quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:30 schreef AchJa het volgende:
[..]
Dat herinnert me aan een chauf bij de veld... "GAS, GAS, GAS!!!!!" Waarbij het stuk in volle vaart er vandoor ging.
Ja, lul er maar omheen.quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:30 schreef Maitje het volgende:
[..]
Hahaha.. Nope.. geen foto's
Ik ben ff lopen.. joe!
quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:39 schreef AchJa het volgende:
Cobra, ik ben overigens wel helemaal om vwb de nieuwe manier van masker op je klus plaatsten. Ik deed nog steeds pokhouterig kin erin en de banden over je hoofd trekken, maar die nieuwe manier bevalt me wel.
Banden voor het masker vouwen, dan kun je je masker met je hand op het gezicht zetten (ben je al beschermd) en trek je de banden over je hoofd heen, werkt goed!quote:
Owja, check.quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:42 schreef AchJa het volgende:
[..]
Banden voor het masker vouwen, dan kun je je masker met je hand op het gezicht zetten (ben je al beschermd) en trek je de banden over je hoofd heen, werkt goed!
jah werkt inderdaad wel erg soepelquote:Op dinsdag 19 april 2011 20:42 schreef AchJa het volgende:
Banden voor het masker vouwen, dan kun je je masker met je hand op het gezicht zetten (ben je al beschermd) en trek je de banden over je hoofd heen, werkt goed!
Neehoor, ik heb 2 keer een masker opgehad, 1 keer met de ouwe methode en 1 keer met de nieuwe methode.quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:46 schreef AchJa het volgende:
[..]
Of ben ik al zo oud dat ik dat nieuw vind?
Ik ben alleen niet zo best te spreken over dat RSDL (oid) verhaal. Hoppen was een stuk soepeler, met dat RSDL geknutsel ben ik al dood door het adem inhouden.quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:54 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
Neehoor, ik heb 2 keer een masker opgehad, 1 keer met de ouwe methode en 1 keer met de nieuwe methode.
Onderste bandjes vastpakken, kin erin, en over je hoofd trekken.quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:58 schreef Braamyo het volgende:
ik heb dus echt geen flauw idee wat de oude methode is, ik wist niet eens dat die er was
Oefenen, blijven oefenen.quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:59 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik ben alleen niet zo best te spreken over dat RSDL (oid) verhaal. Hoppen was een stuk soepeler, met dat RSDL geknutsel ben ik al dood door het adem inhouden.
Join the club. Alleen was ik iets sneller op de hoogte van de nieuwe manier.quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:00 schreef AchJa het volgende:
[..]
Onderste bandjes vastpakken, kin erin, en over je hoofd trekken.
Zie je wel, ik ben oud!
Het op mijn bek smeren is het probleem niet, maar die verpakking open knutselen en dat domme sponsje eruit halen... daar gaat pas tijd inzitten, zeker met handschoenen.quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:00 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Oefenen, blijven oefenen.
Gaat op den duur sneller dan hoppen.
Ben jij vaak het zakje van de ISDL "kwijt" in je CBRN tas als je moet soppen?quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:02 schreef AchJa het volgende:
[..]
Het op mijn bek smeren is het probleem niet, maar die verpakking open knutselen en dat domme sponsje eruit halen... daar gaat pas tijd inzitten, zeker met handschoenen.
AchJa is meestal compleet kwijt met dat soort activiteiten...quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:06 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ben jij vaak het zakje van de ISDL "kwijt" in je CBRN tas als je moet soppen?
Ow ow ow, mijn moment om mijn ervaring te mogen delenquote:Op dinsdag 19 april 2011 21:02 schreef AchJa het volgende:
Het op mijn bek smeren is het probleem niet, maar die verpakking open knutselen en dat domme sponsje eruit halen... daar gaat pas tijd inzitten, zeker met handschoenen.
@Cobra4quote:Op dinsdag 19 april 2011 17:30 schreef Cobra4 het volgende:
@leo; Elke ontvanger van de Groen Baret kan die dus bestellen?
Geen bekertje voor mij dus.quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:16 schreef leovanw het volgende:
[..]
@Cobra4
Dacht het niet... Om je te abonneren op DGB hoef je geen (oud)commando te zijn. Om lid te worden van een COV echter weer wel. Dus geen bekertje voor jou indien je geen (oud)commando bent (geweest)...
Correcte vakjequote:Op dinsdag 19 april 2011 21:16 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Ow ow ow, mijn moment om mijn ervaring te mogen delen![]()
Je hebt bij de rsdl verpakking een scheurrand, als je de rsdl verpakking in het correcte vakje plaatst in je cbrn tas
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |