iemand een epileptische aanval had en dat er niemand in de buurt was (hij studeert hbo rechten, dat is sowieso een massastudie, dus alleen zijn kan praktisch niet) en blijkbaar had hij geen tijd om haar dat te laten weten. Ze heeft een half uur gewacht en is vervolgens hierheen gekomen.
DIT IS NIET RODDELEN HIJ KAN HET TOCH OOK GEWOON LEZEN HIERquote:Op dinsdag 19 april 2011 22:31 schreef Klinkerbotsing het volgende:
NIET ZO RODDELEN OVER ZEROKU VERDOMME.
Hahaquote:Op dinsdag 19 april 2011 22:30 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Deze smoes ga ik ook een keer gebruiken als het mij uitkomtWant wel origineel
Ja, en daarom mag ik hem niet dus.quote:
Het is een lul en iedereen mag het weten.quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:31 schreef Klinkerbotsing het volgende:
NIET ZO RODDELEN OVER ZEROKU VERDOMME.
Is goed, halen we broodjes bij de Subway tochquote:Op dinsdag 19 april 2011 22:30 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Gaan wij toch lekker in het park met de picknickmand zitten?
Ik zal morgen even proberen op de universiteit. Of zit je daar al op? Zo ja kun je dat geloof ik ook aanvragen bij de bibliotheek.quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:31 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
http://www.ncbi.nlm.nih.g(...)%20gauze%20dressings.
http://www.ncbi.nlm.nih.g(...)ctiveness%20analysis.
http://www.ncbi.nlm.nih.g(...)20gauze%20compresses.
http://www.ncbi.nlm.nih.g(...)%20pressure%20ulcers.
Wie hier bij kan is mijn reddende engel
niet de subway met bob omggggquote:Op dinsdag 19 april 2011 22:33 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Is goed, halen we broodjes bij de Subway toch
Tofquote:
Stomme UI. Doei.quote:
Dit lijkt mij een goed ideequote:Op dinsdag 19 april 2011 22:33 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Is goed, halen we broodjes bij de Subway toch
Als je er bij kan zou dat fijn zijn. Klein probleem dat ik donderdag m in moet leverenquote:Op dinsdag 19 april 2011 22:33 schreef Dale. het volgende:
[..]
Ik zal morgen even proberen op de universiteit. Of zit je daar al op? Zo ja kun je dat geloof ik ook aanvragen bij de bibliotheek.
Wrom niey?quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:34 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
niet de subway met bob omgggg
[ afbeelding ]
Maar beetje eerlijkheid is wel gewenstquote:Op dinsdag 19 april 2011 22:33 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Alsof mensen geen tweede kans verdienen.
Dies leukquote:
Ik zit zelf op de TUe, maar kan ook op 't netwerk van Nijmegen, dus zal daar ook even proberen.quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:35 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Als je er bij kan zou dat fijn zijn. Klein probleem dat ik donderdag m in moet leverenMaar weet niet welke universiteit je zit? Ik heb al via de UvA geprobeerd.
ervaring tochquote:Op dinsdag 19 april 2011 22:34 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Dit lijkt mij een goed ideeJij weet wel hoe je een man moet verwennen
Ok dan, jammer.quote:
Je bent een heldquote:Op dinsdag 19 april 2011 22:36 schreef Dale. het volgende:
[..]
Ik zit zelf op de TUe, maar kan ook op 't netwerk van Nijmegen, dus zal daar ook even proberen.
Jij hebt wel ervaring met het verwennen van fokkers jaquote:
Hoog Catharijne junk, euros bietsen, pak vla eten, spuit in je arm, basen, Europalaantravestieten, Smakkelaarsveld, dood.quote:
Die gast onderaan roltrap Jaarbeursplein speelt wel goed gitaar altijdquote:Op dinsdag 19 april 2011 22:38 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Hoog Catharijne junk, euros bietsen, pak vla eten, spuit in je arm, basen, Europalaantravestieten, Smakkelaarsveld, dood.
Nouja, ik ben ook gewoon een tikje laatquote:Op dinsdag 19 april 2011 22:38 schreef Dale. het volgende:
[..]
Maar bij de UvA wouden ze ook niks doen bij de bibliotheek dus enzo?
Die neger met zijn gitaar met PowNed-sticker erop bedoel je?quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:39 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Die gast onderaan roltrap Jaarbeursplein speelt wel goed altijd![]()
Klinkerwatwat?quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:38 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Jij hebt wel ervaring met het verwennen van fokkers ja
Meteen zo doen. Ik heb ook dates gehad die ik gewoon van school kende.quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:38 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Jij hebt wel ervaring met het verwennen van fokkers ja
Inderdaad, dat ik deze post over het hoofd zag...quote:
Powned sticker heb ik niet gezien nogquote:Op dinsdag 19 april 2011 22:39 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Die neger met zijn gitaar met PowNed-sticker erop bedoel je?
Was gewoon grapje hoorquote:Op dinsdag 19 april 2011 22:40 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Meteen zo doen. Ik heb ook dates gehad die ik gewoon van school kende.
'k zal morgen even checken.quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:39 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Nouja, ik ben ook gewoon een tikje laatik ben al 2 weken naar een onderwerp enzo aan het zoeken... Dat heb ik nu eindelijk gevonden, kan ik niet bij die rukteksten
. En ik zit niet op de UvA, maar op de hvA, alleen inlogcode van meisje van de UvA. HvA heeft helemaal niets
Stiekem was ik van plan om grapje te maken over poepenquote:Op dinsdag 19 april 2011 22:41 schreef Omdatappel het volgende:
Godver, nu heb ik echt een kutgevoel.
Ik ben weg, doei.
Je bent de held van de dag, werkelijk waarquote:
Oh ik schrok echtquote:Op dinsdag 19 april 2011 22:41 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Was gewoon grapje hoorGewoon beetje meisjes plagen kusjes vragen enzo
Als ik erbij kan héquote:Op dinsdag 19 april 2011 22:42 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Je bent de held van de dag, werkelijk waar. Zou je ze willen mailen dan toevallig?
Ja natuurlijkquote:Op dinsdag 19 april 2011 22:43 schreef Dale. het volgende:
[..]
Als ik erbij kan héeerst even checken. Laat je wel wat weten via PM
Kerel..maak gebruik van deze situatiequote:Op dinsdag 19 april 2011 22:43 schreef Dale. het volgende:
[..]
Als ik erbij kan héeerst even checken. Laat je wel wat weten via PM
Waarom schrikken dan?quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:43 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Oh ik schrok echt![]()
Aw appeltje, voel je snel beter
Sorry.quote:
Mensen mogen mij niet en proberen mij zo weg te krijgenquote:
ik hou van jou bobquote:Op dinsdag 19 april 2011 22:47 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Mensen mogen mij niet en proberen mij zo weg te krijgenFUCK JULLIE ALLEMAAL
Gastquote:Op dinsdag 19 april 2011 22:44 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Kerel..maak gebruik van deze situatieZeg dat je ze wel wilt uitprinten en langs wilt brengen zodat ze jou haar adres geeft..en dan vervolgens met alleen een gitaar voor je slurf daar aanbellen en roos in je mond natuurlijk.
Hij heeft wel gelijk.quote:
Is het waar?quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Dat je zo'n beeld van me hebt
Wat voor beeld denk jij dat ik van je heb dan?quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Dat je zo'n beeld van me hebt
Sorry, maar ik vind Haarklip veel te liefquote:Op dinsdag 19 april 2011 22:49 schreef Dale. het volgende:
[..]
Helaas ben ik taken en zij ook... mss partnerruil
Pics van je realdollquote:Op dinsdag 19 april 2011 22:49 schreef Dale. het volgende:
[..]
Helaas ben ik taken en zij ook... mss partnerruil
Dale die haarklip krijgt dan?quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:50 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Sorry, maar ik vind Haarklip veel te lief![]()
dat ik alle fokkers af ga ofzoquote:Op dinsdag 19 april 2011 22:50 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Wat voor beeld denk jij dat ik van je heb dan?
quote:
Niet hatenquote:Op dinsdag 19 april 2011 22:44 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Kerel..maak gebruik van deze situatieZeg dat je ze wel wilt uitprinten en langs wilt brengen zodat ze jou haar adres geeft..en dan vervolgens met alleen een gitaar voor je slurf daar aanbellen en roos in je mond natuurlijk.
ben je al bij mij geweest?quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
dat ik alle fokkers af ga ofzo
Ik wacht nog steedsquote:Op dinsdag 19 april 2011 22:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
val je op mannen met houten boxershorts ?quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Zeker niet allemaalquote:Op dinsdag 19 april 2011 22:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Niets eng aan haten hoorquote:Op dinsdag 19 april 2011 22:52 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
[..]
Niet hatenik zou niet durven, gewoon even een
moment.
uhhhhh ... 2quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:53 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Zeker niet allemaalMaar op hoeveel zit je nu?
Waarom met ..... niet dan?quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:57 schreef Klinkerbotsing het volgende:
En met 1 van die 2 heb ik gezoend.
WATWATWAT KLINKERTJE? MET BEACH?quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:57 schreef Klinkerbotsing het volgende:
En met 1 van die 2 heb ik gezoend.
Ik ook, ik wilde mijn toekomstige vriendin zien, maar dat gaat dus mooi niet doorquote:
Het leven is hard man.quote:Op dinsdag 19 april 2011 23:02 schreef Furdinand het volgende:
en dan te bedenken dat ik afgewezen ben door klinker
Gewoon lekker tochquote:Op dinsdag 19 april 2011 23:02 schreef Bloempje. het volgende:
Waarom zou ze met iedereen moeten zoenen dan
speel nou mee....quote:Op dinsdag 19 april 2011 23:03 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Huh hoezo??? Jij hebt alleen oog voor appeltje
je zou niks zeggen tochquote:Op dinsdag 19 april 2011 23:04 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Net alsof ik niet eerder met een man gezoend heb
Ik fantaseer over jullie toch als ik Uhm laatmaarquote:Op dinsdag 19 april 2011 23:02 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Het leven is hard man.
Hier wil ik even aan toevoegen dat klinker, appel en ik stomende piratenseks zouden hebben. Ik weet alleen niet meer wanneer we dat bedacht hadden
Wie heeft alleen oog voor Appeltje?quote:Op dinsdag 19 april 2011 23:03 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Huh hoezo??? Jij hebt alleen oog voor appeltje
Oh, sorry hoorquote:Op dinsdag 19 april 2011 23:04 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Net alsof ik niet eerder met een man gezoend heb
Oh jeetjequote:Op dinsdag 19 april 2011 23:05 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik fantaseer over jullie toch als ik Uhm laatmaar![]()
Maand geleden ofzo nog in Utrechtquote:
okok je moet fappen om wakker te blijvenquote:Op dinsdag 19 april 2011 23:07 schreef Patje1987 het volgende:
Zo ik lig in bed dus als ik opeens niet meer post zonder gedag te zeggen slaap ik
quote:Op dinsdag 19 april 2011 23:07 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Maand geleden ofzo nog in Utrecht
Kerel had truth or dare op z'n telefoon..en toe moesten we zo kaartje blazen. Maar dat ging niet zo goedDaar zaten we dan in de bus vol op z'n bakkes
stiekem ben je gewoon een beetje biquote:Op dinsdag 19 april 2011 23:07 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Maand geleden ofzo nog in Utrecht
Kerel had truth or dare op z'n telefoon..en toe moesten we zo kaartje blazen. Maar dat ging niet zo goedDaar zaten we dan in de bus vol op z'n bakkes
Kan ie toch niet tegelijk posten. En daarna valt ie meteen in slaap johquote:Op dinsdag 19 april 2011 23:08 schreef Furdinand het volgende:
[..]
okok je moet fappen om wakker te blijven
je hebt gelijk....quote:Op dinsdag 19 april 2011 23:08 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Kan ie toch niet tegelijk posten. En daarna valt ie meteen in slaap joh
Soms post ik tijdens het fappen hoorquote:Op dinsdag 19 april 2011 23:08 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Kan ie toch niet tegelijk posten. En daarna valt ie meteen in slaap joh
Jammer genoeg krijg ik geen stijve plasser van mannenquote:Op dinsdag 19 april 2011 23:08 schreef Furdinand het volgende:
[..]
stiekem ben je gewoon een beetje bi
en een beetje bi is nie bah.
Zijn daar foto's/filmpjes van?quote:Op dinsdag 19 april 2011 23:08 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ik deed ooit een stom spel, soort truth or dare, daar zat ik dan, midden in een volle woonkamer met een vriendin
Patje Pils!quote:Op dinsdag 19 april 2011 23:11 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Soms post ik tijdens het fappen hoor
aleen een beetje bischierig dan?quote:Op dinsdag 19 april 2011 23:11 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Jammer genoeg krijg ik geen stijve plasser van mannen
Ik fap wel eens tijdens het postenquote:Op dinsdag 19 april 2011 23:11 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Kijk maar uit dat je geen vlekken op je telefoon/laptop krijgt.quote:Op dinsdag 19 april 2011 23:11 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Psssht: dat is het zelfdequote:Op dinsdag 19 april 2011 23:12 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Ik fap wel eens tijdens het posten
Ook nietquote:
Sorry.quote:
Fijn dat je zo'n grote mond hebt. Mag je de volgende keer ook wel in mijn bijzijn doen, dat ik ook kan zeggen wat er wél gebeurd is in plaats van die subjectieve onzin van jou.quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:27 schreef 92Merel het volgende:
[..]
RELLUH VECHTUH MATTUH KLAPPUH! UTEREG HOOLIGANS! 030 BUNNIKSIDE TERREUR!quote:Op dinsdag 19 april 2011 23:13 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Fijn dat je zo'n grote mond hebt. Mag je de volgende keer ook wel in mijn bijzijn doen, dat ik ook kan zeggen wat er wél gebeurd is in plaats van die subjectieve onzin van jou.
Wist ik nietquote:Op dinsdag 19 april 2011 23:13 schreef Furdinand het volgende:
[..]
ik ben het neukmaatje van breezersletje
Denk om je hart.quote:Op dinsdag 19 april 2011 23:14 schreef Ragboer het volgende:
[..]
RELLUH VECHTUH MATTUH KLAPPUH! UTEREG HOOLIGANS! 030 BUNNIKSIDE TERREUR!
BITCHFIGHTquote:Op dinsdag 19 april 2011 23:14 schreef Ragboer het volgende:
[..]
RELLUH VECHTUH MATTUH KLAPPUH! UTEREG HOOLIGANS! 030 BUNNIKSIDE TERREUR!
Die gelegenheid heb je nu toch..quote:Op dinsdag 19 april 2011 23:13 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Fijn dat je zo'n grote mond hebt. Mag je de volgende keer ook wel in mijn bijzijn doen, dat ik ook kan zeggen wat er wél gebeurd is in plaats van die subjectieve onzin van jou.
Ja, gaat wel weer.quote:Op dinsdag 19 april 2011 23:14 schreef Furdinand het volgende:
[..]
gaat het weet een beetje lieve appel?
Ik wil knuffelen met Appel.quote:
Mijn hoestbuien worden eigenlijk iets minderquote:Op dinsdag 19 april 2011 23:15 schreef Bloempje. het volgende:
Ik moet steeds niezen, ik word vast ziek
Wie nog meer dan?quote:
Nee, want ik vind het wel goed zo.quote:
Jeetje, lang ziek wel jijquote:Op dinsdag 19 april 2011 23:16 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Mijn hoestbuien worden eigenlijk iets minderHoop dat het voor de zomer over is
En als je nu ziek bent geworden word je dat zometeen waarschijnlijk niet meer
ohquote:
Jij bent van Sport. Gaan we lekker rellen enzo, Bunnikside Hooligans. Vechten voor die leventje.quote:
Hier ook. Want van knuffels worden mensen blij en volgens mij kan ons Appeltje dat wel gebruikenquote:
Jij wil gewoon een relquote:Op dinsdag 19 april 2011 23:17 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Dat snap ik dan weer niet helemaal.
Kan niet. Wij posten niets over hooligans en rellen.quote:Op dinsdag 19 april 2011 23:17 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Jij bent van Sport. Gaan we lekker rellen enzo, Bunnikside Hooligans. Vechten voor die leventje.
Echt ziek ben ik nu nietquote:Op dinsdag 19 april 2011 23:17 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Jeetje, lang ziek wel jijIk hoop het maar, maar het komt niet goed uit om nu ziek te zijn
(nooit eigenlijk, alleen in de vakantie, maar dan wil ik niet ziek zijn
)
Ik hou ook van jou.quote:Op dinsdag 19 april 2011 23:18 schreef Omdatappel het volgende:
Dankjulliewel, op de één of andere manier beschouw ik jullie echt als een soort vrienden.
Wat liefquote:Op dinsdag 19 april 2011 23:18 schreef Omdatappel het volgende:
Dankjulliewel, op de één of andere manier beschouw ik jullie echt als een soort vrienden.
Grutjes.quote:
Ja, dankjewel!quote:Op dinsdag 19 april 2011 23:19 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Wat liefwe zijn er ook voor je als je wilt praten he, dat weet je toch?
wij zijn ook jouw vrienden appelquote:Op dinsdag 19 april 2011 23:18 schreef Omdatappel het volgende:
Nee, want dat is kut, want vakantie weg. Maar ziek zijn als ik school heb is kut, want school verpest = niet fijn = veel inhalen = geen vakantie. Is dat niet briljant geredeneerd van mij?quote:Op dinsdag 19 april 2011 23:19 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Echt ziek ben ik nu nietAlleen last van hoesten..maar dat heb ik elk jaar wel een tijdje
En ziek zijn JUIST niet in vakanties
Ik heb al tijden niet gerooktquote:
Ik jou ook, zou niet weten wat ik nog zonder jullie moetquote:Op dinsdag 19 april 2011 23:18 schreef Omdatappel het volgende:
Verstandige Bobquote:Op dinsdag 19 april 2011 23:20 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik heb al tijden niet gerooktEn sigaar is helemaal lang geleden
Laat mij gewoon gezond leven..blaas je rook maar uit in mijn gezicht
dit dus ;'(quote:Op dinsdag 19 april 2011 23:20 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Ik jou ook, zou niet weten wat ik nog zonder jullie moet![]()
Nee..maar hij zegt eerst:quote:
En dan heeft hij nu de kans om dat te doen, maar dan wilt hij dit niet meer. Snap ik gewoon niet helemaal.quote:Op dinsdag 19 april 2011 23:13 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Oke, eens. Maarja, misschien geen zin in drama enzulks.quote:Op dinsdag 19 april 2011 23:21 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Nee..maar hij zegt eerst:
[..]
En dan heeft hij nu de kans om dat te doen, maar dan wilt hij dit niet meer. Snap ik gewoon niet helemaal.
Sigaar is ook niet bepaald goed als je die over je longen trekt ook, dus valt wel mee.quote:Op dinsdag 19 april 2011 23:20 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik heb al tijden niet gerooktEn sigaar is helemaal lang geleden
Laat mij gewoon gezond leven..blaas je rook maar uit in mijn gezicht
Kom jij uit Groningen naar Amsterdam dan?quote:Op dinsdag 19 april 2011 23:21 schreef dralion13 het volgende:
In de zomervakantie moeten we een meet houden![]()
Facebookvriendjesquote:Op dinsdag 19 april 2011 23:18 schreef Omdatappel het volgende:
Hehe, waarom?quote:
Fierljeppen in Fryslan meet ?quote:Op dinsdag 19 april 2011 23:21 schreef dralion13 het volgende:
In de zomervakantie moeten we een meet houden![]()
Facebook familie zelfs, Jan is mijn kleinzoonquote:
Groningen toch?quote:
hahahaquote:Op dinsdag 19 april 2011 23:22 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Facebook familie zelfs, Jan is mijn kleinzoon
oow ik dacht we gaan gewoon met zn allen naar Fryslan en daar wat dingen kapotmaken enzoquote:Op dinsdag 19 april 2011 23:22 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Groningen toch?ben ik in de war?!
Je bent in de war, das fries (al zijn er wat groningse dorpen met een Fierljep-vereniging, zoals grijpskerk)quote:Op dinsdag 19 april 2011 23:22 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Groningen toch?ben ik in de war?!
Voor pasen krijg je een extra groot paasei, goed?quote:
Duidelijkheid geeft op de lange termijn het minste dramaquote:Op dinsdag 19 april 2011 23:21 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Oke, eens. Maarja, misschien geen zin in drama enzulks.
Dan wordt het Bloempje uit de zee redden omdat ze bijna verzuipt meetquote:
Jah, dat klinkt beter!quote:Op dinsdag 19 april 2011 23:23 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
oow ik dacht we gaan gewoon met zn allen naar Fryslan en daar wat dingen kapotmaken enzo![]()
Jou welquote:
Maar jij, jij was toch uit Groningen?quote:Op dinsdag 19 april 2011 23:23 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Je bent in de war, das fries (al zijn er wat groningse dorpen met een Fierljep-vereniging, zoals grijpskerk)
Dan wordt het wat anders dan een sigaarquote:Op dinsdag 19 april 2011 23:22 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Sigaar is ook niet bepaald goed als je die over je longen trekt ook, dus valt wel mee.
Ook leukquote:Op dinsdag 19 april 2011 23:24 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Dan wordt het Bloempje uit de zee redden omdat ze bijna verzuipt meet
quote:
Even kijken hoe dat werkt op iPat hihiquote:
Die heb ik volgende week, leer ik jullie het even van te voren, oke?quote:Op dinsdag 19 april 2011 23:24 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Ook leuk
Zorg ik dat ik voor die tijd een reanimatiecursus heb gedaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |