Ik vind de kilometer de kutste...quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:01 schreef Braamyo het volgende:
[..]
komt ie dan, bijna iedereen vind dit de zwaarste eis, ik vind het de lichtste
Vrouwen weer wat andersquote:Op dinsdag 19 april 2011 22:00 schreef AchJa het volgende:
[..]
MLV eis: 5km 23:15
Maar vrouwen hoeven maar 3km te lopen volgens mij. De gestelde tijd weet ik niet eens.
Er wordt raar genoeg overal nog wel reclame gemaaktquote:Op dinsdag 19 april 2011 22:06 schreef jankaas020 het volgende:
Valt het meer mensen op? Dat er volop reclame wordt gemaakt voor officiersfuncties?
oude dure off's eruit. Nieuwe (op ten duur dure door gebrek aan ervaring) off's op die stoelen?quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:06 schreef jankaas020 het volgende:
Valt het meer mensen op? Dat er volop reclame wordt gemaakt voor officiersfuncties?
Die ja...quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:07 schreef Braamyo het volgende:
[..]
welke is dat, 1 km in 04:12 ofzo? met wapen?
Touw klimmen heb ik nooit gekundquote:Op dinsdag 19 april 2011 22:11 schreef Braamyo het volgende:
-5 km hardlopen (op sportschoenen) in 27.45 min
-200m zwemmen in 5.15 min
-hindernisbaan in 4.30 min
-20 m cat crawl in 2 min
-20 m handgranaatwerpen, 2 kansen
-6 m touwklimmen
-1 km hardlopen op kisten, met helm en wapen in 5.15 min
(Dit waren de dameseisen)
edit: ik zoek nogsteeds naar de heren eisen
DSA...? Ow 400 meter in 64 seconden is wel snelquote:Op dinsdag 19 april 2011 22:11 schreef AchJa het volgende:
Die ja...
Maar waar ik het meest mee naar de kloten ben geholpen was de 400 meter bij het afnemen van de DSA... gvd 64 seconden over 400 meter... ze konden me oprapen.
Hmm, ik denk persoonlijk dat er tekorten zijn in de jonge off. categorie.. Net als manschappen en ooff's.quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:09 schreef Thaboel het volgende:
[..]
oude dure off's eruit. Nieuwe (op ten duur dure door gebrek aan ervaring) off's op die stoelen?
Whehequote:Op dinsdag 19 april 2011 22:13 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Dat leren ze je wel, en anders schreeuw ik jou dat touw in
DSAquote:Op dinsdag 19 april 2011 22:13 schreef Braamyo het volgende:
[..]
DSA...? Ow 400 meter in 64 seconden is wel snel
Jah snap ik... ik heb zelf ooit 1 keertje voor de lol een 400 meter sprint gelopen en deed het toen in 66/68 seconden ofzo. Dus om 64 seconden te doen is echt seriously hardcore, op die afstand is iedere seconden goud waard.quote:
Truste!!!quote:
Maar deze zit ertussen! Welliswaar mag het niet meer, maar ja.quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:18 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Jah snap ik... ik heb zelf ooit 1 keertje voor de lol een 400 meter sprint gelopen en deed het toen in 66/68 seconden ofzo. Dus om 64 seconden te doen is echt seriously hardcore, op die afstand is iedere seconden goud waard.
ZMV heb ik verprutst met het hagra gooien, daar ben ik geen ster in maar ik mocht compenseren... ik hoefde slechts 120 meter ofzo te gooien met een verte worp...quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:21 schreef Braamyo het volgende:
Kijk ! eindelijk gevonden, MLV eisen http://www.avrm.nl/mlv2007.pdf
Nee, standaard baan in Weert.quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:30 schreef Braamyo het volgende:
2 minuut 37 !!!!! wat de fuck.... dat was vast niet de internationale baan op oirschot?
Dat haal ik dan ook niet meer...quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:35 schreef Braamyo het volgende:
Die ken ik nog niet, maar alsnog klinkt 2 minuut 37 echt achtelijk snel.
Overigens vind ik de MLV eis van 5 minuten op de hiba in oirschot ook echt moeilijk....
Klopt, voorheen zat de 100 meter er nog in. Eis was 13 seconden geloof ik.quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:35 schreef Clan het volgende:
Ik zie dat de 100 meter sprint er niet meer in zit, ik heb destijds in 1962 het Nederlandse record van Hans Smit gelopen. Zwemmen heb ik niet gedaan voor mijn MLV.
Ik geloof dat ik die in 10.65 heb gedaan, maar dat moet ik nog even nakijken, handgranaatwerpen was 32 meter, dat was ook niet altijd haalbaar, en we hadden nog 100 meter lastdragen.quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:39 schreef AchJa het volgende:
[..]
Klopt, voorheen zat de 100 meter er nog in. Eis was 13 seconden geloof ik.
Ik heb de MLV papieren van die ouwe van mij nog nagekeken, hij moest ipv 1km gewoon 2km lopen... Whehehe, nu snap ik weer dat gezeur dat vroegah alles zwaarder was.quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:47 schreef Clan het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik die in 10.65 heb gedaan, maar dat moet ik nog even nakijken, handgranaatwerpen was 32 meter, dat was ook niet altijd haalbaar, en we hadden nog 100 meter lastdragen.
Aan de ene kant is het triest, aan de andere kant zit je met een stukje fysiek. Tjah.quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:05 schreef Maitje het volgende:
[..]
Vrouwen weer wat andersis toch triest?
Maar goed, ik zou echt niet weten of ik het haal eigenlijk...
Begrijp ik helemaal, maar het kan toch niet zo zijn dat de zwaarste eis voor vrouwen net zo zwaar is voor de 50 plussers (mannen)?quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:49 schreef Esses het volgende:
[..]
Aan de ene kant is het triest, aan de andere kant zit je met een stukje fysiek. Tjah.
En 8 km speedmars, die zit er ook niet meer in.quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:49 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik heb de MLV papieren van die ouwe van mij nog nagekeken, hij moest ipv 1km gewoon 2km lopen... Whehehe, nu snap ik weer dat gezeur dat vroegah alles zwaarder was.
Ook ik maak me daar schuldig aan.
RIMO is denk ik van vroegerquote:Op dinsdag 19 april 2011 22:58 schreef Clan het volgende:
[..]
En 8 km speedmars, die zit er ook niet meer in.
RIMO ( Rapport Individuele Militaire Opleiding ) boekje, daar staat dat allemaal in, alle oefentijden, zo zie je zelf ook dat je elke keer wat beter werd.
Ik heb het ook over vroeger, wat wij voor de MLV moesten doenquote:
Ik ben verdomme nog van het bord gestoten door een of ander Ghanees... Ik dapper 36 meter touwgeklommen en op het kazernebord gekomen, komt die neger aan met zijn 40 meter... De klootzak!quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:58 schreef Clan het volgende:
[..]
En 8 km speedmars, die zit er ook niet meer in.
RIMO ( Rapport Individuele Militaire Opleiding ) boekje, daar staat dat allemaal in, alle oefentijden, zo zie je zelf ook dat je elke keer wat beter werd.
Woehahaha!!!quote:Op dinsdag 19 april 2011 23:09 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik ben verdomme nog van het bord gestoten door een of ander Ghanees... Ik dapper 36 meter touwgeklommen en op het kazernebord gekomen, komt die neger aan met zijn 40 meter... De klootzak!
Was dat bij die hele hoge klimtoren? ( waar ligt die ook alweer? )quote:Op dinsdag 19 april 2011 23:09 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik ben verdomme nog van het bord gestoten door een of ander Ghanees... Ik dapper 36 meter touwgeklommen en op het kazernebord gekomen, komt die neger aan met zijn 40 meter... De klootzak!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |