Nee.quote:
Zie mijn post.quote:
Hoi!quote:
Whaha.. nee hoor 32 minuten hardgelopenquote:Op dinsdag 19 april 2011 21:47 schreef AchJa het volgende:
[..]
1 uur en 8 minuten... Op zijn minst 12 kilometer. (en dan ben ik nog fideel)
Een kilometer of 6?quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:50 schreef Maitje het volgende:
[..]
Whaha.. nee hoor 32 minuten hardgelopen.
quote:
Nee, denk eerder 5km. Houd het nooit bij. Maar ik liep samen met mijn zus dan kan ik niet op mijn eigen tempo anders houd ze mij niet bij, daarbij zijn we samen aan het hardlopen, ook weer zo lullig.quote:
Ik zou ook weer eens moeten beginnen, sinds uitzending niet meer getrained... pfff ik word nog bijna dik...quote:
quote:
quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:55 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Ik zou ook weer eens moeten beginnen, sinds uitzending niet meer getrained... pfff ik word nog bijna dik...
5km in 12 minuten of 3km in 12 minuten?quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:56 schreef AchJa het volgende:
[..]
![]()
Vroegah toen ik nog jonge god was deed ik dat in 12 minuten... en ja op Bea nikes...Tegenwoordig doe ik het kalmpjes an.
3, als ik 5 zou halen zou ik wsl niet bij defensie werkenquote:Op dinsdag 19 april 2011 21:57 schreef Maitje het volgende:
[..]
5km in 12 minuten of 3km in 12 minuten?
Daar kunnen we het best even over hebben.quote:
jah i know, maar ben echt alle motivatie kwijtquote:Op dinsdag 19 april 2011 21:57 schreef Maitje het volgende:
!! En je ging zo goed!!
. Zonde!!
Nou, ik sport de laatste 2 weken erg slecht, ben al 2 weken niet meer naar de sportschool geweest, enkel hardgelopen en krachtoefeningen thuis gedaan.. zooo slecht. En dat is wel te merken aan mijn lichaam hoor
MLV eis: 5km 23:15quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:54 schreef Maitje het volgende:
[..]
Nee, denk eerder 5km. Houd het nooit bij. Maar ik liep samen met mijn zus dan kan ik niet op mijn eigen tempo anders houd ze mij niet bij, daarbij zijn we samen aan het hardlopen, ook weer zo lullig.
Maar ben blij met 5km hoor
Oke, nou dat heb ik nog nooit gedaan 3km in 12 minuten. Weet niet of ik het zou kunnen. Maar goed, alles is trainbaarquote:Op dinsdag 19 april 2011 21:58 schreef AchJa het volgende:
[..]
3, als ik 5 zou halen zou ik wsl niet bij defensie werken
Ff spankenquote:Op dinsdag 19 april 2011 22:00 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Daar kunnen we het best even over hebben.
En dat komt door??quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:00 schreef Braamyo het volgende:
[..]
jah i know, maar ben echt alle motivatie kwijt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |