Precies, dat willen/moeten die sletten tegenwoordig. Anders horen ze er niet meer bij.quote:Op dinsdag 19 april 2011 00:47 schreef Cazano het volgende:
na 6 weken dat doen
beter spuit je haar bakkes es effe lekker vol en verneder je haar keihard anaal
quote:Op dinsdag 19 april 2011 00:47 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Wat een nare meid.
Kan je er trouwens geen videotopic van maken incl. wat beelden van je vrouwtje?
Ga naar de keuken.quote:
Heb je opmerking even voltooid.quote:
Multitasken anno 2011: Koken en FOK!ken speciaal voor vrouwen?quote:Op dinsdag 19 april 2011 00:51 schreef Cazano het volgende:
[..]
ze hebben tegenwoordig overal internet![]()
Dankuquote:Op dinsdag 19 april 2011 00:52 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Heb je opmerking even voltooid.
quote:Op dinsdag 19 april 2011 00:51 schreef Karzai het volgende:
Neem haar de volgende keer mee naar een wespen nest
koken en pijpen bedoel je zekerquote:Op dinsdag 19 april 2011 00:52 schreef HetNieuweGezicht het volgende:
[..]
Multitasken anno 2011: Koken en FOK!ken speciaal voor vrouwen?
Moet ik leuk zijn voor iemand met een kort en pittig kapsel, die een beetje dikkig is. NEENquote:
Neem aan dat je het nu over je vriendin hebt.quote:Op dinsdag 19 april 2011 00:53 schreef HetNieuweGezicht het volgende:
[..]
Moet ik leuk zijn voor iemand met een kort en pittig kapsel, die een beetje dikkig is. NEEN
Ik ben 16. Mijn vrouwlijke leeftijdsgenoten hebben nog een strakke poes.. in tegenstelling tot jou natuurlijk.quote:Op dinsdag 19 april 2011 00:57 schreef Miss-MacPhisto het volgende:
[..]
Neem aan dat je het nu over je vriendin hebt.
You have no idea.quote:Op dinsdag 19 april 2011 00:58 schreef HetNieuweGezicht het volgende:
[..]
Ik ben 16. Mijn vrouwlijke leeftijdsgenoten hebben nog een strakke poes.. in tegenstelling tot jou natuurlijk.
quote:Op dinsdag 19 april 2011 00:58 schreef HetNieuweGezicht het volgende:
[..]
Ik ben 16. Mijn vrouwlijke leeftijdsgenoten hebben nog een strakke poes.. in tegenstelling tot jou natuurlijk.
Ik hou wel van milfs, ik doe alles onder de 40 wat er goed uit zietquote:
Tatjana niet zouden geven.quote:Op dinsdag 19 april 2011 01:04 schreef HetNieuweGezicht het volgende:
[..]
Ik hou wel van milfs, ik doe alles onder de 40 wat er goed uit ziet
Uitzonderingen zijn mogelijk uiteraard.quote:
Kan ik me voorstellen met zo'n vriendin.quote:Op dinsdag 19 april 2011 01:04 schreef HetNieuweGezicht het volgende:
[..]
Ik hou wel van milfs, ik doe alles onder de 40 wat er goed uit ziet
Mijn vriendin is lekker, ik ben zelfs geneigt pics te geven, zodat jullie kunnen zien dat ik er goed uit ziequote:Op dinsdag 19 april 2011 01:07 schreef Miss-MacPhisto het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen met zo'n vriendin.
Post liever een pic van je schooldiploma.quote:Op dinsdag 19 april 2011 01:09 schreef HetNieuweGezicht het volgende:
[..]
Mijn vriendin is lekker, ik ben zelfs geneigt pics te geven, zodat jullie kunnen zien dat ik er goed uit zie
Niet jaloers worden op mijn frisse jeugdelijkheid he. Niet mijn probleem dat jouw stink grot niet meer wordt uitgewoond.quote:Op dinsdag 19 april 2011 01:10 schreef Miss-MacPhisto het volgende:
[..]
Post liever een pic van je schooldiploma.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |