Awh, dat is wel zwaar kutquote:Op dinsdag 19 april 2011 22:14 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Opdracht lukt nietik heb hele goede artikelen, maar ik kan niet de hele tekst lezen, want daarvoor moet je betalen en daar is m'n school te gierig voor. En ik heb niet even 50 dollar per artikel liggen
Watwat, betalen?quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:14 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Opdracht lukt nietik heb hele goede artikelen, maar ik kan niet de hele tekst lezen, want daarvoor moet je betalen en daar is m'n school te gierig voor. En ik heb niet even 50 dollar per artikel liggen
Bobje, je uiquote:
Linkje? Misschien dat ik erbij kan.quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:14 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Idd waar bleef die heameauquote:Op dinsdag 19 april 2011 22:19 schreef 92Merel het volgende:
En dat duurde wel erg lang, waar bleef cash ?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op <a href="http://i52.tinypic.com/15yai5k.jpg" target="_blank" rel="nofollow"></a> schreef TheFamousMan
Geef maar toe, eigenlijk ben jij gewoon een keiharde baas, die uit 110% ongelooflijke koninklijkheid bestaat _O_
Relletje, jouw UIquote:Op dinsdag 19 april 2011 22:19 schreef 92Merel het volgende:
En dat duurde wel erg lang, waar bleef cash ?
[..]
Bobje, je ui![]()
Een piratenstier die een beetje van de verkeerde kant isquote:
quote:
Oh ja maar daar was ik niet bijquote:Op dinsdag 19 april 2011 22:19 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Relletje, jouw UI![]()
Ik had deze UI trouwens ook tijdens de bruiloft van Jan en Appeltje
Alleen dan de vrolijke versie natuurlijk
Oh-hoquote:
hihi beetje wel jaquote:Op dinsdag 19 april 2011 22:20 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Een piratenstier die een beetje van de verkeerde kant is
Die heb ik weer van Zero gepiktquote:
Ik mis alleen nog een beetje rozequote:
sorry, die kleur stond mooi bij de groene baan van de regenboogquote:
Hihi, maakt niet uit hoorquote:Op dinsdag 19 april 2011 22:24 schreef dralion13 het volgende:
[..]
sorry, die kleur stond mooi bij de groene baan van de regenboog
Ik wil wel een andere maken hoor
Van Bob dan want die heeft het met liefde voor me gemaakt en copyright aangevraagd dus hij kan iedereen hier voor miljoenen aanklagenquote:Op dinsdag 19 april 2011 22:24 schreef Patje1987 het volgende:
Ik heb alles van Jan gepikkedieft hihi
Ik moet gewoon elke dag werken als dat je beter laat voelenquote:Op dinsdag 19 april 2011 22:24 schreef Omdatappel het volgende:
Ik kwam er vanmiddag achter dat ik morgen ook moet werken. Daar gaat mijn enige vrije dag naast zondag.
Aaawhquote:Op dinsdag 19 april 2011 22:24 schreef Omdatappel het volgende:
Ik kwam er vanmiddag achter dat ik morgen ook moet werken. Daar gaat mijn enige vrije dag naast zondag.
KBquote:
OMG GOED IDEEquote:Op dinsdag 19 april 2011 22:25 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Van Bob dan want die heeft het met liefde voor me gemaakt en copyright aangevraagd dus hij kan iedereen hier voor miljoenen aanklagen
wat heeft hij dan gedaan met CC?quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:25 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Hihi, maakt niet uit hoor![]()
Mag zero alleen niet zo. Blijf het lelijk vinden wat hij met CC gedaan heeft.
Dat blijft een nare streek inderdaadquote:Op dinsdag 19 april 2011 22:25 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Hihi, maakt niet uit hoor![]()
Mag zero alleen niet zo. Blijf het lelijk vinden wat hij met CC gedaan heeft.
Zondag ook?quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:25 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik moet gewoon elke dag werken als dat je beter laat voelen
Nee zondag heb ik een feestjequote:
Ze hadden een date, zij kwam vanuit iets boven amsterdam naar eindhoven helemaal en vervolgens kwam hij niet opdagen. Uiteindelijk zegt hij op fok dat er iemand een epileptische aanval had en dat er niemand in de buurt was (hij studeert hbo rechten, dat is sowieso een massastudie, dus alleen zijn kan praktisch niet) en blijkbaar had hij geen tijd om haar dat te laten weten. Ze heeft een half uur gewacht en is vervolgens hierheen gekomen.quote:
Deze smoes ga ik ook een keer gebruiken als het mij uitkomtquote:Op dinsdag 19 april 2011 22:27 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ze hadden een date, zij kwam vanuit iets boven amsterdam naar eindhoven helemaal en vervolgens kwam hij niet opdagen. Uiteindelijk zegt hij op fok dat er iemand een epileptische aanval had en dat er niemand in de buurt was (hij studeert hbo rechten, dat is sowieso een massastudie, dus alleen zijn kan praktisch niet) en blijkbaar had hij geen tijd om haar dat te laten weten. Ze heeft een half uur gewacht en is vervolgens hierheen gekomen.
Gaan wij toch lekker in het park met de picknickmand zitten?quote:
http://www.ncbi.nlm.nih.g(...)%20gauze%20dressings.quote:
Lul dat hij isquote:Op dinsdag 19 april 2011 22:27 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ze hadden een date, zij kwam vanuit iets boven amsterdam naar eindhoven helemaal en vervolgens kwam hij niet opdagen. Uiteindelijk zegt hij op fok dat er iemand een epileptische aanval had en dat er niemand in de buurt was (hij studeert hbo rechten, dat is sowieso een massastudie, dus alleen zijn kan praktisch niet) en blijkbaar had hij geen tijd om haar dat te laten weten. Ze heeft een half uur gewacht en is vervolgens hierheen gekomen.
DIT IS NIET RODDELEN HIJ KAN HET TOCH OOK GEWOON LEZEN HIERquote:Op dinsdag 19 april 2011 22:31 schreef Klinkerbotsing het volgende:
NIET ZO RODDELEN OVER ZEROKU VERDOMME.
Hahaquote:Op dinsdag 19 april 2011 22:30 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Deze smoes ga ik ook een keer gebruiken als het mij uitkomtWant wel origineel
Ja, en daarom mag ik hem niet dus.quote:
Het is een lul en iedereen mag het weten.quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:31 schreef Klinkerbotsing het volgende:
NIET ZO RODDELEN OVER ZEROKU VERDOMME.
Is goed, halen we broodjes bij de Subway tochquote:Op dinsdag 19 april 2011 22:30 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Gaan wij toch lekker in het park met de picknickmand zitten?
Ik zal morgen even proberen op de universiteit. Of zit je daar al op? Zo ja kun je dat geloof ik ook aanvragen bij de bibliotheek.quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:31 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
http://www.ncbi.nlm.nih.g(...)%20gauze%20dressings.
http://www.ncbi.nlm.nih.g(...)ctiveness%20analysis.
http://www.ncbi.nlm.nih.g(...)20gauze%20compresses.
http://www.ncbi.nlm.nih.g(...)%20pressure%20ulcers.
Wie hier bij kan is mijn reddende engel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |