Ik kom mijn bed niet meer uit. Ze zoeken het maar uit met hun "oefeningen". En de eerste de beste brandweerknaap die daar wat van gaat vinden is van mij (gelukkig lenen ze allerlei spulletjes van mij om hun bedrijfsvoering door te laten gaan) Ik pak dat spul net zo snel weer terug en zet het in het schap.quote:Op woensdag 20 april 2011 19:59 schreef Remco026 het volgende:
[..]
Iets met overijverige huismeesters en brandveiligheid ofzo...
Als ik het zo van mijn binnenslapende collega's hoor is dat helemaal niet nodig gezien de vele oefeningen midden in de nacht
Kinderachtig beleid dus.quote:Op woensdag 20 april 2011 20:00 schreef AchJa het volgende:
[..]
Er zit hier zo'n verdwaasde harrie die meent dat we in de AMO zitten. Luftwaffe he, die lui kunnen nooit normaal doen.
Correct, eea is bepaald door een vent die elke avond thuis zit.quote:
Kan best, als het maar niet van stekkerblok naar stekkerblok naar stekkerblok gaat.quote:Op woensdag 20 april 2011 19:57 schreef AchJa het volgende:
[..]
Yup, op een twee persoonskamer maar die vent is er nooit.
Desktop
Monitor
Monitor
Versterker
TV
Koelkast
DVD speler
Video recorder
Router
Koffiezet apparaat
Waterkoker
Tosti ijzer
Lamp
Lamp
Lamp
Wekker
Lader Telefoon
Laptop
Harde schijf
Harde schijf
En nog een Harde schijf
Beamer (Eigen TV mocht niet, beamer heb ik niets over gehoord)
Lader TomTom
Computer van collega (nieuwe install etc.)
Monitor van collega
En nog een externe brander...
Ach.
Waarom niet? Het zijn geen frituurpannen. Jij hebt genoeg geleerd om te weten dat al die rommel nog geen 400W per apparaat is. (Ik mag 3680W in totaal aansluiten in mijn hok)quote:Op woensdag 20 april 2011 20:12 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
Kan best, als het maar niet van stekkerblok naar stekkerblok naar stekkerblok gaat.
quote:Op woensdag 20 april 2011 19:57 schreef AchJa het volgende:
[..]
Yup, op een twee persoonskamer maar die vent is er nooit.
Desktop
Monitor
Monitor
Versterker
TV
Koelkast
DVD speler
Video recorder
Router
Koffiezet apparaat
Waterkoker
Tosti ijzer
Lamp
Lamp
Lamp
Wekker
Lader Telefoon
Laptop
Harde schijf
Harde schijf
En nog een Harde schijf
Beamer (Eigen TV mocht niet, beamer heb ik niets over gehoord)
Lader TomTom
Computer van collega (nieuwe install etc.)
Monitor van collega
En nog een externe brander...
Ach.
Ik heb ff gekeken wat ik hier thuis heb staan:quote:Op woensdag 20 april 2011 20:14 schreef AchJa het volgende:
[..]
Waarom niet? Het zijn geen frituurpannen. Jij hebt genoeg geleerd om te weten dat al die rommel nog geen 400W per apparaat is. (Ik mag 3680W in totaal aansluiten in mijn hok)
Waterkoker, tosti ijzer en koffie apparaat zijn direct aangesloten. De rest gaat met een stekkerblok. En alles staat niet tegelijkertijd aan.quote:Op woensdag 20 april 2011 20:20 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
Ik heb ff gekeken wat ik hier thuis heb staan:
• waterkoker 2000 watt
• koffiezetapp 1100 watt
• tostiijzer 700 watt
Ga jij mij nu een lesje electro geven?quote:Op woensdag 20 april 2011 20:25 schreef jankaas020 het volgende:
Dat mag ik hopen dat alles niet tegelijkertijd aanstaat, die 3 dingen trekken alleen al 16 ampère. En de meeste huistuinkeuken dingen zijn afgezekerd op 16A
Ik heb een paar uur op het balkon doorgebracht met een hetero-Stalin dit keer...quote:Op woensdag 20 april 2011 20:41 schreef ErwinRommel het volgende:
Zit nu heerlijk aan een goede sigaar met een speciale "ijs-whisky" die Cobra afgelopen weekeinde meenam
Ola señorita!quote:
Maar daar moet niet de hele goegemeente de dupe van worden.quote:Op woensdag 20 april 2011 20:34 schreef jankaas020 het volgende:
Maar alle gekheid op een stokje, ik snap best dat ze het een beetje aan banden willen leggen. Jij mag dan verstand van elektro hebben, er zijn er genoeg die dat niet hebben en het raar vinden dat een draad warm kan worden met stekkerdoos na stekkerdoos met elektra erop.
Dat lijkt me duidelijk.quote:Maar het moet wel leefbaar blijven, en ze overdrijven overduidelijk bij jullie.
Tudo bem amigão, vc também está bem?quote:
muy bien!quote:
Denk je dat ik daar verstand van heb?quote:Op woensdag 20 april 2011 21:09 schreef Maitje het volgende:
[..]
Alles goed?maar zal het wel niet goed schrijven..
CERVEJA!!!!!!!quote:Op woensdag 20 april 2011 21:10 schreef AchJa het volgende:
[..]
Denk je dat ik daar verstand van heb?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |