Omnomnom!quote:Op woensdag 20 april 2011 18:32 schreef Thaboel het volgende:
Klaaarrrr. Ff een kapsalon naar binnenwerken
quote:Op woensdag 20 april 2011 17:06 schreef gerco94 het volgende:
weet iemand de naam van deze miniserie:
• ex-militair
• gewond aan zijn linkerschouder(10% minder kracht)
• werkt voor de SAS(dacht ik)
• doet verschillende missies in het buitenland, waaronder Afghanistan(waar hij tegen de taliban vecht, in zijn eentje. hij is in deze aflevering op zoek naar software die gestolen/gekraakt is. daarmee kunnen amerikaanse gevechtsvliegtuigen gehackt worden.)
alvast bedankt!
Kutleger, kutkapsalon...quote:Op woensdag 20 april 2011 18:32 schreef Thaboel het volgende:
Klaaarrrr. Ff een kapsalon naar binnenwerken
nope, hij werkt trouwens alleen, misschien belangrijk om te weten.quote:
Weer een domper vandaag?quote:
Oh ja, Remco!quote:Op woensdag 20 april 2011 19:08 schreef Remco026 het volgende:
Is dat geen verfilming van een serie boeken van Chris Ryan?
Ah, dat kon ook nog idd!quote:
quote:
quote:Op woensdag 20 april 2011 17:34 schreef EllaN het volgende:
[..]
Suzuki Swift kopen anderhalve week voor Koninginnedag.. Moet ik de AIVD bellen?
Elke dag dompers hier ondertussen... grafstemming bij de clubs die opgeheven gaan worden, tussen neus en lippen door de nieuwe functie omschrijvingen binnen krijgen, niet meer roken op de kamer (wat doe ik nou? ik steek maar zo een peuk op!) geen koffiezetapparaat meer op je kamer mogen hebben, het tosti ijzer verboden... etc. etc.quote:
Zou ze lekker de touw(middeleeuwseziekte beginnend met een t) laten krijgen en doorgaan zolang de officiele goedkeuringen nog niet binnen zijn.quote:Op woensdag 20 april 2011 19:23 schreef AchJa het volgende:
[..]
Elke dag dompers hier ondertussen... grafstemming bij de clubs die opgeheven gaan worden, tussen neus en lippen door de nieuwe functie omschrijvingen binnen krijgen, niet meer roken op de kamer (wat doe ik nou? ik steek maar zo een peuk op!) geen koffiezetapparaat meer op je kamer mogen hebben, het tosti ijzer verboden... etc. etc.
Dat dus, ze komen er wel uit met hun kutbende. Laat ze die hele kut de Peel maar sluiten, ik ben het helemaal zat met die stompzinnige regelgeving die door buitenslapers verzonnen wordt.quote:Op woensdag 20 april 2011 19:29 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Zou ze lekker de touw(middeleeuwseziekte beginnend met een t) laten krijgen en doorgaan zolang de officiele goedkeuringen nog niet binnen zijn.
Laat ze dan godverdomme ook eens goeie koffieautomaten in de gangen neerzetten en goed en betaalbaar vreten serveren. Totdat een grote middelvinger en de vinkentering voor ze!
Hier op het werk DE automaten en dat is zeer goed te doen hoorquote:
Ik heb ondertussen op een hoop kazernes gelegen, maar hoe triest de zaken hier aangepakt worden heb ik nog niet meegemaakt, zelfs niet in de diverse opleidingen.quote:
Wij hadden ze in Den Helder wel.quote:Op woensdag 20 april 2011 19:33 schreef jankaas020 het volgende:
De baas gaat echt geen DE automaten neerzetten.. Neehoor, gewoon selecta.
Whut? Geen tosti ijzer of koffiezetapparaat...quote:Op woensdag 20 april 2011 19:23 schreef AchJa het volgende:
geen koffiezetapparaat meer op je kamer mogen hebben, het tosti ijzer verboden... etc. etc.
Hier "Verboten"!quote:Op woensdag 20 april 2011 19:37 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Whut? Geen tosti ijzer of koffiezetapparaat...
Nu drink ik geen koffie, maar heb wel een sinasappelpers en koelkast op mijn kamer staan. Die vallen vast net zo goed onder de 'veboden' artikelen. Stom geregel !
Ik hoop vurig dat die C-650 eens mijn kamer gaat inspecteren! Die vent krijgt een rolberoerte... Ik tel hier al 28 stekkers.quote:Op woensdag 20 april 2011 19:44 schreef Remco026 het volgende:
Nee koelkast zit bij de kamer inbegrepen
Voor de rest is een laptop per persoon toegestaan, maar geen routers (2 internetaansluitingen op een 3 persoonskamer, inderdaad met draad) PS3, Xbox en dergelijke worden gedoogd, verder is alle electrische apparatuur verboden, inclusief stekkerblokken.
en je ligt in je eentje?quote:Op woensdag 20 april 2011 19:48 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik hoop vurig dat die C-650 eens mijn kamer gaat inspecteren! Die vent krijgt een rolberoerte... Ik tel hier al 28 stekkers.
Wat is de reden daarvan?? Je MOET maar naar paresto gaan?quote:Op woensdag 20 april 2011 19:23 schreef AchJa het volgende:
[..]
Elke dag dompers hier ondertussen... grafstemming bij de clubs die opgeheven gaan worden, tussen neus en lippen door de nieuwe functie omschrijvingen binnen krijgen, niet meer roken op de kamer (wat doe ik nou? ik steek maar zo een peuk op!) geen koffiezetapparaat meer op je kamer mogen hebben, het tosti ijzer verboden... etc. etc.
Yup, op een twee persoonskamer maar die vent is er nooit.quote:
Iets met overijverige huismeesters en brandveiligheid ofzo...quote:Op woensdag 20 april 2011 19:55 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Wat is de reden daarvan?? Je MOET maar naar paresto gaan?
Er zit hier zo'n verdwaasde harrie die meent dat we in de AMO zitten. Luftwaffe he, die lui kunnen nooit normaal doen.quote:Op woensdag 20 april 2011 19:55 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Wat is de reden daarvan?? Je MOET maar naar paresto gaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |